VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, VwBoy

Vasta
Terminats
Klubiline
Postitusi: 170
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 23 Juul 2017, 15:18

Tervist!

Minu kätte sattus see tegelikult juuni alguses ning suvemõnude ja auto nokitsemise kõrvalt oli palju teha, et ei jõudnud veel teemat teha :D.

Enne kui kogu teksti juurde lähen, siis seda müüdi kui "pooliku projektiautona". Usun, et minu ja 99% teiste foorumlaste meelest tähendab see seda, et elektroonika töötab, kuid kereehitus on pooleli või mootoriga tehakse midagi. Kuid ei, müüja sõnul tähendab see täpselt vastupidist:

Kere on üldpildis hea, vasakul pool mõlemal uksel on mingi täiesti lambine roostetäpp, kus värv kobrutab. Paremal pool el. aknad ei töödanud, kõrvalistuja oma seisis tänu puupakule üleval ja taga paremal seisis tänu kruvikeerajale, mis oli klaasi ja polstri vahele surutud (miks????????). Ees on Koni shockid, mis tuli mulle väga suure üllatusena, sest omanik polnud nendest midagi maininud. Eesmised vedrusid olid lõigatud (sain sellest aru, kui auto üles tõsta ja vedru lupsas oma pesast kohe välja :D) Süüteluku pesa oli katki, st et auto läks vaevu käima peale mõnda korda üritades, aku oli täiesti kõõga ja Viljandist tagasi maakohta sõites töötas auto ainult geneka pealt. Ostu juures nägin oma silmaga kuidas auto vajas sõbra autost särtsu, et üldse töölegi minna. Miinusklemm ei istunud korralikult & oli ära oksüdeerunud, ehk kui auto välja suretasid siis pidi seda käima lükkama (mida sai sõpradega üle 5 korra harjutatud, sain ise ka targemaks :D). Eesmiste istmete siinid on läbi ma arvan? Sest kui hooba tõmmata ja hakata edasi tagasi sõitma siis ei lukustunud. Lukustuskoha leidsin nii, et lasin hoova lahti, sõitsin istmega ette ja panin gaasi põhja, siis lendasin kuhugi, kus lukustus. Õnneks oli see üksainus lukustuskoht 1-2 sälku kaugemal sellest, mis minu jaoks kõige mugavam on.

Ühesõnaga "poolikust projektiautost" oli asi väga kaugel.

Nende erinevate pisivigade ja kõlari, maki puudumise pealt sain päris heale hinnale tingitud ning nüüd on asi palju vähem nutusem ja auto saab armastust mida ta väärib :D. Mootor on kindlasti ergas, selle ja GTI vahe oli esimesel sõidusekundil tunda. Ainus auto otsene enda miinus on ilmselt see, et pole puldiga kesklukku, kuid seda saab sobitada mingi hetk. Auto hetkel ei sõida, sest puudub ÜV, ÜV omakorda puudub, sest katalüsaatorit pole :D.

Igatahes, tehtud tööde nimekiri on siin:
► Näita Spoilerit
See, mis teha on, ma jätaks hetkel avalikustamata, natuke üllatuselementi peab ka olema, eks? :)

Sisust pilte pole, sest uksepolstreid pole ja kõik on väga sitane:
► Näita Spoilerit
Muud midagi polegi, küsimusi ja soovitusi võite siia esitada ning hoidke pilk peal, sest palju on tulemas :) Proovin ehitamisprotsessi rohkem pildistada.

Mermo
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
Auto: 2
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Mermo » 23 Juul 2017, 19:38

sama mis vist müügis ka oli ja mille vin ega nrmärke ei jagatud. Oli kunagi järvakandis mu mäletamistmööda.
f*ck this shit, I'm going home! +37256762204

Terminats
Klubiline
Postitusi: 170
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 23 Juul 2017, 22:15

Mermo kirjutas:sama mis vist müügis ka oli ja mille vin ega nrmärke ei jagatud. Oli kunagi järvakandis mu mäletamistmööda.
http://www.auto24.ee/used/2517821 ostukuulutus on siin kui uurida tahad :) mulle küll jagati VIN ja nr. märk kui küsisin.

kris282
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 12 Jaan 2011, 17:30
Auto: Golf 3 16V Gti, R25
Asukoht: Lõuna regioon/ Põlvamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas kris282 » 27 Juul 2017, 11:34

Hei
Iste ei lukustu, sest eest kinnituskohajuurest on üks kummist kolmnurk puudu. Siinid asjad vast terved ikka. Kui iste maha võtta siis peaks näha olema.
Seal lingil oleval pildil näha :

Pilt
Powered by GTI

GTI
Moderaator
Postitusi: 6896
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 52 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 27 Juul 2017, 13:32

Neid siinide plastikuid peaks isegi eraldi osta saama.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Terminats
Klubiline
Postitusi: 170
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 31 Juul 2017, 22:17

kris282 kirjutas:Hei
Iste ei lukustu, sest eest kinnituskohajuurest on üks kummist kolmnurk puudu. Siinid asjad vast terved ikka. Kui iste maha võtta siis peaks näha olema.
https://www.ladu24.ee/vw-varuosad/golf+ ... i-bilstein

seda mõtled?

