VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 23 Mai 2019, 11:53

ri5t0 kirjutas:
16 Mai 2019, 21:47
Kes jubtmed teeb ? 😀
Juhtmed teeb üks mootorimehe tuttav. Ma nimesid ei hakka nimetama, sest ma ei tea kas ta on okei sellega või mitte. Samuti ei tea ma teda nii hästi, et temalt sellist asja küsida :D. Kogemust on tal peamiselt bemmidega ning driftivaldkonnas mitmete autodega. Mehel oli hea meel vahelduseks volkarit teha. Usun, et saab hakkama :).

Toru kollektor on teibitud:
► Näita Spoilerit

ri5t0
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
Auto: Seat
Asukoht: Tallinna, Läänemaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ri5t0 » 24 Mai 2019, 21:01

Kahvel 😀
Seat Cordoba Vario

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 26 Mai 2019, 13:39

Lätist jõudis selline jubin:
► Näita Spoilerit
Lõpuks on plaan teha must lagi ning sellega seoses lähevad lõpuks sisse ka Passat B3/B4 käepidemed ning Golf MK3.5 Cabrio päiksesirmid koos valgustusega. Kõige suurem mure koht, mustad ABC piilarid on tellitud ning hetkel ootan kuni need Inglismaalt minu poole teele pannakse.

Väljalaske kollektor on teibitud:
► Näita Spoilerit
Alumine sisselaskekollektor läks külge ning pildil näha ka kuumakindlat tihendit:
► Näita Spoilerit
Hooratas ja sidurikomplekt läks külge:
► Näita Spoilerit
Käigukast tõmmati veel korraks laiali, et diisli 5. käik sisse visata. Torukolle tõmmati mutritega kaane külge kinni, kast visati mootorile otsa ning pandi puki otsast kraana külge:
► Näita Spoilerit
Viimati muutis Terminats, 26 Mai 2019, 13:40, muudetud 1 kord kokku.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 27 Mai 2019, 06:47

Pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna:
► Näita Spoilerit

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 02 Juun 2019, 10:19

heihei

Kahjuks pole suurt midagi toimunud (roolivõimupump ja 02J käiguvahetus kang koos trossidega on küljes), sest viimased 3-4 päeva on läinud aega 2. ja 4. käigu otsimisele kulunud. Kõik käigud, mis ettepoole sisse saab lükata on olemas (R, 1, 3, 5) aga 2. ja 4. ei ole. Alguses kahtlustati, et käigukast on valesti kokku pandud kuidagi, kuid siis peaks jamama 1. ja 2. käik korraga või 3. ja 4. käik, sest need ühe sünkro peal, aga kui esimene läheb sisse siis peaks ka teine minema. Peale seda tekkis teooria, et äkki kast kuival. See sai ka kiiresti ümber lükatud, sest 02A torniga läksid kõik käigud sisse. 02J torn pandi sisse ning 2. ja 4. käik kadusid ära jälle. Mina sukeldusin foorumitesse ja lugesin hoolikalt kõik läbi ning arvasin, et ehk on asi trosside kronsteinis, et äkki jäi see 02A kasti oma ja siis trossid on veidra nurga all ja ei leiagi käiku üles, kuid täitsa 02J kronstein sai külge, ehk siis asi ei saa ka selles olla. 02J torni ja 02A torni võrreldi ja pesti ultrahelipesuga ja siis võrreldi jälle ja pesti uuesti läbi (metallitükke ja roostevett tuli aina juurde) ja siis kisuti laiali...
► Näita Spoilerit
Selline laager oli ennast läbi söönud. Kuna 2. ja 4. käigu sisse lülitamisel peab torn allapoole liikuma, siis ei saagi sellise laagriga sellist liikumist toimuda... Hetkel on plaan uus laager sisse panna koos uue simmeriga, ainus "aga" on see, et see on sisse pressitav laager ja ei oska hetkel ette kujutada, kuidas seda sisse pressitakse. Hetkel ootan @dellu vastust, ehk saab tema käest mõne 02J torni proovimise eesmärgiks ning täna õhtuks saaks ideaalis 2. ja 4. käik olemas olla.
Viimati muutis Terminats, 02 Juun 2019, 12:00, muudetud 1 kord kokku.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 06 Juun 2019, 09:45

