VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Väline temp andur on stange sees all oleva musta plastiku küljes paremal pool küll. Kui sul seal väike ümmargune auk ainult siis andur puudu ja pistik selle oma jah. Või on see plastik ise ka läinud?
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Plastik ise ka läinud järelikult, pistik töllerdas seal kuskil lihtsalt . Eks tellib anduri ära ja leiab mingi viisaka koha sellele.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Paraku see ei saa olla välise temp. anduri pistik, sest sinna otsa sai panna suunetule? Arvasin, et äkki see on siis udutule pistik, kuid udutulede sisselülitamisel see pirn ei hakanud põlema . Mis pistik see veel olla võib?
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
- Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
- Asukoht: Kadrina
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Suht puusalt panen, aga kas ei või olla tegemist suunatule juhtmega? Golf kolmel oli minu mäletamist mööda esistange sees suunatuli? Originaalis vähemalt.
Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Just, on küll suunatuli esistange sees. Ainus mure su teooriaga on see, et... suunatuli on juba ühendatud ja töötab laitmatult .
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
- Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
- Asukoht: Kadrina
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
No sellisel juhul peab ta olema ikka mingi välistermomeetri andur. Need olid ka vist olemas juba golf kolmel? Kui ainult üks kaabel tuleb, siis midagi muud ta olla ei saa. Kui pole juhuslikult skeemi leidnud mis vastupidist tõestaks..
Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5356
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Vaata ka teisele poole, seal arvatavasti samasugune pistik, ehk siis udukate juhtmed. Algsetel G3-del oli tehase poolt valmidus olemas, lülitist ei lähe sellepärast sul see põlema, et lülitil pole sul esiudukate funktsiooni ja tagumise lülitus neid põlema ei pane.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Lülitil on küll esiudukate funktsioon..jussike kirjutas: ↑05 Mär 2018, 17:58Vaata ka teisele poole, seal arvatavasti samasugune pistik, ehk siis udukate juhtmed. Algsetel G3-del oli tehase poolt valmidus olemas, lülitist ei lähe sellepärast sul see põlema, et lülitil pole sul esiudukate funktsiooni ja tagumise lülitus neid põlema ei pane.
Täpselt selline on:
► Näita Spoilerit
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Paremas stangenurgas on veel kliima rõhuandur (hõbedane silinder kliimatoru küljes) - ei mäleta enam missugune oli selle pistik.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5356
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Rõhuanduritel kipub kolme pinniga pistik tavaliselt olema.
Samas pani mind ennast ka kahtema pistiku värvus, mäletamist järgi olid udukatel siiski need mustad.
Aga kui tehasest pole udukaid olnud, siis kus see esiudukate fuktsiooniga lüliti sinna sai....
Samas pani mind ennast ka kahtema pistiku värvus, mäletamist järgi olid udukatel siiski need mustad.
Aga kui tehasest pole udukaid olnud, siis kus see esiudukate fuktsiooniga lüliti sinna sai....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Pead seda silmas?
► Näita Spoilerit
Selle töllerdava pistik on täpselt samasugune nagu suunatulel ning suunatuli istus ilusti sinna sisse:
► Näita Spoilerit
-
- Moderaator
- Postitusi: 7843
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
See hõbedane mille pildi panid peaks olema hoopis kliima välistemp. andur , ac pressure switch on mk3 üldse 4-klemmiga (sain vahepeal targemaks...).
Viimati muutis GTI, 05 Mär 2018, 19:12, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Temp anduril samasugune pistik. Ja kui sul ka see plastik kadunud siis ongi see selle oma, sest kliimaga volkaril see lihtsalt peab olema, samuti on see olemas ka MFA ga volkaril. Selle plastiku saad kindlasti kellegi käest või romulast.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Pilti või varuosakoodi on kõnealusest andurist? Ma leidsin ainult selliseid halli otsaga nagu varem näitasin .
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Plastikvõre kood on 1H6853666. Löö googlesse, näed milline välja näeb. Temp andur kinnitub selle külge väiksesse ümmargusse auku.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Nüüd eilsest hommikust on selline kala, et radika ventikad töötavad siis kui süüde sees on. Samal ajal hakkas kliima näitama -28c. Radika küljest võtsin sensori ära ja ikka töötasid koguaeg. Kust ma peaksin hakkama viga otsima? Kas kliima välis temp. ja ventikate kiirus on kuidagi seotud?
- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
you know you are doing something right when the haters come out.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ja ma arvasin et see mingi varukaitsmete koht, sest ùkski juhe ei jookse sinna... Kaen üle, ehk on kaitsmed läbi vms.
Viimati muutis VwBoy, 11 Mär 2018, 19:19, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler!
Põhjus: Spoiler!
- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Seal on kaks suurt pistikut all
you know you are doing something right when the haters come out.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Vahepeal suhteliselt kalla ja talla olnud, tuleb välja et VR6 on hübriid; sööb bensiini ja õli. Vahepeal peab õli juurde valama ja sõber ütles ka, et ei käi enam edasi nii nagu kunagi. Ju siis mootor hõredaks sõidetud, kuid ma ei süüdista kedagi, täiesti enda kätetöö Loodan, et suve sõidab ära ja siis järgmisel talvel ostab mingi bemmiroika asendusautoks kuni mootor remonti läheb. Suure kogemusepagasiga tegija on otsitud ning plaan on natuke jõudu juurde portimise näol ka teha.
Ette jõudsid tumedad suunad ja udukad, sai võetud tulede juhtmestik udukatega Golfi pealt ja kasuisa jootis ühe pistiku tagasi, mida enam polnud . Tellitud on GTI/VR6 stangelisa, stange õhuvõred ja too ventikate releeplokk, kõik krempel peaks see nädal jõudma. Kohale jõudsid ka uued tiivad, sest sool teeb hullu tööd ikka, suve jooksul on plaan veits keretöid tegema hakata. Tiivad on vaja lihvida, kruntida ja värvida. Selle loodan, enne juunit tehtud saada. Alla läksid suverehvid ja -veljed ja täitsa lust on sõita. Järgmine nädal tellin coiloverid ära, sest vedrud ikkagi väga väsinud. August läbi sõites käib iga ratas koopast läbi. Plaanis on võtta VMaxx coiloverid, sest TATechnixud pidid ees koopasse käima ja JOM'ide kohta VR6 puhul ma pole ka midagi head kuulnud, et see valik peaks olema kuldne kesktee kvaliteedi ja hinna suhtes.
Annan teada kas sain ventikad korda ning proovin kibekiirelt mõned pildid teha kõikide kellade ja viledega .
Ette jõudsid tumedad suunad ja udukad, sai võetud tulede juhtmestik udukatega Golfi pealt ja kasuisa jootis ühe pistiku tagasi, mida enam polnud . Tellitud on GTI/VR6 stangelisa, stange õhuvõred ja too ventikate releeplokk, kõik krempel peaks see nädal jõudma. Kohale jõudsid ka uued tiivad, sest sool teeb hullu tööd ikka, suve jooksul on plaan veits keretöid tegema hakata. Tiivad on vaja lihvida, kruntida ja värvida. Selle loodan, enne juunit tehtud saada. Alla läksid suverehvid ja -veljed ja täitsa lust on sõita. Järgmine nädal tellin coiloverid ära, sest vedrud ikkagi väga väsinud. August läbi sõites käib iga ratas koopast läbi. Plaanis on võtta VMaxx coiloverid, sest TATechnixud pidid ees koopasse käima ja JOM'ide kohta VR6 puhul ma pole ka midagi head kuulnud, et see valik peaks olema kuldne kesktee kvaliteedi ja hinna suhtes.
Annan teada kas sain ventikad korda ning proovin kibekiirelt mõned pildid teha kõikide kellade ja viledega .
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Selle nalja varastamine küll väga ilus nüüd ei olnud .
Küll jõuab, asendus uks ammu olemas tegelt.
- santospwnd
- Huviline
- Postitusi: 373
- Liitunud: 05 Jaan 2013, 16:22
- Telefon: 53 neli kaheksa 59 32
- Auto: T3 Westfalia, B5 passat 2,8 4motion, Corrado 2.9
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 6 korda
- Kontakt:
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Muidu TA ja JOM teevad kahte pidi regullitavaid coile ka, et saad jäikust reguleerida, mis peaks koopasse käimise elimineerima.
Kiirem kui Pässa Rixi tuunitud beõmvee