VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Moderaator: etnies858
-
- Moderaator
- Postitusi: 7839
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
IAT e. Intake Air Temp. sensor on sisselaske õhu temp andur - palju see süüte tekitamises kaasa räägib on iseküsimus. Hoopis olulisem on vända impulssandur ning ploki küljes olevad detonatsiooniandurid, millede kvaliteetne töö mõjutab otseselt süütehetke. Temp. alandamiseks eralda väljalaske kolled mootoriruumist (need malmkärakad kütavad seal ikka korralikult) või mine üle sisseteibitud torukollele - parandab oluliselt mootori hingamist, eriti kui pea saab ka porditud. Raudselt on üks malmkollektor ka praoga (tüüpviga!). Teine asi mis tehakse võetakse throttle body küljest jahutuslõdvikud ära/ühendatakse kokku (seal on talve jaoks soojendusveesärk) kuna tuline vedelik kütab siibri korpuse päris kuumaks mis jälle soojendab sisselaskeõhku. Talveks muidugi tagasi panna.
Mul tehti Windorfis juhtpukside hülssimine - paigaldati uus tööpind juhtpuksi sisse ja kalibreeriti õigesse mõõtu (miskine usa tehnoloogia) kuna vanade juhtpukside kättesaamine võib osutuda probleemseks. Samuti huvitab kuidas toimub selle pea portimine ja mida tehakse, millise pinnakaredusega jäävad sisse- ja väljalaskekanalid ning hea oleks pärast ka voolavus üle kontrollida.
Jälgin huviga mis su mootoriga tehakse - hea teema!
Mul tehti Windorfis juhtpukside hülssimine - paigaldati uus tööpind juhtpuksi sisse ja kalibreeriti õigesse mõõtu (miskine usa tehnoloogia) kuna vanade juhtpukside kättesaamine võib osutuda probleemseks. Samuti huvitab kuidas toimub selle pea portimine ja mida tehakse, millise pinnakaredusega jäävad sisse- ja väljalaskekanalid ning hea oleks pärast ka voolavus üle kontrollida.
Jälgin huviga mis su mootoriga tehakse - hea teema!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kasvõi võtta näiteks mõni ebay kollektor, 6-2-1 torusüsteemiga ning üle teipida?GTI kirjutas: ↑05 Juun 2018, 16:27Temp. alandamiseks eralda väljalaske kolled mootoriruumist (need malmkärakad kütavad seal ikka korralikult) või mine üle sisseteibitud torukollele - parandab oluliselt mootori hingamist, eriti kui pea saab ka porditud. Raudselt on üks malmkollektor ka praoga (tüüpviga!). . Samuti huvitab kuidas toimub selle pea portimine ja mida tehakse, millise pinnakaredusega jäävad sisse- ja väljalaskekanalid ning hea oleks pärast ka voolavus üle kontrollida.
Eks ma küsi ja päri palju pilte ja mis ta täpselt teeb, huvitab ennastki .
Suured tänud!
-
- Huviline
- Postitusi: 94
- Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
- Auto: Seat
- Asukoht: Tallinna, Läänemaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Hr Kahvel (Hans-Kristjan Altpere) Heinrich Motorsist aitas kaasa minu ühe vr6 2.8 12v motole. Varsti saab teada mis dyno näitab.
Sisselase, Väljalase, Torukolle (e-bay), Kaane lihv ja 2,9 nukk.
Sisselase, Väljalase, Torukolle (e-bay), Kaane lihv ja 2,9 nukk.
Seat Cordoba Vario
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Torukolle all mõtled seda? https://www.ebay.co.uk/itm/STAINLESS-ST ... Swys5WVFHt
Just Kahvlile viingi mootori, sinu mootori põhjal tõi palju näiteid mis teha annab Düno numbrid saad, siis kindlasti saada PM või anna teada kuidagi.
