VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 29 Juul 2018, 22:21

Pildid räägivad enda eest:
Pilt
Pilt
Pilt

Uus käetugi, nüüd siis FL oma. Paremal kohal topsihoidjad (saab võtta kaasaga korraga kaks suurt sörkivast ilma, et jääks makile jms asjadele jalgu). Lülitite juhtmed sai ukse sisse ümber veetud ning OBD pistik rooli alla õigele kohale kinnitatud. Samas sai ka kapoti alla pandud FL lahendus ehk salongi õhufiltri, aknaaluse plasti ning akule kate peale - niimoodi satub vähem lehesoga sinna alla.
Pilt

Samas sai vahetatud ka pidurivedeliku paak, mis on pool sentimeetrit liiga taga - uus peasilinder tuleb ka sobiv sinna alla leida, et paak omale kohale saada.

Mida tahaks veel saada kapoti alla:
Pilt
Mootorist vasakule, mootori õhufiltri juurde sobivad katteplastikut (kas saab Fl pealt võtta teise mootori õhufiltri kopsiku koos kattega sinna?) ning mootorist paremale poole ABS, roolivõimu õli jms paakide peale - olen näinud VR5 ja 1.8T mootoritel seal suurt katet (midagi sellist) - kas seda ka 1-9TDi moto kõrvale sobitada saaks?

Ning kaks autopede pilt lisaks:
Pilt
Pilt
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2068
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 60 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas ryan » 29 Juul 2018, 22:31

Peale ratta ei näe ma küll suurt midagi :lol:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

EiX
Huviline
Postitusi: 377
Liitunud: 25 Apr 2013, 22:21
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas EiX » 30 Juul 2018, 00:19

silverpik kirjutas:
29 Juul 2018, 22:21
Mootorist vasakule, mootori õhufiltri juurde sobivad katteplastikut (kas saab Fl pealt võtta teise mootori õhufiltri kopsiku koos kattega sinna?) ning mootorist paremale poole ABS, roolivõimu õli jms paakide peale - olen näinud VR5 ja 1.8T mootoritel seal suurt katet (midagi sellist) - kas seda ka 1-9TDi moto kõrvale sobitada saaks?

Äkki sellest abi:
http://www.passatplus.de/umbauten/motor ... eckung.htm

romeoD
Klubiline
Postitusi: 930
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas romeoD » 30 Juul 2018, 21:20

See autopede pilt karjub uhkema velje järele :D
Aga lisan manusega el skeemi, kus see viirutatud asi on fuelflapi mootor. Kaitsest peaks lylitisse pluss sisse jooksma. Kui sinnani vool olemas, siis on pool systeemi korras :D
Manused
fuelfapp.jpg
fuelfapp.jpg (121.83 KiB) Vaadatud 11893 korda
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 13 Aug 2018, 21:22

Vahepealsed modifikatsioonid töötavad tipp-topp. Aitäh eelnevatele kaasamõtlejatele, kuid viga oli lihtsalt läbipõlenud kaitsmes. Samas ka remondi- ja hoolduspäevikusse väike uuendus:
Pilt
Laupäeval vahetatud õlifilter, õli, KKK tihend (nagu alati, lekkis) ning ka karteri tuulutuse rõhuklapp (mille ma suutsin ise ära lõhkuda vahetuse käigus). Sisse läks Statoil Lazerway 5w-40 (töö juurest vaadist hea hinnaga käes, eks proovime ära).
LS: 347 xxx km.

Järgmised asjad mida teha: mootoripatjade vahetus (sain soodsalt OEM padjad kasutatud kujul kätte) ning VR5 pealt tulnud parempoolne mootoriruumi kate (vajab tiba modifikatsiooni tänu ühele lõdvikule, kuid seda ka minimaalselt).

Samas küsimus tarkade klubile - auto kipub valget suitsu välja ajama peale käivitust. Sooja mootoriga rohkem, külma mootoriga vähem. Õli ja jahutusvedeliku kadu ei ole. Selline anomaalia juba pikemat aega olnud. Kust otsast tasuks põhjust otsima hakata?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 13 Aug 2018, 21:48

Kas on mingi lõhnaga ka see suits? Muidu valge peaks olema jahutusvedeliku suits ikkagi, põlemata küte pigem sinakas-hallikas ja õli oma vist ka pigem hallikas (kui lekib otse väljalaskesse mitte ei käi läbi mootori).

