Tükk aega nüüd varuosasid vahtinud & plaan on paigas.
Mootori kap. remondi ajal teen ära järgmised asjad:
Kõik uued Brembo kettad & klotsid (eest ketas/kettad kõverad ja taga paremal ketas väga tugevalt ära sooninud)
V-Maxx coiloverid
Uste pealt roosteeemaldust
Uus õõts juhipoole (pole läbi, aga lihtsalt, et oleks enam vähem samal ajal vahetatud)
Polüuretaan mootoripadjad
Tagumised silla puksid
Rüüstatud pidurivoolikud
Tulevane mootori setup:
Mk4 VR6 plokikaanetihend
Sisselaskekollektori vaheplaat
1.8IAT sensor
276 Techtonics Tuning nukad
Tugevamad klapivedrud
2.9 sisselaskekollektor
Koonusfilter (plekiga eraldatud)
Kui mootor on oma lõppseades, siis läheb chippimisele, et võtta kasu rohkemast õhust.
Üks chipitootja ütles nii:
Kui kaas on porditud õigesti, siis isegi originaalsoftiga peaks teoreetiline jõulisa olemas olema, kuna mootorisse satub rohkem õhku, eelkõige just kõrgematel pööretel. Kuna aga 1995.a kasutati igasugust madala oktaaniarvuga bensiini, siis on ka süütekaardid tehtud küllaltki "safe" poolel, vältimaks mootori pidevat detoneerimist, kui kasutada 92 oktaaniarvuga bensiini. Chip tehakse ikka spetsiaalselt kohapeal teie autole.
Seega, lootused on kõrged.
Pusle ainus puuduv tükk on 2.9 sisselaskekollektor, seega andke tuld, pakkuge. Otsest valmimis kuupäeva pole, kuid enne suve lõppu võiks valmis olla. Eks see siin kajastu, kaugel auto on
Hetkel olen avatud igasugustele soovitustele, mida äkki muuta või vahetada, et mis oleks parem jms.