VR6'le strut bar tellitud, ma ei kujuta ette miks sellele pole seda pandud, eriti kui see "projektiauto" oli.

Tekkinud on ka minu jaoks uus ja huvitav probleem :D Nimelt nii kui süüte sisse paned, siis lööb suunatule kaitsme läbi. Võimalusi on 2; üks on see, et ees parem suunatuli oli vett poolenisti täis sadanud ja siis see tekitas lühist, KUID see on välistatud, sest ohutuled töötasid ilusti. Teine võimalus on see, et hoovaga on midagi valesti vms. Juhtmestik & pirnid peavad korras olema, sest ohutuled töötavad.. eks? Nädalavahetusel tõstan GTI suunatule hoova peale ja vaatan mis siis teeb. Nii kaua võite ideid pakkuda, äkki kellelgi kunagi midagi sarnast juhtunud?

kris282
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 12 Jaan 2011, 17:30
Auto: Golf 3 16V Gti, R25
Asukoht: Lõuna regioon/ Põlvamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas kris282 » 01 Aug 2017, 18:06

Terminats kirjutas:
kris282 kirjutas:Hei
Iste ei lukustu, sest eest kinnituskohajuurest on üks kummist kolmnurk puudu. Siinid asjad vast terved ikka. Kui iste maha võtta siis peaks näha olema.
https://www.ladu24.ee/vw-varuosad/golf+ ... i-bilstein
seda mõtled?

See samune jah.
Kris
Powered by GTI

Terminats
Klubiline
Postitusi: 170
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 06 Aug 2017, 00:42

Nimelt nii kui süüte sisse paned, siis lööb suunatule kaitsme läbi. Võimalusi on 2; üks on see, et ees parem suunatuli oli vett poolenisti täis sadanud ja siis see tekitas lühist, KUID see on välistatud, sest ohutuled töötasid ilusti. Teine võimalus on see, et hoovaga on midagi valesti vms. Juhtmestik & pirnid peavad korras olema, sest ohutuled töötavad.. eks?
Selle mure sain lahendatud. Jagan enda piinlikku viga; olin süüteluku pesa vahetamisel suunatulehooval 2 pistikut omavahel sassi ajanud & valesti ühendanud ja see ajaski teda lühisesse koguaeg :oops:. 11 kaitset läks, enne kui vea üles leidsin. Nüüd on kõik tip-top.

Strutbar jõudis kohale & siin on pilt test-fitmentist.

Pilt

Nüüd on vaja 8 korralikku 9mm polti sebida, augud puurida ja lõplikult kinnitada.

Samuti jõudsid uksepolstrid, millest mul kahjuks pilte pole, aga need olid väga sitased. Lasin survekaga üle ja lõpptulemus jäi üpris viisakas. Jäid maale kuivama, järgmine nädalavahetus saan ehk peale panna.
Viimati muutis Terminats, 20 Aug 2017, 23:48, muudetud 1 kord kokku.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 170
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 20 Aug 2017, 20:25

Suured tänud foorumlasele kasutajanimega kris282, ma poleks elusees arvanud, et iste ei lukustu sellise ühe plönni pärast :D. Nüüd lukustub ja kõik on hästi.

Strut bari jaoks sai puuritud kokku 2x3 auku, kuid auke peaks olema kokku 2x4. Ei pääsenud puuriga ligi, kuid see ei tohiks midagi mõjutada. Polte ei jõudnud veel läbi koopa kinni keerata, sest tung on linnas ning originaal tungiga nii madalat autot ei tõsta :D.