Loetamatu hulk foorumipostitusi läbi loetud ning ikka ei midagi tarka. Lõpuks otsustasime teise torni kasuks, sest eelmises tornis läks laagrikorpus puruks ning sellega polnud enam midagi teha. Dellu müüs mulle uue-kasutatud torni ning eelmisest katkisest tornist ja dellu tornist ehitati frankenstein kokku uue laagrisimmeriga ning visati kasti sisse. Ikka polnud 2. ja 4. käiku. Hakkasime juba kahtlustama, et peab ikkagi kasti alt ära võtma. Proovisime torni teise VR6 kasti peal ning 2. ja 4. käik olid olemas. Panime torni tagasi minu auto kasti ja..... siis olid ka 2. ja 4. käik olemas? Arvan, et oligi oligi lihtsalt kinni mädanenud mingi nurga alla mingisuguse valemiga. Nüüd on kõik 5 käiku + reverse olemas ning ehitus võib jätkata. Täna peaks juhtmestik peale minema ning tegelikult ei olegi juba palju jäänud esimese käivituseni :crazy:.

Inglismaalt jõudsid minuni mustad piilarid:
► Näita Spoilerit
Lihtsalt mega pakendus. Mitte ühegi asja kohta ei saa halba öelda. Kõikide piilarite konditsioon on 10/10. Ainult juhipoolse A-piilarile saaks hindeks 9/10 panna, sest see mingit niiskust saanud ja oli natuke mädanema hakanud. Puhastusainega tuli ilusti maha. Minu üllatuseks pani müüja kaasa ka pagasniku ülemise musta plastiku, mida eraldi ei ole absoluutselt mitte kuskilt saada. Nüüd vaja veel mustasid valgustusega MK3.5 Cabrio päiksesirme ning Passat B3/B4 mustasid käepidemeid lakke.

Ühtlasi olen vaikselt summutitükke kokku ostnud. Olemas on katalüsaator, 3" sukk ja lõpupütt. Puudu on veel keskpütt ja toru materjal, kuid need pole probleemiks.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 10 Juun 2019, 22:59

Viimati muutis ryan, 11 Juun 2019, 09:33, muudetud 3 korda kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 11 Juun 2019, 10:08

ryan kirjutas:
10 Juun 2019, 22:59
www.facebook.com/marketplace/item/2297560277227385/
BBS on müügis :wink:
R19 jääb suureks, 17" minu silmis Golf 3'le maksimaalne + mul ühed veljed juba välja vaadatud :)

Autost nii palju, et kollektorid on peal, 1.8T IAT on paigaldatud ja hetkel tegeletakse nitro düüsiga. Eile laeti akut, puhastati kütusesüsteemi ja mässati generaatori rattaga.

Ühtlasi anti teada, et ukse ja kere vahelised juhtmed on katki, sest kui aku peale pandi siis mõlemad eesmised aknad tulid alla. Vähemalt töötavad 8), aga eks järelikult saab juhtmeid vahetada peagi. Doonor olemas juba. Ilmselt panen siis juba uued aknatõstukid ka, kui need juba nii või naa laiali on.

Saksamaalt sai tellitud trosside kronsteini alumiiniumist puksid. Seoses sellega peaks nüüd käiguvahetussüsteemis kõik puksid ja jubinad ja liikuvad osad olema väljavahetatud ning uueks ja paremaks tehtud. Välja näevad sellised:
► Näita Spoilerit
Samuti Saksamaalt tuleb tagumine strut bar, kuna ei ole kurvides ikka nii jäik kui tahaks:
► Näita Spoilerit

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 11 Juun 2019, 10:10

19 on kindlasti liiga suur. 17 paras sinna - TT parabolid näiteks. Või isegi VW Long Beachid.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 12 Juun 2019, 19:31

Vabandan, et vertikaali filmisin, aga ei suutnud väga muule mõelda sel hetkel...
► Näita Spoilerit
Viimati muutis Terminats, 12 Juun 2019, 19:32, muudetud 2 korda kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 12 Juun 2019, 19:38

Kõik pütid ikka töötasid? :think:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 12 Juun 2019, 20:36

Minu arust käib ainult kolmega :roll:
Viimati muutis ryan, 12 Juun 2019, 20:39, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 12 Juun 2019, 20:43

ryan kirjutas:
12 Juun 2019, 20:36
Minu arust käib ainult kolmega :roll:
GTI kirjutas:
12 Juun 2019, 19:38
Kõik pütid ikka töötasid? :think:
Meenutan, et hääl tuli otse kollektorist ja mootorisse läks päris kange nukk.

