VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Moderaator: etnies858
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
B7 jääb veel tänasel päeval natuke hinnaklassist välja, seepärast B5.5 suunas mõtteid. V6 mootorid pigem naerulnäo pärast - kuigi 1.9 96kw ka teps mitte halb valikuvariant ole.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Võtad liisingusse või laenad niisama raha juurde.
Olen proovinud seda 132kw ja 110kw.
Ei astu märgatavalt 96kw eest ära. Kütust võtab vaid natuke rohkem.
Aastad teevad oma töö nende mootorite ja keredega.
Pigem mine uue ökonoomse bensuka peale.
Ma lähen ka peale Touaregi müüki.
Olen proovinud seda 132kw ja 110kw.
Ei astu märgatavalt 96kw eest ära. Kütust võtab vaid natuke rohkem.
Aastad teevad oma töö nende mootorite ja keredega.
Pigem mine uue ökonoomse bensuka peale.
Ma lähen ka peale Touaregi müüki.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1137
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16 & Volkswagen Jetta CL 1,3 40kW -86
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 286 korda
- Tänatud: 107 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Annan sulle kevadkruiisil oma 96kW Passatit proovida, siis vaatame kas tõmbab näo naerule. Minuteada ei ole mul ei mingit chippi ega midagi, aga minek on küll megahea.
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Uuendan vanakese teemat üle pika aja natuke.
Kevadkruiisiks sai auto üle pika aja ka puhtaks tehtud nii seest kui väljast. Nii üllatav kui see ka pole - tehes klaasid seest isopropüülalkoholiga korralikult puhtaks ning jama armatuurile ei pane, siis klaas püsib ikka pikalt puhas. Viimati sai esiklaasi seest sügisel pestud ning väga suur rasva ja õlikiht sealt maha ei tulnudki.
Vahepeal sai ära vahetatud summuti tagumine kinnitus - oli kolisema hakanud. Samuti kliiima rihma natuke peale keeratud ning üks õõtsapuks ära vahetatud. Aga ikka kolksub seal all asju. Paar sarniiri ning stabika kondid on to-do listis.
Samas küsimus targematele - kes Tartus roolilatti taastaks. St just olukorras, kus väike loks on ikka sees. Võin küll tigule tiba peale keerata, aga parem juba lasta korralikult korda teha. Kunagi kuulsin, et Tähe tänaval olevat mingid tüübid olnud aga no enam ei mäleta... (ja Tähe tänav väga lai mõiste).
Kevadkruiisiks sai auto üle pika aja ka puhtaks tehtud nii seest kui väljast. Nii üllatav kui see ka pole - tehes klaasid seest isopropüülalkoholiga korralikult puhtaks ning jama armatuurile ei pane, siis klaas püsib ikka pikalt puhas. Viimati sai esiklaasi seest sügisel pestud ning väga suur rasva ja õlikiht sealt maha ei tulnudki.
Vahepeal sai ära vahetatud summuti tagumine kinnitus - oli kolisema hakanud. Samuti kliiima rihma natuke peale keeratud ning üks õõtsapuks ära vahetatud. Aga ikka kolksub seal all asju. Paar sarniiri ning stabika kondid on to-do listis.
Samas küsimus targematele - kes Tartus roolilatti taastaks. St just olukorras, kus väike loks on ikka sees. Võin küll tigule tiba peale keerata, aga parem juba lasta korralikult korda teha. Kunagi kuulsin, et Tähe tänaval olevat mingid tüübid olnud aga no enam ei mäleta... (ja Tähe tänav väga lai mõiste).
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Huumor kuubis. Tellisin siis Aliexpressist uue võtme - tõstsin võtme tera ja immo kivi uude korpusesse ning kohe võttis kenasti ka puldi omaks. Nüüd õhtul nokitsesin vanade võtmete kallal ning sai tagavaravõti uuemasse korpusesse ümber pandud - viskasin ka keskluku puldi koos teise patareiga sinna sappa ja... oh imet, töötab ka see. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] saa nüüd aru, mis vana patarei ja vahepealsete patareidega oli, et ei töödanud. Igatahes nüüd 2 komplekti korralikke võtmeid, mis avavad ka distantsilt uksi.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Kui tavaliselt tehakse pilte sellest, mis alla minemas on, siis mina jagan hoopis vastupidist pilti - mis alt ära tuli.
Pikalt oodanud esisilla remont sai seekord siis kohe suuremahuliselt ette võetud. Esimest korda ka oma väikeste kätega teha - guugle, foorum ning natuke mehhanikuid kõrval seletamas jms - lõpp hea kõik hea.
