Teoorias saab kõike teha, aga selle puurimise hinna eest saad juba normaalses seisu 1.8 endale . Ühe silindri puurimine oli vist 20€ kui mälu ei peta.
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
mini u p d a t e
Autole rattad alla pandud ja garaažist välja veeretatud, et kanali peal muid autosid toimetada .
Support näeb väga hea välja:
Kui need kettad & klotsid olen läbi sõitnud, siis ostan ilmselt Audi S4 / 3.2 TT 312mm kettad ja topin need alla.
Vahepeal jõudsid car partsid ka, näiteks polü padjad, 2.9 kolle ja ee.. soojusvastane drosselklapi tihend . Ma ei leidnud väga palju infi selle kohta (üldse) VR6'te peal, kuid eks see natukene midagi aitab, kasvõi pool hobujõudu. Maksis natuke rohkem kui tavaline OEM tihend.
Polü padjad:
Ootab nukralt mootorit:
2.9 & 2.8 kolle & eelmainitud drosselklapi tihend. Härra andis isegi voolikuid kaasa, mis mul nii või naa ära olid kadunud :
Mootorist suuri uudiseid pole, aga "väntvõll, kolvid, kepsud on pestud ja alumine pool on valmis kokku ladumiseks." Tasa ja targu .
Autole rattad alla pandud ja garaažist välja veeretatud, et kanali peal muid autosid toimetada .
Support näeb väga hea välja:
► Näita Spoilerit
Vahepeal jõudsid car partsid ka, näiteks polü padjad, 2.9 kolle ja ee.. soojusvastane drosselklapi tihend . Ma ei leidnud väga palju infi selle kohta (üldse) VR6'te peal, kuid eks see natukene midagi aitab, kasvõi pool hobujõudu. Maksis natuke rohkem kui tavaline OEM tihend.
Polü padjad:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Sinna drosselklapi külge lähevad voolikud kuna seal sees on jäätumisvastane veesärk. Suveks keera see vedeliku ringvool sinna veesärki kinni ja saad rohkem kui pool heppa juurde. Meerikamaal seda tehakse ja mõni on isegi dünos käinud ning väidetavalt pidavat isegi toimima. Kuidas selline tjuuning meie kliimas käitub ei oska ennustada, karpad on osadel autodel isegi südasuvel ära jäätunud.Terminats kirjutas: ↑20 Sept 2018, 17:15Vahepeal jõudsid car partsid ka, näiteks polü padjad, 2.9 kolle ja ee.. soojusvastane drosselklapi tihend . Ma ei leidnud väga palju infi selle kohta (üldse) VR6'te peal, kuid eks see natukene midagi aitab, kasvõi pool hobujõudu. Maksis natuke rohkem kui tavaline OEM tihend.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Tahaks loota, et enne talve tulekut. Auto on "valmisseades" kevadel. Puudu on progeaju (lasen remapi teha kuni loterii võidan sellise pulli jaoks), Simonsi väljalaskesüsteem ja polü tagasillapuksid. Peale seda tahaks sisu veits korralikumaks teha; istmed nahatamisse & kõik 4 el. akent töökorda saada. Praegu elab igaüks oma elu.
Sa vist isegi ei soovita seda mulle esimene kord, see oleks täiesti loogiline järgmine samm peale sellise tihendi ostmist jep.GTI kirjutas: ↑20 Sept 2018, 19:33Sinna drosselklapi külge lähevad voolikud kuna seal sees on jäätumisvastane veesärk. Suveks keera see vedeliku ringvool sinna veesärki kinni ja saad rohkem kui pool heppa juurde. Meerikamaal seda tehakse ja mõni on isegi dünos käinud ning väidetavalt pidavat isegi toimima. Kuidas selline tjuuning meie kliimas käitub ei oska ennustada, karpad on osadel autodel isegi südasuvel ära jäätunud.
Ühtlasi on olnud selline veider probleem, et gaasipedaal jääb vahepeal kinni (lahtises asendis õnneks ) ja kui drosseli maha võtsin ja proovisin seda käsitsi lahti teha, siis see jäi ka vahepeal täiesti suvalisel kinni? Äkki drosseli ära puhastamine & klapi alt ja ülevalt liivapaberiga veits maha nühkima, et see kinni ei jääks? Omamoodi sõidukunst tuli sellega, sidurit all hoida ja gaasipedaali lüüa, et ilma jõnksuta (kui drossel reaalselt lahti tuli) kiirust lisada .