- santospwnd
- Huviline
- Postitusi: 373
- Liitunud: 05 Jaan 2013, 16:22
- Telefon: 53 neli kaheksa 59 32
- Auto: T3 Westfalia, B5 passat 2,8 4motion, Corrado 2.9
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 6 korda
- Kontakt:
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
ebay torukoldeid on mitmeid, kindlasti kontrolli kõik keevitused üle, kui kolde kätte saadTerminats kirjutas: ↑06 Juun 2018, 14:46Torukolle all mõtled seda? https://www.ebay.co.uk/itm/STAINLESS-ST ... Swys5WVFHt
Just Kahvlile viingi mootori, sinu mootori põhjal tõi palju näiteid mis teha annab Düno numbrid saad, siis kindlasti saada PM või anna teada kuidagi.
Kiirem kui Pässa Rixi tuunitud beõmvee
-
- Huviline
- Postitusi: 94
- Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
- Auto: Seat
- Asukoht: Tallinna, Läänemaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
See sama nn torukolle jah. Eks ikka annan teada aga Hr. Kahvel peab juhtmestiku ka veel tegema.
Lisaks sai Hooratas treitud ja tasakaalustatud. Eks näib mis lubab dynos.
Lisaks sai Hooratas treitud ja tasakaalustatud. Eks näib mis lubab dynos.
Seat Cordoba Vario
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Tekitan nüüd megasuure arutelu pidurite osas. Brembo kettad tulevad kindlalt, aga kelle klotse eelistada? AeroMotors ja mõned soovitavad pigem Ferodot, kuid ma tahaks sama tootja kettaid ja klotse panna, et vilisemist minimeerida. Mis te arvate?
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kuna su auto ilmselt Le Mans 24'le ei lähe ning olgem ausad vr6 pole ideaalne ka rajale, siis brembo klotsid koos ketastega on head küll.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kui ma juba ostmisprotsessis olen ja mul on valida midagi paremat, mis "kärab kah" siis ilmselgelt ma valiks midagi paremat, seetõttu üldse küsingi .
-
- Moderaator
- Postitusi: 7839
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ferodo on levinud performance klotsitootja, neilt leiad kindlasti midagi sobivat.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Mu touaregile on pandud zimmerman kettad ja ferodo klotsid. Ka rinkat ei sõida, aga seisma jääb küll siis kui vaja. Talviti ja niiske ilmaga on esimene pidurdus vilinaga.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Autoga vahepeal täpselt nii palju tehtud, et romulas märkasin Golf 4'a ning võtsin sealt pealt salongiõhu filtri raami. Sain teada, et Golf 4'dalet tõstetakse neid filtrikorpuseid ümber Golf 3'dele. Kõikides tutorial videotes, et kuidas filtrit vahetatakse on tegelikult Golf 4 korpus ja raamid .
Põhimõtte pärast pilte ka:
Põhimõtte pärast pilte ka:
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
NIISIIS
mootor on maas.
Praegune olek:
Huvi pärast tõmbasin klapikambrikaane maha, et seisu näha. Midagi otseselt silma ei jäänud, ma ei tea mida ma sealt otsisin, kui keegi suudab pildi põhjal midagi öelda, siis palun:
2 pilti mootorist, mis on väljas ja rehvi peal. Ootan kommentaare, kui sitane plokk on
Hakkasin tiibasid uuesti tegema, seekord liivapaberiga eeltööd tehes ja tuleb välja, et suht suured kraapsud on sees ning kasvõi spreipahtliga tuleb neid täita. Praegune tiibade olek (krunt sai otsa )
Mootorivaruosade kast:
Kasti sisaldus:
Nukad on kohal, torukollektor on Leedus, klapivedrud istuvad Omniva käes tollis kuskil ning silikoonist voolikute kit on... kuskil. Jälgimisnumbrit ei antud.
Summuti tahtis samuti lõikust saata ning sellest enam asja ei saa, tuleb 3" otsetoru asemele. Samuti aina rohkem kipitab mõte, et praegu peaks polü mootoripadjad ära tegema, kuni mootor on väljas on. Oleks 1000 korda lihtsam.
Ära tuleb tellida üks puudu olev sisselaskekollektori tihend, mis kolle ja kaane vahele läheb, 2 amordi tugilaagrit ja siduri silinder. Kas võtta 12€ Toprani oma või kulutada natuke rohkem Brembo oma peale? On neil kvaliteedivahe?
mootor on maas.