Vahetatud sai:
Kõik õõtsad esisillas (pooled sarniirid ja puksid olid läbi omadega)
Esimesed amordid (üks oli pooleldi veel elus)
Tagumised amordid (üks pooleldi elus, teine täitsa surnud)
Roolilatt doonori pealt (A6 pealt ostetud doonorlatiga pidin ikka kaheksandik / kuueteistkümnendik ringi vasakule rooli keerama maanteesõidul)
Sisemised ja välimised rooliotsad (sisemised vanad olid täiesti surnud)
Stabika varda puksid (kui juba, siis.... miks ka mitte)
Stabika kondid
Pooltelje kaitsekummid (mõlemad olid pragunenud)
Parema poole pooltelje ots (vana keeldust maha tulemisel koostööst)
Veel mõned vahepealsed pildid tööprotsessist:
Homme päeva lõpus teen sillastendi ka otsa ära - praegust sain lihtsalt rattad otse alla pandud, et omal jõul töökojast välja tuleks. Samas turvapatja maha võttes ja peale pannes sai midagi pasuna lüliti ühendusega nihu pandud - pooles vinnas kipub prääksuma kapoti all. Homme vaatan üle - võtan korraks uuesti padja maha.
Mis probleemiks jäi - roolivõimu pumbal paagist tuleva vooliku juurest ikka lekib veel - panin uue O-tihendi, kuid sest ei piisa. Samuti hakkab rihmavahetus vaikselt lähenema - vahetan pumba ka vast koos rihmavahetusega ära. Pumba tootlikkus niipalju langenud, et rool suhteliselt raske. Neid vist ei ole mõtet doonorite pealt otsima minna, eksole? Parem poest "uus" ehk taastatud pump võtta.
LS: 344 000 või miskit kilomeetrit.
Pikalt oodanud esisilla remont sai seekord siis kohe suuremahuliselt ette võetud. Esimest korda ka oma väikeste kätega teha - guugle, foorum ning natuke mehhanikuid kõrval seletamas jms - lõpp hea kõik hea.
Vahetatud sai:
Kõik õõtsad esisillas (pooled sarniirid ja puksid olid läbi omadega)
Esimesed amordid (üks oli pooleldi veel elus)
Tagumised amordid (üks pooleldi elus, teine täitsa surnud)
Roolilatt doonori pealt (A6 pealt ostetud doonorlatiga pidin ikka kaheksandik / kuueteistkümnendik ringi vasakule rooli keerama maanteesõidul)
Sisemised ja välimised rooliotsad (sisemised vanad olid täiesti surnud)
Stabika varda puksid (kui juba, siis.... miks ka mitte)
Stabika kondid
Pooltelje kaitsekummid (mõlemad olid pragunenud)
Parema poole pooltelje ots (vana keeldust maha tulemisel koostööst)
Veel mõned vahepealsed pildid tööprotsessist:
Homme päeva lõpus teen sillastendi ka otsa ära - praegust sain lihtsalt rattad otse alla pandud, et omal jõul töökojast välja tuleks. Samas turvapatja maha võttes ja peale pannes sai midagi pasuna lüliti ühendusega nihu pandud - pooles vinnas kipub prääksuma kapoti all. Homme vaatan üle - võtan korraks uuesti padja maha.
Mis probleemiks jäi - roolivõimu pumbal paagist tuleva vooliku juurest ikka lekib veel - panin uue O-tihendi, kuid sest ei piisa. Samuti hakkab rihmavahetus vaikselt lähenema - vahetan pumba ka vast koos rihmavahetusega ära. Pumba tootlikkus niipalju langenud, et rool suhteliselt raske. Neid vist ei ole mõtet doonorite pealt otsima minna, eksole? Parem poest "uus" ehk taastatud pump võtta.
LS: 344 000 või miskit kilomeetrit.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Võtsin vaevaks kogu tema ära lugeda algusest lõpuni. Teema on asjalik ja annab hea ülevaate B5 passati hingeelust. Selles osas minu lugupidamine. Kui sa räägid 1999.a auto pensionile saatmisest, siis mida ma peaks 1989.a autoga tegema, mis veel täiesti igapäevases kasutuses? Visa hing on teisel ja käsi ka vanametalli viima ei lähe. Imestan,et osad vead on lausa üle erinevate põlvkondade täiesti samasugused. Esisilla ehituse ja roolilattide osas B5 ilmselt ei hiilga, kuna ta ikkagi tundub tehtud olema headele teedele.
