VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 23 Sept 2018, 21:33

AFN mootoril hoiab kahvel neid paigas. Kahvlid tulid ise kenasti maha, kuid üks pihusti on alumiiniumblokis päris kenasti kinni. 15 võti koos väikese pikendusega - ennem keerab võtmed kõveraks, kui selle kinnipehastanud pihusti liikuma saab. Eks paaris kohas ole spets pneumoseadmed selle jaoks, vist tuleb seda kasutada.

Ning tito - doonorblokk - ainult ülemine osa on alles ja seegi mul enda auto pagassis. Mis ma sest enam tööle panen.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 03 Okt 2018, 18:24

Mis siin ikka suurt täna kirjutada. Eila oli suksu Tartus Diisel ABC's pihustitega. Kaks neist töötasid kenasti - avanesid 190 peal nagu peab. 2 tk olid õhtal - avanemine 130 juures (enam numbreid ei mäleta). Doonorilt tulnud pihustid said ultrahelivanni ja töötasid samuti 190 juures ehk komplekt koos ja peale. Tagasivoolu voolikud läksid ka uued.
Õli laseb ikka mootorisse kui pöördesse ajada. Katsetan korra paksema õliga - kui ära kaob, siis tihendid... kui ei kao, turbo kallale (eks vaatan NV selle lõtku ka üle).
Süütenurk paar kraadi liiga varajane talutavast piirist - löön selle ka paika - ehk võtab ka viimase värina välja.

Ahjaa ülevaatusel ka täna käidud. Ajasin pagassi näidates sellist udujuttu, et nad ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ei vaataks kuupäeva kustuti peal - joppas. Selle taatlemine sai eelmine kuu läbi. Kõik tibens-tobens ja sain veel kommentaari osaliseks, et tihti nii korralikku B5 Passatit enam ei näe. Piduritega jäi lihtsalt silma, et tagumistel oli 11-12% erinevus (ees ainult 2%). Eks kolvid ootavad ikka vahetamist - võtan vast peale hooaega ette.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

romeoD
Klubiline
Postitusi: 930
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas romeoD » 03 Okt 2018, 18:52

Kuskohas sa käisid siis? Rõngus ma pidin suisa mainima, et isegi taadeldud on, ega ta siis ka ei vaadanud, piisas vaid kaamerasse näitamisest, et ta on vaadanud, kas kustuti on :D
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 03 Okt 2018, 20:44

Tartus Lõunaka kõrval olevas...

Kusjuures, Koongas kunagi sain väheohtliku vea, et tõkiskingad on vales mõõdus ;)
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas tito » 03 Okt 2018, 21:37

silverpik kirjutas:
03 Okt 2018, 20:44
Tartus Lõunaka kõrval olevas...

Kusjuures, Koongas kunagi sain väheohtliku vea, et tõkiskingad on vales mõõdus ;)
Koonga on nagu Pärnu Jaagupist veel oma 20 kilti Uugametsa poole?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas jussike » 03 Okt 2018, 21:51

silverpik kirjutas:
03 Okt 2018, 20:44
Tartus Lõunaka kõrval olevas...

Kusjuures, Koongas kunagi sain väheohtliku vea, et tõkiskingad on vales mõõdus ;)
Sul Nokia kännukat polnud käepärast näidata?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Celtic
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 16 Dets 2008, 15:56
Auto: E60 '08, Captiva '13, F11 '11
Asukoht: Lääne-Virumaa<->Harjumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas Celtic » 04 Okt 2018, 06:59

See kustuti kp on küll viimane asi, mille pärast TÜV'l põdeda. See oleks läinud kirja väheolulise veana, ja poleks Sul midagi mõjutanud. ;)
Ma suutsin ÜV'le minna nii, et olin samapäeva hommikul just ohutuspaketi (ohukolmnurk, tõkiskingad, tulekustuti, esmaabipakk jms) autost välja tõstnud... Läbi ma sain igatahes... :D

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas ryan » 04 Okt 2018, 07:55

Mis nüüd tõkiskinga puutub , siis selleks oli ikka vana motorolla , omasin isegi sellist ühe aasta üheksakümnendatel :lol:
https://www.upload.ee/image/9023138/068 ... 068d8b.jpg
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas tito » 04 Okt 2018, 19:43

Celtic kirjutas:
04 Okt 2018, 06:59
See kustuti kp on küll viimane asi, mille pärast TÜV'l põdeda. See oleks läinud kirja väheolulise veana, ja poleks Sul midagi mõjutanud. ;)
Ma suutsin ÜV'le minna nii, et olin samapäeva hommikul just ohutuspaketi (ohukolmnurk, tõkiskingad, tulekustuti, esmaabipakk jms) autost välja tõstnud... Läbi ma sain igatahes... :D
Laulsid TÜV i meestele: Lallalala uu laalalaallllaa, ma olen naine....
Pilt
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 04 Okt 2018, 22:09

Jah, Koonga on tõesti Pärnu-Jaagupist oma 20 km võsa poole.
See kingad/kustutid jms asjad - kui juba nii pedant olla, siis las olla ka väheohtlike vigade vaba. Aga kinga nali siin:
Pilt
Samad kingad autos koguaeg olnud - no muudel aegadel pole noritud. Saa nüüd neist aru.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas tito » 05 Okt 2018, 06:54

Selles mõttes okey, et pedandi jaoks on see kaos, aga no mida see ütleb ülevaataja kohta?
Ma nagu reaalselt enda 38 eluaasta jooksul olen korra kustutit kasutanud, kui aegund korpusega kustuti lastel koduaeda tühjaks lubasin teha, ennem nätasin ette kuidas asi käib. Tõkiskingi, no ei mäleta kuna viimati kasutasin( e: tuli meelde, töö haagist fikseerisin, et tuulega ei lendaks kõrvale pargitud autode otsa, fikseerimiseks kasutasin telliskive a) kuna neid pole kerghaagisele ette nähtud ja b) eestlane või Eestis elav muulane, varastab kõike- kui keegi loll on korralikud tõkiskingad "ära visanud" siis on kindlasti olemas inimene kellel neid rohkem tarvis) Mingi pere kasutuses oleva auto apteegist panin stiilipeo tarvis rotti haaknõela, seda õnneks ükski ülevaataja veel avastanud ei ole, ilmselt oleks juba kinni pandud...
Need ametnikud kes väidavad, et Saksamaa lautades kärbseid pole- valetavad.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas GTI » 05 Okt 2018, 07:34

Kes on korra elus kustutit sihipäraselt kasutanud hangib autosse 1 kilose asemel suurema kuna sellest pisikesest raudselt ei piisa.
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
Siksaator
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas ryan » 05 Okt 2018, 08:13

Kümme võti võiks selle asemel olla , et aku juhe maha keerata .
Ilma selleta ei aita ka suurem kustuti .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 807 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 05 Okt 2018, 08:40

ryan kirjutas:
05 Okt 2018, 08:13
Kümme võti võiks selle asemel olla , et aku juhe maha keerata .
Ilma selleta ei aita ka suurem kustuti .
Ja mida ma teen? Mul aku istme all ja vaja voolu ja rohkem võtmeid enne kui akuni jõuan.
Selleks tegelt kaitse olemas mis peaks reageerima.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas ryan » 05 Okt 2018, 13:16

Noh , need autod on juba ette nähtud "manala karja minna"
Ilmselt saeb päästeteenistuse kutt auto pooleks , et süttimisoht kõrvaldada :mrgreen:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 807 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 05 Okt 2018, 15:39

ryan kirjutas:
05 Okt 2018, 13:16
Noh , need autod on juba ette nähtud "manala karja minna"
Ilmselt saeb päästeteenistuse kutt auto pooleks , et süttimisoht kõrvaldada :mrgreen:
Normaalses maailmas kantakse auto peale kere väändumist maha!
Ja selline õnnetus mis lõpeks auto põlemisega on enamasti niikuinii keret päris kõvasti kahjustav.

Kui aku kapoti all, siis laupkokku põrkes deformeerud kapott piisavalt, et sul poleks selle kümnesest võtmest ka kasu.
Heal juhul jääb mälestuseks! :D

Nagu kunagi remondi töökojas mu masina juures põles üks masin maha. :)
Töökoja meister ütles, et haarad tulekustuti ja jääb vähemalt tulekustuti alles! :D
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 07 Okt 2018, 16:09

Oi mis arutelu siia tekkinud. Olgem ausad - kui juba leegid üleval, siis lihtsam on auto kraavi lükata ja leppida olukorraga.

