No ingel, mis nii viga autot ehitada kui näppudega näidatakse vea peale ning öeldakse, mida teha. Suured tänud teile, saan öösel magada nüüd .
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 91 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Teeks keegi neid parandusi su eest, siis läheksid üldse puhkama soojale maale?
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kui nüüd neid summasid vaadata, mis siia auto alla läinud on siis see võiks olla täiesti arvestuslik lahendus tõesti .
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
mini update
Mootorist nii palju, et kaane portimine on nüüd valmis. Kui algas järgmine faas klapipesade lõikuse näol, siis selgus, et klapipesad jäävad liiga väikseks. Klapp ise on suurem kui klapipesa. Järgnevate nädalate (igal pool järjekorrad) jooksul teostatakse klapipesade vahetus suuremate vastu, siis läheb kaas lihvi ja siis on ainult kokku ladumine.
Klapipesad:
Plaanis oli karpe vahetada, hakkaks juba tegemiseks minema, kuid siis hüpati alt ära. Niiet, tallinnlased, kes on varem karpe teinud ja tahate taskuraha teenida siis andke märku endast.
Peale seda veeratati Golfike taas välja ning jäi nukralt üksi.
Ühtlasi tegelesin stabika kondiga vahepeal; peksin haamriga selle kinnituskoha sirgeks ja panin uue kondi. Kondiga koos ma pilti muidugi teha ei mõistnud, kuid ma luban, et jäi ilusti ja sirgelt nii nagu peaks.
Uus kütusefilter sai ka paigaldatud, et värske mootor saaks kohe nii puhast kütust, kui võimalik.
Plaanis on panna ka õlirõhukell sinna, kus muidu peaksid istmesoojendusregull nupud ära. Arvan, et tuleb mõni selline kell, mis meenutab midagi vanemast ajast? Ma arvan, et selline. (pilt all) Mingite uhkete kellade, vilede ja ledidega kella ma küll ei taha, ei sobi sinna autosse. Pildil näidatud kellal on valge taustavalgus ja näidik on punane.
Vahepeal olen ära tellinud Neuspeedi sisselaske ja polüst stabika puksid. Tahaksin mainida, et sisselase tuleb Portugalist ja suhteliselt lahe juba mõelda, kui mitmest erinevast riigist olen juppe kokku ostnud, et see masin ükskord valmis saaks .
Mootorist nii palju, et kaane portimine on nüüd valmis. Kui algas järgmine faas klapipesade lõikuse näol, siis selgus, et klapipesad jäävad liiga väikseks. Klapp ise on suurem kui klapipesa. Järgnevate nädalate (igal pool järjekorrad) jooksul teostatakse klapipesade vahetus suuremate vastu, siis läheb kaas lihvi ja siis on ainult kokku ladumine.
Klapipesad:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Plaanis on panna ka õlirõhukell sinna, kus muidu peaksid istmesoojendusregull nupud ära. Arvan, et tuleb mõni selline kell, mis meenutab midagi vanemast ajast? Ma arvan, et selline. (pilt all) Mingite uhkete kellade, vilede ja ledidega kella ma küll ei taha, ei sobi sinna autosse. Pildil näidatud kellal on valge taustavalgus ja näidik on punane.
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Nimelt soovin jagada oma kogemust StrongFlexiga.
Hind on super, tarneaeg Poolast on super, aga toode ise on... täis pask. Tellisin 19mm stabikapuksid, sest VR6'l on 19mm stabikas. Lihtne ja loogiline, kuid tundub, et need puksid ise on 19mm siseläbimõõduga, mitte et need oleksid mõeldud 19mm stabikale.
Pildid:
Mitte mingisuguse valemiga ükskõik mis nurga all ei hakanud istuma. Stabikas sai veel liivakaga üle lastud, et pind puhas oleks. Peale selle, et need ei istunud, nendel ei ole ka seda sälku (mis on eluliselt oluline puksi klambri jaoks), nagu originaal puksil või PowerFlexi puksil. Ühtlasi PowerFlexi puksi mõõduks on märgitud 20mm, seega ma olen enam kui kindel, et see istub ilusti.
