VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 01 Nov 2017, 11:32

Seda ikka tead, et liistude tüüblitel on erinev pikkus, osade liistude üks ots kinnitub teise tüübliga. Püüa hankida originaaltüüblid, need vuhvlid purunevad juba liistude külgepanekul kuna plast on habras.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Nov 2017, 11:51

GTI kirjutas:
Seda ikka tead, et liistude tüüblitel on erinev pikkus, osade liistude üks ots kinnitub teise tüübliga. Püüa hankida originaaltüüblid, need vuhvlid purunevad juba liistude külgepanekul kuna plast on habras.
Jaa, küsisin ladu24'lt endalt VIN koodi järgi ning ütlesid millised kuhu kinnituvad koos varuosa koodiga :).

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 01 Nov 2017, 11:53

Siis on õiged asjad - üks tüübel on teisest lihtsalt pikem (sügavam).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

kiluvanker
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 19 Mär 2017, 13:15
Telefon: 59I95O2I
Auto: '92 E34 TDSA '92 G3 GTI
Asukoht: Kurtna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas kiluvanker » 01 Nov 2017, 16:04

Rattalaagri vahetad viska juba uus sarniir ja rooliots ka, vajadusel ka õõtsapuksid. Ilma pressita saab ka hakkama,kui ainult laagrit vahetad võta koos pystakuga kyljest ära ss jääb kalle samaks, kui koos sarniiri ja rooliotsaga vahetad ss võta ainult käändmik :D kodus tehes tuleb appi 30 padrun ja haamer

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 01 Nov 2017, 16:10

Kui laagrit paigaldama hakkad pane ta enne paariks tunniks sügavkülma - läheb rõõmsamalt paika.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 15 Nov 2017, 09:22

Tehtud asjad:

1) Paremale taha liistule uued tüüblid,
2) istmed uute siinide peale, kuid hooba ei saa piisavalt tõmmata, et istmega saaks tagasi sõita. Peab rängalt raiuma ja määret peaks ka panema :D.
3) Kõige suurem ja olulisem töö; rattalaagrid! Suur tänu kasutajale fo1l rattalaagrite eest, nagu uue autoga sõidaks nüüd :D.
4) Nahksisu, pildilt on näha, et pole kõige paremas korras, kuid hind oli ka vastav. Eks hakkan nüüd vaikselt taastama mingi valemiga :).

Inglisilmadest pilt:
► Näita Spoilerit
Nahksisust pilt:
► Näita Spoilerit
Ei hakanud rohkem öösel pildistama, naabrid vaatasid juba :D. Ma ei hakka isegi kirja panema, mida ma teha tahaks, nimekiri liiga pikk. Eks jooksvalt näete :D.

Küsimused:

Kas keegi saaks linkida polüuretaan mootoripatjadele?
Kas Vento laepolster istub Golf 3ele? (küsin, sest Ventol oli väidetavalt taga ka valgustus ning oleks huvitatud sellest :D.)
Kui raske on roolivõimupumba vahetus?

Aitäh lugemast! :thumbup:

WildGolf
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 20 Nov 2012, 16:54
Auto: Golf III VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas WildGolf » 15 Nov 2017, 11:06

Kus sellised pirnid said ingli silmadesse. Endalgi samad tuled

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 15 Nov 2017, 11:41

WildGolf kirjutas:Kus sellised pirnid said ingli silmadesse. Endalgi samad tuled
https://www.gearbest.com/others-car-lig ... tml?wid=21

Aga palun, ise võimlesin viie erineva pirniga! :thumbup:

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 15 Nov 2017, 12:52

Terminats kirjutas:Kas keegi saaks linkida polüuretaan mootoripatjadele?
Neid on nett täis - googelda veidi (alibaba, ebay jne., Powerflex mida ka Eestist saab osta jne). Või: http://vf-accessories.com/?page_id=86
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 15 Nov 2017, 13:35

GTI kirjutas:
Terminats kirjutas:Kas keegi saaks linkida polüuretaan mootoripatjadele?
Neid on nett täis - googelda veidi (alibaba, ebay jne., Powerflex mida ka Eestist saab osta jne). Või: http://vf-accessories.com/?page_id=86
Kusjuures googeldasin ja otsisingi. Sellepärast siit küsingi, sest ma leidsin mingid USA firmad, mis Euroopasse ei saada ja Powerflexis polnud Golfi omasid.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 15 Nov 2017, 14:37

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 15 Nov 2017, 15:56

GTI kirjutas:võta siis Saksa ebayst:
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4 ... e&_sacat=0
http://www.ebay.de/itm/Motorlager-aus-P ... SwcL5XMiho

See tundub komplekt olevat vist?

