VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, VwBoy, kessu135, VwBoy

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 17 Juul 2017, 21:50

Lubasin endale, et ei hakka oma traktorist ennem teemat tegema, kui nahkhiirt peal ei ole. Nüüd on see minu käes juba pea kolm aastat olnud ning... oli kah tagumine aeg siis kleepekas ära tellida.
Esimene auto, seega pisikesi õnnetusi on aja jooksul olnud ning kõiki asju pole veel päris välja silunud - küll ka need jõuab. Igatahes, liigutan oma remondipäeviku pigem siia, siis natuke isegi lihtsam järge pidada sel.

Igatahes, autoks on 1999. aasta aprillis tooteliinilt maha roomanud Passat B5'ga. Edasi viivad seda esimesed rattad ning aiste vahel igikestev AFN tüüpi 1.9 turbodiisel. Teisisõnu - traktor. Värvuselt - hall, (metallik), diisel.
Varustus on nagu on Passatitel - tagasihoidlik.
4x el. aknad
Tume comfortline sisu
Kliimaautomaatika
Püsikiirushoidja (alles hiljuti lisaks pandud)

Mõned pildid tänasest päevast:

Pilt
► Näita Spoilerit

TO-DO list ehk tulevikuplaanid:

✔ Audi A6 C5 FL udutuled ette panna & automaatseteks päevatuledeks
✔ Parkimisandurite paigaldus
✔ Juhiukse hinge vahetus
✔ Salongi vahetus FL peale (tagaistmed & keskkonsool vähemalt)
Ukseplekkide & eesmiste tiibade vahetus
Tagatiibade roostetõrje & värv
Klaaside toonimine
Kärukonksu paigaldus

Siitkohalt ka küsimus - kuidas kõige valutumalt seda hinge vahetada saab?

Igatahes. Auto minu käes siis olnud alates 2014. aasta juulist ning ostes oli LS 257 000. Alates 2016. aasta algusest olen ka enda jaoks remondipäevikut pidanud:
► Näita Spoilerit
Viimati muutis silverpik, 12 Sept 2018, 20:55, muudetud 5 korda kokku.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 4799
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Telefon: 53364980
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 15 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - zyllu

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 18 Juul 2017, 10:13

zyllu kirjutas:Ootamas on uued pidurikettad-klotsid ette, mõned salongiplastid ning esiukse alumine hing, mis vahetusse lähevad. Siitkohalt ka küsimus - kuidas kõige valutumalt seda hinge vahetada saab?
Mina enda Passatil vahetasin uksehingi järgmiselt. Kõigepealt ukse ja kerevahelised juhtmed lahti (pistik asub juhijalge kõrval plastiku taga), seejärel ülemisel hingel väike polt mis asub kummikatte all (osadel versioonidel on ka alt mutter) ja alumisel hingel ukseküljest alumine polt lahti. Peale seda saab ukse ülesse tõstes kätte, hinged tõstad nö. pooleks. Peale seda saab alumise uksehinge poritiiva poolsele poldile kenasti ligi ja teise poldi mis salongi poolt on keeratud saab samuti sealt plastiku tagant kätte, vastav auk olemas. Soovi korral saab ka uks maas kenasti uksepoolse osa ära vahetada, see on tegelikult vajalik ainult paigaldamiseks.
Kokku panemisel mina poritiiva poolset polti kinni ei keeranud, ainult selle salongist. Peale seda tõstsin ukse ette ja reguleerisin sobivaks, üsna "tore" töö ja kulutab aega ja veidi närve. :) Peale seda uks uuesti eest ära ja poldid korralikult kinni. Samas on see töö seda väärt, enda autol vahetasin ka pool ülemist hinge (kerepoolset osa ei saa vahetada lihtsasti), kuna loksus. Enne pidi kõvasti lööma, et ukse kinni saaks siis nüüd läheb rahulikult lükates. 8)
Kes tänasid kasutajat J.Aru selle postituse eest:
silverpik