Võrdluspilt, vasakul StrongFlex, paremal PowerFlex:
Mootorist nii palju, et raha põletas auku taskus ja USA'st said tellitud titaanist klapivedrutaldrikud, et saada seda südamerahu, et 7200 pöörde juures klapp jõuab tagasi üles minna.
To-do listis järgmisena:
Hind on super, tarneaeg Poolast on super, aga toode ise on... täis pask. Tellisin 19mm stabikapuksid, sest VR6'l on 19mm stabikas. Lihtne ja loogiline, kuid tundub, et need puksid ise on 19mm siseläbimõõduga, mitte et need oleksid mõeldud 19mm stabikale.
Pildid:
► Näita Spoilerit
Võrdluspilt, vasakul StrongFlex, paremal PowerFlex:
► Näita Spoilerit
To-do listis järgmisena:
- Mishimoto 71c termostaat
- Tagumine ülemine strut bar
- Kergemad rullikud (veepump, genekas ja roolivõimupump)
- Karpide keevitamine (endiselt otsin tegijat)
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Sain hooratta tasakaalustatud. Ühest äärest oli 5.46g tasakaalust väljas. See klapib sellega, mis mulle öeldi, kui hooratta treimisest tagasi sain, et ühelt poolt 5/100 tsentrist väljas. Nüüd on igatahes kõigest 0.23g tasakaalust välja ja spetsialist ütles, et "nüüd on nagu uus". Tasakaalustamine toimus 8000 pöörde peal.
Pildid:
► Näita Spoilerit
Uued hooratta poldid/kruvid:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Lätist jõudis õlirõhukella stuff:
► Näita Spoilerit
Portugalist jõudis Neuspeedi sisselase kohale. Banana for a scale:
► Näita Spoilerit
Kuid jupid juppideks, mis kõige olulisem on see:
► Näita Spoilerit
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 91 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Korralik jõulutunne peaks sul olema hetkel
Võid kunagi PS-i visata palju läks karpide tegemine
Talv nõudis teist autot, nonii, vw? teema?
Võid kunagi PS-i visata palju läks karpide tegemine
Talv nõudis teist autot, nonii, vw? teema?
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Saatsin PM'i.
Kuna ma olen veel noor ja mul on veel talvel lollitamise sarved maha jooksmata, siis kahjuks ostsin mitte-VW. Ma ei tahaks seda marki siin kõva häälega välja öelda, kuid usun, et mõistad juba .
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Disla viiese saaks mult kui vaja, üks rikkis asd koodiga kast on. Imo mingit säästu sealt küll ei tulnud, möödasõiduks tuli kindlalt käik alla vahetada. Mul oli muidugi 2.0 ka aga ikkagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ma möödasõitudel nii või naa drop a gear and dissapear, see pole probleemiks
Räägime PM'is edasi.
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 91 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Pidasin emaga nõu ja tema ei pidanud seda õigeks, et internetis suvalised inimesed loevad, kuidas mina tema autot parandan niiet go figure .
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Selle klappide ja klapipesade teema peale ütleks et ära mässa nendega (ennegi juhuseid olnud kus vahetatud klapipesa kaanest irdub)- pane juba kohe 24V kaas peale, sobib ilusti. Kui spetsialist oled paned ka nukkade juhtimise sel tööle.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Täpselt selliste olukordade jaoks saigi varukaas ostetud .
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kõik oleneb sellest,kuidas pesasi vahetstakse ja kaas töödeldakse uute pesade jaoks ning mis pinguga sisse lähevad..Jänkide maal on pesa vahetus täiesti igapäevane teema.24v kaane paigaldamise töö ja käima saamine pole nii lilleline kui paistab.Lihtsam oleks juba 24v l7otor koos elektriga panna ja kogu muusika
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Sooviks kaasfoorumlaste arvamust mõningate tulevikuplaanide asjus, et miks ma peaks või miks ma ei peaks mõnda asja siit tegema.