Tehase aste peaks 50 olema niiet need 65'sed ei tohiks väga palju sisu vibreerima panna, eriti kui kõik ilusti kinni on :D.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 03 Dets 2017, 16:41

No hei, palju asju jälle tehtud :D.

1) Mootoripistikutele lõpuks stopperid pandud,
2) õli vahetatud (Mobil Super 3000 5w-30)
3) õli-, kütuse- ja õhufilter vahetatud,
4) uus miinusklemm,
5) makk (enam ei pea vaikuses sõitma või telost mussi kütma :D)

Hakkasin ka vaatama miks juhipoolne tiib kuidagi pehme on (st, et saab natuke vajutades painutada & tiivakaar oli lahti tulnud) ja täiesti jube vaatepilt vaatas vastu sealt :D Rooste uss kõik ära söönud. Ühesõnaga vaja oleks uut tiiba, logarit ja tiivakaart. Lasin tiivakaare praegu nelja kruviga tiiva külge, nii või naa läheb vahetusse.

Pildid eelmainitud tegevustest:
► Näita Spoilerit
Nüüd oleks vaja ägedaid kõlareid ja ABSi võiks kuidagi tööle ajada talveks :) Kas kellegil oleks kliimale pirne pakkuda? Varuosakood on 1H0919243.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas jussike » 03 Dets 2017, 18:02

Märgin ära. Huvitav vaadata, kuidas vanakest elustatakse.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 03 Dets 2017, 21:47

Salong on isegi pimedas jube , pigem juba kangast recarod sisse , hind alates 200 paneb muidugi mõtlema .
Mis vanakese taastamisse puutub , siis tuleks algosadeks võtta ja kuu aega keevitada , rosteta detaile otsida tiku ja tulega jne .
Ohh , läbitud teema .
Hetkel rohkem nagu vanakese teel hoidmine .
Edu .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

Re: VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 15 Dets 2017, 15:50

Selle pooleteise nädala jooksul sai tehtud mootoripadjad & kõlarid.

Patjadega oli selline lugu, et ma teadsin, et asi on hull.. kuid mitte nii hull kui see välja osutus. Tuli välja, et eesmine mootoripadi oli kaheks tükiks sõidetud. Mootori lendamist andis tunda iga kord kui esimese või teise käiguga natukenegi gaasi andsid või üle lamavate või läbi aukude sõitmisega. Nüüd on igatahes vahetatud ning olukord palju parem, ei tule mingeid kolkse kui eelmainitud tegevusi teha ja mootor ei peksa vastu kere, kui auto tööle panna ning foori taga seistes. Foori taga seistes seisnes trikk selles, et kuna roolivõimupump on läbi, siis kui rattaid natukene keerata siis pöörded langesid täpselt nii palju, et mootor ei peksaks ennast nii palju vastu kere :)))

Kõlariteks valisin välja ustesse Hertz X170 Uno koaksiaalid ja ette armatuuri Alpine SXE-1025S. Bass on küll põhimõtteliselt olematu, kuid heli on väga puhas jahästi kuulda, niiet koos subwooferiga peaks suhteliselt ideaalne kooslus olema.

Ning loomulikult kõige olulisem...

Pilt

Unes nägin, et võitsin loterii ning mingi välismaa tuuningfirma ehitas selle roostevabaks turbotatud nelikuks ning mõned päevad hiljem sõitsin sellega posti. Küll naljakas, kuid kahjuks usun, et see vastaks reaalsusele :thumbup:.

PS: Ikka otsin kliimapirne.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 22 Dets 2017, 00:47

Siiamaani ainult kütust ja natuke jahutusvedelikku söönud, kõik tundub normis :thumbup:.

Kasutaja Pirelli müüs mulle roostevaba tagaukse, mis on oluliselt parem kui see mis praegune.

