See oli aastat 10 ja enam tagasi kui D. lubas mul ploki üle puurida ning küsimise peale kas neil rakis ka on kuna hülsid on nurga all tehti suured silmad et kas tõesti - ning lubasid rakise kohe valmis teha, nii et too aga too kohe plokk töösse. Selle jutu peale saatsin ploki Windorfi kaudu Soome teha - ei taha kohe mitte olla esimene, kelle peal oma oskusi hakatakse katsetama.
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Moderaator: etnies858
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Paraku ma Soome poolt ainult õudusjutte (R8 plokil unustati 1 silinder hoonida ja põdra suhtumist/olekut arvestades ei imesta ka) kuulnud ning see hirmutas ära natuke. Detj. eelnevat kvaliteeti vaadates siis tekkis kahtlus, et kas seda ikka suudetakse tuksi keerata. Esimest korda teed ju ikka ettevaatlikult .
Loodetavasti joinib kütus, süüde ja nitro ka varsti .
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Alumine ots on nüüd kokku laotud. Üle nädalavahetuse lubati ülemise otsaga tegeleda, eks näis kas päriselt ka jõutakse.
Paljas plokk:
Kõigepealt mõõdeti rõngavahed üle:
Vajadusel tehti kohendusi (antud tööriista kasutatakse ka Nascari mootorite ehitamisel nagu ka ühes eelmises postituses seletatud):
Asjad laoti lauale valmis, märgistati ära ja laoti kokku koos kolvirõngastega:
Seejärel paigaldati kolvid ploki sisse (koos USAst pärit hästi mõttetult kalli VR6 kolvirõnga tööriistaga!!):
Varsti tuleb veel pilte, hoian kursis .
Paljas plokk:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Miks tavapärast "ladumis" meetodit kasutati?
Eeldan, et õlilõtkud mõõdeti ka ikka üle, samas ladumismeetodisse pole see tavaliselt sisse arvestatud.
Õlikanalite otsakorgid eemaldasite enne komplekteerimist pesu jaoks?
Eeldan, et õlilõtkud mõõdeti ka ikka üle, samas ladumismeetodisse pole see tavaliselt sisse arvestatud.
Õlikanalite otsakorgid eemaldasite enne komplekteerimist pesu jaoks?
Viimati muutis M-Tech, 31 Okt 2020, 18:23, muudetud 1 kord kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ei.Laiali käib siis teab ,et ei olnud lõtkud paigas
Korgid jah pesu ning plokki puhastamise jaoks võetud välja.
Viimati muutis Kahvel, 31 Okt 2020, 22:05, muudetud 2 korda kokku.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 27 Nov 2005, 21:12
- Auto: Golf 2,8vr6T 4motion; mk4 2.8 vr6 4motion; Corradox2; Eos tfsi Dsg; RS3
- Asukoht: haapsalu/tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Viskan vahepeal Teile mingeid pilte ja numbreid siia.
Kaas on klapipesalõikamise aparaadi vahel:
Stock kepsud ja kolvid kaaluti üle ning võrreldi sepis. kepsude ja kolvidega.
Numbrid järgnevalt:
Originaal keps 670g, sepis. keps 578.2g (91.8g kergem per silinder)
Originaal kolb 434.8 ja sepis. kolb 393.2g (41.6g kergem per silinder)
Kokku kaaluvõit 133.4g (per silinder) x 6 silindrit = 800.4g. Ühesõnaga, meeletult.
6628.8g (ori) vs 5828.4g (sepis) alumine ots. Kokkuvõttes 12.07% kergem alumine ots. Kahjuks ei oska öelda, kas siia sisse on ka rõngad ja sõrmed arvestatud. Igal juhul ei suuda oodata, et näha kuidas pöördesse hakkab käima, kui ta stock sisuga juba väga kiiresti piirajasse lendas.
