VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 29 Dets 2018, 20:52

:wave:

Klapivedrutaldrikud jõudsid USA'st. Ma ei tea nüüd Omniva toimetamisaegasid, aga nüüd lähipäevil (järgmisel nädalal kindlasti) jõuavad ka klapipesad füüsiliselt minu kätte. Peale uut aastat tellin ka reg. nuka rattad ära (ootan nende poolt arvet, mida maksta) ja kui kõik need on jõudnud, siis viin kogu kraami (taldrikud, pesad, õlirõhukella asjad, hooratta, 2.9 drosseli ja nukarattad) Kahvli kätte. Ma ei taha mingeid kindlaid aegu lubada, aga kui üllatusi ei tule, siis veebruari keskpaigaks peaks mootor valmis olema.

Kerest hetkel täpselt nii palju, et "natuke on nokitsetud" ja isik hetkel reisil, seega tuleb oodata veel. Kuni mootorit pole siis kiiret nii või naa ei ole.

Titaanist klapivedrutaldrikud:
► Näita Spoilerit
1 taldrik kaalub täpselt 11g. Kõik kokku (12tk x 11g) on 132g. Iga kombinatsiooniga tuli välja kaaluks 11g, tahtsin veenduda, et oleksid kõik sama rasked ja õnneks on ka. Kui klapipesad on jõudnud, siis annan siia ka teada. Ilusat vana aasta lõppu! :wave:

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 30 Dets 2018, 11:12

Olulisem on ajada kolvid-kepsud samasse kaalu (loodan et meistrimees sellele ka tähelepanu pöörab). Head uut ja vana kõigile!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 02 Jaan 2019, 00:14

Head uut kõigile! :wave:
GTI kirjutas:
30 Dets 2018, 11:12
Olulisem on ajada kolvid-kepsud samasse kaalu (loodan et meistrimees sellele ka tähelepanu pöörab). Head uut ja vana kõigile!
Ikka, ikka. Kolvid ja kepsud sees, plokk tükk aega valmis olnud :).

Ostsin ära 02J torni ja käiguvahetus kopsiku. Ühtlasi tellisin ära 6061 alumiiniumist rullikud generaatorile, veepumbale ja roolivõimupumbale.

02J jupid:
► Näita Spoilerit
Pilt rullikutest:
► Näita Spoilerit
Homme ülemus lubas tööle tagasi minna, siis mingi hetk igavusest ilmselt tellin ära sellise listi asju:
  • Diffri ARP poldid
  • Diffri laagrid
  • Käigukasti flantside simmerlingid
  • 2l kasti õli
  • Käigukasti otsatihend
  • Sidurivõlli tihend
PS: Ikka otsin CHA või ASD 02A käigukasti 5ndat käiku. Hea hinna korral võib tervet kasti ka pakkuda.

Peale legendaarset 10ndat kuupäeva lasen Soomest ka ühe Quaife LSD enda poole saata :).

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 08 Jaan 2019, 17:52

:wave:

1-2 postitust tüütan veel car partsidega, siis hakkame juba tegudeni jõudma :D

Just täna pool tundi tagasi sain kätte mootori viimase pusle tüki; klapipesad:
► Näita Spoilerit
Nüüd vanad pesad lõigatakse välja, siis tuleb kaanes pesaavad freesida, et uued pesad sisse läheks ja siis lõigatakse klapifaasid sisse ja siis hakkab looma :clap:.

Paar päeva tagasi sain kõik käigukasti jubinad:
► Näita Spoilerit
Helistasin Saksamaale, et nukarataste kohta küsida ja öeldi, et ülemus tuleb reedeks tagasi alles, et selle ajani kõik seisab ja, et helistaksin siis tagasi :D Veider. Loodan, et järgmine nädal saab kätte.

Karpidest hetkel nii palju, et autol pole uksi. Lubati, et täna hakkab "sõbraga" möllama ehk järgmiseks postituseks peaks midagi ette näidata olema :D.

Tibulinnu:
► Näita Spoilerit
Järgmises postituses peaks karbid all olema, diffri ARP poldid, rullikud, LSD ja reg. nukarattad käes ning kõik varuosad mis mu koju on kogunenud, akf Kahvlile viidud.

Üks pisipisi üllatus on ka kevadeks, aga sellest hiljem kui päriselt tegemiseks läheb :).