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Võtsin remapi asjus ühe targa onu jutule, kiskusin Golfilt aju maha ning saatsin talle pilte. Huvitav on see, et mu auto on mingi veider OBD1 ja OBD2 ristsugutis.
OBD1 suunad & tiivad
OBD1 mootor (tühikäiguklapp, drosselklapp ja sisselaske plastiktoru)
OBD1 aju
OBD1 ABS süsteem aga samas...
OBD2 spido
OBD2 pidurid
OBD2 stanged
OBD2 port
+ veel see, et OBD1 mootorid tulid jagajaga, aga mul on coilpack .
Aju pildid:
Remapi plaan on selline:
OBD1 suunad & tiivad
OBD1 mootor (tühikäiguklapp, drosselklapp ja sisselaske plastiktoru)
OBD1 aju
OBD1 ABS süsteem aga samas...
OBD2 spido
OBD2 pidurid
OBD2 stanged
OBD2 port
+ veel see, et OBD1 mootorid tulid jagajaga, aga mul on coilpack .
Aju pildid:
► Näita Spoilerit
Remapi plaan on selline:
Aga selleni on pikk-pikk maa, sest remapi viin siis kui Simonsi summuti all ja Neuspeedi P-Flo sisselase kapoti all . Saab talvel rahulikult raha koguda & vaikselt timmida. Ühtlasi nägin, et 6. oktoober toimub Kiltsis lõpulaks ja suunurgad tõmbas küll alla, et ei saanud veerandmiili proovida . Aga äkki ongi nii parem, jõuab vigu välja lihvida... kes teab.Joodab sul ajust kiibi välja, kiibi asemele paneb pistiku. Loeb välise programmaatoriga softi sisse, siis arvutis otsin kaardid ja muutujad üles, laen selle emulaatorisse, siis emulaatoriga seadistab asja niipalju paika, kui õnnestub ja siis selle uue softi kirjutab uuele kiibile, mille paneb jäädavalt siis ajju. Mul on olemas üks juhtmega spetsiaalne kiip, mis käib ajusse kiibi asemel ja emuleerib ajule mälu. Ja siis ma saan sõiduajal läpakaga andmeid muuta jooksvalt. Oleneb kui peeneks sa seda asja tahad ajada, aga kuna tal baassoft on olemas, siis enam vähem paika saab ta ka tänaval.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
obd 2 kiip istub jah lihtsalt oma pesas ja kergesti vahetatav. Räägi sellest Neuspeedi sisselaskest ka veidi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Nii palju kui mina VW foorumitest lugenud olen, siis VR6'le peaks see parim CAI olema, paljud on näinud 5-12whp hüpet.
Mõtlesin seda: Link
Ütlen ette ära, et ma ei viitsi mingit arutelu tekitada, et kui palju ja kas see üldse aitab. Fakt on see, et kui kuumakaitseplekk on olemas ja filter on tiiva sisse viidud, siis jõudu peaks juurde tulema, sest sisseminev õhk on külmem. Seda juba ainuüksi sellepärast, et see on mootorist kaugemal kui tehase õhufiltrikorpus.
Pisike mootori update:
Ehk ühesõnaga kui õigesti aru sain, siis järgmiseks esmaspäevaks peaksid olema pildid valmis plokist .Väljalaske juhtpuksid lõin välja ja sain mõõdu järgi uued ära tellida. Need jõuavad vist reedeks ja ploki ja mõõtmistööd tehtud täielikult.
Saalte õlilõtkud veel mõõta ja siis alt kokku panna
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Sellest P-Flo asjast olen ma ammu juba kuulnud ja igalt poolt ainult kiidujuttu.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Filter on ikka mootoriruumis nagu guugeldatud pildid näitavad, muust kapotialusest eraldatud lihtsalt soojaplekiga. Tegelikult annaks selle filtri ka stange taha alla viia (nagu mul on), auk sisselaskega ühendamiseks on ilusti olemas. Kuskaudu see kit külma õhku hakkab võtma, sealtsamast lanseka augu ja orig. kopsiku õhuvõtu kaudu tiiva seest?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Jep, ainult et mul kopsikut lõigatud ja mingi vahetükk ära võetud, moditud airbox ühesõnaga.GTI kirjutas: ↑26 Sept 2018, 15:43Filter on ikka mootoriruumis nagu guugeldatud pildid näitavad, muust kapotialusest eraldatud lihtsalt soojaplekiga. Tegelikult annaks selle filtri ka stange taha alla viia (nagu mul on), auk sisselaskega ühendamiseks on ilusti olemas. Kuskaudu see kit külma õhku hakkab võtma, sealtsamast lanseka augu ja orig. kopsiku õhuvõtu kaudu tiiva seest?