Mis puudutab lammutusest kuluv osade ostmist nagu pumbad jm sarnased detailid. Siis lõppkokkuvõttes tasub see siis ära, kui lammutatava auto läbisõit on väiksem enda omast. Kui need arvud ei klapi siis on see hea võimalus rahast lahti saada ja pärast aasta pärast sama detaili poest uuena tellides.Olen selle tee korduvalt läbi käinud ja tean, mida räägin.
Igal juhul edu ka edaspidiseks, jälgin huviga arenguid.
Mis puudutab lammutusest kuluv osade ostmist nagu pumbad jm sarnased detailid. Siis lõppkokkuvõttes tasub see siis ära, kui lammutatava auto läbisõit on väiksem enda omast. Kui need arvud ei klapi siis on see hea võimalus rahast lahti saada ja pärast aasta pärast sama detaili poest uuena tellides.Olen selle tee korduvalt läbi käinud ja tean, mida räägin.
Igal juhul edu ka edaspidiseks, jälgin huviga arenguid.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Täna hommikul leidsime lõpuks ka aega remondijärgne sillastend ära teha ning auto kasutusele uuesti võtta. Uus kooslus on kenasti tihe ning auto sõidab sinna, kuhu vaja. Pumba tootlikkus võiks tõesti parem olla, kuid ei ole hullu midagi - saab sellegi üks hetk uue vastu ära vahetada.
Paar väikest kala oli ka küljes, mis vajasid täna "remonti" - turvapatja kinni hoidev klamber/vedru oli ära vajunud ning virutas pasuna peale - see läks omale kohale tagasi ning nüüd on OK. Samuti oli üks esipiduri katteplekk vastu piduriketast ja kahises - väike paine ja vaikne. Samuti sai roolipumba o-rõnda vahetusega vist lekke lõplikult kinni - enam välja midagi ei viska. Teisalt - intercooleri juures on õline. Kui mingi hetk nina lahti päästan, siis vaatan üle kas intercooler ise ka terve on või vajab seegi varsti vahetust.
Stendi tehes oli näha, et tagumised laagrid hakkavad ära väsima. Kuna veel karjuvat vajadust ei ole - häält ei tee ning kõrvalkalle minimaalne ning käega loksu tunda ei ole, siis vahetama ei kiirusta.
Samuti on lõpuks 345 000 kilomeetrit kellale kogunenud.
Paar väikest kala oli ka küljes, mis vajasid täna "remonti" - turvapatja kinni hoidev klamber/vedru oli ära vajunud ning virutas pasuna peale - see läks omale kohale tagasi ning nüüd on OK. Samuti oli üks esipiduri katteplekk vastu piduriketast ja kahises - väike paine ja vaikne. Samuti sai roolipumba o-rõnda vahetusega vist lekke lõplikult kinni - enam välja midagi ei viska. Teisalt - intercooleri juures on õline. Kui mingi hetk nina lahti päästan, siis vaatan üle kas intercooler ise ka terve on või vajab seegi varsti vahetust.
Stendi tehes oli näha, et tagumised laagrid hakkavad ära väsima. Kuna veel karjuvat vajadust ei ole - häält ei tee ning kõrvalkalle minimaalne ning käega loksu tunda ei ole, siis vahetama ei kiirusta.
Samuti on lõpuks 345 000 kilomeetrit kellale kogunenud.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Nädalalõpp käes ning sai maja ees natukene hallmetallikdiisli kallal nokitsetud. Uus kojameeste hoovastik lendas kapoti alla ning külge OEM aerotwin varred koos luudadega. Kohe teine tera, kui pikema käiguga Toprani, Vaico vms hoovastik (kojamehed käisid kahelt poolt sisuliselt vastu liiste). Samuti viisin päevatulede automaatse lülituse releede peale üle. Tahab veel natuke viisakamaks tegemist (releed panna pesadesse ja juhtmed natuke lühemaks), kuid mugavus on jälle tagasi ning enam ei ole ohtu tulede lülitit maha põletada
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Ei tohi, no lihtsalt ei tohi auto alla kiigata.
Sillatala puksid on omadega läbi tagasillas. On kellegil kogemusi ainult pukside vahetamisega, või seni mindud kergema vastupanu teed ning vahetatud koos kinnituskronsaga ära?