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - zyllu

Lugemata postitus Postitas silverpik » 18 Juul 2017, 19:56

Juhiukseni täna ei jõudnudki. Korra tõstsin eest ära ja siis avastasin, et 40mm torx ikka ei habla seda värki. Sai 8mm kaksteistkant/tähik või kui iganes seda kutsutakse ligi võetud ja hoopis vasaku tagumise ukse lahti lammutatud. Jootsin sisu üle, puhastasin ära. Enam arvuti veakoode selle ukse juures ei näita, salongivalguse tõmbab käima ning lombivalgus särab. Murelapseks sai hoopis nn lukusüdamiku kinnihoidmismehhanism, mis otsustas laiali pudeneda. Oma kaks tundi nuputasin, kuidas rõngas kokku tagasi käib. Aga kokku sain (nüüd jäi teine tagumine uks ka ripakile, kuna sealt piiludes otsustas kinnitus jooksu panna). Homme ka päev - vast jõuab kõik uksed korda tehtud ning ka pagass (sealne valgus enamus ajast lihtsalt väreleb, veakoodi ei näita).
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - zyllu

Lugemata postitus Postitas silverpik » 19 Juul 2017, 13:24

Kui aknamehhanism poleks laiali jooksnud, siis oleks tunni võrra kiiremini isegi valmis saanud. Aga nüüd on lõpuks nii, et kesklukk läheb salongist ühe klõpsuga peale ja lükkab kõikide uste lukud alla. Puldist vajutades teeb ikka kaks klõpsu nagu ennem. Aga need topelt lülitused on pigem kõrvalistuja poolses tagumises ukses. Kas mõne lülituse viga? Nüüd on jäänud veel tagaiste väike korrastus sealt kus alguses nihu läks ning taga luugi lüliti üle vaadata valgustuse osas. Tegelt peaks sinna paar lisalampi juurde ka panema, aga sedagi jõuab hiljem.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 4799
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Telefon: 53364980
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 15 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - zyllu

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 19 Juul 2017, 13:29

Peabki tegema kaks klõpsu lukustades, teisega läheb safe lock peale ehk enam seest lingist ust lahti ei saa (vargavastane teema). Samamoodi avades teeb kaks klõpsu. Seest lukustades teeb ainult ühe, kuna safe locki peale ei panda ja saad seest lingist ust avada.

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - zyllu

Lugemata postitus Postitas silverpik » 19 Juul 2017, 23:07

Niisiis. Kesklukk töötab väga hästi. Aga... tõdemus on see, et nii pagassi kui esiuste avamist/sulgemist ei registreerita korrektselt. Salongivalgus põlema ei lähe ning lombivalgusele peale tulevad pinged on natuke ebamäärased - jäävad 2 ja 5 voldi vahele (muutub väga kiirelt). Vast siis ukselukustuse mikrolülitid ikka, eksole? Need mis lukustusmehhanismi poolel on mitte keskluku moodulis?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - zyllu

Lugemata postitus Postitas silverpik » 22 Juul 2017, 21:13

Sissekanne remondipäevikusse:
Eesmised pidurid hoolduse saanud - tavapärane supporti puhastus, kolvi otsa puhastamine roostest, "päris" tolmukaitsed peale pandud, uued kettad ja klotsid ette alla pandud.
Täna võttis oma kuus tundi, et saada udutuled ette. Seda lihtsal põhjusel et lahtivõtmine läks kiiremini kui kokku ladumine. 8)
Audi A6 C5 FL udutuled, läks nn riputusribaga (perforeeritud metalllint) otse bumperi külge - reguleerimise võimalus on siiski olemas. Plastid panin praegu epoksiidliimiga peale, kuid saab veel neidki tulevikus sättida. Laias laastus (ehk eemalt vaadates) võiks isegi tulemusega rahule jääda, kuigi alati saaks paremini. Mingi hetk pean parema koha massi võtmiseks leidma (praegu vedasin aku juurest, kuna ninas olevate metallpindade pealt massi kätte ei saanud). Pildid lisan lähipäevil.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - zyllu

Lugemata postitus Postitas silverpik » 28 Juul 2017, 16:17

Nagu lubatud - siin on ka tulemus:
Pilt

Pilt

Teistel teemadel - sügisel alla pandud tagumised kettad annavad vist ka väikest vibrat, uued pidurid kiuksuvad-vilistavad sõites ning Statoili pesulas käies läks pool ämblikku jooksu. Peab uue kleepsu tellima ning tulevikus sörkivat vältima. Või leidma parema variandi kleebise panemiseks.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - zyllu

Lugemata postitus Postitas silverpik » 02 Aug 2017, 22:53

0 to 100 km/h: 11.5 +- 0.55s
400m: 18.3 +- 0.57s, @132 km/h
90-120 km/h: 5.2 +- 0.55s
200 meters: 12.3 +- 0.57s, @104 km/h

Huumor on see, et tootjaspekkide järgi läheb nullist sajani samuti 11,5 sek. Natuke piitsutasin, sain Waze'ga 180 kellapeale. Oleks teed veel 20 km olnud, oleks vb isegi selle 189 tippkiiruse välja pigistanud ;)

Pikem andmestik spoileris
► Näita Spoilerit
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 4799
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Telefon: 53364980
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 15 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - zyllu

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 02 Aug 2017, 22:57

Mis asjaga antud andmed said, mingi telefoni app, vcds või veel mõni kolmas variant?