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
update
Pildid mootoriseibidest:
Video kolvidest:
Plokiga veel teha: alumine kett, tagumine ketikaas, õlipump, ja väntvõlli eesmine simmer
Viisin vahepeal eesmise mootoritala töökotta, sest mina seda mootoripatja kätte ei saanud & tahtsin 25 aastat vana pukside asemele uusi polüuretaanist pukse.
Mootoritala:
Jah, tean, et viimaselt pildilt too kolme mutriga kate puudu, ei viitsinud garaažist otsida seda piltide jaoks .
Ostsin ka sellise käigukasti toe vahepeal ära, mida mul enne ei olnud:
See käib siis kastipadja ja kasti enda vahele. Ilmselt mul seda otseselt vaja ei ole, kuid tahan 100% kindel olla, et mootor liigub võimalikult vähe .
Pildid mootoriseibidest:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Viisin vahepeal eesmise mootoritala töökotta, sest mina seda mootoripatja kätte ei saanud & tahtsin 25 aastat vana pukside asemele uusi polüuretaanist pukse.
Mootoritala:
► Näita Spoilerit
Ostsin ka sellise käigukasti toe vahepeal ära, mida mul enne ei olnud:
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
update
Kaanega seis selline, et:
Ühtlasi, plokk on nüüd täiesti, 100% valmis.
Pildid:
Tugeval soovitusel sai ka uus õlijahuti tellitud. Arvati, et kuna mootoriga kuival sõitnud siis äkki metallipuru jahutisse sattunud, mis läheks pärast rändama. Uus termostaat ka, muidu see oleks jäänud ainsaks kuluosaks, mis ei oleks vahetusse läinud. Ennetav hooldus jnejnejne.
Kaanega seis selline, et:
Kuskil seal vahel ka väljalaske torukollektor kaanega normaalselt istuma panna. Mulle öeldi, et portimine võtab ca 40h aega ja torukollektoriga sobitamine mõned tunnid, seega nädala-kahe jooksul peaks kaanest pilte & uudiseid laekuma. Klapipesade tegemine & kaane enda lihvimine peaks ainult mõned päevad võtma, neid tehakse pinkidega.Kaas ära portida, klapipesad vaja lõigata, siis klapid vaja sisse sooveldada, siis kaas lasta ära lihvida. Siis alles saan kokku panna.
Ühtlasi, plokk on nüüd täiesti, 100% valmis.
Pildid:
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Autost hetkel nii palju, et hooratas läks ka treimisse, see oli viimase hetke otsus. Peaks minema 8.1kg pealt ca 5.5kg peale. Ühtlasi viisin mootoriehitajale 2.9 sisselaske, uue õlijahuti ja termostaadi ära. Hetkel ootame väljalaskeklappide juhtpukside järele, pood saatis vales mõõdus juhtpuksid. Järgmine nädal EHK ÄKKI VÕIBOLLA saab klapipesad lõigatud & kaane lihvitud. Kui tõesti nii juhtub, siis kostitan piltidega .
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
tsaujou
Ostsin vahepeal mootorivaruosasid juurde
Kaas on koos nukkade & klappidega nagu näha on. Hinda ma pigem ei mainiks, aga utoopiliselt odavalt sain . Ostetud sai pigem "igaks-juhuks-äkki-läheb-tarvis" vabandusega, otsest vajadust polnud.
Kuna mootoriga on läinud veits kauem kui plaanis & sain nüüd omale reaalse töökoha, siis mõtlesin, et võiks karbid ka ära taastada. Otsuse tegi eriti lihtsaks see, et sõber on keevitaja. (päriselt ka keevitab hästi, mitte nagu see "sõbra tuttav" ) Üks karp oli 9.90€ ja nüüd lähima nädala/kahe jooksul peaksid uued karbid küljes olema. Loodan, et on põhja, kuhu keevitada. Sellest saan ka kindlasti pilte.
Mootoriga "veits kauem" on läinud sellepärast, et Forss ei suutnud tarnida õiges suuruses väljalaskeklapi juhtpukse. Õnneks eile need jõudsid nüüd kohale & töö võib jätkuda. Sisselaske pool on more or less tehtud, spetsiifilisemalt mulle öeldi, et "sisselaset veits veel timmida, pikad kanalid on pain in the ass teha" . Nüüd veel väljalaske pool teha. Ühtlasi sain teada, et teostatakse 3 või 4 astmeline klapipesade lõikus, mis peaks siis voolavust veelgi parandama.