Sillatala puksid on omadega läbi tagasillas. On kellegil kogemusi ainult pukside vahetamisega, või seni mindud kergema vastupanu teed ning vahetatud koos kinnituskronsaga ära?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Kas nüüd just lihtsama vastupanu tee pärast aga vahetasin samuti koos kronsaga kuna polnud kindel kas ja kuidas see puksi vahetus kronsteini sees õnnestub. Kui vahetasin siis vaatasin, et peaks suruma küll vana puksi välja ja uue sisse sinna kronateini, ei tundunud kuidagi eriliselt kinni takistatud olema mis segaks sellist vahetamist.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Leidsin Laki autost odavalt (kaks tükki kokku 30 euri mul omahind, mercantiles üks oli ka kallim kui teised kaks kokku) puksid koos kronsaga. Vahetan alguses säästuvariandi vastu, kuid vanadest igaks juhuks proovin puksid välja suruda. Kui õnnestub, jätan garaaži tagavaraks kui peaks kunagi odavad ära lagunema ning uusi vaja, saab ka teised puksid eraldi sisse pressida.
Aga jah, praegu on lisaks pragudele ja lõhedega teatud juhtudel sumptomaatikaks suur kääks mis läbi käib. Ehk, tagurdades ja pöörates ning siis pidurdades käib aeg ajalt korralik kääks läbi.
Aga jah, praegu on lisaks pragudele ja lõhedega teatud juhtudel sumptomaatikaks suur kääks mis läbi käib. Ehk, tagurdades ja pöörates ning siis pidurdades käib aeg ajalt korralik kääks läbi.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Aga meie elu ongi sedasi. Parklas vaadatakse polgliku pilguga, näed passatimees tuleb. Remondiarved ja kütusekulu vaadates aga hakkab kadeduseuss välja tulema. No ingel [VW Bot: "Keel korda!"] otsustage siis juba ära, kas on kadestamist väärt või mitte.
Aga. Remondipaeviku seisukohalt, proovisime uuesti stendida silda peale tala pukside vahetust ning nüüd parajalt perses.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Leidsid uue asja mis katki?silverpik kirjutas: ↑12 Juul 2018, 23:11Aga meie elu ongi sedasi. Parklas vaadatakse polgliku pilguga, näed passatimees tuleb. Remondiarved ja kütusekulu vaadates aga hakkan kadeduseuss välja tulema. No ingel otsustage siis juba ära, kas on kadestamist väärt või mitte.
Aga. Remondipaeviku seisukohalt, proovisime uuesti stendida silda peale tala pukside vahetust ning nüüd parajalt perses.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
See on ka võimalus tegelikult. Ei välista. Egas ma peale pukside vahetust kohe ei proovinud, vaid korrigeerisime parema ratta kokkujooksu ainult. Homme hommikul saab uuesti üle käidud, eks siis aparaat ütleb, kas sild viltu all või ei.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Sillastend sai eelmine nädalavahetus ära tehtud uuesti. Aparaat pani korra villast ja ei valinud autot ära, mistõttu kiikasime autodata andmeid minutit kaldeid esiratastele. Eks sealt puhta pekki läkski. Nüüd teema korras.
Üks tagumine pidur kippus peale jaama, mistõttu võtsin tagumised pidurid lahti. Parem tagumine olid klotsid viltu vahel ning liugurid kinni. Uued klotsid ja liugurid taha ning nüüd sellega korras.
Lisaks värvisin siis korraliku autop**** moodi ka supportid üle. Samuti parandasin enda algse porri juhtmestiku armatuuri all ära nüüd korralike liitmike ja joodetega just paevatulede automaatse lülituse releede osas.
Järgmisena teha õlivahetus, kunagi uus roolivõimu pump, panna aegreleega coming leaving Home valgustus, juhiukse lukk vahetada ning mingi hetk jõuab kohale ka facelift aku ja aju kate koos vajalike lisadega. Ehk tööd vanakesega jätkub. Aga, laias laastus kala ja talla ning väga hea meel selle üle, et ka +32 kraadi juures salong jahe.
Üks tagumine pidur kippus peale jaama, mistõttu võtsin tagumised pidurid lahti. Parem tagumine olid klotsid viltu vahel ning liugurid kinni. Uued klotsid ja liugurid taha ning nüüd sellega korras.
Lisaks värvisin siis korraliku autop**** moodi ka supportid üle. Samuti parandasin enda algse porri juhtmestiku armatuuri all ära nüüd korralike liitmike ja joodetega just paevatulede automaatse lülituse releede osas.
Järgmisena teha õlivahetus, kunagi uus roolivõimu pump, panna aegreleega coming leaving Home valgustus, juhiukse lukk vahetada ning mingi hetk jõuab kohale ka facelift aku ja aju kate koos vajalike lisadega. Ehk tööd vanakesega jätkub. Aga, laias laastus kala ja talla ning väga hea meel selle üle, et ka +32 kraadi juures salong jahe.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Noonii. Kottermannid jätkuvad. Või noh, saab neid eemale tõrjuda.