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - zyllu

Lugemata postitus Postitas silverpik » 03 Aug 2017, 07:14

Kaabel sappa ja VCDS.
Suht kogemata komistasin selle otsa - 46 central conv. alt advanced measurement values ja sealt klikkasin kas speed vms - kui too väärtus oli lisatud, tuli ka acceleration nupp aktiivseks. Aga on olemas ka otsem tee:
http://www.ross-tech.com/vcds/tour/acceleration.php
Võtad selle ette; vajutad start ning hakkab mõõtma kui stardid.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - zyllu

Lugemata postitus Postitas silverpik » 04 Aug 2017, 20:53

Tõmban ühele väga pikale saagale joone alla. Roolisüsteem on lõpuks korras. Mida ma selle all mõtlen? Seda, et kui auto 3 aastat tagasi ostsin (LS 257 000), siis juba tundus rool raske. Võrdlus oli venna B5.5'ga mil väga kerge. Ju siis vanal mudelil peabki sedasi olema... igatahes. Üks purunenud vedru ning silla lõhkumine ning roolilati suure lõtku tekkimine tipnes eelmisel sügisel taastatud roolilati ostmisega. Ning sealt algas tõsine saaga. Lõtk sees, rool käib ikka raskelt. Hea küll. Vahetasin kogu roolisamba ära, katsetasin nelja erineva roolisamba kardaaniga. Ikka jama sees. Siis hakkas kooruma vaikselt tõde - kas pumba tootlikkus / süsteemis takistused või latt. Ei, viga ei saa ju taastatud latis olla - tegelikult kah. Siis vahetasin pumba - Gefist sai kasutatud pump võetud ja korra ka ümber vahetatud. Vahetan ka voolikud, tagasivooluklapid. Puhastan paagi filtri. Ei midagi. Vahepeal ka rihmavahetus. Muutust ei ole. Viimases hädas sai siis uus lati vahetus ette võetud - vahetati täna ära. Tubli töömees tegi veel enne kuute sillastendi ka ära ja... te ei kujuta ette mis rõõm oli peale seda autoga sõita. Nii kerget rooli ma pole veel tundnud. Auto hoiab kenasti joont ka tugevamas külgtuules ja... hoopis teine tera. Nüüdseks LS 326019. Ehk 60k km kestnud jama sai lõpuks lahenduse. Nüüd tuleb lihtsalt teise rooliga ümber harjuda...
Kusjuures, loo moraal - taastatud latid ei ole head. Kaks viga sel - nii suur lõtk oli sees kui ka keskmine tihend vist lekkis (kuna võimendust sisuliselt ei olnud).
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 05 Aug 2017, 16:58

Ei saa laupäeval niisama rahulikult olla. Pikalt olen mõelnud, miks pagassi tuli sedasi väreleb. Nüüd tean - väike pinge jääb peale (kas pirni kontrolliks?) ning LED läheb selle pealt juba värelema. Igatahes, lukk lahti võetud, üks pehastatud pistik puhastatud ja juhtmed kontrollitud - nüüd töötab ka pagassi valgus. Lisaks kiire fix numbritulele, seal vajas ka üks kontakt puhastamist ning nüüd on tagantpoolt asjad paremad.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 06 Aug 2017, 20:36

Ära hõiska enne õhtut. Väike trip põhjarannikule ning tagasi jõudes (+400 km sõitu siis) avastasin, et roolivõimendi ikka täisvõimsusel ei tööta. Kasutasin siis seda vana head lähenemist pööra ühele poole max välja, teisele poole. Jäta mootor seisma kui max väljas on... jah tunda oli et roolivõimul surve kukkus mootori seisma jätmisel (ehk asi toimib nagu) ning hiljem oli ka tiba kergem aga... no ingel kust seda viga nüüd otsida?