Roolivõimupump kiunub veel hullemini, kuid nüüd tühikäigul teeb sellist häält nagu lendaks kohe laiali, niiet see liikus hetkel esimeseks prioriteediks. Ütlen ausalt, et selle töö lasen töökojas teha, sest ma ei viitsi poodide vahel selle deposiiditeema pärast sõeluda ning nad teevad ilmselt mõne tunniga selle valmis vs kui peaksin ise keevitama nädal aega. Seda ideet kergendab see, et neil on pumbad natuke soodsamad kui poehinnaga ning olen igati nõus maksma natuke juurde, et roolivõimuvedelik ja rihm ära vahetatakse selle arvelt, et ma ise annaks ilmselt 48 korda alla enne kui ma jälle tahaks millegi sellisega tegeleda.

Olin üks hommik ülemeelikus tujus ning viisin oma unenäo alguse täide; saatsin VKM'i soovitud töö kirjelduseks sellise asja:
Tere!

Lihtsalt huvi pärast küsiks kui palju maksaks kõik puksid ja padjad polüuretaani vastu vahetada, mootori kapitaalremont, nullist lõpuni turbotamine (sh kõik vajalikud osad) ~300kW'ini ning nelikveoks ümber tegemine.

Tervitades,
Eeldasin, et töö hinnaks tuleb 10-15 tuhat eurot, sest noh.. suur töö eks. Kuid ei, vastuseks tuli midagi palju hullemat.
Tere hommikust

Selle töö suurusjärk on umbes 30k euri.

Lugupidamisega / Best regards
Hakkasin köhima ja naerma ning läksin otsima milliseid uhkeid autosid 30,000 eest saab.

PS: Ikka otsin kliimapirne.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 22 Dets 2017, 11:01

Terminats kirjutas:
22 Dets 2017, 00:47
Eeldasin, et töö hinnaks tuleb 10-15 tuhat eurot, sest noh.. suur töö eks. Kuid ei, vastuseks tuli midagi palju hullemat.
Tere hommikust
Selle töö suurusjärk on umbes 30k euri.
Lugupidamisega / Best regards
Hakkasin köhima ja naerma ning läksin otsima milliseid uhkeid autosid 30,000 eest saab.
Natukwe huumorit peab ju igas päevas olema! :thumbup:
Korralikult tehtud su poolt soovitud asjad teenusena tellides ongi sinna suurusjärku sest kliendile tehes peavad asjad 100%-liselt töötama (et vältida seda et mootor ja nelikvedu lendavad esimese päeva õhtuks laiali) ning veidi tahab ka firma teenida. Ise tehes võid arvestada odavamate kuludega (endale ka palka ju ei maksa eks!), lisaks asjaoluga et tänavalegaalseks seda autot ei saa ning hiljem maha müües hävid ikka täiega. :D
Edit. Kliimapirne sa arvatavasti ei leia vaid need tuleks kuskilt ikka osta - oled seda varianti proovinud?
Viimati muutis GTI, 22 Dets 2017, 11:02, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 22 Dets 2017, 14:55

GTI kirjutas: Natukwe huumorit peab ju igas päevas olema! :thumbup:
Seda kindlasti :D.
GTI kirjutas: Kliimapirne sa arvatavasti ei leia vaid need tuleks kuskilt ikka osta - oled seda varianti proovinud?
Oeh mulle nüüd meenus, et ma kunagi kirjutasin moraali valmis kust ma igalt poolt otsimas käisin ning poole lause pealt lõi korgid läbi ning kõik pikk tekst kadus ära.

Mitme sõnaga, käisin KÕIK Tallinna lammutused läbi, lootusega leida MÕNIGI Golf 3, ime korral võib-olla mõni on ka kliimaga. Kuid ei, pole ühtegi. Päeva lõppedes oli juba veits morn olek, et pekki toodeti neid ju pea 5 miljonit tükki, kuidas see võimalik on, et Eesti lammutustesse ükski jõudnud pole? Koju sõites panin VW esindusest mööda ning mõtlesin, et savi, nalja pärast võib ju küsida? Viimasel hetkel keerasin parklasse, kiskusin kliimapaneeli eest, pirn näppu ja võtsin varuosa osakonda numbri. Andsin pirni ja ütlesin, et kuulub Golf 3'le, kliimapaneeli valgustus. Noogutati sõbralikult vastu ja otsiti varuosa kood üles ja siis tulid need kurvad uudised (ehk hind). Üks pirn on 5.99€ ning Saksamaalt transport on 45.59€. Pea 70€ nelja väikse pirni eest? Pigem mitte eks. Teenindaja hoidis ka naeratades naeru tagasi ja ütles ka, et "ma ka ei usu, et te neid tellida tahate".