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 13 Aug 2018, 23:13

J.Aru kirjutas:
13 Aug 2018, 21:48
Kas on mingi lõhnaga ka see suits? Muidu valge peaks olema jahutusvedeliku suits ikkagi, põlemata küte pigem sinakas-hallikas ja õli oma vist ka pigem hallikas (kui lekib otse väljalaskesse mitte ei käi läbi mootori).
Selline kirbe lõhn on see. Samas, õli ja jahutusvedelikku ei kao. Vähemalt nähtavas koguses mitte.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 13 Aug 2018, 23:38

Pole küll ise lõhna tundnud aga äkki siis ikkagi väljalaskesse lekkiv õli? Ei ole küll endal kogemust aga arvan, et suitsu tekitamiseks pole kuigipalju vaja? Min ja max vahe vardal kuskil liitri kanti, siis ongi raske arusaada palju kulub.
Enda Passatil toore nafta hais üleval kui suitseb, aga suits pigem sinakas-hall.

romeoD
Klubiline
Postitusi: 930
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas romeoD » 14 Aug 2018, 00:36

Käsa trossid liiguvad vabalt?
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2068
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 60 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas ryan » 14 Aug 2018, 07:15

Siin just räägiti sellel teemal , et õhulugeja võib sellist nalja teha .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 14 Aug 2018, 22:03

Maf tagant ja proovida sedasi?
Räägin nähtavat õlikulu ma ei tähelda isegi kogu õlivahetuse välba jooksul. Aga see ei tähenda, et seda ei ole. Piisaks kui turbo natuke ilastab ka väljalaskesse seda laseb? Paar korda olen küll kiirendades tumedamat taga näinud, ükskord peale poolenadalast seismist isegi korralikult.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 14 Aug 2018, 22:14

10 000km sõidad sedasi, et õlitase vardal ei vähenegi? Kas tõesti päris kuiv 1.9tdi? :O Igastahes kui õli kuskilt "juurde" ei tule siis selle viga nagu küll olla ei saa. Pigem ikkagi ehk põlemata küte? Samas haisu võiks ära tunda kui natuke kokkupuudet tehnikaga.

romeoD
Klubiline
Postitusi: 930
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas romeoD » 14 Aug 2018, 22:43

Tehas näeb ette, et õlivälba peale on normaalne, kui kaob poolteist liitrit. Kuskilt kõrva taha jäänud. Tyhikäigul kakub karterituulutuse kaudu mingil määral.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 14 Aug 2018, 23:38

Talvel vastu kevadet panin uue oli sisse, küll üle normi natuke (probleemid olid juba varem) ning mingi 6000 km hiljem ikka veel oli normis minu mäletamist mööda.

Igatahes, kust see õli sinna saada võiks. Või põletamata küte käivituse ajal just. Mootor läheb poolest pöördest alati käima ehk kaivitusel pikalt ei saa kütet nt peale suruda.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2068
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 60 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas ryan » 15 Aug 2018, 07:32

Kui suitseb käivitamise ajal ja pedaali andes ka ikka hõljub teist , siis on esimese asjana klapisääretihendid .
Mul ju tagus ka pahvaka välja , nüüd ei tule tagant enam midagi :thumbup:
Oli nii mõlema mootoriga .
Vana mootor oli miljon sõitnud , uus 255 tkm , täpselt sama asja tegi , ma arvasin et on ajus midagi paigast ära aga ei olnud .
Seltsimehed siin ajasid asja pihustite kaela ..aga ei ole need ka süüdi !
Minu meelest tõmbab erg ka tomu väiksemaks kui pimeda ergiga .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 15 Aug 2018, 20:29

Pimeda EGR'i kaotasin ära kuu eest vms, ei muutunud midagi.
Kui oleks klapisääretihendid pekkis, siis seda peaks nägema nii, et allamäge lasen vaba pedaaliga ning siis kiirendades peaks ka pilve taha lööma (eriti ülesmäge minnes). Sõidan iga päev vähemalt 2x Tatra orust läbi - no ei näe seda musta tahavaatepeeglis. Agas samas ei välista midagi.
Võimalik, et küttesegu on paigast ära - pean minema kontrollima seda kaabli ja sooja mootoriga. St kas temp. andur villast paneb ning kas süüde on ikka paigas.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

romeoD
Klubiline
Postitusi: 930
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas romeoD » 15 Aug 2018, 22:52

Klapisääretihendid ikka veits pikema seismise teema. Et siis jõuab õli läbi nende kolvile valguda ja käima pannes hele pilv taga. Väiksemate seisakutega nii palju ei jüua valguda, et märgatav pilv tekiks.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2068
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 60 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas ryan » 16 Aug 2018, 10:56

Täissünt on mõnus k*si , pea sama vedel kui nafta .
No okei vana küpsetusõli , ingel [VW Bot: "Keel korda!"] see on vist isegi paksem kui neft .

Klapisääretihendid ei ole nii seismise asi midagi , ma käisin poes ära 5-10 min max ja käivitades pilv hõljumas .
Teine kord ootasin , kui inimesed tagant ära lähevad :oops: :mrgreen:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

romeoD
Klubiline
Postitusi: 930
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas romeoD » 16 Aug 2018, 11:24

No ju sul olid need siis päris läbi :P Mul viskas hommikuti ainult. Vahetasin ära ja probleem kadus. Siiamaani kasutan täissynti.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 16 Aug 2018, 19:30

Eile õhtul süda ei andnud rahu - viskasin kaabli taha ja tegin sõidu. Temp. andur segast ei pane, selle välistaks. MAF paistab adekvaatseid numbreid jagavat. Samas süütenurga numbritest ja graafikust ei saa ma muhvigi aru - võhik noh.
Mis puutub klapisääre tihenditesse - võhik ka mootori osas. No natuke matsu jagan, aga mitte eriti. Vaatasin nende tükihind on naeruväärselt väike (kui sai õiged asjad kataloogis ette) - nii paari euro ringi. Samahästi vahetaks ära, aga know-how puudub. Eks tuleb end kurssi siis ka sellega viia. Ja ära katsetada, kas aitab.