Paagi filter umbes? On veel kusagilt mõnda klappi mis võib peetis olla?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 07 Aug 2017, 18:38

Avastasin et latist paaki tagasivoolu voolikus olid ka mingid klapid sees... vb peab tulevikus sellegi vooliku profülaktika mõttes ära vahetama. Igatahes, tegin veel ühe süsteemi läbiloputuse (varsti peab vist keskkonnajaama minema) ning vahetasin igaks juhuks ka paagi ära mille lammarist kaasa võtsin (eelnevalt break cleaneriga läbi pestud). Praegu rool kerge... vaatame näeme mis lähipäevad toovad.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 20 Aug 2017, 18:33

Ebayst tellisin endale parkimisandurid, komplektis ka mugav pisike ekraan. Täna võtsin kätte paigaldasin süsteemi ära. Õnneks kogu tagaosa ei pidanud lahti võtma – kui tuled eest olid võetud, sai juhtmed stangetala pealt kenasti ära veetud. Keskmoodul pagassiluugi mootori lähedale kinni. Juhtmed liistude alt ette välja ning monitor maandus kõrvalistuja poolse A piilari ette. Ajakulu paigaldusele ~1,5 tundi. Mingi hetk panen ka pildid lisaks.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 10 Sept 2017, 22:11

Uuendan siis vanakese teemat natuke ning lisan ka lubatud pildid. Parkimisandurid on muutunud väga suureks mugavuseks - ei saa aru kuidas seni sõidetud sai. Andurite juhtmoodul istub naftapaagi luugi mootori lähistel ning tagurdustulede pealt võtsin toite.
► Näita Spoilerit
Lisaks sai taha paigaldatud täna porilapakad. Ebay kaup, 4 tk kokku 6 jevri, ootasid pool suve peale panemist. Eesmised jäid originaalid.
► Näita Spoilerit
Jätkasin ka pikema saagaga - eesmised udutuled. Kuna üks peale liimitud kate otsustas jooksu panna, siis vahetasin mõlemad välja. Poest uued Audi udutulede ümbrisplastikud, nurka natuke maha ja ette. Ülejäänud võre võtsin natuke lühemaks, et uutele plastikutele ruumi teha. Alati võiks paremini, aga siiski päris viisakas tulem. Kollane "möga" mida seal näed, on vana epoksiidliim, mida ei suvatsenud kohe maha nühkida. PS: kõige olulisem tjuuning on ikka musta markeriga kruvipea värvimine.
► Näita Spoilerit
Lisaks ühendasin udutuled automaatseteks päevasõidutuledeks (sildasin tuledepistikus klemmi 3 (TFL) ning klemmi kaheksa (eesmised udukad) omavahel. Kaitse ka just in case vahele loomulikult.). Eesmised udukad ise saavad signaali tuledesse minevast kaablikimbust (vanadel oli põhitulede sees udukad), mistõttu tulem sai korralik. Süüde sees - tuled peal. Keeran parkide peale, kustuvad udukad. Keeran udukad peale, tulevad taha. Sama ka lähitulede asendis. Ning kaugtuledele lülitades kustutab udukad ära.
► Näita Spoilerit
Talve ootuses sai ka slongiradikas veelkord ennatlikult läbi pestud. Ikka ei viitsi salongi lahti lõhkuda, et radiaatorit ära vahetada. Ning kui juba hoogu sattusin, käisin ka parema eesmise ukse luku külmjooted üle - ei saa alati aru, kas kinni või lahti see. Nüüd jääb veel tagumise parema ukse luku korrastus, aga kuna klaas on siinile liimitud / teibitud, siis ennem ma seda teha ei saa, kui uus klaas kõrval võtta (või ukseplekke vahetama hakkan). Alati lihtsalt ei lähe signa kesklukuga koos peale.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 17 Sept 2017, 20:49

473 kilomeetrit läbisõit Sügiskruiisiga - seda siis koduukse eest koduukse ette. Pardakompuuter väidab üldiseks keskmiseks 3,7 olevat; kruiisi paagimeetod andis hoopis 4,9 sajale. Peab ühe Tartu-Tln-Tartu mõõte ära tegema paagimeetodil ning siis kuva vastavalt korrigeerima.