Praegune olek:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
- Plokikaanetihend (mk4 vr6 12v metallist)
- Plokikaanepoldid
- Kepsupoldid
- Väntvõlliraamipoldid
- Klapisääretihendid
- Sisselaskekollektoritihendid
- Väljalaskekollektoritihendid
- Õlifiltrijalatihend
- Karteritihend
- Klapikambrikaanetihend
- Õlijahutitihend
- Veepumbatihend
- Ketikomplekt pluss tallad ja pinguti
- Õlifilter
- Kepsusaaled
- Väntvõlliraamsaaled
- Kolvirõngad
- Küünlad
- Esimene väntvõlli simmerling
- Tagumine väntvõlli simmerling
Nukad on kohal, torukollektor on Leedus, klapivedrud istuvad Omniva käes tollis kuskil ning silikoonist voolikute kit on... kuskil. Jälgimisnumbrit ei antud.
Summuti tahtis samuti lõikust saata ning sellest enam asja ei saa, tuleb 3" otsetoru asemele. Samuti aina rohkem kipitab mõte, et praegu peaks polü mootoripadjad ära tegema, kuni mootor on väljas on. Oleks 1000 korda lihtsam.
Ära tuleb tellida üks puudu olev sisselaskekollektori tihend, mis kolle ja kaane vahele läheb, 2 amordi tugilaagrit ja siduri silinder. Kas võtta 12€ Toprani oma või kulutada natuke rohkem Brembo oma peale? On neil kvaliteedivahe?
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ma pakun et topran peab äkki paar aastat vastu, brembo aga 2x kauem vähemalt, PAKUN.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
-
- Moderaator
- Postitusi: 7839
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Torukolle läheb ikka teibi alla?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Korra nädalas update on okei ma arvan
Kõik kettad & klotsid said vahetatud. Eesmisi rumme sai lihvitud ka veits. Vabandan rõveda suppordi ja suppordihoidja pärast, kauges tulevikus plaan värvida need Focus RS siniseks .
Tahtsin ühe tiiva enne valmis saada, et näha mis see tulemus oleks. Megalt lihvimist ja spreipahteldamist:
Roostetõrjekrunti ja lambist musta värvi jäi üle ja siis mõtlesin miks mitte need natukenegi mõistlikumasse kohta panna. Ma ei tea, kui palju selline lahendus reaalselt rooste levimist eemale hoiab, aga vähemalt on tehtud. Veits lihvisin roostet ära ja metalli selle ümbert, siis roostetõrjekrunt ja must värv peale lihtsalt.
Akualus:
Kokkupõrke tala?
Tiivaalus (tegelt tegin kõik sellepoole augud üle, sest need olid natuke roostes, aga ei hakanud igat üht pildistama ):
Tagumine parem koobas, uksealune (nahksisu transportides suutsin siiniga mõnusa juti sinna sisse tõmmata ja see hakkas roostetama veits):
Kütsiluugi juures oli ilus mõlk, seda sai pahteldatud ja värvitud mingisuguse analoog värviga, mille sain Motipi värvikalkulaatorist. Tagaukse peal oli ka megalt väikseid roostetäppe ja need said ka välja lihvitud ja pahteldatud. Lõpptulemus: (ma ei tea miks liistu ülalt natuke valgem tundub, kaamera valetab )
Tagumised kettad ja laagrikorpuste sisse peksmine:
Nüüd tuleb see lahe osa...
Kauaoodatud tuuningjupid:
Enne & pärast:
Kõrgus sai suht saviks pandud esialgu, kuid sai liiga madal
Nüüdseks on kohale jõudnud ka torukolle. Silma järgi vaadates tunduvad keevitused okei'd olevat. Samuti jõudis täna veepumbatihend ja väntvõlliraami poldid.
Esialgne list, mis järgmisena:
Kui eesmine sillatalalatt, mille sees on eesmine mootoripadi, on kere küljest ära võetud, siis kuidas mootoripatja välja keerata, ilma, et padi ringi käiks?