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas intzu » 08 Jaan 2019, 17:57

Kae öudu, kui sul see valmis saab ja sul on ikka vahtraleht, hakkad Tallinnas liiklejaid hirmutama? :D Tagumist kojameest ei ole möelnud ära kaotada?
Kes tänasid kasutajat intzu selle postituse eest:
Terminats
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 08 Jaan 2019, 18:26

intzu kirjutas:
08 Jaan 2019, 17:57
Kae öudu, kui sul see valmis saab ja sul on ikka vahtraleht, hakkad Tallinnas liiklejaid hirmutama? :D
Bemmide hirm :D :D
intzu kirjutas:
08 Jaan 2019, 17:57
Tagumist kojameest ei ole möelnud ära kaotada?
Kindlasti mitte, ilma selleta see näeb full porno välja kuidagi :D Päris lätikat nagu su G4 masuudipress ka ei taha teha.

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas intzu » 09 Jaan 2019, 01:08

Terminats kirjutas:
08 Jaan 2019, 18:26

Kindlasti mitte, ilma selleta see näeb full porno välja kuidagi :D Päris lätikat nagu su G4 masuudipress ka ei taha teha.
Ära hakka, Golf 2-l eemaldasin selle ja näeb palju normaalsem välja, lisaks palju sa seda kasutad kui nkn laba põhjas kõigil eest ära sõidad :lol:
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 09 Jaan 2019, 07:17

intzu kirjutas:
09 Jaan 2019, 01:08
Ära hakka, Golf 2-l eemaldasin selle ja näeb palju normaalsem välja
§ 41. Igaühel on õigus jääda truuks oma arvamustele ja veendumustele. Kedagi ei tohi sundida neid muutma.
intzu kirjutas:
09 Jaan 2019, 01:08
lisaks palju sa seda kasutad kui nkn laba põhjas kõigil eest ära sõidad :lol:
Siis kui tagaklaas must on? :D

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 09 Jaan 2019, 11:51

Tagasiside korras rohkem kui üks ülevaatus on tagakojamehe puudumisest kinni hakanud - neil viimasel ajal vist mingi käsulaud tulnud kõiki ja kõike peedistada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Petzo » 09 Jaan 2019, 12:47

Tuleb öelda, et tehasest tuli sellisena.
Rait.

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas links » 09 Jaan 2019, 13:03

Minu poolt selline tore küsimus, et kas tehasest lasti välja ilma tagumise kojameheta?

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 09 Jaan 2019, 13:12

links1 kirjutas:
09 Jaan 2019, 13:03
Minu poolt selline tore küsimus, et kas tehasest lasti välja ilma tagumise kojameheta?
Kindlasti mitte :D. See võib tunduda pisiasjana, mida ära võtta tehasest, aga VW'l lihtsam, odavam ja kiirem kõik Golfid ühe pauguga teha kojameestega kui eraldi näpuga järge ajada, et kelle autole panna kojamees, düüs, mootor ja voolik auto kapoti alt tagaluugini ja kellele mitte :D.

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Petzo » 09 Jaan 2019, 14:15

mk3 jah mitte, aga on ju autosi mis on ilma kojameheta tulnud, alustades pehme katusega cabriodest.
Rait.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 09 Jaan 2019, 14:25

Ega neil ei saagi olla sellesmõttes, pole kuhugi kinnitada sellist asja.

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas links » 09 Jaan 2019, 17:49

Kui ta ilma kojameheta ei tulnud tehasest, siis vastupidi väita on küll suht .... :D

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 11 Jaan 2019, 23:15

:wave:

Käisin Mölleris (kuskilt mujalt polnud saada) nukarataste poltidel järgi ning sain vredensteiniga tuttavaks :wave:.

Nukarattad jõudsid varem kui oodatud:
► Näita Spoilerit
Lisaks nüüd juures veel ARP poldid, mis käigukastis neetide vastu vahetada, uus kuumakaitse teip (suutsin eelmise kuhugi ära kaotada :D) ning uued klambrid.
► Näita Spoilerit
Inglismaalt jõudsid rullikud ning kohe said köögikaalu peale visatud:
► Näita Spoilerit
Absoluutselt kõik ülalmainitud asjad on nüüd Kahvlile ära antud ning nüüd tuleb lihtsalt oodata. Kaas viidi uude kohta ning järjekord on ca 3 nädalat e 3 nädala pärast peaks klapipesade vahetuseks minema.