Anyhow - NV sai jälle nokitsetud. Khmm, ei, ma saan nädalavahetust nokitsemata ka mööda lasta, aga no juhtus. Süütenurk oli lootusetult vale ning kaabel näitas ka lubatud piiridest seda väljas olevat. Päästsin pumba lahti ja keerasin sellest niipalju varasemaks kui sai - ikka jäi natuke varajaseks (sinise ja välimise joone vahele täpselt). Eks rihm annab mõista, et vist on aeg... vahetusest 76k km möödas (peaks sedasi olema, pean oma vanad pildid üles kaevama millal see täpselt oli). Niisama ju hambaga mööda ei lähe see (või midagi sinna kanti). Kontrollisin ka veesärgi hõõgküünlad üle - toimetavad. Samas nendele pealetulevat pinget ei mõõtnud (vaatan veel üle) - kui seal viga ei ole, siis see talv võiks salongiradika ära ikkagi vahetada. Agas see selleks.
Mis kõige olulisem - woofer jälle pagassis ning peale 210 km sõitu kõrvad kumisevad ;)
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas ryan » 07 Okt 2018, 22:00

Ära selle rihmaga rohkem küll sõida .
Järelturu rihmale soovitavad 70 tkm pealt juba ära vahetada .
Ise sõitsin 80 tkm välja :oops: , hirm oli ikka sees .

Mul on ka vuufer, kedris :lol:
Autosse tõsta ei ole vaja , maki seades on vuufer suht maha keeratud , muidu võtab samuti kõrvad uugama ja papid seinalt maha :lol:
Juhipoolse teipisin juba mägiaivariga kinni , suht räbal teine , uut oleks hädasti vaja .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 07 Okt 2018, 22:07

Kui korraliku tootja rihm siis ikka 90 tuhat,muidugi vahepeal tasub üle vaadada, et pole näiteks õliseks saanud peale mida peaks lähimal ajal vahetama. Tutvusringkonnas kõik masinad 90 ära lasknud rihmadega ja visuaalselt pole veel häda midagi, rohkem loomulikult pole mõtet lasta aga kui 90 ette nähtud siis ei näe probleemi. :) Pritsehetk läheb rihma venimisega hilisemaks, ehk siis seda varajast pritsehetke rihma kaela kuidagi ajada ei saa. Kui graafiku järgi sätid siis see roheline joon on tegelikult veel väga hea, pritsehetk on reaalselt ikka sama nagu allpoolgi aga ajul on võimalus suuremas ulatuses pritsehetke varasemaks keerata.
Sinna sinise ja rohelise vahele ongi võib-olla kõige mõistlikum panna (kuigi ise pannud alati kraadi järgi nii, et aju saaks võimalikult palju varasemaks keerata, siis jääb graafikul rohelise joone peale või tsipa ülegi), sealt allapoole pole küll mõtet pingutada.

romeoD
Klubiline
Postitusi: 930
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas romeoD » 08 Okt 2018, 09:15

"keerasin sellest niipalju varasemaks kui sai - ikka jäi natuke varajaseks" Silver mõtles, et ikka jäi veidi hiliseks ehk? :D
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 22 Okt 2018, 19:09

Jep, kusagilt õli kusagile ikkagi liigub (sinna kuhu vaja ei ole). Siin mõned korrad on autole saanud mõnusalt pähe antud ning lööb isegi õlihaisu ninna. Lähen vist lihtsama vastupanu teed ning võtan peale rehvivahetuse hooaega mootori remondi ikkagi ette - uued klapid, tihendid, juhthülsid - kõik see teise plokikaane peale kokku ja paralleelselt rihmavahetusega vahetan ülemise otsa välja. Aga seda alles detsembris sisuliselt, kui tööl elu maha rahunenud.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas ryan » 22 Okt 2018, 20:12

Naiss 8)
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas jussike » 22 Okt 2018, 20:47

Endiselt jään arvamusele, et odavam on uut liisida, kui vanurisse nii palju aega ja raha raisata. Järele jäänud ajaga saad rohkem tööd teha ja samas saad rohkem palka, seega saad rohkem/parema/kallima........
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas R36 » 22 Okt 2018, 20:50

jussike kirjutas:
22 Okt 2018, 20:47
Endiselt jään arvamusele, et odavam on uut liisida, kui vanurisse nii palju aega ja raha raisata. Järele jäänud ajaga saad rohkem tööd teha ja samas saad rohkem palka, seega saad rohkem/parema/kallima........
Veel pole hullu, juppe toodetakse. Aga vaat kui Classicust peaks hakkama torusid tellima, siis on jama. Hetkel teatud 1.8 vabalthingava sissevõtu torudega on seis selline, et B-osa pole ja uut saab ainult Classicust/Traditionist x3 hinnaga, mis kunagi uus maksis. ;)

Pilt
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas jussike » 22 Okt 2018, 20:55

Tjah, mu käest küsiti täna Iltise esiklaasi, mille tootmine lõpetati ca 20 tagasi, küsijaks oli klaasi firma, aga classikus oli olemas, kahjuks hinda ei näinud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Huviliste autod”