VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
corradomees
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
Auto: vw corrado vr6 syncro
Asukoht: Põlva
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 9 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas corradomees » 10 Jaan 2018, 18:23

Pidasin silmas tutikat rullikut jep, ma ei tea miks ma rulliku laagrina selle kirja panin :D

Oleneb muidugi mis firma omad ning mis hinnaks pakud, kuid ilmselt olen huvitatud küll :)
[/quote]

Nii, pingutus rulliku karbil on kiri BTA, rulliku laagril kiri POLAND NSK. Hind: 13.- Usun et seda leiab ikka suurest linnast ka!
Pilt

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 10 Jaan 2018, 22:10

corradomees kirjutas:
10 Jaan 2018, 18:23
Nii, pingutus rulliku karbil on kiri BTA, rulliku laagril kiri POLAND NSK. Hind: 13.- Usun et seda leiab ikka suurest linnast ka!
► Näita Spoilerit
Tänud jagamast - kuskaudu seda osta saab?
Viimati muutis VwBoy, 12 Jaan 2018, 20:41, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

corradomees
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
Auto: vw corrado vr6 syncro
Asukoht: Põlva
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 9 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas corradomees » 10 Jaan 2018, 22:27

GTI kirjutas:
10 Jaan 2018, 22:10
corradomees kirjutas:
10 Jaan 2018, 18:23
Nii, pingutus rulliku karbil on kiri BTA, rulliku laagril kiri POLAND NSK. Hind: 13.- Usun et seda leiab ikka suurest linnast ka!
► Näita Spoilerit

Tänud jagamast - kuskaudu seda osta saab?
Mina ostsin kunagi siit Põlvast, ühest auto osade poest. Enamat ei oska lisada. Kaks rulli võin turgu panna, siis jään ise ka veel ellu! :shifty: (ps)
Viimati muutis VwBoy, 12 Jaan 2018, 20:41, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler!

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 10 Jaan 2018, 23:22

corradomees kirjutas:
10 Jaan 2018, 18:23
Terminats kirjutas:
10 Jaan 2018, 23:21
Pidasin silmas tutikat rullikut jep, ma ei tea miks ma rulliku laagrina selle kirja panin :D

Oleneb muidugi mis firma omad ning mis hinnaks pakud, kuid ilmselt olen huvitatud küll :)

Nii, pingutus rulliku karbil on kiri BTA, rulliku laagril kiri POLAND NSK. Hind: 13.- Usun et seda leiab ikka suurest linnast ka!
► Näita Spoilerit


Ostan "suurest linnast" jep, tänud pakkumast :)
Viimati muutis VwBoy, 12 Jaan 2018, 20:42, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler!

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 12 Jaan 2018, 11:54

Nonii, auto ajasin onu garaaži ning läks kasuisaga lammutamiseks. Pooleteist tunniga saime geneka kätte. Protsess iseenesest oli lihtne; õhukarp ära, automaatpinguti ära, eesmine mootoripadi natuke lahti, 2 genekapolti välja, juhtmed küljest, mootorit natuke üles tõsta ja oligi käes. Arvasin, et mõeldud, tehtud, kuid siis nägin, et geneka korpuses on pragu, mis jookseb rulliku juurest taha välja.

Pildid:
► Näita Spoilerit
Kas keegi palun seletaks mis valemiga genekas niimoodi katki läheb? :D Kas sellist üldse võetakse taastamisse?

PS: Väidetavalt eile pandi kliimapirnid minu poole teele, annan teada.

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas intzu » 12 Jaan 2018, 15:25

Terminats kirjutas:
12 Jaan 2018, 11:54
Kas keegi palun seletaks mis valemiga genekas niimoodi katki läheb? :D Kas sellist üldse võetakse taastamisse?
Ega sa seda Clarksoni moodi haamriga küljest võtnud? :lol: Korpust peaks saama vahetada, ise olen seda teinud ning kes sul keelab firmadelt pärida, et kas nad vahetavad ka korpuseid, kui nagunii plaan taastada.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 12 Jaan 2018, 15:27

intzu kirjutas:
12 Jaan 2018, 15:25
Terminats kirjutas:
12 Jaan 2018, 11:54
Kas keegi palun seletaks mis valemiga genekas niimoodi katki läheb? :D Kas sellist üldse võetakse taastamisse?
Ega sa seda Clarksoni moodi haamriga küljest võtnud? :lol: Korpust peaks saama vahetada, ise olen seda teinud ning kes sul keelab firmadelt pärida, et kas nad vahetavad ka korpuseid, kui nagunii plaan taastada.
Prao ääred olid ka sitased, niiet ma eeldan, et see on juba pikemat aega katki olnud. Genekas tuli rahulikult ära, autodega töötades olen pigem rahumeelne siiski :D. Täna saan remonti viia, küsin korpuse kohta ka. Mu enda loogika ütleb, et kui korpus pole korralikult koos nagu peaks olema, siis on laagril rohkem liikumisruumi ja see hakkab ebaühtlasemalt käima üks hetk.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 12 Jaan 2018, 17:28