Golf MK5 R32 karter
See oleks hea, sest see on alumiiniumist (juhib paremini soojust, mis tähendab madalamat õlitemperatuuri), tõkestiga (õlipump ei jää kunagi kuivale, sest õli ei saa karteris edasi-tagasi ringi uhada), mahutab rohkem õli (madalam õlitemperatuur, sest soojusmahutavus on suurem) ja istub kõrgemal (raskem puruks sõita). R32 karter istub selle ploki külge 1:1, vaja on veel ainult R32 õlivõtturit, mis on lihtsalt natukene lühem. Ühesõnaga saaks õlitemperatuurid natuke madalamaks ja ei tekiks õlitusprobleeme. Teie arvamus?
Võrdlemiseks pildid R32 karterist (esimene) ja tavalisest MK3 VR6 karterist (teine):
Kergemad rullikud
Läheks paremini pöördesse ja vabastaks hobuse või 2. Juutuubis mõndaasid võrdlusvideosid vaadates tundus vahe väga märgatav olevat (just mootori erksuse poolest). Kui juba kergem hooratas, siis miks mitte need ka? Teie arvamus?
02J käiguvahetustorn ja trossid + DieselGeek ShortShifter
Saab käike "konkreetsemaks" ja "täpsemaks". On keegi teinud ja omal kogemusi? Kuidas tundub? Ühtlasi kui 02J süsteemid on peal, siis saaks paigaldada DieselGeek Shortshifteri, et asja veel paremaks saaks.
Manuaalne ketipinguti
Asja mõte on selles, et väidetavalt ja ma tsiteerin.. "Hüdraulilistel pingutitel on komme ketti liiga pingul hoida kõrgetel pööretel/kõrgetel õlisurvetel. Kett peab olema nii pingul, et sellel ei oleks lisamängu ja mitte teps rohkem. Liiga suur pinge tähendab jõukadu ja enneaegset ketitaldade kulumist. Madalamatel mootoritööhetkedel (käiguvahetused ja käima panemine) ei pingutata ketti piisavalt, et hoida ketti ja ketijuhti õiges asendis ja see probleem on hullem kangete nukkadega ja kangemate klapivedrudega (ehk täpselt see, mida mina teen). Ühtlasi võib hüdrauliline pinguti iga hetkel üles öelda, mis tähendaks kõveraid klappe või midagi veel hullemat. "
Ühesõnaga kõrgetel pööretel hoiab tavaline ketipinguti ketti liiga pingul, mis tähendab lisakuumust, kulutab ketti ja taldasid liiga palju ja röövib jõudu. Tundub reaalne? Arvamusi?
Kõrge voolavusega veepump
Teistsugude labade disainiga ja labad on alumiiniumist. Tootja väidab, et selle labade raskus on 1/3 originaal veepumba labade raskusest.. Kergemad labad tähendavad jällegi, vähem keerlevat massi, läheb paremini pöördesse. Eriti veel koos kergema rulliku endaga? Plussiks oleks siis veel rohkema jahutusvedeliku liigutamine. Teoorias tähendab jahedamat mootorit ja täpsemat süütehetke...
Võrdluspilt:
Golf MK5 R32 karter
See oleks hea, sest see on alumiiniumist (juhib paremini soojust, mis tähendab madalamat õlitemperatuuri), tõkestiga (õlipump ei jää kunagi kuivale, sest õli ei saa karteris edasi-tagasi ringi uhada), mahutab rohkem õli (madalam õlitemperatuur, sest soojusmahutavus on suurem) ja istub kõrgemal (raskem puruks sõita). R32 karter istub selle ploki külge 1:1, vaja on veel ainult R32 õlivõtturit, mis on lihtsalt natukene lühem. Ühesõnaga saaks õlitemperatuurid natuke madalamaks ja ei tekiks õlitusprobleeme. Teie arvamus?
Võrdlemiseks pildid R32 karterist (esimene) ja tavalisest MK3 VR6 karterist (teine):
► Näita Spoilerit
Läheks paremini pöördesse ja vabastaks hobuse või 2. Juutuubis mõndaasid võrdlusvideosid vaadates tundus vahe väga märgatav olevat (just mootori erksuse poolest). Kui juba kergem hooratas, siis miks mitte need ka? Teie arvamus?
02J käiguvahetustorn ja trossid + DieselGeek ShortShifter
Saab käike "konkreetsemaks" ja "täpsemaks". On keegi teinud ja omal kogemusi? Kuidas tundub? Ühtlasi kui 02J süsteemid on peal, siis saaks paigaldada DieselGeek Shortshifteri, et asja veel paremaks saaks.
Manuaalne ketipinguti
Asja mõte on selles, et väidetavalt ja ma tsiteerin.. "Hüdraulilistel pingutitel on komme ketti liiga pingul hoida kõrgetel pööretel/kõrgetel õlisurvetel. Kett peab olema nii pingul, et sellel ei oleks lisamängu ja mitte teps rohkem. Liiga suur pinge tähendab jõukadu ja enneaegset ketitaldade kulumist. Madalamatel mootoritööhetkedel (käiguvahetused ja käima panemine) ei pingutata ketti piisavalt, et hoida ketti ja ketijuhti õiges asendis ja see probleem on hullem kangete nukkadega ja kangemate klapivedrudega (ehk täpselt see, mida mina teen). Ühtlasi võib hüdrauliline pinguti iga hetkel üles öelda, mis tähendaks kõveraid klappe või midagi veel hullemat. "
Ühesõnaga kõrgetel pööretel hoiab tavaline ketipinguti ketti liiga pingul, mis tähendab lisakuumust, kulutab ketti ja taldasid liiga palju ja röövib jõudu. Tundub reaalne? Arvamusi?
Kõrge voolavusega veepump
Teistsugude labade disainiga ja labad on alumiiniumist. Tootja väidab, et selle labade raskus on 1/3 originaal veepumba labade raskusest.. Kergemad labad tähendavad jällegi, vähem keerlevat massi, läheb paremini pöördesse. Eriti veel koos kergema rulliku endaga? Plussiks oleks siis veel rohkema jahutusvedeliku liigutamine. Teoorias tähendab jahedamat mootorit ja täpsemat süütehetke...
Võrdluspilt:
► Näita Spoilerit
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Golf MK5 R32 karter.
Plekist karter kannatab rohkem kui ühe matsu pihta, alumiiniumist ainult ühe ja puruks ta ongi. Ei oska soovitada, ise ei paneks.
Manuaalne ketipinguti.
Orig. ketipinguti plunser on kuulklapiga hüdr. silinder mis õlisurve kadudes ei saa mingitmoodi lõdvaks minna (kui see ikka korras on ja ei leki). Meh. pingutit pead perioodiliselt kontrollima ja vajadusel peale keerama - mul näit. pole küll kogemusi kui palju seda pingutada et kett liiga pingul poleks.
Kõrge voolavusega veepump.
Kõrgem voolavus - suurem tootlikkus - läheb rohkem võimsust vedeliku liigutamiseks. seega kahe otsaga asi. Ei kurdaks et orig. pump hätta jääks, idee oleks orig. pumba malmtiivikuga sarnane alum. tiivikuga pump. Samas on see pumbast saadav efekt piisavalt marginaalne.
Pakuks ühe reaalse asja ka välja (kui juba seal lehel oled )
Reguleeritav nukaratas.
http://vr6parts.com/onlinestore/index.p ... mgear.html
Kui nukad plaadiga lukku paned siis ei jää kett täpselt hambasse - sellega saad gaasijaotuse ideaalselt paika.
Plekist karter kannatab rohkem kui ühe matsu pihta, alumiiniumist ainult ühe ja puruks ta ongi. Ei oska soovitada, ise ei paneks.
Manuaalne ketipinguti.
Orig. ketipinguti plunser on kuulklapiga hüdr. silinder mis õlisurve kadudes ei saa mingitmoodi lõdvaks minna (kui see ikka korras on ja ei leki). Meh. pingutit pead perioodiliselt kontrollima ja vajadusel peale keerama - mul näit. pole küll kogemusi kui palju seda pingutada et kett liiga pingul poleks.
Kõrge voolavusega veepump.
Kõrgem voolavus - suurem tootlikkus - läheb rohkem võimsust vedeliku liigutamiseks. seega kahe otsaga asi. Ei kurdaks et orig. pump hätta jääks, idee oleks orig. pumba malmtiivikuga sarnane alum. tiivikuga pump. Samas on see pumbast saadav efekt piisavalt marginaalne.
Pakuks ühe reaalse asja ka välja (kui juba seal lehel oled )
Reguleeritav nukaratas.
http://vr6parts.com/onlinestore/index.p ... mgear.html
Kui nukad plaadiga lukku paned siis ei jää kett täpselt hambasse - sellega saad gaasijaotuse ideaalselt paika.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kui see on ainus miinus, siis ei oleks isegi hullu ma arvan.. Peaks istuma 25mm kõrgemal, kui praegune karter ja offroadi ma ei sõida niiet..
Asi ei ole isegi selles, et see võib lõdvaks minna, vastupidi - asi ongi selles, et liiga pingul hoiab. Akf Kahvel rääkis kaasa, et kui kõrgematel pööretel on ketikõrinat kuulda ja näha, et õlisurve kaob, siis oleks manuaalne ketipinguti soovitatav.GTI kirjutas: ↑13 Dets 2018, 11:53Manuaalne ketipinguti.
Orig. ketipinguti plunser on kuulklapiga hüdr. silinder mis õlisurve kadudes ei saa mingitmoodi lõdvaks minna (kui see ikka korras on ja ei leki). Meh. pingutit pead perioodiliselt kontrollima ja vajadusel peale keerama - mul näit. pole küll kogemusi kui palju seda pingutada et kett liiga pingul poleks.
Ma niipidi ei mõelnud isegi.. ma arvan siiski, et mootori jahedana hoidmine on olulisem.GTI kirjutas: ↑13 Dets 2018, 11:53Kõrge voolavusega veepump.
Kõrgem voolavus - suurem tootlikkus - läheb rohkem võimsust vedeliku liigutamiseks. seega kahe otsaga asi. Ei kurdaks et orig. pump hätta jääks, idee oleks orig. pumba malmtiivikuga sarnane alum. tiivikuga pump. Samas on see pumbast saadav efekt piisavalt marginaalne.
Mootoriehitaja arvas, et saab nukad niisama ka paika ja et pole vaja. Ma ei teagi nüüd.. Kahvel, mis sa arvad?GTI kirjutas: ↑13 Dets 2018, 11:53Pakuks ühe reaalse asja ka välja (kui juba seal lehel oled )
Reguleeritav nukaratas.
http://vr6parts.com/onlinestore/index.p ... mgear.html
Kui nukad plaadiga lukku paned siis ei jää kett täpselt hambasse - sellega saad gaasijaotuse ideaalselt paika.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ma ise jätaks ka plekk-karteri.Õlitembi alla saamiseks kasutada välist radikayt,aga soovituslik õlitemp on ikkagist 90-100 kus õli viskooslus on õige.Plekk karter Andestab rohkem kui löögi saab.Kahtlen selles,et mehaanilist pingutit vaja nüüd nii tihedalt timmida,kett ei veni/kulu nii kiiresti.Meh pinguti kindlasti töökindlam,hüdraulilisega on nagu on,otsustab klapp sees saba anda kõrgel pöördel ja ongi katki.Õli vahetused asjad paigas kestab see kett ilusti 150k ära ja see piisavalt pikk aeg,et jõuad selle mootoriga veel igast lollusi teha .Selle billet tiivikuga nüüd vedeeliku tootlikus ei tohiks muutuda,kuna tiiviku ja rulliku mõõt jääb samaks,lihtsalt tiiviku kaal on kergem.Vr6e jahutuse A ja O on ikkagist elektriline veepump mis oma töö lõpetamisel küpsetab selle mootori ära.Reguleeritavad nuka rattad tuleks muidugi kasuks kui rahakott lubab ja oleks vajalikumad kui see veepump ja karter,sellega saab nukad 100% kraadida nii nagu nuka tootja ette annab.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Seega...
R32 karter - ei
meh. pinguti - saab ilma hakkama, kuid võiks olla
veepump - kui raha pole kuhugi mujale panna
reg. nukaratas - must have
Olen õigesti aru saanud?
R32 karter - ei
meh. pinguti - saab ilma hakkama, kuid võiks olla
veepump - kui raha pole kuhugi mujale panna
reg. nukaratas - must have
Olen õigesti aru saanud?
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kuna sulle Facebook ei sobi, siis lisan ka omapoolse arvamuse siia.
R32 karter - oleks mõistlik ainult karterikaitsmega koos.
Mehaaniline pinguti - oleneb, kui silma peal hoida, siis on vast kindlam ikka
Veepump - ei oska kommenteerida otseselt, tiiviku ja rulliku mõõt on samad, kuid labade pindala tundub suurem olevat, oleneb kõik kuidas see on disainitud vedelikku liigutama.
Nukaratas suhteliselt must have kui tahad võimalust asja ideaalseks ajada kas kohe või hiljem mingi hetk.
R32 karter - oleks mõistlik ainult karterikaitsmega koos.
Mehaaniline pinguti - oleneb, kui silma peal hoida, siis on vast kindlam ikka
Veepump - ei oska kommenteerida otseselt, tiiviku ja rulliku mõõt on samad, kuid labade pindala tundub suurem olevat, oleneb kõik kuidas see on disainitud vedelikku liigutama.
Nukaratas suhteliselt must have kui tahad võimalust asja ideaalseks ajada kas kohe või hiljem mingi hetk.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Minu mõistus ei võta kinni kuidas 25mm kõrgemal istuv r32 karter rohkem õli mahutab?
Ja plekkkarterile saab ise seinad sisse keevitada, et vähendada õli liikumist õlipumbast eemale.
Ja plekkkarterile saab ise seinad sisse keevitada, et vähendada õli liikumist õlipumbast eemale.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ilmselt teistsugune kuju vms. Pidi mahutama 0.8l rohkem õli. Ilma, et need 2 kõrvuti minu käes ei oleks, ma ei oska piltide pealt öelda, miks see rohkem mahutab, aga mahutab
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Piisab kui õlivardal on kontrollmärk kõrgemal ja mahutabki rohkem õli karter ei pea füüsiliselt suurem olema. Peaasi et vänt õlisse käima ei hakka. Kas R32-el on väline õliradikas - kui ei siis madalama õlitemp huvides seal rohkem õli ongi, lisaks on al.karteril (kui ta veel on ka väljast ribiline) suurem välispind, parem soojusjuhtivus ja sellega ka sedapidi parem jahutusvõime. Jahutusvõime parandamiseks ei tohiks jälle karterikaitset panna, mine võta kinni mis nüüd hea on...
El. veepump on võrril ju salongiradika vahel, sõitsin mitu aastat rikkis pumbaga ja ei märganud mootori temp.-is suurt vahet - talvel oli ainult jahe.
El. veepump on võrril ju salongiradika vahel, sõitsin mitu aastat rikkis pumbaga ja ei märganud mootori temp.-is suurt vahet - talvel oli ainult jahe.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..