Samas teistel teemadel - kuna uus KKK tihend sai õlivahetusega pandud, siis tegin täna ka mootori ja mootoriruumi pesu ära ning pesin vana ilastanud õli sealt maha. Päris puhtaks sai teine. Väike pilt ka lisaks:
Pilt
nagu näha, siis VR5 parempoolne kate sobib päris kenasti sinna. Nüüd tuleb midagi vasakule poole õhufiltri peale välja nuputada, et kliimatorud jms ka kenasti kinni katta.
Samas eile viskasin ka mootoripadjad ringi - lammarist võetud padjad olid puhtad, aga väike üleliigne vibra jäi ikka sisse. Eks tuleb edasi katsetada. Sest seda ei usu, et nüüd padjad valesti paigaldasin. Neil ei ole ju vahet, kumbapidi pessa lähevad?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 807 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 16 Aug 2018, 19:47

Võtad B5.5 õhufiltri korpuse ja sinna peale käiva katte.
Või noh kate niisama, aga pead oma õhufiltri korpusele kaks plast puksi tekitama, et kahe kruviga kinnitada see kate. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 16 Aug 2018, 19:50

MustVälk kirjutas:
16 Aug 2018, 19:47
Võtad B5.5 õhufiltri korpuse ja sinna peale käiva katte.
Või noh kate niisama, aga pead oma õhufiltri korpusele kaks plast puksi tekitama, et kahe kruviga kinnitada see kate. :)
On need B5.5 1.9TDI'ga 1:1'le vahetatavad?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 807 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 16 Aug 2018, 20:14

silverpik kirjutas:
16 Aug 2018, 19:50
MustVälk kirjutas:
16 Aug 2018, 19:47
Võtad B5.5 õhufiltri korpuse ja sinna peale käiva katte.
Või noh kate niisama, aga pead oma õhufiltri korpusele kaks plast puksi tekitama, et kahe kruviga kinnitada see kate. :)
On need B5.5 1.9TDI'ga 1:1'le vahetatavad?

Ei tea, aga vaata kui palju juppe juba niisamagi vahetatud sul seal.
Eks pead kõrvuti neid vaatama ja mõõtma.
Kes tänasid kasutajat MustVälk selle postituse eest:
silverpik
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

rendoqoz
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 02 Apr 2014, 14:08
Skype: rendoqoz
Auto: Audi A4
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas rendoqoz » 16 Aug 2018, 20:16

silverpik kirjutas:
16 Aug 2018, 19:30
Samas eile viskasin ka mootoripadjad ringi - lammarist võetud padjad olid puhtad, aga väike üleliigne vibra jäi ikka sisse. Eks tuleb edasi katsetada. Sest seda ei usu, et nüüd padjad valesti paigaldasin. Neil ei ole ju vahet, kumbapidi pessa lähevad?
Ei tohiks olla. Hiljuti uurisin seda teemat - ainuke vahe on see kuuma eest kaitsev kate, mis parempoolsel (turbo juures oleval) mootoripadjal on.

Aerost sai kallis Lemfi padi ostetud - sees Corteco ja made in china...
Corteco enda padjad 23 ja 18eur vist. Minul aga probleem pigem hoorattas - vibra jäi väiksemaks, aga tühikäigul ikka üleliia ühtlane vibra (läbi kere). A4 B5 AFN.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Passat B5 1.9TDI - 1999 - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 16 Aug 2018, 20:57

rendoqoz kirjutas:
16 Aug 2018, 20:16
silverpik kirjutas:
16 Aug 2018, 19:30
Samas eile viskasin ka mootoripadjad ringi - lammarist võetud padjad olid puhtad, aga väike üleliigne vibra jäi ikka sisse. Eks tuleb edasi katsetada. Sest seda ei usu, et nüüd padjad valesti paigaldasin. Neil ei ole ju vahet, kumbapidi pessa lähevad?
Ei tohiks olla. Hiljuti uurisin seda teemat - ainuke vahe on see kuuma eest kaitsev kate, mis parempoolsel (turbo juures oleval) mootoripadjal on.

Aerost sai kallis Lemfi padi ostetud - sees Corteco ja made in china...
Corteco enda padjad 23 ja 18eur vist. Minul aga probleem pigem hoorattas - vibra jäi väiksemaks, aga tühikäigul ikka üleliia ühtlane vibra (läbi kere). A4 B5 AFN.
See kummist kuumakaitse sai nagu omale kohale ja paika. Ei tohiks seegi paigast olla.
Lemförderi tee olen läbi käinud ning neid soovitan ainult bensuka omanikele - jõhker vibra kaasnes nende patjadega diisli küljes.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Vasta

Mine “Huviliste autod”