Ilmselgelt ise sellisel kujul korpust ei jätaks. :) Võid uurida aga arvan, et siin siiski lahenduseks teine genekas.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 12 Jaan 2018, 18:08

Tõenäoliselt on terasest kinnituspolt alum. korpuses käivitanud oksüdeerumisprotsessi mis on lõppenud nii nagu näha. Ei usu et taastajad sul sellise korpusega oma töö lõpule viivad. Kui ostad uue tehasetaastatud geneka, siis neil peab tagastatav vana olema terve korpusega e. korpuse eest hüvitust ei saa. Mõistlik on otsida kasut. teine genekas ja see enne paigaldust üle kontrollida. Varuosana uut korpust ei tasu küll tellima hakata - need on kallid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 12 Jaan 2018, 20:45

J.Aru kirjutas:
12 Jaan 2018, 17:28
Ilmselgelt ise sellisel kujul korpust ei jätaks. :) Võid uurida aga arvan, et siin siiski lahenduseks teine genekas.
Ei jätnud korpust :)
Martty kirjutas:
09 Jaan 2018, 23:04
Aleklena OÜ, teevad väga kvaliteetselt ja mõistliku hinnaga starterite/genekate taastamist ja remonti.
Ma ei tea kas just "mõistliku" hinnaga, aga kvaliteetne tundus küll :D
GTI kirjutas:
12 Jaan 2018, 18:08
Mõistlik on otsida kasut. teine genekas ja see enne paigaldust üle kontrollida. Varuosana uut korpust ei tasu küll tellima hakata - need on kallid.
Vot seda oleks võinud varem teada, et korpus varuosana on kallis :D.

Nägin selle geneka sisu ja kogu vask (on vist vasest see sisu tehtud, mis korpusest paistab) oli täiesti ära oksüdeerunud ja too remondimees ütles ka, et üldjuhul kui korpus katki on, siis läheb lähiajal sisu ka hakkama, uuris aku laetuse kohta jms ja veendus, et uus genekas kaua kestaks.

Kutsuge mind nüüd lolliks või mitte, aga uus korpus, uued dioodid, uus plussipolt (eelmine läks katki), uued harjad, uus tõmberelee ja uus laager (rohkem ma peast ei tea mis geneka sees on :D) läks kokku 120€. Ühesõnaga tutikas genekas 120€ eest. Naiss. Eks näis kaua kestab :D.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 15 Jaan 2018, 09:32

Genekas on autos sees ja kõik toimib ilusti, genekas laadis akut ilusti 14.5v juures. Kuna hoidsin akut toatemperatuuril, siis aku säilitas 12.4v üle 3-4 päeva niiet aku on heas korras ikka. Tellitud on automaatpinguti rullik, õlipüüdja ja stangekinnitus. Stangekinnitus pole ei kere küljes ega stange küljes :D. Õnneks pole kallis jupp mida vahetada. Lihtsalt jääb arusaamatuks kuidas saab selline asi ära kaduda.. Geneka vahetuse ajal pilte ei teinud, käed olid tööd täis :D.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 23 Jaan 2018, 09:48

Niisiis...

automaatpinguti rullik on vahetatud, 20 minutiga Mustika maa-aluses parklas :D. Iseenesest on kõik okei ja auto ehitus läheb (siiamaani) plaanipärasaselt ning hakkasin roolivõimupumba jaoks raha koguma, KUI SIIS JÄRGMINE MURE TULI. Tagasillast tuleb mingit undavat häält, mis vastab kiirusele. Tühikäigul mäest alla veereda 50-60kmh juures siis on kõige paremini kuulda. Tagumine rattalaager oleks vist ainuke variant?

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas dub1 » 23 Jaan 2018, 09:58

Kui pidur peale ei jää siis jah... seal esiveolise tagasillal ei ole ju palju pöörlevaid osasid...
VäikeWürst - VW

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 23 Jaan 2018, 15:13

dub1 kirjutas:
23 Jaan 2018, 09:58
Kui pidur peale ei jää siis jah... seal esiveolise tagasillal ei ole ju palju pöörlevaid osasid...
Mhm, lihtsalt igaks juhuks küsin, enne kui uusi laagreid ostma lähen. Selle üle on mul hea meel, et FAG rattalaagrikomplekt (mõlemapoolselt on kõik vajalikud jubinad ja laagrid olemas) maksab ainult 12.76€. Sellest ma sain ka vist aru, et tagasillas ei ole pressi vaja ning kogu protsess peaks minema lihtsamalt kui esisillas?