Sain uksepolstrid ja uued lukustusnupud külge (enne olid mingisugused erinevatelt firmadelt ja ma tahtsin, et kõik 4 nuppu samasugused oleksid) & pidin ise keskluku tule jaoks 3mm augu puurima (jah, olen uhke). Album on siin. Ootan nippe kuidas polstreid puhtaks saada :)

Lammutasin nina veits & proovisin inglisilmi. Kas keegi targem äkki oskab seletada, miks need nii näitavad? Peaks olema täisring, kuid on 3 täppi lihtsalt. Voolu saavad need piisavalt & näitavad sama võimsalt isegi siis kui süüde on sees.
► Näita Spoilerit
Need peaksid näitama hoopis nii:
► Näita Spoilerit
Asja teeb huvitavaks see, et seal on ka näha seda 3 täppi, kus need tuled asuvad, kuid lõpptulemus on siiski ring, mitte 3 valguslaiku.

Nina on hetkel selline, ilma võre ja tuledeta:
► Näita Spoilerit
Äkki on mõnel müüa seda vasakpoolset koos sisuga jupikest, kus on ainult ABS tuluke?
► Näita Spoilerit
Viimati muutis Terminats, 20 Aug 2017, 23:53, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 4801
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Telefon: 53364980
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 15 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 20 Aug 2017, 22:54

Tundub, et nendes inglisilmades sul ledid sees? Sellisel juhul viga nendes, näitavadki ainult täpi otse, kõige parema tulemuse saab lediga millel elemendid küljepeal (enamasti ei ole ledi lubatud nendesse tuledesse paigaldada). Orginaal hõõgpirn näitab igale poole laiali ja seepärast tekibki rõnga efekt, Passat B5e jaoks mõeldud tuledel olid veel pirni otsad värvitud, et täpi efekti vähendada.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 170
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 20 Aug 2017, 23:06

J.Aru kirjutas:Tundub, et nendes inglisilmades sul ledid sees? Sellisel juhul viga nendes, näitavadki ainult täpi otse, kõige parema tulemuse saab lediga millel elemendid küljepeal (enamasti ei ole ledi lubatud nendesse tuledesse paigaldada). Orginaal hõõgpirn näitab igale poole laiali ja seepärast tekibki rõnga efekt, Passat B5e jaoks mõeldud tuledel olid veel pirni otsad värvitud, et täpi efekti vähendada.
Kusjuures originaalis tuligi hõõgpirniga, kuid see näitas samamoodi ja lihtsalt kollakamalt. Ostsin sellised LED'id ja arvasin et nüüd näitab ägedalt (vähemalt paremini kui enne), aga see ei lähe isegi nii sügavale, et need küljel olevad elemendid jõuaksid sinna "ringi". :D

GTI
Moderaator
Postitusi: 6896
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 52 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 21 Aug 2017, 07:50

Kas selles tules on samad T10 pesaga pirnid sees nagu originaallaternas gab. pirniks on - 6 tk. kummaski laternas?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Terminats
Klubiline
Postitusi: 170
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 21 Aug 2017, 13:06

GTI kirjutas:Kas selles tules on samad T10 pesaga pirnid sees nagu originaallaternas gab. pirniks on - 6 tk. kummaski laternas?
Täpselt nii.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 170
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 28 Aug 2017, 11:11

Sai üks nv nokitsetud jälle :D

Strut bar sai täiesti külge nüüd. Samuti sai palju erinevaid pisiasju tehtud; korras tuhatoos pandud, mootoris 3 pistikut kinni pandud, et need ventika juures ringi ei tolkneks, stangelisa zippidega viisakamalt kinni ja siis tagumine parem liist uuesti installitud, seekord liimi ja kruvidega ja siis palju teipi peale tõmmatud, et ikka ilusti kere vastas oleks :D.

Samuti tellisin nüüd sellised LED'id inglitesse, mis peaksid piisavalt sügavale minema, et reaalset ringi näidata. Kui sellised ka ei toida, siis mul on ausalt ideed otsas :D. Pilt:

Pilt

Pildid eelmainitud tegevustest siin:
► Näita Spoilerit

GTI
Moderaator
Postitusi: 6896
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 52 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Aug 2017, 13:35

Jahutusvedeliku flantsis olevatel anduri pistikutel paistab et kõigil kolmel on traadist stopperid puudu.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

kiluvanker
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 19 Mär 2017, 13:15
Telefon: 59I95O2I
Auto: '92 E34 TDSA '92 G3 GTI
Asukoht: Kurtna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas kiluvanker » 28 Aug 2017, 17:01

Sellised lede automaailmas ka müügil, saad kohe kätte, katsuda ja võrrelda jne D:

Terminats
Klubiline
Postitusi: 170
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 28 Aug 2017, 17:02

GTI kirjutas:Jahutusvedeliku flantsis olevatel anduri pistikutel paistab et kõigil kolmel on traadist stopperid puudu.
Räägid ehk lähemalt? :D
kiluvanker kirjutas:Sellised lede automaailmas ka müügil, saad kohe kätte, katsuda ja võrrelda jne D:
Tellisin Hiinast ära juba.