Augustis oli TÜV aeg, mistõttu ootas seegi käimist - võtsin täna siis teema päevakorda. Kõik normis, sillad korras. Halb üllatus tuli tükkideks õlivarda krae näol, mis vist seletab ka natuke langenud õlitaset. Tagumised kettad kergelt kaheksas, tuli stendis välja; vahetus ootab sobivat aega. Samuti soovitas välja vahetada rooliotsad, kuna kerge kolks oli ikkagi sees ning viga arvatavasti seal. Homsest on töökoht selline, kus sillastend kohapeal olemas - siis võib isegi profülaktika mõttes selle ette võtta.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 15 Okt 2017, 21:20

Meeldetuletus iseendale nr 1: käsipidur on parkimiseks, mitte kurvide võtmiseks.
Meeldetuletus iseendale nr 2: Barumi rehvid on peale teist suve suhteliselt libedad.
Põrutasin väiksemal hool täna kurvist välja võssa. Kände ega kraave ette ei jäänud ning sain omal jõul välja - midagi hullu vist ei juhtunud. Homme töö juures tõstan üles ja vaatan üle mis toimub – arvatavasti odav rabe mootori põhjakate läheb prügikasti. Muus osas mingeid spekulatsioone ei tee - mahlad paistavad sees püsivat, eks homme näeb mis täpsemalt.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

Re: VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 23 Okt 2017, 19:31

Jap, töö juures vaatasime hoolikamalt asjad üle - õõtsad on terved, mahlad püsivad sees ning muid komplikatsioone ei tekkinud. Ainult odav põhjakaitse läks hingusele. Mis toob selleni - kas kellelgi on korralikku metallist isetehtud põhjakaitset müügis või teeks soodsa hinna eest ühe valmis?

Lisaks sai nädalavahetusel uks eest ära tõstetud ning kaua ootel olnud juhiukse hinge ära vahetatud. Tiba tahab veel sättimist (kasvõi vastust), kuid liigub paremini kui varem. Hing ise tuli A6 C5 pealt.
Pilt
Pilt
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 30 Dets 2017, 13:53

Eile tegi roolivõimu pump julma häält. No mis siis ikka - vaatasin vedeliku taset - paak kuival. Vaatan pumpa - see roheline. Pisike pesu ja kontroll tipnes õnneks ainult ühe vaseseibi vahetamisega.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 17 Mär 2018, 19:10

Vanakene nõuab vaikselt pensionile. Ei teagi, mis temaga ette võtta. Teha investeering ning tibens-tobens korda või hakata vaikselt hoopiis uue poole vaatama. Välja tulnud vead ehk to-do list ees:
Juhiukse luku vahetus - luku külmjooted
Vasak tagumine aknatõstuk - pulk mis klaasi fikseerib - jooksu lasknud
Tagaamordid teevad häält
Üks mootoripadi karjub vahetamise järgi
Paar kuud tagasi otsustas katuselt lakk kooruma hakata - oli saanud suurema kivitäkke ja sealt lõi lahti. Kas nüüd üle värvida või mitte kogu auto, selles on küsimus.

Vanadest asjadest ma ei hakka parem rääkimagi.

Ning üks hull asi - kesklukk ei käi enam puldist. Vahetasin patareid ära - ei midagi. Proovisin kaabliga sobitada uuesti - ikka mitte midagit. CCM ise toimetab - vähemalt kaabliga laseb ligi. Vist peab uued kiibid võtme sisse kusagilt ostma või tellima.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 4799
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Telefon: 53364980
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 15 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 17 Mär 2018, 19:27

Ei tundu mitte midagi ületamatut olema aga eks pead mõtlema kas ja kui kaua veel selle autoga sõita plaanid/ viitsid. Kui uuema auto plaanid peas keerlevad siis värvimisel mõtet pole.

Kasutaja avatar
silverpik
Klubiline
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat 1.9 TDI 81KW '99 https://goo.gl/jQ7ozA
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 17 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 17 Mär 2018, 19:51

Eks see sõltub vist värvimistööde hinnast... peab ikka uurima, kes soodsalt ja hästi ära teeks - siis saab konkreetsemalt edasi mõelda.

Kuigi, soov on ikka särtsakama mootori ja nelikveo järgi. Ning arvestades seda, et vahepeal sõidangi ainullt 10 km tööle ja teine samapalju koju mööda maanteed - ehk on bensiinimootor isegi mõistlikum (just talve seisukohalt).
Aga noh, silmanurgast jälgin B5.5 V6 TDI ning ka V6 bensukaid, just nelikveolisi ning eelistatavalt sedaane.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
MustVälk
Veteran
Postitusi: 2344
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Touareg V6 176kw
Asukoht: Tallinn; Touareg; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 15 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 17 Mär 2018, 22:07

Ütlen kogemusest, et kui just käru ei tõmba siis pole mõtet seda janusemat V6 passida.
Pigem võta uuem B7 mis iganes bensukas.
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Vasta