VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 25 Okt 2018, 06:17

ri5t0 kirjutas:
24 Okt 2018, 23:21
Kui hooratas treitud siis tasakaalu ka ? Enda omal sai tasakaalu ka pandud.
Mine onu Kahvli juurde minu auto seal kuuled häält mis on 1. Hiin torukolle (teibitud) 2. Kat 3. Pikk reso (simons must) 4. Suur pütt (simonsi must) Ja kõik 2.5 “. Kui tahad voi koodid saata asjadest. Toru roostevaba.See oli enne 2.9 mootori küljes ilma torukoldeta ja katita. Ütleme nii, et veits vali oli aga vr hääl tuli paremini esile. Nüüdse kooslusega vaiksem ja mahedam.
Aga mine kuula üle.
Ikka ja tasakaalu ka.

Ma ei tea kas onu Kahvel viitsib sellega tegeleda :D. Vaene mees peab niigi mootorit ehitama & siis veel tegelema kannatamatu pubekaga (mina), kes oma mootorit tahab :D Aga koodid anna kindlasti, asendan kõik 2.5" asjad 3"ga lihtsalt.

ri5t0
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
Auto: Seat
Asukoht: Tallinna, Läänemaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ri5t0 » 25 Okt 2018, 07:22

Ütle Hr.Kahvlile, et varastagu see paar minutii minu 3.2 ehitamisest. Usun, et saad kokkuleppele 😀 .
Seat Cordoba Vario

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 25 Okt 2018, 07:46

ri5t0 kirjutas:
25 Okt 2018, 07:22
Ütle Hr.Kahvlile, et varastagu see paar minutii minu 3.2 ehitamisest. Usun, et saad kokkuleppele 😀 .
Kuule ära vii talle tööd juurde praegu, tahaks öökruiisile jõuda :D

ri5t0
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
Auto: Seat
Asukoht: Tallinna, Läänemaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ri5t0 » 25 Okt 2018, 09:14

See oli juba enne sinu motot seal 😀
Seat Cordoba Vario

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 25 Okt 2018, 09:28

Kas akf. Kahvel teeb teemaomaniku mootorit?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 25 Okt 2018, 09:32

GTI kirjutas:
25 Okt 2018, 09:28
Kas akf. Kahvel teeb teemaomaniku mootorit?
Ma ei tea, mida akf tähendab, aga jah, Kahvel teeb minu mootorit.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 25 Okt 2018, 11:35

akf - austet kaasfoorumlane :D
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 25 Okt 2018, 11:40

GTI kirjutas:
25 Okt 2018, 11:35
akf - austet kaasfoorumlane :D
Aaa, jah :D akf. Kahvel teeb.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Nov 2018, 11:56

Mootorist täpselt nii palju, et portimine on hetkel pooleli ja ehitajahärra jäi kahjuks haigeks. Hetkel tundub, et ei jõua öökruiisile :D.

Autole sai ostetud uued küünlajuhtmed ja karbid. Mootor peal on, siis otsiks isikut, kellel relakas ja keevitus käes püsib, kes on varem karpe teinud ;).

Hooratas sai oma dieedikuuri tehtud. Kaal läks 8.1kg pealt 5.8kg peale.

PIlt:
► Näita Spoilerit
Küsiks ka sellist nõu, et olen päris palju lugenud, kuidas kergemad hoorattad ei taha väga sidurikojas oma koha peal püsida ja kipuvad pikapeale välja lendama. Oleks mõtet sidurikoja kattesse investeerida või mitte?

Ühtlasi pean stabikakonte jälle vahetama - kolmandad see aasta. Äkki keegi klaaskuuli pealt oskab ennustada, miks need sellise tempoga läbi lähevad? Stabika enda puksid läbi äkki?

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 01 Nov 2018, 13:33

Ilmselt on asi kvaliteedis .
Tavaliselt on need igavesed .
Pilt
LEMFORDER
7,15 €
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Nov 2018, 13:42

ryan kirjutas:
01 Nov 2018, 13:33
Ilmselt on asi kvaliteedis .
Tavaliselt on need igavesed .
Pilt
LEMFORDER
7,15 €
Ei vasta tõele. 2 korda Lemförderit kasutanud stabikakontidena, need läksid kõige kiiremini läbi. Üleüldse pole sellised kondid, teistsugused on :D.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 01 Nov 2018, 13:52

Kontidega on nagu igal uuel autol = pask !
Pilt

Pane sellised nagu esimesel pildil .
Ma küll ei tea , mis võiks vr6 olla erinev , et vana stabikat külge panna ei saaks .
Aga kui võimalik , siis soovitan soojalt .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Nov 2018, 14:06

ryan kirjutas:
01 Nov 2018, 13:52
Kontidega on nagu igal uuel autol = pask !
Pilt

Pane sellised nagu esimesel pildil .
Ma küll ei tea , mis võiks vr6 olla erinev , et vana stabikat külge panna ei saaks .
Aga kui võimalik , siis soovitan soojalt .
Need kinnituvad ju teistmoodi, kuidas ma panen need? :D

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 01 Nov 2018, 14:10

Viimase kondi vahetasin omale ca. 10 aastat tagasi (Sidem vist oli) - ei saa sellest kontide teemast aru.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Nov 2018, 14:12

GTI kirjutas:
01 Nov 2018, 14:10
Viimase kondi vahetasin omale ca. 10 aastat tagasi (Sidem vist oli) - ei saa sellest kontide teemast aru.
Vau, kadestan. Auto ei ole nagu nii "slammed" ka, et see puksidele halvasti mõjuks, sellepärast ei saa mina ka aru :D.

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas intzu » 01 Nov 2018, 14:25

Ees makita madaldus ei või esisilda väsitada? Enne coilide panekut oli kõrval sõites näha, kuidas see ikka ülesse alla väga palju põrkas isegi tasasel teel. Nüüd sul peaks see probleem olema lahendatud, kuid eks näis.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 01 Nov 2018, 16:10

Paned teise peavarda , millele saad panna ka tugevama vanakooli kondi.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 01 Nov 2018, 18:01

ryan kirjutas:
01 Nov 2018, 16:10
Paned teise peavarda , millele saad panna ka tugevama vanakooli kondi.
Pane tava ja plussveermiku (5-poldiga rattakinnitus e. vr6) auto õõtsad kõrvuti ja lõpeb see aretamissoov kohe ära. Konti pole selle õõtsa külge kuhugi kinnitada. :think:
Pilt
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Nov 2018, 18:45

GTI kirjutas:
01 Nov 2018, 18:01
ryan kirjutas:
01 Nov 2018, 16:10
Paned teise peavarda , millele saad panna ka tugevama vanakooli kondi.
Pane tava ja plussveermiku (5-poldiga rattakinnitus e. vr6) auto õõtsad kõrvuti ja lõpeb see aretamissoov kohe ära. Konti pole selle õõtsa külge kuhugi kinnitada. :think:
► Näita Spoilerit
Aitäh seletamast :D. Teadsin, et mingi põhjus pidi ju olema, miks pole samad stabikakondid. Niisama ei vahetata asju ringi ju.

Aga sellegipoolest mul tuli üks idee.. nimelt põletaks selle kummipuksi sealt välja ja laseks kuskil polü sisse valada? Või on mingi ilmselge põhjus, miks seda mitte teha, sest midagi kuulnud ma küll sellisest asjast pole..

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 01 Nov 2018, 18:56

Mis sel kondil sul läbi läheb - munakas või puks? Ise vahetad seda liigendit või lased kuskil teha?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Nov 2018, 19:07

Ise, ikka ise. Läbi läheb puks. Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis vahetamise põhjuseks on olnud alati juhipoolne. Aga miks? Stabika puksid on ka tihkelt ümber stabika ja see ei loksu mittemingit pidi.

Juhipoolne:
► Näita Spoilerit
Kõrvalistuja:
► Näita Spoilerit

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 01 Nov 2018, 20:09

Ähh , sul on ju kõver see asi seal , kuhu alt kinnitub kont :eh:
Pildi järgi vähemalt tundub olema viltu , vaata kuidas see seal istub võrreldes teisega :shock:
Üks õõts on sul uus ja teine on vana .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Nov 2018, 20:14

ryan kirjutas:
01 Nov 2018, 20:09
Ähh , sul on ju kõver see asi seal , kuhu alt kinnitub kont :eh:
Pildi järgi vähemalt tundub olema viltu , vaata kuidas see seal istub võrreldes teisega :shock:
Üks õõts on sul uus ja teine on vana .
Jep, kõrvalistuja poolne uus. Arvad, et see, et see viltu on siis see libiseb sealt pealt maha lihtsalt? Kui nüüd niimoodi vaadata, siis tundub tõesti loogiline :D. Mis GTI sellest arvab?

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Elevant » 01 Nov 2018, 21:09

Kõver kinnitus hoiab puksi pinge all ja tambib ta lihtsalt puruks.
Vääna see kinnitus sirgeks ja probleem kaob.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 01 Nov 2018, 22:08

Elevant kirjutas:
01 Nov 2018, 21:09
Kõver kinnitus hoiab puksi pinge all ja tambib ta lihtsalt puruks.
Vääna see kinnitus sirgeks ja probleem kaob.
Just - nii see on. :thumbup:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Huviliste autod”