Kaas on klapipesalõikamise aparaadi vahel:
► Näita Spoilerit
Numbrid järgnevalt:
Originaal keps 670g, sepis. keps 578.2g (91.8g kergem per silinder)
Originaal kolb 434.8 ja sepis. kolb 393.2g (41.6g kergem per silinder)
Kokku kaaluvõit 133.4g (per silinder) x 6 silindrit = 800.4g. Ühesõnaga, meeletult.
6628.8g (ori) vs 5828.4g (sepis) alumine ots. Kokkuvõttes 12.07% kergem alumine ots. Kahjuks ei oska öelda, kas siia sisse on ka rõngad ja sõrmed arvestatud. Igal juhul ei suuda oodata, et näha kuidas pöördesse hakkab käima, kui ta stock sisuga juba väga kiiresti piirajasse lendas.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Enne lõplikku kokkupanemist sai surveaste mõõdetud ja kolvi-klapi vaheline distants üle vaadatud:
Seejärel sai poldivenivuskellaga kõik paika pandud ja mootor kokku:
Piduritorud on üle rüüstatud:
Pumba-filtri vaheline praguline ja lekkiv ühendus saab uued plastiktorud ja kiirliited nagu uuematel autodel. Panen ASAP pildi, kui ise ka saan.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kas orig. terasest torudele tõmbasid mingi katterüü peale?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ei.Tegime uued torud vasest ja termorüüga tõmbasime üle.Originaal toru oli nii otsast,et siin polnud midagi taastada paraku
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Mootor on koos ja vahel:
Loodetavasti saab see nädal möiret kuulda. Isegi kui mootor on vahel, töötab ja auto sõidab omal jõul siis liikluskõlbulikkuse jaoks veel teha päris palju.
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ajasime õlirõhu üles,panime korraks käima,et näha mis teeb.Aga nina ja sumpsi polnud siis pikalt ei lasknud töödata.Hetkel vaja kütusetoru uus vedada,viimased jupid ehk jõuavad neljap ja siis auto meie poolt komplektne.Nv vaatame seade üle,teeme proovi ringid,veits ketsi ja võib kulunud rehvidega Terminatsile kätte anda
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Mootor käib ja töötab. Väike testvideo:
Võib küll tunduda ilusana, kuid reaalselt üks silinder käib poolikult. Küünlajuhe oli kahtlane ning kui see sai korda siis jättis ikkagi imelikult vahele. Otsustasime, et süütepool võib ehk väsinud olla (originaal!!!) ning 11.8 surveastme juures ei jaksa enam põletada.
Saan lõpuks külge pookida oma kaua oodatud Ferrari F50 Boschi süütepooli, mis peaks kokku välja andma 45 kV (60% rohkem kui praegu!!) Loodetavasti jaksab see kõrgel pöördel piisavalt täis laadida, et ei teki ka nitroga ühtegi probleemi. Samuti lähevad uued Bremi punased küünlajuhtmed. Nendel põhjustel ei saanud ka pöördeid väga palju kõrgemale lasta.
Uus süütepool ja juhtmed jōuavad kolmapäeval. Nädalavahetusel lähme teisele katsele.
► Näita Spoilerit
Saan lõpuks külge pookida oma kaua oodatud Ferrari F50 Boschi süütepooli, mis peaks kokku välja andma 45 kV (60% rohkem kui praegu!!) Loodetavasti jaksab see kõrgel pöördel piisavalt täis laadida, et ei teki ka nitroga ühtegi probleemi. Samuti lähevad uued Bremi punased küünlajuhtmed. Nendel põhjustel ei saanud ka pöördeid väga palju kõrgemale lasta.
Uus süütepool ja juhtmed jōuavad kolmapäeval. Nädalavahetusel lähme teisele katsele.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
25. november viisin süütepooli retrofittimisele koos uute küünlajuhtmetega. Sellest mõni aeg hiljem pidi motorist kahjuks karantiini jääma. Seejärel tulid pühad otsa ning seetõttu on 3-4 nädalat vaikust olnud.
Süütepooli lõpptulemus pidi välja nägema selline:
Elektrikule see aga ei sobinud ning arvas, et saab viisakamalt.
24. dets. sain teada, et süütepooli kokku panemise jaoks on jubinad tellitud, et asi kokku ja paika panna. Hetkel lihtsalt vanu videosid vaadanud, kui auto veel töötas ja ülevaatuse plaani pidanud. Peas on mul "võiks-valmis-olla" kuupäevaks pandud 1. märts kui võib suvekad uuesti alla panna. Selle aja sees peaks jõudma must lagi ja ÜV ära teha.
Loodetavasti selleks ajaks ilm lubab ja ei pea ÜV jaoks pool autot ringi ehitama . Annan uudiseid edasi kohe kui laekuvad.
Süütepooli lõpptulemus pidi välja nägema selline:
► Näita Spoilerit
24. dets. sain teada, et süütepooli kokku panemise jaoks on jubinad tellitud, et asi kokku ja paika panna. Hetkel lihtsalt vanu videosid vaadanud, kui auto veel töötas ja ülevaatuse plaani pidanud. Peas on mul "võiks-valmis-olla" kuupäevaks pandud 1. märts kui võib suvekad uuesti alla panna. Selle aja sees peaks jõudma must lagi ja ÜV ära teha.
Loodetavasti selleks ajaks ilm lubab ja ei pea ÜV jaoks pool autot ringi ehitama . Annan uudiseid edasi kohe kui laekuvad.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Lõpuks ometi saan midagi jagada.
Kahjuks Brexiti ja tolle uue UK koroonatüve tõttu on tarned täiesti lappes olnud. Eelmise nädala reedel jõudsid lõpuks kohale detsembri lõpus tellitud jubinad, et süütepool valmis ehitada. Elektrik ennustas, et käesoleva nädala laupäevaks jõuab valmis ehitada ning siis peale seda lähiajal läheb autole külge.
Peale seda tuleb auto ÜV kõlbulikuks teha. Need paar minutit, mis ta käia sai tuli 0 sinist nagu eeldatud, vast on nüüd CH näidud korras ja mootor nii tihke, et läheb CO'ga ka läbi. Loodetavasti kui süütepool küljes, siis saan uusi klippe näidata.
Kahjuks Brexiti ja tolle uue UK koroonatüve tõttu on tarned täiesti lappes olnud. Eelmise nädala reedel jõudsid lõpuks kohale detsembri lõpus tellitud jubinad, et süütepool valmis ehitada. Elektrik ennustas, et käesoleva nädala laupäevaks jõuab valmis ehitada ning siis peale seda lähiajal läheb autole külge.
Peale seda tuleb auto ÜV kõlbulikuks teha. Need paar minutit, mis ta käia sai tuli 0 sinist nagu eeldatud, vast on nüüd CH näidud korras ja mootor nii tihke, et läheb CO'ga ka läbi. Loodetavasti kui süütepool küljes, siis saan uusi klippe näidata.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
3 kuud tagasi tundus juba, et "kohe saab", kuid eksisin. Erinevad terviseprobleemid (kellel koroona, kes voodihaige jms) ja muu eraelu erinevatel võtmeisikutel lükkasid järjest edasi auto valmimist.
Märtsis sai moditud süütepool külge. Viisin koos uute juhtmetega, et kindel olla. Tundus jälle, et "hakkab looma". Seejärel tuli sisselase maha võtta, sest juhtme otsad murdusid küünalde peale ära ning muud moodi neid kätte ei saa. Okei, fain.
2 päeva hiljem kirjutati, et 2 silindrit ei tööta. Nädal aega prooviti elektrikuga kontakti saada, et kas too saaks tulla ja vaadata milles asi. Aprilli keskel läksin ise uurima natuke teise pilguga, et äkki on midagi lihtsat. Tõstsime küünlajuhtmeid ümber ning hakkas juba paremini käima, kuid mitte päris õigesti siiski. Tundus, et käib 5 silindri peal, mitte 4.
Mootor käis nii:
Pakkumisi häälele oli mitmeid. Mõni absurdsem kui teine. Pakuti, et kolb käib vastu kaant (ilmselt naljaga, see liiga idiootne), tõukur kinni jäänud (ise arvasin sama) või on küünlajuhtmel halb ühendus ning peksab kaande (minu jaoks täiesti uus probleem, kuid videosid vaadates siis kõlas küll päris sarnaselt).
Hiljem erinevaid asju välistades, tekkisid uued teooriad. Heli uute küünalde ja küünlajuhtmetega säilis. Heli tundus keti poolt valjem. Pinguti võeti välja ning see tundus korras. Huvi pärast mõõdeti surved üle ning keskmine tulemus 17bar. Vahepeal näitas elektrik elumärke ning arvas, et poolis mingid pütid vahetusse läinud.
Leidsime teise elektriku, kes asjasse süvenedes leidis mitu viga. MAP juhe oli aju ühendusest lahti, süütenurk aju järgi 10 kraadi aga stroboga nähti 20 kraadi, uus süütepool ei saanud läbi kuumakaitse piisavalt massi ja säde oli nõrk, süüteväljundid olid vales järjekorras.
18. aprill anti teada, et käib juba päris okeilt ja kõvasti paremini kui enne, aga üks silinder ei süüta, mootor gaasile ei reageeri ja tiksumise hääl on säilinud. 25. aprill telliti uuesti uued juhtmed ja need tulid Poolast nädal aega. 5. mai oli uute juhtmetega ikka sama seis. Motorist kahtlustas pihusteid, kuna see kütus ei meenutanud enam kütust ja "äkki" tõmbas solgi vahele. Andsin rohelise tule, et viidaks kontrolli.
13. mai kirjutati, et üks pihusti sorises ja mingi tükk oli ees olnud. Mõtlesin, et okei... paljulubav? Aga edasi? Lugesin sõnumit edasi...
"Igatahes võid nv järgi tulla. Nüüd käib nagu antsu viiul. Homme vaatan viimased asjad enda poolt veel üle. Ventikas miskipärast ei hakka tööle ka." Plaksutasin käsi juba, et täitsa lõpp, see päev ongi jõudnud lõpuks. See ventika mure ei huvitanud mind enam isegi. Järgmisel päeval tuli välja, et temp. anduri pistikud vahetusse läinud ja sellega ka korras nüüd.
Täna vahetas auto õnnelikult garaaže ning nüüd saab "nipet-näpet" tööd teha. Mootor on valmis ja käib. Kahjuks pole seades. Puksiiri peale sõitis ise.
Pildid ja videod:
Veel teha:
Õnneks homme vaba päev ja enamus juppe olemas. Sisuliselt saab umbes kolmandikust sellest nimekirjast lahti juba. Stay tuned!
Märtsis sai moditud süütepool külge. Viisin koos uute juhtmetega, et kindel olla. Tundus jälle, et "hakkab looma". Seejärel tuli sisselase maha võtta, sest juhtme otsad murdusid küünalde peale ära ning muud moodi neid kätte ei saa. Okei, fain.
2 päeva hiljem kirjutati, et 2 silindrit ei tööta. Nädal aega prooviti elektrikuga kontakti saada, et kas too saaks tulla ja vaadata milles asi. Aprilli keskel läksin ise uurima natuke teise pilguga, et äkki on midagi lihtsat. Tõstsime küünlajuhtmeid ümber ning hakkas juba paremini käima, kuid mitte päris õigesti siiski. Tundus, et käib 5 silindri peal, mitte 4.
Mootor käis nii:
► Näita Spoilerit
Hiljem erinevaid asju välistades, tekkisid uued teooriad. Heli uute küünalde ja küünlajuhtmetega säilis. Heli tundus keti poolt valjem. Pinguti võeti välja ning see tundus korras. Huvi pärast mõõdeti surved üle ning keskmine tulemus 17bar. Vahepeal näitas elektrik elumärke ning arvas, et poolis mingid pütid vahetusse läinud.
Leidsime teise elektriku, kes asjasse süvenedes leidis mitu viga. MAP juhe oli aju ühendusest lahti, süütenurk aju järgi 10 kraadi aga stroboga nähti 20 kraadi, uus süütepool ei saanud läbi kuumakaitse piisavalt massi ja säde oli nõrk, süüteväljundid olid vales järjekorras.
18. aprill anti teada, et käib juba päris okeilt ja kõvasti paremini kui enne, aga üks silinder ei süüta, mootor gaasile ei reageeri ja tiksumise hääl on säilinud. 25. aprill telliti uuesti uued juhtmed ja need tulid Poolast nädal aega. 5. mai oli uute juhtmetega ikka sama seis. Motorist kahtlustas pihusteid, kuna see kütus ei meenutanud enam kütust ja "äkki" tõmbas solgi vahele. Andsin rohelise tule, et viidaks kontrolli.
13. mai kirjutati, et üks pihusti sorises ja mingi tükk oli ees olnud. Mõtlesin, et okei... paljulubav? Aga edasi? Lugesin sõnumit edasi...
"Igatahes võid nv järgi tulla. Nüüd käib nagu antsu viiul. Homme vaatan viimased asjad enda poolt veel üle. Ventikas miskipärast ei hakka tööle ka." Plaksutasin käsi juba, et täitsa lõpp, see päev ongi jõudnud lõpuks. See ventika mure ei huvitanud mind enam isegi. Järgmisel päeval tuli välja, et temp. anduri pistikud vahetusse läinud ja sellega ka korras nüüd.
Täna vahetas auto õnnelikult garaaže ning nüüd saab "nipet-näpet" tööd teha. Mootor on valmis ja käib. Kahjuks pole seades. Puksiiri peale sõitis ise.
Pildid ja videod:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 31 Mär 2015, 15:28
- Telefon: 56651922
- Auto: Volkswagen golf mk4 vr6 4motion
- Asukoht: Tõrva
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Nägin seda masinat seal kui enda mk4 vr6 rooki juurde viisin mootori probleemiga! Jälgin huviga su teemat...
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kui nimekirjast tehtud asjad maha tõmmata, siis see näeks välja selline:
Tagumiste uste juhtmestik ja sidurilüliti on olemas, ilmselt nendega tegelen järgmiseks.
Seadistamisega on nüüd natuke raske. See kelle juurde tahtsin minna enam tervise tõttu ei saa seadistada. Mu back-up plan hüppas ka alt ära ja back-up back-up plaani mul polnud. Nüüd on. Asi on selles, et mees asub Tartus. Projektikaga sõita 180km x2 hambad ristis tõotab päris huvitav tulla. Samas kui auto garaažide ümbruses soojaks sõitsin ja 50ga kruiisides ja 2. käiguga paar tõmmet tehes tundus kõik väga soliidne niiet arvan, et probleeme tegelt ei tule. Aga huvitav sellegi poolest.
Pilt uutest esituledest:
► Näita Spoilerit
Seadistamisega on nüüd natuke raske. See kelle juurde tahtsin minna enam tervise tõttu ei saa seadistada. Mu back-up plan hüppas ka alt ära ja back-up back-up plaani mul polnud. Nüüd on. Asi on selles, et mees asub Tartus. Projektikaga sõita 180km x2 hambad ristis tõotab päris huvitav tulla. Samas kui auto garaažide ümbruses soojaks sõitsin ja 50ga kruiisides ja 2. käiguga paar tõmmet tehes tundus kõik väga soliidne niiet arvan, et probleeme tegelt ei tule. Aga huvitav sellegi poolest.
Pilt uutest esituledest:
► Näita Spoilerit