Kuidas ma saan eesmiste rattarummude seest ülekeeratud piduriketta poldid välja puurida? Tean, et see pole otseselt väga oluline, aga kui autole selline täispauk teha siis ausalt öeldes need ülekeeratud poldid häirivad praegu rohkem kui see, et mootor pole auto vahel. Olukord on selline, et keerasin vanad poldid tagasi ja siis leidsin karbist uued. Hakkasin vanu uuesti välja keerama ja tutkit, ei tule kuhugi need enam .
Kui kliimapumpa ära võttes tuli selle seest õli välja ja kui seda käega ringi ajada ja tuleb rõvedat kahisevat katkise laagri häält siis kas on võimalik nt see laager või magnetsiduri osa ära vahetada ja lihtsalt uus õli sisse valada ja asi ants?
Kõik kettad & klotsid said vahetatud. Eesmisi rumme sai lihvitud ka veits. Vabandan rõveda suppordi ja suppordihoidja pärast, kauges tulevikus plaan värvida need Focus RS siniseks .
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Akualus:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Kauaoodatud tuuningjupid:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Esialgne list, mis järgmisena:
- Terve persetäis klambreid jahutusvedeliku voolikutele
- Coiloverid lõpuni teha (eesmistele laagreid vaja ja tagumistele läbilöögipukse ja tolmukaitseid)
- Eesmistele piduritele klambrid
- Brembo siduri peasilinder (pole väga pakiline praegu ostma, siis kui mootor lõppfaasis on ma arvan.)
- Tagumistele mootoripatjadele uued poldid
Kui eesmine sillatalalatt, mille sees on eesmine mootoripadi, on kere küljest ära võetud, siis kuidas mootoripatja välja keerata, ilma, et padi ringi käiks?
Kuidas ma saan eesmiste rattarummude seest ülekeeratud piduriketta poldid välja puurida? Tean, et see pole otseselt väga oluline, aga kui autole selline täispauk teha siis ausalt öeldes need ülekeeratud poldid häirivad praegu rohkem kui see, et mootor pole auto vahel. Olukord on selline, et keerasin vanad poldid tagasi ja siis leidsin karbist uued. Hakkasin vanu uuesti välja keerama ja tutkit, ei tule kuhugi need enam .
Kui kliimapumpa ära võttes tuli selle seest õli välja ja kui seda käega ringi ajada ja tuleb rõvedat kahisevat katkise laagri häält siis kas on võimalik nt see laager või magnetsiduri osa ära vahetada ja lihtsalt uus õli sisse valada ja asi ants?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7839
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Mis nende piduriketta poltidega juhtus - keerasid kuuskandi üle? Mõistlik on mutter peale keevitada, väljapuurimiseks peab täpne käsi olema et saaks sama keerme peale jääda e. vana keermestatud auku uuesti kasutada.
Kas kliimapumba rihmarattal on lisaks häälele ka loks sees? Kui pump laua peal on laagrit kerge vahetada - kui õieti mäletan siis keerad keskmutri lahti, siis 3 M6 polti vastavatesse avadesse keerata ning saad pealmise plaadi kätte. Siis pääsed rihmaratta stopperile ligi. Laager peaks Alvadis olema letikaup, vana laager näidiseks kaasa.
Kuskohast see õli sul välja tuli, lahtikeeratud torude ühendusest pumba taga? Õli jaoks on tegelikult eraldi punn pumba küljes. Pole seda kliimapumba õli teemat eriti lahanud ja ei oskagi öelda kuidas ja millal seda õli lisatakse või kontrollitakse. Uuri mõnest autokliimadega tegelevast firmast.
Kas kliimapumba rihmarattal on lisaks häälele ka loks sees? Kui pump laua peal on laagrit kerge vahetada - kui õieti mäletan siis keerad keskmutri lahti, siis 3 M6 polti vastavatesse avadesse keerata ning saad pealmise plaadi kätte. Siis pääsed rihmaratta stopperile ligi. Laager peaks Alvadis olema letikaup, vana laager näidiseks kaasa.