Kesklukk on pikalt ajusid n****nud ning nüüd puhkuse ajal kui lapsed teise vanaema juures, sai suurem töö käsile võetud ning vigu otsitud. Tulemus - kõik neli ust pilbasteks ja kokku tagasi. Sama teema kokku kolme lukuga. Juhiukse elektroonika korras, kuid see ratas mida mööda ukse avamise-sulgemise lülitus jookseb - see oli omadega kummikihi sisse soone saanud. Võtsin teiselt doonorilt uue mehhaanikapoole mis korras ning probleem lahendatud. Juhipoolne tagumine - aknaklaasi stopper oli varvast lasknud - seegi sai paika ja uks kenasti kokku tagasi. Kõrvalistuja poolne tagumine - seal ka ei saanud aru, kas uks lahti või kinni. Piisas suurest puhastamisest mikrolüliti juurest ning uuesti määrimisest. Kokku tagasi ning väga hea. Probleem oli aga eesmise kõrvalistuja omaga - CCM ütleb, et lukku ei leia. Jootsin külmjooted üle, ei midagi. Siis lõhkusin siis uksevahelise kaablipuu lahti ning alles siis tuli meelde, et suhtlus CAN'i kaudu tõstukini ja sealt edasi lukku. Lõhkusin siis sealt kaablipuu lahti, no ei midagit. Päike juba teises päevapooles ja ikka midagi aru ei saa. Uuesti siis lukk lahti võtta ja leida, et üks mikrolüliti on vigane - lüliti ots ära murdunud või kulunud ning ei saanud aru, mis asendis lukk on. Egas midagi, doonori pealt uus lüliti, asjad kokku ning korras.
Pikk jutt s**** jutt - kesklukk töötab, lombivalgustused töötavad ning asjad tibens-tobens. Päeva lõpuks ka autopesu ning mingi kirsilõhnaline vaha selga. Pilte enam ei teinud, kuna pimedaks kiskus - need hiljem järgi.
Kõrvalprojektina kapotile uus terve mürasummutusmatt ning ka uus kindalaegas, millel aeglusti töötab ning ei kolise nii palju (vana lappisin kunagi ise kokku tagasi ja oli kergelt irvakil).
Kesklukk on pikalt ajusid n****nud ning nüüd puhkuse ajal kui lapsed teise vanaema juures, sai suurem töö käsile võetud ning vigu otsitud. Tulemus - kõik neli ust pilbasteks ja kokku tagasi. Sama teema kokku kolme lukuga. Juhiukse elektroonika korras, kuid see ratas mida mööda ukse avamise-sulgemise lülitus jookseb - see oli omadega kummikihi sisse soone saanud. Võtsin teiselt doonorilt uue mehhaanikapoole mis korras ning probleem lahendatud. Juhipoolne tagumine - aknaklaasi stopper oli varvast lasknud - seegi sai paika ja uks kenasti kokku tagasi. Kõrvalistuja poolne tagumine - seal ka ei saanud aru, kas uks lahti või kinni. Piisas suurest puhastamisest mikrolüliti juurest ning uuesti määrimisest. Kokku tagasi ning väga hea. Probleem oli aga eesmise kõrvalistuja omaga - CCM ütleb, et lukku ei leia. Jootsin külmjooted üle, ei midagi. Siis lõhkusin siis uksevahelise kaablipuu lahti ning alles siis tuli meelde, et suhtlus CAN'i kaudu tõstukini ja sealt edasi lukku. Lõhkusin siis sealt kaablipuu lahti, no ei midagit. Päike juba teises päevapooles ja ikka midagi aru ei saa. Uuesti siis lukk lahti võtta ja leida, et üks mikrolüliti on vigane - lüliti ots ära murdunud või kulunud ning ei saanud aru, mis asendis lukk on. Egas midagi, doonori pealt uus lüliti, asjad kokku ning korras.
Pikk jutt s**** jutt - kesklukk töötab, lombivalgustused töötavad ning asjad tibens-tobens. Päeva lõpuks ka autopesu ning mingi kirsilõhnaline vaha selga. Pilte enam ei teinud, kuna pimedaks kiskus - need hiljem järgi.
Kõrvalprojektina kapotile uus terve mürasummutusmatt ning ka uus kindalaegas, millel aeglusti töötab ning ei kolise nii palju (vana lappisin kunagi ise kokku tagasi ja oli kergelt irvakil).
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik
Ei kiita pole siin midagi vaja. Mul on lihtsalt endal hea meel, et vana traktor vaikselt rohkem korda saab.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur