VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 30 Dets 2017, 12:15

Kas see on ikka orig. pirn või on otsitud mingi asendus? Pilti kahjuks pole...
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 30 Dets 2017, 12:44

GTI kirjutas:
30 Dets 2017, 12:15
Kas see on ikka orig. pirn või on otsitud mingi asendus? Pilti kahjuks pole...
Kuna "leitud" kataloogi all ütleb nõnda: "1 Pakkumist (1 otsitavat, 0 analoogi, 0 universaalset osa)" siis ma usun, et peaks originaal olema. Eks lähiajal tellin ära ja kindlasti annan teada :) .

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ompracing » 30 Dets 2017, 13:49

No problem,hea et aidata sain 8) Vaata et kohe rohkem tellid, saad saatusekaaslastele parseldada edasi :wink:

to GTi: nad tegelevadki originaalosade vahendamisega,seega raudselt originaal! Kui sokli nimetuse/koodi saaks,siis saaks hiinast usast vms otsida.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 02 Jaan 2018, 01:14

Terminats kirjutas: Roolivõimupump kiunub veel hullemini, kuid nüüd tühikäigul teeb sellist häält nagu lendaks kohe laiali, niiet see liikus hetkel esimeseks prioriteediks.
See ei ole roolivõimupump, mis kohe laiali lendab. See on veepump. See käib rihma all kaheksasse ja ma ausalt imestan, et see süsteem kõik koos veel püsib. Ma arvasin, et see on roolivõimupump, kuid hääl ei muutunud rattaid keerates. Huvi pärast sikutasin natuke õhufiltrikorpust eest, et kogu rihmasüsteemi näha ja täitsa pekkis, ma ei julge pöördeid üle 3000 lasta ning sõidan äärmistel juhtudel, sest see näeb ausalt nii kohutav välja. Kasuisa seletas ilusti pikalt, mis juhtuda võib, kui see täiesti otsad annab :D.

Aga otsing on juba tehtud, võtan SKF pumba, mis on üks kallimatest ning sellel on metallist tiivikud, kellegil foorumite peale ei tundunud ühtegi halba sõna olevat öelda.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 07 Jaan 2018, 20:47

Tegus nädalavahetus oli!

Veepump sai vahetatud, rõõm oli kuulda kuidas kõik käis nagu kellavärk ning muidugi see tunne, kui ise midagi olulist vahetatud saad :). Ainus imelik asi minu jaoks oli see, et sisselase oli jälle õli täis, suvel sai seda juba puhastatud kui alles auto ostsin. Kasuisa seletas jälle kuidas õli sinna satub ning otsustasin öösel peale 2 tunnist videote vahelist surfamist, et sebin mingisuguse oil catch cani sinna. Suht rõve mõelda millised sisselaske klapid lõpuks olla võivad.

See jutt seostus veepumba vahetusega sellepärast, et sisselaske kopsiku peab ära võtma, et ligi pääseda :D.

Üleeile öösel lagunes lõpupütt ära ning sinna sai nüüd lihtsalt toru lõpuni välja keevitatud. Paugub ja mürtsub veits ägedamalt, hääl ise valjemaks ei läinud, kui siis ainult natuke metalsemaks.

Nimekirjas järgmiseks oleks:
  • küünlad (NGK BKR5EKU),
  • küünlajuhtmed (ka NGK omad),
  • õlipüüdjatopsik (ei kujuta ette mis päris eesti keelne nimetus on :D),
  • uus rulliku laager (praegune käib liiga kergelt kuidagi ja sahiseb),
  • ette paremale uus ABS juhe,
  • kliimapirnid (alustasin tellimiseprotsessi veits lollilt, just reedel ja nüüd kogu nädalavahetuse vastust oodanud :D).

Peale kõike seda võib nn modima hakata.

Pildid, mis sai tehtud:

Vana veepump väljas, jahutusvedeliku jäänused.
► Näita Spoilerit
Poolik ABS juhe.
► Näita Spoilerit
Summuti jäänused.
► Näita Spoilerit
Uus keevitatud toru.
► Näita Spoilerit
Küsimus: kuidas ma tean kas asi on roolivõimupumbas või roolilatis, kui keeramisel süsteem undab?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 08 Jaan 2018, 08:51

Terminats kirjutas:
07 Jaan 2018, 20:47
  • uus rulliku laager (praegune käib liiga kergelt kuidagi ja sahiseb)
Kuidas sa seda laagrit vahetada proovid, see on koos rullikuga ning siiani pole ka leidnud kohta kes seda eraldi pakuks - ikka koos pingutajaga (või kui oled leidnud siis paluks lahkesti viidet kes pakub).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

corradomees
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
Auto: vw corrado vr6 syncro
Asukoht: Põlva
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas corradomees » 08 Jaan 2018, 17:38

GTI kirjutas:
08 Jaan 2018, 08:51
Terminats kirjutas:
07 Jaan 2018, 20:47
  • uus rulliku laager (praegune käib liiga kergelt kuidagi ja sahiseb)
Kuidas sa seda laagrit vahetada proovid, see on koos rullikuga ning siiani pole ka leidnud kohta kes seda eraldi pakuks - ikka koos pingutajaga (või kui oled leidnud siis paluks lahkesti viidet kes pakub).
Tere. Laagrit sellel tõesti vist keegi ei vaheta.Kui keegi kuskilt seda rullikut ilma pingutita ei saa siis mul on paar tükki tutikaid tagavaraks, kui on tarvis saan aidata!? :wink:

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 08 Jaan 2018, 18:22

Eelmainitud www.h2.ee'st vastati kliimapirnide kohta.
​Hello!

Part 1H0919243 more no available.​

Kind regards,
Täitsa pekkis. Nüüd jälle ideed otsas, kust saada võiks :D.
corradomees kirjutas:
08 Jaan 2018, 17:38
GTI kirjutas:
08 Jaan 2018, 08:51
Terminats kirjutas:
07 Jaan 2018, 20:47
  • uus rulliku laager (praegune käib liiga kergelt kuidagi ja sahiseb)
Kuidas sa seda laagrit vahetada proovid, see on koos rullikuga ning siiani pole ka leidnud kohta kes seda eraldi pakuks - ikka koos pingutajaga (või kui oled leidnud siis paluks lahkesti viidet kes pakub).
Tere. Laagrit sellel tõesti vist keegi ei vaheta.Kui keegi kuskilt seda rullikut ilma pingutita ei saa siis mul on paar tükki tutikaid tagavaraks, kui on tarvis saan aidata!? :wink:
Pidasin silmas tutikat rullikut jep, ma ei tea miks ma rulliku laagrina selle kirja panin :D

Oleneb muidugi mis firma omad ning mis hinnaks pakud, kuid ilmselt olen huvitatud küll :)

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 08 Jaan 2018, 18:49

Terminats kirjutas:
08 Jaan 2018, 18:22
Eelmainitud www.h2.ee'st vastati kliimapirnide kohta.
​Hello!
Part 1H0919243 more no available.​
Kind regards,
Täitsa pekkis. Nüüd jälle ideed otsas, kust saada võiks :D.
Päris kindlasti saaks sinna viisaka led-lahenduse pirni asemele tekitada - see et eelmistega plokk läbi läks on ilmselt valesti valitud led+eeltakisti, mis tekitas liiga suure koormuse. Samas eelistan ise ka hõõgniit-pirnlahendusi nagu originaaliski. Kindlasti saaks algse pirni järgi sinna sobiva lahenduse otsida kui teaks kui võimas see pirn peab olema (või palju ta voolu tarbib).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 08 Jaan 2018, 19:17

GTI kirjutas:
08 Jaan 2018, 18:49
Terminats kirjutas:
08 Jaan 2018, 18:22
Eelmainitud www.h2.ee'st vastati kliimapirnide kohta.
​Hello!
Part 1H0919243 more no available.​
Kind regards,
Täitsa pekkis. Nüüd jälle ideed otsas, kust saada võiks :D.
Päris kindlasti saaks sinna viisaka led-lahenduse pirni asemele tekitada - see et eelmistega plokk läbi läks on ilmselt valesti valitud led+eeltakisti, mis tekitas liiga suure koormuse. Samas eelistan ise ka hõõgniit-pirnlahendusi nagu originaaliski. Kindlasti saaks algse pirni järgi sinna sobiva lahenduse otsida kui teaks kui võimas see pirn peab olema (või palju ta voolu tarbib).
Need pistiku otsad on nii nõmeda nurga taga ka, multimeetriga sinna küll ligi ei pääse. Ma eelistaks küll originaalpirne, kuid hetkel tundub, et midagi muud peabki välja mõtlem :D.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 08 Jaan 2018, 20:13

Epartsist juba kindlasti uurinud neid pirne? https://www.eparts.ee/catalog/#part_num ... e:10/tab:3

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 08 Jaan 2018, 20:46

J.Aru kirjutas:
08 Jaan 2018, 20:13
Epartsist juba kindlasti uurinud neid pirne? https://www.eparts.ee/catalog/#part_num ... e:10/tab:3
Esimest korda kuulen epartsist :D
Teie tellimus nr. 1344 on meieni jõudnud.
Kontrollime kauba saadavust ja tarneaega ning saadame Teile kinnituse.

Lugupidamisega,
Eks annan teada kuidas läheb, suured tänud sulle :)

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 08 Jaan 2018, 22:44

Ausõna ainult probleemid selle autoga...

Täna sai sõidetud linna, siis 9 tundi hiljem tagasi koju ja õhtul umbes 20 minutiline sõit ning selle 20 minutilise sõidu ajal hakkas aku tuli põlema. Andsin veits tuure ning aku tuli kustus ning tuled põlesid erksamalt. SIis oli selge, et genekas annab otsi. Samas käima läks ta normaalselt. Multimeetriga mõõdetult seisva autoga sain 12.4v, mis on veel normaalsuse piires, kuid töötava autoga, täistulede, kliima ja salongituledega sain mõõduks 11.38v, mis ei ole kohe kindlasti normaalne. Töötava autoga peaks vähemalt 13.8v minu teada olema?

Küsimus seisneb selles mida edasi teha? Mida ma proovida saan, et äkki on mingi lihtne parandus ja midagi ilmselget jääb kahe silma vahele? Uus genekas? Või lasta töökojas praegusel genekal harjad, laagrid ja pingerelee ära vahetada? Või äkki on asi akus üldse kuidagi? Rihm ise on pingul ning ei libise.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 08 Jaan 2018, 22:46

Terminats kirjutas:
08 Jaan 2018, 20:46
J.Aru kirjutas:
08 Jaan 2018, 20:13
Epartsist juba kindlasti uurinud neid pirne? https://www.eparts.ee/catalog/#part_num ... e:10/tab:3
Esimest korda kuulen epartsist :D
Teie tellimus nr. 1344 on meieni jõudnud.
Kontrollime kauba saadavust ja tarneaega ning saadame Teile kinnituse.

Lugupidamisega,
Eks annan teada kuidas läheb, suured tänud sulle :)
Arvasin, et googeldades jõudnud selle kohani :) Sealt on hea orginaalkoodi järgi juppe otsida vahest, sealt ka ise mõne x jupi saanud (näiteks antennijala tihend) mida kuskil eraldi ei müüda. Igastahes hoiame pöialt, et sealt ka kätte saaks. :)

Geneka kohapealt kontrolli mis pinget näitab kui plussi võtad otse geneka klemmilt (kui ikka saab, pole vr6te ise isegi mitte lähedalt näinud, rääkimata, et midagi seal teinud oleks :D ) ja massi paned vastu mootorit. Kui ikka pinge madal siis vaadata üle harjad ja kontaktrõngad, vajadusel vahetada. Paljudel harjad koos pingeregulaatoriga.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 08 Jaan 2018, 23:05

J.Aru kirjutas:
08 Jaan 2018, 22:46
Geneka kohapealt kontrolli mis pinget näitab kui plussi võtad otse geneka klemmilt (kui ikka saab, pole vr6te ise isegi mitte lähedalt näinud, rääkimata, et midagi seal teinud oleks :D ) ja massi paned vastu mootorit. Kui ikka pinge madal siis vaadata üle harjad ja kontaktrõngad, vajadusel vahetada. Paljudel harjad koos pingeregulaatoriga.
Selge, see tundub nii-võrd kui-võrd tehtav. Kuidas harjad ja kontaktrõngad üle vaatan?

Kolmapäeval võiks mustika keskuse all klubi kohtumise ajal mõne targemaga koos viga otsida, kui auto nii kaua vastu peab :D.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 08 Jaan 2018, 23:12

Terminats kirjutas:
08 Jaan 2018, 23:05
J.Aru kirjutas:
08 Jaan 2018, 22:46
Geneka kohapealt kontrolli mis pinget näitab kui plussi võtad otse geneka klemmilt (kui ikka saab, pole vr6te ise isegi mitte lähedalt näinud, rääkimata, et midagi seal teinud oleks :D ) ja massi paned vastu mootorit. Kui ikka pinge madal siis vaadata üle harjad ja kontaktrõngad, vajadusel vahetada. Paljudel harjad koos pingeregulaatoriga.
Selge, see tundub nii-võrd kui-võrd tehtav. Kuidas harjad ja kontaktrõngad üle vaatan?

Kolmapäeval võiks mustika keskuse all klubi kohtumise ajal mõne targemaga koos viga otsida, kui auto nii kaua vastu peab :D.
Ei oska öelda kuidas sellel genekal asjad lahendatud on, osadel saab vist isegi ilma suurema lammutamiseta kahe poldi lahti keeramisel harjad välja. 1.9 81kw mootoril pidi näiteks genekal plastikkatte ära võtma, kaugjuhtimise teel raske selgitada, eriti kui isegi ei tea. :D
Igastahes alusta pinge mõõtmisest, ühe autoga kogemus kus samuti akut ei laadinud, isegi uus genekas sai juba peale aga ikka sai aku tühjaks. Mootori mass oli kehv, uue massiga laulis ja toimis jälle (tegelikult ütles kõrv ära, et starter kuidagi laisalt veab aga ei osanud kohe juhtmeid kahtlustada). :)

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 08 Jaan 2018, 23:17

J.Aru kirjutas:
08 Jaan 2018, 23:12
Terminats kirjutas:
08 Jaan 2018, 23:05
J.Aru kirjutas:
08 Jaan 2018, 22:46
Geneka kohapealt kontrolli mis pinget näitab kui plussi võtad otse geneka klemmilt (kui ikka saab, pole vr6te ise isegi mitte lähedalt näinud, rääkimata, et midagi seal teinud oleks :D ) ja massi paned vastu mootorit. Kui ikka pinge madal siis vaadata üle harjad ja kontaktrõngad, vajadusel vahetada. Paljudel harjad koos pingeregulaatoriga.
Selge, see tundub nii-võrd kui-võrd tehtav. Kuidas harjad ja kontaktrõngad üle vaatan?

Kolmapäeval võiks mustika keskuse all klubi kohtumise ajal mõne targemaga koos viga otsida, kui auto nii kaua vastu peab :D.
Ei oska öelda kuidas sellel genekal asjad lahendatud on, osadel saab vist isegi ilma suurema lammutamiseta kahe poldi lahti keeramisel harjad välja. 1.9 81kw mootoril pidi näiteks genekal plastikkatte ära võtma, kaugjuhtimise teel raske selgitada, eriti kui isegi ei tea. :D
Igastahes alusta pinge mõõtmisest, ühe autoga kogemus kus samuti akut ei laadinud, isegi uus genekas sai juba peale aga ikka sai aku tühjaks. Mootori mass oli kehv, uue massiga laulis ja toimis jälle (tegelikult ütles kõrv ära, et starter kuidagi laisalt veab aga ei osanud kohe juhtmeid kahtlustada). :)
Väga suured tänud, eks troubleshootin, googeldan ja möllan, annan jooksvalt teada, mis teada olen saanud :)

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 09 Jaan 2018, 08:41

Kuna võrril on genekas sl.kolle all siis on eriti nilbe tema tagaosale ligi pääseda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 09 Jaan 2018, 12:09

Ehk oleks täna kellegil aega multimeetriga pilku peale visata ja viga otsida? Kaks pead on ikka kaks pead :D.

edit: aku andis saba & mootor tegi viimased puterdused ja enam käima ei lähe. vaatan ja näpin juhtmeid, kuid arvestan juba geneka vahetusega. soovitage brände :)

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 09 Jaan 2018, 21:42

J.Aru kirjutas:
08 Jaan 2018, 20:13
Igastahes hoiame pöialt, et sealt ka kätte saaks. :)
Mina hoidsin ka pöialt, arvestades kui kaua see kliimapirnide saaga kestnud on, kuid tahes tahtmata...
Tere!

Temporary customer support in Estonian language is not available, please excuse us for that!
Parts that You have ordered are not in production anymore. They are not available for orders.
Your order has been cancelled. Sorry...
Ma muutun vaikselt meeleheitlikuks juba...