Karbid :D karbid, karbid...
► Näita Spoilerit
Ära võeti ka tagumised tiivakaared ning vastu vaatas õõvastav pilt:
► Näita Spoilerit
Uued tiivakaared juba ostetud, käes ning keremeistrile üle antud:
► Näita Spoilerit


Väike kuri plaan on ka see viimasel pildil see liistu sisemine koht ülespoole tuua, et saaks täiesti sileda väliskülje ja jääb ilma liistuta, et sinna alla ei saaks rohkem p*ska koguneda. Veel kurjem plaan on tänavu aasta selle sama autoga kevadkruiisile jõuda progeajuga. Eks näis ¯\_(ツ)_/¯

Soomest Quaife LSD tellitud ning peaks jõudma järgmisel nädalal. Enam-vähem samal ajal kui uued karbid peaksid küljes olema.

PS: Otsin 02A käigukasti koodiga CHA või ASD!!!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 12 Jaan 2019, 10:47

Kellelt nukarattad tellisid, lingi saaksid anda? Kas kaanetööd teeb?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas CD-R » 12 Jaan 2019, 11:08

Need kuumateibi nipukad on minuarust täielik saast, midagi kinni nad ei hoia, endal panin kõigile lõdviku klambrid peale.
Kes tänasid kasutajat CD-R selle postituse eest:
pihla

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 12 Jaan 2019, 12:04

GTI kirjutas:
12 Jaan 2019, 10:47
Kellelt nukarattad tellisid, lingi saaksid anda? Kas kaanetööd teeb?
Nukarattad leiad siit. Kaanetööd teeb Kahvel ise siiski, klapipesad vahetab ära sellise perekonnanimega härra nagu Detjonov. Mootoriteemadel googeldada, siis tuleb ainult kiidusõnu niiet peaks hea asja saama :D.
CD-R kirjutas:
12 Jaan 2019, 11:08
Need kuumateibi nipukad on minuarust täielik saast, midagi kinni nad ei hoia, endal panin kõigile lõdviku klambrid peale.
Jätan meelde, tänks! :thumbup:.

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas aht » 12 Jaan 2019, 13:22

Terminats kirjutas:
12 Jaan 2019, 12:04
CD-R kirjutas:
12 Jaan 2019, 11:08
Need kuumateibi nipukad on minuarust täielik saast, midagi kinni nad ei hoia, endal panin kõigile lõdviku klambrid peale.
Jätan meelde, tänks! :thumbup:.
Mina panin tavalise traadiga kinni kuuma teibi, kõige paremini jääb tugevalt kinni, igast klambreid ei mahu igale poole panna.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 23 Jaan 2019, 21:31

:wave: Pikk vaikus olnud (minu kohta)

Tiivakaar on ära lõigatud:
► Näita Spoilerit
Tegelikult on juba karbid all, tiivakaared küljes ja kõik krundi all. Pilte kahjuks (hetkel) ei ole. Teha on veel põhja all mingi punn, kust kere tehases kinni hoiti ning ettepoole tõstepunktidesse tugevndused ja siis peaks valmis olema.

LSD'st nii palju, et.. palju viperusi esines :D. Proovisin läbi eksportseaduste KM vabalt Soomest Eestisse tuua, kuid kahjuks ei õnnestunud kuidagi ning pidin täishinna sisse sööma. Kui mõni ettevõte oleks selle ostnud Soomest KM vabalt ning mulle edasi müünud, siis oleks saanud ca 30€ soodsamalt, kuid otsustasin, et pigem annan Soomele 24% kui Eestile 20% ja ostsin otse.

Soomest öeldi täna hommikul nõnda:
Quaife unit has left from the Europe warehouse and is on the way to us. We are expecting it to arrive here in Monday and we will ship it same day to you. You will get an tracking number via email once we ship the package from here.
Niiet ehk on järgmise nädala keskel juba siin, ohutult minu juures...

Kaanest nii palju, et pooled klapipesad on välja võetud. See on siis 1/4 tööst tehtud juba. Arvestades, et järjekord pidi 3 nädalat olema, siis see on päris hea tulemus :D. Kuna seda tööd ei tee Kahvel ise, siis pilte kahjuks ei ole.

