Kusjuures seda ma ei vaadanudki..
Tellisin selle: https://aeromotors.ee/92723-900881385.html
Moderaator: etnies858
Olgu, tänud. Hea asi, mida meeles pidada.
Kas klotsid-kettad jäid vanad või läksid uued klotsid vahele (selle punase ketta pildi põhjal pakuks et siiski läksid uued? ) ?Terminats kirjutas: ↑05 Veebr 2018, 09:46Kõik on okei ja pidurid töötavad, ainult et pedaal on nüüd pehmem kui enne. Pidurid siiski töötavad, kui pedaal käib esimesed 2-3 sentimeetrit tühja ja võtab suht lõpust. Õhutamisprotsess sai mitu korda läbi tehtud ja vedelikku pidevalt juurde valatud, kas süsteemis saab ikka veel õhk sees olla? Või äkki jääb mul midagi muud kahe silma vahele?
Läksid vanad tagasi.. Peaksid uued? Mis rolli see mängida võib? Pidurdamine iseenesest on väga hea. Asfalti peal, vähem lumisemas kohas sai proovitud ja on kindlasti parem kui enne.GTI kirjutas: ↑05 Veebr 2018, 18:43Kas klotsid-kettad jäid vanad või läksid uued klotsid vahele (selle punase ketta pildi põhjal pakuks et siiski läksid uued? ) ?Terminats kirjutas: ↑05 Veebr 2018, 09:46Kõik on okei ja pidurid töötavad, ainult et pedaal on nüüd pehmem kui enne. Pidurid siiski töötavad, kui pedaal käib esimesed 2-3 sentimeetrit tühja ja võtab suht lõpust. Õhutamisprotsess sai mitu korda läbi tehtud ja vedelikku pidevalt juurde valatud, kas süsteemis saab ikka veel õhk sees olla? Või äkki jääb mul midagi muud kahe silma vahele?
Ma polnud ausalt öeldes kindel, kuid ostetud roolivõimu vedeliku tootekirjelduses on "Värv: roheline". Niiet jah, roheline roolivedelik sai .
Salongi sattuv hais sõltub kui hõre sul mootor on, korralik tihe või rem. mootor ei erita tuulutusest ei õli ega mingit vingu. Mul ka õlipüüduri topsik peal ning voolik läheb pikalt põhja alla.Zenki kirjutas: ↑20 Veebr 2018, 01:15See oil catch can ei ole alati igapäeva autole kõige parem lahendus. Tuleks eelistada ikkagi originaal süsteemi. Võib hakata linnas sõites salongi vastikut haisu tõmbama. Mul on filter catch cani pealt viidud veel eraldi kaugemale. Üsna madalale mootoriruumi, kuid kohati viskab ikkagi vastiku kirbe lõhna salongi. Pika peale hakkavad silmad kipitama.
Ma saan aru ebameeldivatest tagajärgedest, kuid minu meelest sisselaskes võiks olla ainult õhk ja silindris õhk ja kütus, mitte veel mingit järelejäänud õli ja kondensatsiooni .
Ma ostsin sellise ja see oli vale igatahes. Tundub, et mul on see uuemat tüüpi siis. Loodan küll, et saan juhtme ära parandada. Juhet uurides tundub, et jäi rattale ette kuidagi, mitmest kohast kummist katte ära söönud.golfimees kirjutas: ↑20 Veebr 2018, 08:31Abs anduril siiski 2 varianti: vanem tüüp koos juhtmega, pistik on kapoti all rattakoopa juures, ümar must; uuem tüüp andur eraldi, juhe läheb otse pistikuga anduri külge. Mõlemal juhul tegelikult saad juhtme ära parandada kui ainult selles viga, katki lõigatud vms.
Mõtlesin, et kirjutan naljaga, et keegi raudselt leiab jälle midagi, mis pildilt puudu, kuid otsustasin mitte. Kõlas negatiivselt. Kuid võta näpust...
Imelik, sest selle sobivustabel näitas küll, et sobib Golfidele. Ju siis seda ei tasu alati uskuda . On küll selline jah, tänud .golfimees kirjutas: ↑22 Veebr 2018, 08:45Muide, kui sa ostsid täpselt sellise abs anduri nagu pildil, s.t. pistikud samad, siis see ei ole üldse selle auto omagi, kuulub see Passat b5-le ja Audi A4-le. Sul peaks olema selline:
https://cdn4.pelicanparts.com/techartic ... /pic01.jpg
Sellisel juhul tõesti jah, jooda juhtmed ära ja kogu lugu