Kuskohast see õli sul välja tuli, lahtikeeratud torude ühendusest pumba taga? Õli jaoks on tegelikult eraldi punn pumba küljes. Pole seda kliimapumba õli teemat eriti lahanud ja ei oskagi öelda kuidas ja millal seda õli lisatakse või kontrollitakse. Uuri mõnest autokliimadega tegelevast firmast.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Jep. Avastasin, et uued olid kaasas, hakkasin vanat välja keerama ja siis keerasin üle. Välja sain nii, et puurisin pea maha, siis puurisin sinna väikse augu sisse ja siis mingisuguse tagurpidi keermestaja asjaga tuli nagu naksti välja.
Loksu pole, aga kahiseb küll veidralt. Õli tuli välja torude ühendusest jep. Hea teada, et lahtivõtmine vähemalt lihtne on. Ma ei tea kas on funde, et praegu selle kliimapumbaga jebida .GTI kirjutas: ↑09 Juul 2018, 16:35Kas kliimapumba rihmarattal on lisaks häälele ka loks sees? Kui pump laua peal on laagrit kerge vahetada - kui õieti mäletan siis keerad keskmutri lahti, siis 3 M6 polti vastavatesse avadesse keerata ning saad pealmise plaadi kätte. Siis pääsed rihmaratta stopperile ligi. Laager peaks Alvadis olema letikaup, vana laager näidiseks kaasa.
Kuskohast see õli sul välja tuli, lahtikeeratud torude ühendusest pumba taga? Õli jaoks on tegelikult eraldi punn pumba küljes. Pole seda kliimapumba õli teemat eriti lahanud ja ei oskagi öelda kuidas ja millal seda õli lisatakse või kontrollitakse. Uuri mõnest autokliimadega tegelevast firmast.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7839
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kui ta sul lauapeal juba on ja kliima oli töökorras siis tee kindlasti pump korda, uus laager maksis miskine 10 ainult. Uue öli saad kliimaga tegelevatest asutustest. Ma vahetsin seda laagrit kunagi auto peal ja selleks tööks oleks küll günekoloogi olnud vaja.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Pildid alumisest sisselaske kollest:
Kõik see õli ja pask, väga rõve on vaadata ja mõelda, et kõik see käib mootorist läbi. Küsige nüüd veel miks õlipüüdurit tahan .
Pildid klappidest:
Keerasin sirgeks ja selle tulemusena tulid hästi kunstilembelised pildid kogemata
Väljalaske kolle jõudis:
Ees on ka nüüd coilid:
Kuna ma olen haige detailinahhaal, siis panin siiapoole ka selle särava klambri. Teisel pool oli, sellel poolel mitte. Veider. (Mis siis, et teisel pool olemas oli, ikka ostsin 2 uut, et mõlemal pool läigiks )
Kõik näeb nüüd mega välja, ainult suppordivärv on puudu. Uurisin erinevaid värvimise lahendusi ning otsustasin pulbervärvi kasuks. Lipson Invest tegi hinnapakkumise 80€ koos puhastamisega. Arvestades, et see värv mida ma tahaks maksaks ca 40€, + ma keeraks midagi nii või naa protsessis tuksi ja see ei kestaks nii kaua kui pulber, siis tundub ilmselge valik. Värvivalik on RAL5012, ehk eesti keeles helesinine, umbes nagu Mattiase Golf 3 või kuulus Porsche sinine .
Ühtlasi.. veel väike lisa kaanele lisaks suuremale nukale, kangematele klapivedrudele ja uutele klapitappidele. Jääb hetkel üllatuseks.
► Näita Spoilerit
Pildid klappidest:
► Näita Spoilerit
Väljalaske kolle jõudis:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Kõik näeb nüüd mega välja, ainult suppordivärv on puudu. Uurisin erinevaid värvimise lahendusi ning otsustasin pulbervärvi kasuks. Lipson Invest tegi hinnapakkumise 80€ koos puhastamisega. Arvestades, et see värv mida ma tahaks maksaks ca 40€, + ma keeraks midagi nii või naa protsessis tuksi ja see ei kestaks nii kaua kui pulber, siis tundub ilmselge valik. Värvivalik on RAL5012, ehk eesti keeles helesinine, umbes nagu Mattiase Golf 3 või kuulus Porsche sinine .