Täitsa pekkis.

Mermo
Huviline
Postitusi: 957
Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
Auto: 2
Asukoht:
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 11 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Mermo » 23 Dets 2017, 00:33

võta kätte ja tee ise omale ledidest asi valmis.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 23 Dets 2017, 15:53

Pane sellest imepirnist siia pilt, vahest miskit leidub.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 23 Dets 2017, 23:36

Mermo kirjutas:
23 Dets 2017, 00:33
võta kätte ja tee ise omale ledidest asi valmis.
Kuna ma lasin ABS ja airbagi tule kiibistiku sama suhtumisega läbi (mis on sisuliselt odav asi, mida vahetada), siis kliimapaneeli ma hoiaks ledidest eemal :)
GTI kirjutas:
23 Dets 2017, 15:53
Pane sellest imepirnist siia pilt, vahest miskit leidub.
Pilt on siin ning varuosa kood on 1H0919243.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 26 Dets 2017, 19:58

Lammutasin GTI küljest süüteluku ära, sest VR6'l hakkas see (jälle) segast peksma. Võti oli sees ja auto võis töötada aga ukse lahti tegid, siis hakkas pinisema nagu võtit poleks sees. Makk töötas ainult siis kui võti oli sees ja 0 asendis või kui auto käis ja võtit mingi 2 millimeetrit edasi lükkasid.

Ma ei saa aru, on see tõesti nii tõsine tüüpviga nendel? Mu süütelukul on pikem ajalugu, kui mõne mehe autol.

1. süütelukk oli ühe eelmise omaniku poolt vahetatud, polnud originaal, see oli pekkis,
2. süüteluku panin ise, Toprani oma, b-varuosa, kestis 2 kuud,
3. süüteluku võtsin kunagise varuosa Golf 3 roolisambalt, kestis 3 kuud (eelmine nädal hakkas jampsima)
4. süüteluku võtsin GTI oma, mis on OEM oma, sest see klapib täpselt sellistega mis tuleb kui googeldada "golf mk3 ignition switch".

Karbikatted võtsin ära, nüüd näeb natuke viisakam välja. Paremal pool on hakanud ratas vastu logarit käima vaatamata sellele, et ma logari ilusti kinni panen, eks tuleb uuesti üle vaadata. Jaanuaris on plaanis uus roolivõimupump, uued küünlad ja küünlajuhtmed, siis peaks mootoriruum täiesti valmis olema ning mootor põhimõtteliselt uuelaadselt käima. (Võin kihla vedada, et esimese 2 kuu jooksul lähevad ketitalad või ketipingutid :)) Igatahes vaikselt võib hakata modimise peale mõelda, nagu nt coiloverid, shortshifter (praegu lappa neid käike nagu aerutades), teistsugune käigukangi nupp ja mõni subwoofer mütsuma panna. Siis on daily race car valmis põhimõtteliselt :)

PS: Ostan kliimapirne, iga päev ilma nendeta suurendab minu tahtmist nende eest aina rohkem maksta

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ompracing » 30 Dets 2017, 11:53

Leidsin su pirnid koodijärgi www.h2.ee ‘st. Olen nende kaudu asju tellinud. Tihti oluliselt odavam kui esindusest osta. Tarneaeg võib ,olenevalt asjast ,olla natuke pikavõitu,samas tarne hind on mõistlik. Kui ei viitsi ära regada,võin aidata need sulle ära tellida. Ehk on kellelgi veel vaja,saaks kohe terve posu tellida.?! 8)
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 30 Dets 2017, 12:04

ompracing kirjutas:
30 Dets 2017, 11:53
Leidsin su pirnid koodijärgi www.h2.ee ‘st. Olen nende kaudu asju tellinud. Tihti oluliselt odavam kui esindusest osta. Tarneaeg võib ,olenevalt asjast ,olla natuke pikavõitu,samas tarne hind on mõistlik. Kui ei viitsi ära regada,võin aidata need sulle ära tellida. Ehk on kellelgi veel vaja,saaks kohe terve posu tellida.?! 8)
Pirni tükk on 3.41€ ja tarne on 7.04€. Kas jumal on päriselt olemas? :D Kas ma tõesti saan uut aastat alustada kliimapirnidega? Väga-väga-väga suured tänud sulle, poole aastane otsing on lõppenud :D :thumbup:.

Vasta

Mine “Huviliste autod”