Samad nukad täissummutiga autol:


Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 20 Juun 2019, 11:36

heiheiii

Kahvli mootoriehitusega on nüüd ühel pool. 3 päeva muljetasime ja lõpuks viisin vanad, järelejäänud asjad kastidega ta garaažist ära. Põhimõtteliselt nagu lahku oleks läinud :D. Auto viisime puksiiril minema teise garaaži, summutit tegema.
► Näita Spoilerit
Kuna auto läks hea tuttava garaaži, siis sain ise ka autoga edasi toimetada. Panin salongi kokku, mis oli laiali karpide keevitamise ajast, kütuseluuk värvimisest jms nipet-näpet asjad.

Ühtlasi sebisin esimeste uste juhtmestiku, et need ära vahetada selle aknatõstuki jama pärast. Kiskusin polstri ära, võtsin juhtmestikku natuke laiali ja vaatasin, et okei räbalad natuke on aga tegelt peaks töötama, lühist kui sellist ei olnud. Vool jõudis nii lülitisse kui mootorisse, sest lüliti tuled põlesid ja mootor klõpsus kui alla vajutada, aga mitte siis kui üles vajutada. Imelik... Võtsin juhtmestiku ära ja panin tagasi ja siis hakkas vaakumpump tööle ja ukse vahelt hakkas sisisema. Mõtlesin, et äkki kesklukk vaakumpumbaga õhtal mingi valemiga vms. Natuke arutasime ja siis proovisime nii, et paned uksed kinni ja siis võtmega hoiad lukku "kinni" asendis, et äkki siis aknad lähevad üles... ja täpselt sellel hetkel ma nägin ka milles asi oli. Keegi oli võtme välja tõmmanud luku lahtises asendis ja lukk ei olnud ennast tagasi tõmmanud vaid oligi lahtises asendis terve see aeg. Panin võtme sisse, keerasin luku tavaasendisse tagasi ja kõik hakkas täpselt nii toimima nagu pidi. Jõudsin peas juba miljon korda volkari elektrit kiruda. See selleks, hea et nii läks :).

Esimese "tööpäeva" algusest tunnike-2 hiljem valmis juba esimene tükk:
► Näita Spoilerit
Peale katti on natuke toru ja siis tuleb selline reso kombinatsioon:
► Näita Spoilerit
Sellest edasi läheb toru üle tagasilla tagapütti ja siis atmosfääri. Auto alt pildid saan ilmselt järgmisel nädalal anda.

Muidugi sai vahepeal jälle jubinaid tellitud. Kas sa üldse sõidad nitroga autoga, kui sul pole nitropudeli võtmehoidjat?
► Näita Spoilerit
Soomest on minu poole teel polüuretaan tugilaagrid, polü tagasilla puksid ja kõik polü õõtsapuksid. Kohale jõudsid tagumine strutbar ja trossikronsa alumiiniumpuksid. Eks kui summuti valmis, siis panen lühikese klipi selle tühikäigust ja seekord horisontaalis filmituna ;) stay tuned

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 20 Juun 2019, 12:12

Terminats kirjutas:
20 Juun 2019, 11:36
Muidugi sai vahepeal jälle jubinaid tellitud. Kas sa üldse sõidad nitroga autoga, kui sul pole nitropudeli võtmehoidjat?
Repliigi korras - seda kaanetihendiga võtmehoidjat kannavad need võrrimehed, kellel on surve alla viidud - noh teadagi mis põhjusel... :D
ehk siis ülelaadevennad, kes pole jaksanud omale sepissisu osta ja piirduvad paksema kaanetihendiga :mrgreen:
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
Terminatsintzu
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 29 Juun 2019, 23:55

Auto veetis nüüd ca nädala keevitaja juures, kus tehti valmis kollektorist lõpuni täiesti custom summuti lairiba lambda, sukast, Magnaflow katalüsaatorist, Simons resonaatorist ja lõpupütist ning roostevabast torust. Hääl on vägev. Ebay v-band klambrid on sitad. Kes kunagi kasutama hakkab ja mõtleb proovida et äkki ei leki, pole mõtet proovidagi. NIi või naa hakkab lekkima. Kui ei leki, siis tõmbad keerme üle ja siis hakkab lekkima alles. Pidin uued korralikud kallimad klambrid ostma. ning enam ei leki. Helist kahjuks videosid pole, kuna auto ei saa kaua käia. Mootori vibratsiooni tuppa tuli täielik 0. Väga rahul tulemusega.