Genekast nii palju, et geneka d+ juhe näitab täpselt nii palju kui akugi, ehk vool jõuab sinna. Mass on korralik. Rihm ajab genekat ringi. Sellel eeldusel case closed, et uut genekat vaja? Boschi oma vist uuesti ei osta, hindu vaadates vähemalt. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab kaua mõni kasutatud ka kesta võib, samas mingit uut hiinakat ka päris ei taha. Või viiks praeguse taastamisse? Täielik dilemma, palun andke nõu mida teha.. :thumbdown:.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 09 Jaan 2018, 21:51

Genekalt mõõtsid ikka töötava mootoriga ja said sama tulemuse mis akulgi ehk ei lae? Genekal ikkagi harjad ja rootor esialgu üle vaadata, need kuluvad lihtsalt ära nagu piduriklotsidki, alati ei pea koos supordiga vahetama. :D

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 09 Jaan 2018, 22:04

J.Aru kirjutas:
09 Jaan 2018, 21:51
Genekalt mõõtsid ikka töötava mootoriga ja said sama tulemuse mis akulgi ehk ei lae? Genekal ikkagi harjad ja rootor esialgu üle vaadata, need kuluvad lihtsalt ära nagu piduriklotsidki, alati ei pea koos supordiga vahetama. :D
Jepjep, kõik märgid viitasid geneka sisemusele. Ma ausalt ei tea, kas ma tahan genekat lahti kiskuda, harjasid ma tean, et saab eraldi osta, aga mis keiss rootoriga?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 09 Jaan 2018, 22:19

Terminats kirjutas:
09 Jaan 2018, 22:04
J.Aru kirjutas:
09 Jaan 2018, 21:51
Genekalt mõõtsid ikka töötava mootoriga ja said sama tulemuse mis akulgi ehk ei lae? Genekal ikkagi harjad ja rootor esialgu üle vaadata, need kuluvad lihtsalt ära nagu piduriklotsidki, alati ei pea koos supordiga vahetama. :D
Jepjep, kõik märgid viitasid geneka sisemusele. Ma ausalt ei tea, kas ma tahan genekat lahti kiskuda, harjasid ma tean, et saab eraldi osta, aga mis keiss rootoriga?
Mul juba mõte kiilub :) Mõtlesin ikka kontaktrõngaid, nendel genekatel mida näppinud olen on saanud neid edukalt vahetada. Kui ei eksi siis maksid Passatile ming 3 või 4 euri ehk suurusjärk mitte midagi. Selle jaoks muidugi tuli juba genekas maha võtta ja veidike rohkem vaeva näha (kaks juhet joota ja mõni kruvi rohkem lahti kruvida).

Martty
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 15 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Martty » 09 Jaan 2018, 23:04

Terminats kirjutas:
09 Jaan 2018, 22:04
J.Aru kirjutas:
09 Jaan 2018, 21:51
Genekalt mõõtsid ikka töötava mootoriga ja said sama tulemuse mis akulgi ehk ei lae? Genekal ikkagi harjad ja rootor esialgu üle vaadata, need kuluvad lihtsalt ära nagu piduriklotsidki, alati ei pea koos supordiga vahetama. :D
Jepjep, kõik märgid viitasid geneka sisemusele. Ma ausalt ei tea, kas ma tahan genekat lahti kiskuda, harjasid ma tean, et saab eraldi osta, aga mis keiss rootoriga?
Mis maailma jaos sa paikned?
Tallinnas on selline firma/ koht nagu Aleklena OÜ, teevad väga kvaliteetselt ja mõistliku hinnaga starterite/genekate taastamist ja remonti.
Kes tänasid kasutajat Martty selle postituse eest:
Terminats

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 09 Jaan 2018, 23:49

Martty kirjutas:
09 Jaan 2018, 23:04
Mis maailma jaos sa paikned?
Tallinnas on selline firma/ koht nagu Aleklena OÜ, teevad väga kvaliteetselt ja mõistliku hinnaga starterite/genekate taastamist ja remonti.
Täiesti pekkis, see ei ole võimalik... mu auto puterdas Pärnu maanteel ning jõudsin parklasse enne kui täiesti ära suri. See Aleklena OÜ asub ka Pärnu maanteel, 2 minuti kaugusel mu surnud autost. Kas saatus viis tõesti kokku midagi sellist? Homme saadan kirja neile, väga suur tänu sulle :thumbup:.
J.Aru kirjutas:
09 Jaan 2018, 21:51
Genekalt mõõtsid ikka töötava mootoriga ja said sama tulemuse mis akulgi ehk ei lae? Genekal ikkagi harjad ja rootor esialgu üle vaadata, need kuluvad lihtsalt ära nagu piduriklotsidki, alati ei pea koos supordiga vahetama. :D
Tänud, et aitasid kaartide pealt autot parandada, õppisin palju genekate kohta selle ühe päevaga :D.

Vasta

Mine “Huviliste autod”