Vahepeal sai mu "summutitüübiga" räägitud ning miniatuursed plaanid paika pandud. Katalüsaator läheb vahele, valitud on Magnaflow High-Flow kat, 3-tolline ja 200 cell. Peaks hakkama saama küll ülevaatusel. Katalüsaator kinnitub torude külge kinni v-band stiilis klambritega, et khm... tulevikus vajadusel kiiremini katalüsaatorit vahetada, kui vana peaks otsa saama ;) ;) ;). Ühtlasi kesk- ja lõpupüti vahele läheb ka üks v-band klamber. Torud ja pütid tulevad 3". V-band klambrid tellitud ning veebruari keskel peaksid minu juurde jõudma.

Kui tehnika ja välimus on OK, siis tahaks sisuga ka tegeleda. Hetkel vaikselt otsin nahast polstreid ning otsin sadulseppasid, kes teeksid mu auto lae mustaks ning istmed korda. Soovitusi ma otseselt ei vaja, olen (ilmselt) õiged meistrid leidnud, kellel piisav pädevus, kuid alati võib kellegi juurde suunata. Tellitud on MOMO Nero käigukangi nupp. Välja näeb ta selline:
► Näita Spoilerit
Rooli jaoks ka idee olemas, kuid sellest lähemalt hiljem, kui plaanid kindlamad on.

Kuna veebruari palga eest väga suuri plaane pole (DieselGeeki shortshifter) siis on üsna tõenäoline, et lasen kogu autole polü ringi paigaldada, kuid see pole ka 100%. Hetkel kogun hinnapakkumisi. Samas panustaks pigem nahkpolstritele, aga neid samas ei leia kuskilt. Ma ei tea veel.

Suurest passimisigavusest surfasin läbi Maanteeameti sõidukite statistika ning kogusin kokku palju meil Eestis Golf 3 VR6'tesid on olnud üleaja. Vahva graafik (lihtsam salvestada ja siis avada, numbrid rohkem loetavad nõnda):
► Näita Spoilerit
Nagu te näete, siis 31.12.2010 (esimene Mnt ameti kirje sõidukite statistikast) oli meil eestis 112 esiveolist Golf 3 VR6 ning 2.9 Syncrosid 16tk. Läbi aastate jääb neid vähemaks. 2013 ja 2014 kirjeid pole, sest Maanteamet otsustas statistikat avaldada ilma mootorijõudu avaldamata, seega ma ei saanud kuidagi eristada VR6tesid 1.9 diislitest. 2016 suve oma ei näidanud... ühtegi Volkswagenit? Ma ei tea. Enjoy :D.

PS! Otsin CHA või ASD käigukasti.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas silverpik » 23 Jaan 2019, 23:34

Mul naabrimees tegeleb nahatöödega ja paarile autole minuteada ka nahkistmed sisse teinud. Kvaliteet on, ütleme nii et päris korralik, aaaaga kogenenud sadulsepp korralikus töökojas teeb vast ikkagi paremini. Samas on siis ikka oluline hinnavahe.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 24 Jaan 2019, 21:04

silverpik kirjutas:
23 Jaan 2019, 23:34
Mul naabrimees tegeleb nahatöödega ja paarile autole minuteada ka nahkistmed sisse teinud. Kvaliteet on, ütleme nii et päris korralik, aaaaga kogenenud sadulsepp korralikus töökojas teeb vast ikkagi paremini. Samas on siis ikka oluline hinnavahe.
Absoluutselt. See oluline hinnavahe on minu jaoks määrav, kui töökvaliteet jääb +- 10% kanti. Ehk viitsid heateo teha ning sebida tehtud töödest paar pilti vms? :D

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Petzo » 24 Jaan 2019, 21:22

silverpik kirjutas:
23 Jaan 2019, 23:34
Mul naabrimees tegeleb nahatöödega ja paarile autole minuteada ka nahkistmed sisse teinud. Kvaliteet on, ütleme nii et päris korralik, aaaaga kogenenud sadulsepp korralikus töökojas teeb vast ikkagi paremini. Samas on siis ikka oluline hinnavahe.
Võid juba mulle ka infot ja kontakti jagada.
Rait.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas silverpik » 24 Jaan 2019, 22:18

https://www.facebook.com/kaidar.tumm
Tal FB omajagu pilte tehtud töödest jagatud. Põhikohaga praegust vist Samelini juures toimetab, eelnevalt siin-seal nahatöödega seotud ettevõtetes olnud.
Tel 5347 8485
Võib öelda, et minult kontakti sai. Ja võib ka seda öelda, et 1200 salongi eest on liig - et selle raha eest saab juba kolm nahksalongi valmiskujul (ta saab naljale pihta küll).
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Vasta

Mine “Huviliste autod”