Kunagi eelmine suvi puurisin kõrvalistuja tagapoolse aknatõstukisse uued augud ja panin vale poole mootoriga kokku selle eesmärgiga, et vähemalt töötab. Nüüd igavusest vahetasin ära õige vastu, et nüüd töötab kõik õigesti. Enne töötas ka, ainult et lüliti toimus tagurpidi. Vajutasid alla, siis läks üles ja vastupidi.

Palju pilte summutist:
► Näita Spoilerit
Ühtlasi vahetasin ära käigukangi trosside kronsa puksid:
► Näita Spoilerit
Üldine look:
► Näita Spoilerit
Panime nina ette (jäi garaaži omanikule jalgu, muud põhjust polnudki) ja viisime auto juhtmestikumehe juurde:
► Näita Spoilerit
Kui juhtmestik on valmis ja auto suudab omal jalal käia, siis läheb nina kokku ja jahutusvedelik sisse ning street tunet tegema. Kui auto sõidab normaalselt omal jõul, siis läheb suur pauk polüuretaani sildadesse:
► Näita Spoilerit
Esisilla amordi tugilaagrid, tagasilla amordi tugilaagrid, tagasilla puksid, eesmise õõtsa tagumised ja eesmised puksid ning stabilisaatori puksid. Kõik polüuretaanist. Seni kuni juhtmestikku tehakse, proovin lasta käigukangi ja käsipiduri koti lasta üle nahatada helesinise niidiga ja musta nahaga (et oleks sama mis auto värvi), aga kuna ettevõttel järjekord augustini, siis ei oska öelda, millal sellest pilte saan panna...

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 30 Juun 2019, 00:11

Roostevabast poldid oleks võinud olla summuti toeks!
Ja argooni oleks võinud lasta keevituse ajal summutisse.
Oleks jäänud seest kena puhas ilma teravate keevitus mägedeta! :)

Ei saa öelda et kehv töö oleks tehtud! ;)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 1119
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 33 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas volkar » 30 Juun 2019, 08:02

Terminats kirjutas:
29 Juun 2019, 23:55
Ebay v-band klambrid on sitad. Kes kunagi kasutama hakkab ja mõtleb proovida et äkki ei leki, pole mõtet proovidagi. NIi või naa hakkab lekkima. Kui ei leki, siis tõmbad keerme üle ja siis hakkab lekkima alles. Pidin uued korralikud kallimad klambrid ostma.
Kust neid klambreid saab?
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 30 Juun 2019, 11:28

MustVälk kirjutas:
30 Juun 2019, 00:11
Roostevabast poldid oleks võinud olla summuti toeks!
Ja argooni oleks võinud lasta keevituse ajal summutisse.
Oleks jäänud seest kena puhas ilma teravate keevitus mägedeta! :)

Ei saa öelda et kehv töö oleks tehtud! ;)
Ta polnud ise ka kinnitustega rahul, need ilmselt muutuvad kunagi. Tänan õpetus- ja kiidusõnade eest!
volkar kirjutas:
30 Juun 2019, 08:02
Kust neid klambreid saab?
VKM, db-hp, Stance, ESRacing jne... Kordades tuugamad, paksemad, tugevamast metallist, suurema keerme ja mutriga.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 30 Juun 2019, 12:36

Tagaklaasil korralik kunstiteos :think: :mrgreen:
Kes tänasid kasutajat etnies858 selle postituse eest:
Terminats

kalmero
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 31 Juul 2018, 20:15
Auto: mk5 GTI
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas kalmero » 30 Juun 2019, 13:51

Kui saladus pole, siis kuhu auku see väljalaske ehitus jääb rahaliselt?
Jupid olid juba endal enne varutud?
Tulem on vahva küll!

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 30 Juun 2019, 23:00

etnies858 kirjutas:
30 Juun 2019, 12:36
Tagaklaasil korralik kunstiteos :think: :mrgreen:
Nagu sa näed, siis enne kui reaalselt liiklusesse läks sai klaas puhtaks lükatud igaks juhuks :D.
kalmero kirjutas:
30 Juun 2019, 13:51
Kui saladus pole, siis kuhu auku see väljalaske ehitus jääb rahaliselt?
Jupid olid juba endal enne varutud?
Tulem on vahva küll!
Muidugi pole saladus. Jupid ostsin ise, materjali lasin summutimehel osta, kuna ta töötab suures metalliettevõttes ning sai odavamalt kui ükskõik kust mujalt oleksin saanud.

Hind juppide lõikes alates mootorist lõpupütini välja:

Torukollektor - 198.81€
Torukollektori teip - 27.23€
Sukk - 11.13€
Katalüsaator - 109.76€
Resonaator - 46.19€
Lõpupütt - 97.28€
Ebay V-band klambrid - 44.74€ (rentslisse kirjutatud, mõttetud jubinad. reaalselt kasutusse läksid ainult flantsid nendelt)
Uued V-band klambrid - 44.35€ (ilma flantsideta)
6m 3" roostevaba toru - 111€ (reaalselt läks kasutusse 3-4m vahel midagi, aga osta saab ainult 6m kaupa)
Tööraha - 230€ (kokkulepe oli üks keevitusring on 10€, kokku oli 21 õmblust ehk 210€ + muud kinnitused jms)
Summutipuksid 4tk - 1.98€ (ajutiselt, nende asemele lähevad polüuretaanist puksid, et summuti võimalikult vähe liiguks)

Kogu kulu - 922.47€, kui torukollektor ja teip välja arvata siis läks 696.43€. Planeerimine ja asjade ostmise jaotamine veebruari ja juuni kuude vahele aitas meeletult.
Kes tänasid kasutajat Terminats selle postituse eest:
etnies858

corradomees
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
Auto: vw corrado vr6 syncro
Asukoht: Põlva
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 9 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas corradomees » 01 Juul 2019, 01:27

Tere. Kui paksu seinaga toru kasutasid?
Jõudu! :thumbup:

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Juul 2019, 10:49

corradomees kirjutas:
01 Juul 2019, 01:27
Tere. Kui paksu seinaga toru kasutasid?
Jõudu! :thumbup:
Toru seinad olid 1.6mm ja põlvede seinad olid 2mm.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 12 Juul 2019, 11:47

heihei

Nädal tagasi viisin juhtmestiku mehele mälukaardi progeaju jaoks. Auto on ehitatud 1995 aastal, samal aastal kui tuli välja esimene PlayStation ja kui leiutati USB ja DVD. Sellise ajastu autole ostad mälukaardi. Tundub vale.

Juhtmestikust on hetkel puudu ainult veel süütepooli pistik. Süütepooli pistikule lähen täna Möllerisse järgi. Juhtmestikust pilt:
► Näita Spoilerit
See nädalavahetus (homme-ülehomme) tahetakse auto progeaju peal käima ajada. Samuti anti mulle teada, et sellel ajul on võimalus otse anduriga ajusse saata õlirõhu infot. Progeaju koht on välja vaadatud ning läheb siia:
► Näita Spoilerit
Stock aju jäetakse alles, et äärmisel juhul kui peaks tee äärde jääma, siis saab stock aju peal tagasi koju longata. Samal ajal kui juhtmestikku autole külge pannakse, panen mina külge jahutusvedeliku voolikud, roolivõimu õlipauniku ja aku aluse. Ühtlasi lasen üle vaadata elektrimassid, et kas on piisavalt heas seisukorras ning ehk peab juurde äkki tegema kuhugi.

Jahutusvedeliku voolikute jaoks ostsin sellised klambrid:
► Näita Spoilerit
Kuna roolivõimu õli paunik oli sitane (nii seest kui väljast), siis ostsin selle ka lihtsalt uue ning boonusena sai kaasa ka kuuskantpoldi, mis mul nii või naa kadunud oli. Win/win igatepidi:
► Näita Spoilerit
Roolivõimu õliks läheb Ravenoli õli, samamoodi nagu käigukastigi. Õlifanattidele täpsem kood on 1181100-001-01-999.

Muidu tundub kõik suht straight forward, ainus asi mille pärast ma muretsen on see, et kas auto on piisavalt kõrge, et sellega saaks nö esimesed ringid teha. Praegu on iga coilover erineval kõrgusel ning eest tuli tiivad ära võtta kui köiega natuke vedasime, sest käis vastu ratast lihtsalt otse sõites. Eks näha ole. Praegu tuleb ainult 10l jahutusvedelikku osta ning auto kokku laduda. Polüuretaani pauguga tuleks ära osta ka 4 polüuretaanist summutipuksi, et vähendada vastu silda minemise tõenäosust. Eks hoian teid kursis, lõpp on lähedal ;).

Bonus pic:
► Näita Spoilerit

Vasta

Mine “Huviliste autod”