Portida veel sisse- ja väljalaskekollektoreid ning kaas panna ebay torukollektoriga istuma. Kaas saab lihvi minna järgmine nädal, kuid õnneks ükski töö ei jää selle taha seisma. Peale lihvi saab kaane kokku laduda, niiet järgmine nädal peaks huvitav tulema .
Hooratta treimisest pole veel uudiseid, mis on veider, sest öeldi et esmaspäevaks peaks valmis olema.
Aga...
Kõige suurem "aga" kogu selle ehituse juures on summuti. Mul on vaja kollektorist lõpuni uut süsteemi. Tahaksin 3", kuid mitte otsetoru. kati ja 2 pütiga siiski, kuid mis mõõdus pütte võtta? Mis mõõdus resonaator võtta? Kas üldse resonaator võtta? Hetkel kaldun universaalsete 3" Simonsi püttide poole ja need siis ühendada 3" toruga. Ehk tuleks kollektor - toru - kat - toru - keskpütt - toru - lõpupütt. Tundub okei?
Põhjus miks 3" summutit tahan, on see, et onud välismaal tegid 2.5" ja 3" summutitega teineteise otsa düno tõmbed ning vaheks tuli rattast 7 hobujõudu. Link
Ostsin vahepeal mootorivaruosasid juurde
► Näita Spoilerit
Kuna mootoriga on läinud veits kauem kui plaanis & sain nüüd omale reaalse töökoha, siis mõtlesin, et võiks karbid ka ära taastada. Otsuse tegi eriti lihtsaks see, et sõber on keevitaja. (päriselt ka keevitab hästi, mitte nagu see "sõbra tuttav" ) Üks karp oli 9.90€ ja nüüd lähima nädala/kahe jooksul peaksid uued karbid küljes olema. Loodan, et on põhja, kuhu keevitada. Sellest saan ka kindlasti pilte.
Mootoriga "veits kauem" on läinud sellepärast, et Forss ei suutnud tarnida õiges suuruses väljalaskeklapi juhtpukse. Õnneks eile need jõudsid nüüd kohale & töö võib jätkuda. Sisselaske pool on more or less tehtud, spetsiifilisemalt mulle öeldi, et "sisselaset veits veel timmida, pikad kanalid on pain in the ass teha" . Nüüd veel väljalaske pool teha. Ühtlasi sain teada, et teostatakse 3 või 4 astmeline klapipesade lõikus, mis peaks siis voolavust veelgi parandama.
Portida veel sisse- ja väljalaskekollektoreid ning kaas panna ebay torukollektoriga istuma. Kaas saab lihvi minna järgmine nädal, kuid õnneks ükski töö ei jää selle taha seisma. Peale lihvi saab kaane kokku laduda, niiet järgmine nädal peaks huvitav tulema .
Hooratta treimisest pole veel uudiseid, mis on veider, sest öeldi et esmaspäevaks peaks valmis olema.
Aga...
Kõige suurem "aga" kogu selle ehituse juures on summuti. Mul on vaja kollektorist lõpuni uut süsteemi. Tahaksin 3", kuid mitte otsetoru. kati ja 2 pütiga siiski, kuid mis mõõdus pütte võtta? Mis mõõdus resonaator võtta? Kas üldse resonaator võtta? Hetkel kaldun universaalsete 3" Simonsi püttide poole ja need siis ühendada 3" toruga. Ehk tuleks kollektor - toru - kat - toru - keskpütt - toru - lõpupütt. Tundub okei?
Põhjus miks 3" summutit tahan, on see, et onud välismaal tegid 2.5" ja 3" summutitega teineteise otsa düno tõmbed ning vaheks tuli rattast 7 hobujõudu. Link
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Tere. On nende" hobustega" kuidas on, aga mul on pakkuda ( kui tekib huvi) näiteks 2,5" roostevabast terasest kolme pütiga summuti mis oli mul mõnda aega 2,9 vr6 Corrado all kui too veel esiveoline oli. Tegelikult on olemas ka uue väärne katalüsaator sinna komplekti.
Arvan et kui tahad rohkem jõudu siis peaks ikka mingit sorti ülelaadimist tulevikus proovima.