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
See "üllatus" pidi olema suuremad klapid, aga imporditasude tõttu canceldasin ära. Otsin OBD2 2.9 sisselaskekollektorit. Mida lähemal Tallinnale, seda parem. Eile jõudsid punased silikoonist jahutusvedeliku voolikud ja klapivedrud.
Eile kiskusin pidurisupporteid ära, et need pulbervärvi saata. Ülekeeratud mutreid tuli ainult üks. Pragudega pidurivoolikuid oli 2. Ülekeeratud mutter tuli ees paremal. Sinna on uut piduritoru ka nüüd vaja, sest painutasin toru pooleks . Uued rüüstatud pidurivoolikud peaksid jõudma enne juuli lõppu ja järgmine nädal viin juba pulbervärvi niiet varsti saab ägedaid pilte vaadata. Enne seda tuleb kiiremas korras uus otstega piduritoru sebida ja külge panna, et kõik 100% valmis oleks.
Ühtlasi järgmise 2-3 päeva jooksul saab mootori lõpuks tegemisse viia. Loodan väga, et augusti keskpaigas saab auto sõitma.
edit: Leidsin mingisugusest Saksa tuuningpoest samad klapid, kokku säästetud mingi 160€ posti ja imporditasude pealt. Siiski tulevad suuremad klapid . Sisselaskeklapp tuleb +2mm ja väljalaskeklapp tuleb +1.8mm. Koos kangema nuka ja porditud kaanega peaks normilt juurde andma. Kui nüüd 2.9 kolle ka veel kuskilt välja võluda..
Eile kiskusin pidurisupporteid ära, et need pulbervärvi saata. Ülekeeratud mutreid tuli ainult üks. Pragudega pidurivoolikuid oli 2. Ülekeeratud mutter tuli ees paremal. Sinna on uut piduritoru ka nüüd vaja, sest painutasin toru pooleks . Uued rüüstatud pidurivoolikud peaksid jõudma enne juuli lõppu ja järgmine nädal viin juba pulbervärvi niiet varsti saab ägedaid pilte vaadata. Enne seda tuleb kiiremas korras uus otstega piduritoru sebida ja külge panna, et kõik 100% valmis oleks.
► Näita Spoilerit
edit: Leidsin mingisugusest Saksa tuuningpoest samad klapid, kokku säästetud mingi 160€ posti ja imporditasude pealt. Siiski tulevad suuremad klapid . Sisselaskeklapp tuleb +2mm ja väljalaskeklapp tuleb +1.8mm. Koos kangema nuka ja porditud kaanega peaks normilt juurde andma. Kui nüüd 2.9 kolle ka veel kuskilt välja võluda..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Rüüstatud pidurivoolikud jõudsid, pookisin need külge koos uute stopperitega. Ette paremale oli vaja ka uut piduritoru, sest mutter oli üle keeratud ning ei saanud lahti seda. Haamrile ja dremelile see vastu ei saanud igatahes.
Saksamaalt tuli pakike:
SIsselaske klapp on +2mm, väljalaske klapp on +1.8mm ja klapid on seest tühjad. Ja kui mõnda huvitab, siis siin on täispikk klappide kirjeldus, materjalid jms...
Poolast tuli ka pakike, nimelt too sisselaskekolle vaheplaat. Sellest ma ise ühtegi pilti ei teinud, sest noh.. see on sisselaskekollektori tihendi kujuline Pole midagi pildistada.
Nüüd veits automotiivset pornot ka:
Tahaks veits brake cleanerit ja lappi, tegin suht sitaseks kui rem. komplekti sisse toppisin .
Mootori suhtes uudiseid pole.
► Näita Spoilerit
Ees vasakul:
Taga parem:
Taga vasak:
Taga paremal auto all:
Taga vasakul auto all:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Nüüd veits automotiivset pornot ka:
► Näita Spoilerit
Mootori suhtes uudiseid pole.