GTI
Moderaator
Postitusi: 6896
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 52 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Aug 2017, 21:31

Terminats kirjutas:
GTI kirjutas:Jahutusvedeliku flantsis olevatel anduri pistikutel paistab et kõigil kolmel on traadist stopperid puudu.
Räägid ehk lähemalt? :D
Pilt
Vaata ja nuputa mis su pildilt puudu on! :)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

K.Siim
Huviline
Postitusi: 473
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Telefon: 56621075
Auto: G3 VR6 2,8, G1 83.a, G1 81.a, Passat 1,9 74kW 02.a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 28 Aug 2017, 21:44

Huvitav kellel neid vaja on läinud.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 170
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 28 Aug 2017, 23:47

GTI kirjutas:
Terminats kirjutas:
GTI kirjutas:Jahutusvedeliku flantsis olevatel anduri pistikutel paistab et kõigil kolmel on traadist stopperid puudu.
Räägid ehk lähemalt? :D
► Näita Spoilerit
Vaata ja nuputa mis su pildilt puudu on! :)
Nuputasin välja, väga huvitav seis :D. Annab sinna ise midagi aretada või peab uued pistikud sebima?
Viimati muutis MustVälk, 29 Aug 2017, 22:26, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja korrastamine.

GTI
Moderaator
Postitusi: 6896
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 52 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 29 Aug 2017, 07:37

Neid klambreid saad mõne juppideks müüdava auto küljest - ei pea konkreetselt ka need pistikud olema kuna pistikud on universaalsed.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Terminats
Klubiline
Postitusi: 170
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 31 Okt 2017, 09:50

Pole nüüd mitu kuud midagi postitatanud kooli & auto seismise tõttu.

Selles ajavahemikus juhtunud asjad:

1) rattalaager on undama hakanud,
2) esimese lume tagajärjel eemaldus autost stangelisa ja udutule kate :D,
3) esistange naeratab nüüd,
4) punase Golfi pealt sai võetud talverehvid teiste velgedega,
5) paremal taga tuli liist ära, sest mõni arvab, et auto uksed käivad nagu laudas,
6) auto teeb täiesti suvalisel hetkel nn "vileka" häält? Ei kõla nagu rihm, sest rihm viliseks ühtlaselt ning samuti rehv ei käi kuskile vastu. Hääl tekib nii märja kui ka kuiva ilmaga.

Ehk oskab keegi midagi rattalaagri vahetuse protsessist midagi rääkida?

Tehtud asjad:

1) tuppa sai pandud külmvalgus kahe LED'i näol,
2) sportroolil hakkas pasun tööle,
3) süütelukk uuesti vahetatud, seekord originaali vastu. Imelik, et tutikas peale 3-4 kuud otsad andis,
4) inglisilmad sain ette ja korralikult tööle!!!
5) inglisilmadele tutikad poldid ja seibid (võib tunduda pisiasjana, kuid hea teada alateadvuses, et poldid on uued ja mitte läbi roostetanud :D)

Asjad, mida talve jooksul tahan ära teha:

1) kütuse- ja õlifiltri vahetus koos õlivahetusega,
2) kõik liistud uute tüüblitega korralikult kinni panna,
3) juhipoolne rattalaager ära vahetada,
4) laepolster on porolooni küljest lahti tulnud mõnest kohast, ehk on kellegil uut pakkuda?
5) parempoolsed ABS sensorid ära vahetada,
6) lõpuks mingisugused kõlarid ja maki sisse panna.

Aitäh lugemast! :)

fo1l
Klubiline
Postitusi: 201
Liitunud: 31 Dets 2013, 14:12
Telefon: 5 üks 3 üks üks 75
Auto: OPEL ja 2xGOLF 2 ja T3
Asukoht: Pärnu-Karksi
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas fo1l » 31 Okt 2017, 12:08

Mul vedelevad laual kaks tutikat FAGi esimest rattalaagrit muideks, võin maha müüa soodsamalt kui poes.
Germo

GTI
Moderaator
Postitusi: 6896
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 52 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 31 Okt 2017, 12:52

Rattalaagri vahetus nagu igal teisel autol - vajalik press või vahetusrakis (sel juhul saab töö ka auto peal ära teha).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Terminats
Klubiline
Postitusi: 170
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Nov 2017, 09:00


Vasta