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas dub1 » 23 Jaan 2018, 15:19

Minu mäletamist mööda on pressitav laager taga... Aga võin ka eksida
VäikeWürst - VW

WildGolf
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 20 Nov 2012, 16:54
Auto: Golf III VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas WildGolf » 23 Jaan 2018, 17:17

Tagaratta laager on pressitav piduriketta sisse. Ise kahel autol pole suurema laagri sisse löömine kuidagi õnnestunud ilma pressi abita

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 23 Jaan 2018, 17:47

Seal ju kaks koonuslaagrit, haamri ja torni töö. Uued saaled saad vanade abl sisse lüüa. Pressiga muidugi mugavam aga saab ka ilma. Vaata ka et zimmeri tööpind laagrite teljel ja sopatõrje plekkseib terved oleksid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas intzu » 24 Jaan 2018, 00:49

Taga peaks jah koonuslaager olema ka minu arust, ise vahetasin maja ees haamri, torni ja suure padruniga, millega peksin laagri saale sisse, aega läks kokku 15 minutit. Ja ära seda mutrit laagri vastu kinni vägista, ise tegin selle vea ja rikkusin laagri ja võlli ära (noor, loll ja kogenematu nagu ma olen), tuli vist padruniga mutter vastu keerata ja näpuga pingutada, kuid targemad oskavad seda kindlasti üle täpsustada.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas golfimees » 24 Jaan 2018, 08:50

Kinni keeramisega jah ei tasu üle pingutada. Ise alati teinud nii uue laagriga: kullinokkadega mutri kinni keeranud, siis natuke tagasi kuni läheb kergeks ja siis hästi natuke kinnipidi. Uue laagriga ei jää tavaliselt niimoodi loksu ka. Vana puhul peab olema ettevaatlikum igaks juhuks võiks väike loks sisse jääda.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 24 Jaan 2018, 17:38

Määrdekopsikut külge ära pane, ratas pane külge ning rattast kahele poole loksutades peab vaevutuntav min. loks sisse jääma, siis on ok. Reguleerid ja proovid kuni jääb hea, siis kopsik külge.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 25 Jaan 2018, 12:48

WildGolf kirjutas:
23 Jaan 2018, 17:17
Ise kahel autol pole suurema laagri sisse löömine kuidagi õnnestunud ilma pressi abita
GTI kirjutas:
23 Jaan 2018, 17:47
Seal ju kaks koonuslaagrit, haamri ja torni töö. Vaata ka et zimmeri tööpind laagrite teljel ja sopatõrje plekkseib terved oleksid.

Määrdekopsikut külge ära pane, ratas pane külge ning rattast kahele poole loksutades peab vaevutuntav min. loks sisse jääma, siis on ok. Reguleerid ja proovid kuni jääb hea, siis kopsik külge.
intzu kirjutas:
24 Jaan 2018, 00:49
Ise vahetasin maja ees haamri, torni ja suure padruniga, millega peksin laagri saale sisse, aega läks kokku 15 minutit. Ja ära seda mutrit laagri vastu kinni vägista, ise tegin selle vea ja rikkusin laagri ja võlli ära.
golfimees kirjutas:
24 Jaan 2018, 08:50
Kullinokkadega mutri kinni keeranud, siis natuke tagasi kuni läheb kergeks ja siis hästi natuke kinnipidi.
Super kasulik info siin, aitäh VWKlubi kommuun :thumbup:.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 28 Jaan 2018, 15:03

Niisiis, seoses käsipiduri peale jäämisega ja tagumise sillaga üleüldiselt..

Vahetatud sai ainult tagumine juhipoolne rattalaager ning selle käigus sai avastatud, et pidurisilindri kaitsekumm on katki ning silindri ümber on kõik roostes, mis on kindlalt ka põhjuseks miks pidur/käsipidur peale jäi. ABS võru oli ka puudu. Teisel pool täpselt sama lugu, ainult et teisel pool laagrit ei vahetanud, sest see ei loigsenud ega teinud häält. Mõlemale poole on ABS võrud ja pidurisadula remondikomplektid tellitud, siis vahetan kõrvalistuja pool taga ka rattalaagri ära, kui juba uued sai ostetud :). Peale kõike seda peaks tagapidurid ägedad olema, üks samma lähemal töötavale ABSile ja veermik heas korras :D.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Jaan 2018, 19:27

Kui vahetad siis vaata mis seisus on suppordi kolb - kui galvaanika maas ja tööpind sööbimisjälgedega siis pole mõtet seda vana tagasi panna uute tihenditega.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 29 Jaan 2018, 12:40

GTI kirjutas:
28 Jaan 2018, 19:27
Kui vahetad siis vaata mis seisus on suppordi kolb - kui galvaanika maas ja tööpind sööbimisjälgedega siis pole mõtet seda vana tagasi panna uute tihenditega.
Selles remondikomplektis on uus suppordi kolb ka, see nägi ka väsinud välja :)

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 29 Jaan 2018, 15:36

Terminats kirjutas:
29 Jaan 2018, 12:40
Selles remondikomplektis on uus suppordi kolb ka, see nägi ka väsinud välja :)
Kelle tootja rem.komplekt on? Kas kolvi sees on ka kässari pealejooksmise mehanism olemas?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Huviliste autod”