Arvan et kui tahad rohkem jõudu siis peaks ikka mingit sorti ülelaadimist tulevikus proovima.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
VL kanalid kaanes poleeri ära, sisselaske kanalid peavad jääma karedad (töötlus liivapaberiga) nagu targad interneeduses kirjutavad (tingituna kütusesegu käitumisest kiirel voolavusel). Kanalite töötlemises on oluline et ristlõikepindalas kanali eri osades ei tekiks suuri kõikumisi - suurenemine/vähenemine peab toimuma sujuvalt. Kanalite lihvimiseks tegin kunagi met. kõri otsas oleva tööriista, kuhu saab liivababerist rulle kinnitada. Kaane lihvimise vajadus on nii ja naa - see on paras tükk metalli mis kunagi kõveraks ei lähe. lisaks pole kaanes ka põlemiskambreid aga eks lihvi vajadus tuleb ära defekteerida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Pekki küll.. mul oli koguaeg enda peas jutt et ei pane 2.5" alla Kuidas hääl oli? Kui ma mingisugust 3" lahendust ei leia, eks siis kirjutancorradomees kirjutas: ↑24 Okt 2018, 07:28Tere. On nende" hobustega" kuidas on, aga mul on pakkuda ( kui tekib huvi) näiteks 2,5" roostevabast terasest kolme pütiga summuti mis oli mul mõnda aega 2,9 vr6 Corrado all kui too veel esiveoline oli. Tegelikult on olemas ka uue väärne katalüsaator sinna komplekti.
Arvan et kui tahad rohkem jõudu siis peaks ikka mingit sorti ülelaadimist tulevikus proovima.
Andsin mootorionule info edasi . Muidu, mis sa arvad kas tasuks proovida 2.9 drosselit? Mainisid, et sul pidi üle olema mõned drosselid.GTI kirjutas: ↑24 Okt 2018, 07:51VL kanalid kaanes poleeri ära, sisselaske kanalid peavad jääma karedad (töötlus liivapaberiga) nagu targad interneeduses kirjutavad (tingituna kütusesegu käitumisest kiirel voolavusel). Kanalite töötlemises on oluline et ristlõikepindalas kanali eri osades ei tekiks suuri kõikumisi - suurenemine/vähenemine peab toimuma sujuvalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Hääl oli "sportlik" kuid mitte ülearune tühipaljas lärmamine.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Mõnda videoklippi pole?corradomees kirjutas: ↑24 Okt 2018, 08:14Hääl oli "sportlik" kuid mitte ülearune tühipaljas lärmamine.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Mul pidi mäletamist mööda üks olemas olema, otsisin ka aga esimese hooga ei leidnud üles.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Esmalt vaatan kas mul endal on õige asi kapoti all (vabalt võib olla et ei ole) aga hoian silmad/kõrvad lahti. Kadunud asjade otsimise retsept - tuleb hakata otsima muid asju ja siis tuleb kadunud kohe välja.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Selge siis, jään ootama. Võtaks sisse- ja väljalaskest & kaanest limiteerivad faktorid ära, et kõrgetel pööretel rohkem jõudu oleks siiski . Piltide järgi tundub 2.9 mõistlikult suurem kui 2.8 oma.
-
- Huviline
- Postitusi: 94
- Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
- Auto: Seat
- Asukoht: Tallinna, Läänemaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kui hooratas treitud siis tasakaalu ka ? Enda omal sai tasakaalu ka pandud.
Mine onu Kahvli juurde minu auto seal kuuled häält mis on 1. Hiin torukolle (teibitud) 2. Kat 3. Pikk reso (simons must) 4. Suur pütt (simonsi must) Ja kõik 2.5 “. Kui tahad voi koodid saata asjadest. Toru roostevaba.See oli enne 2.9 mootori küljes ilma torukoldeta ja katita. Ütleme nii, et veits vali oli aga vr hääl tuli paremini esile. Nüüdse kooslusega vaiksem ja mahedam.
Aga mine kuula üle.
Mine onu Kahvli juurde minu auto seal kuuled häält mis on 1. Hiin torukolle (teibitud) 2. Kat 3. Pikk reso (simons must) 4. Suur pütt (simonsi must) Ja kõik 2.5 “. Kui tahad voi koodid saata asjadest. Toru roostevaba.See oli enne 2.9 mootori küljes ilma torukoldeta ja katita. Ütleme nii, et veits vali oli aga vr hääl tuli paremini esile. Nüüdse kooslusega vaiksem ja mahedam.
Aga mine kuula üle.
Seat Cordoba Vario