VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 10 Apr 2018, 10:26

Niisiis, proovisin pilte teha, nautige.
► Näita Spoilerit
Jutt ka selline, et roolilatt andis otsad :D. Õnneks tundub, et coilid + kasutatud roolilati ostmise kannatab samal ajal teha, ilma et peaks kuu aega jutti turbokaid paugutama.

Arvuti taha lükates näitas, et üks jahutusvedeliku temp. andur on vigane, kuid kuna neid on 3 tükki ja üks on mingi 4€ tükk, siis vahetan kõik välja. Sama lugu ka kliima surveanduri lülitiga, selle vahetan ka ära.

Stangekinnitused said lõpuks paigaldatud, enam ei töllerda stange kahte lehte. See nädal peaks veel kummist jalamatid jõudma.

Uued tiivad sain ka kätte, need tuleb ära lihvida, kruntida ja värvida. Suve jooksul hakkan uste pealt väikseid roostetäpikesi eemaldama, enne kui need hullemaks lähevad.

PS, otsin 357919379A välisõhu temp. sensorit.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Mai 2018, 10:39

Pole tükk aega midagi kirjutanud, suhteliselt kalla ja talla olnud.

Roolilatt sai vahetatud, doonorautoks oli Seat Cordoba 1.8. Jahutusflants sai kap. remonti uue tihendite, klambrite ja andurite näol. Auto idle paranes natuke :D. Kummist jalamatid on ka nüüd autos. Üks stangelisa pool suutis Tallinna vahel ära kaduda. Sõbrad tegid tiibade sisse võtmetega augud suuremaks, et oleks rohkem põhjust need välja vahetada. Tagumine, käigukasti padi andis ka otsad, mootor käib kahte lehte jälle. Ilmselt panen ühe polüst padja sinna ja siis teised 2 ka kui need otsad annavad.

PS, otsin 357919379A välisõhu temp. sensorit.

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas intzu » 01 Mai 2018, 13:10

Terminats kirjutas:
01 Mai 2018, 10:39
... Sõbrad tegid tiibade sisse võtmetega augud suuremaks...
Mis teha kui VW võti nii tugev on :lol:
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 17 Mai 2018, 00:21

Mõnda aega nüüd ilma tiibadeta ringi kruiisinud, politseionud pole torkima tulnud. Teen lähiajal mingi odava värvipurgi lahendusega mustad tiivad ette.

Vahetatud sai tagumine vasak uks, nüüd on üks roostekoht vähem ning auto üldpilt palju parem. Proovin lähiajal pilte teha.

Mootoripadi sai siiski Meyle toodangu vastu vahetatud ja kui nüüd uuesti vahetamiseks peaks minema, siis tuleb 100% kindlalt polü.

Õõtsapuks lõpetas koostöölepingu, alla läheb uus Febi õõts. Õõtsa demonteerimisel avastasin, et stabika kont läbi. Lemförderi oma. 3 kuud vana. Kas asi on mu lõigatud vedrudes või miks Lemförderi rooliotsad ja stabika kondid minul ainult 2-3 kuud kestavad, kui ma olen ainult head kuulnud Lemfist? See kõik tähendab, et teisel pool läheb ka õõts hakkama ja koos sellega stabika kondi vahetus. Jälle. Iseenesest pole midagi selle vastu, kuluosa ja kõike. Aga 3 kuud? Mida?

Kas keegi seletaks, kuidas ma saan kontrollida sisemise veovõlli otsa tervist? Välimisest saan aru, et ragiseb ja värki aga mingid imelikud kolksud ja raginad käivad läbi vastavalt sõidukiirusele, kuid välimine veovõll on okei.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 17 Mai 2018, 07:41

Sisemine ots ei tohi radiaalsuunas (üles-alla) loksuda, samuti pöörates. Veendu samas et loksud diffrist ei tule. Mõistlik liigend lahti võtta sest kuulide separaator võib katki olla. Saad ka siis puhtaks pesta ja uue määrdega kokku panna. Uus liigend ei maksa samas ka suurt midagi, kulumisjälgede korral mõistlik asendada uuega.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 17 Mai 2018, 10:40

GTI kirjutas:
17 Mai 2018, 07:41
Sisemine ots ei tohi radiaalsuunas (üles-alla) loksuda, samuti pöörates. Veendu samas et loksud diffrist ei tule. Mõistlik liigend lahti võtta sest kuulide separaator võib katki olla. Saad ka siis puhtaks pesta ja uue määrdega kokku panna. Uus liigend ei maksa samas ka suurt midagi, kulumisjälgede korral mõistlik asendada uuega.
Ideaalne, suured tänud!

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 22 Mai 2018, 11:09

Raginad jätkuvad, kuid seda metoodikat kasutades tundus korras olevat.

Õõtsaga on samuti mure, nimelt sai ilusti vahele pandud ja samat polti kasutatud, kuid õõts ikka loksub natuke edasi-tagasi? Õõts loksub just poldi tagumise poldi ümber, mis on kõvasti kinni keeratud. Mida teha?

Beluuga
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
Telefon: 58383262
Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Beluuga » 22 Mai 2018, 13:26

Sõbral oli sama asjaga sama mure ja tõesti tundusid need poldid nagu kinni olevat aga kui natsa jõudu kasutasin sain veel terve tiiru peale keerata ja kolin ja ragin lõppesid . Samas nad krudivad ennast suht kiirelt lahti , sai kasutatud veel keerme liimi siis nagu jäi pidama .

v2000
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 08 Aug 2012, 14:13
Telefon: 56715viis59
Auto: VW Golf III GTD ,VW Golf III TDi syncro, Audi A4 TDI Quattro
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas v2000 » 22 Mai 2018, 14:20

Beluuga kirjutas:
22 Mai 2018, 13:26
Sõbral oli sama asjaga sama mure ja tõesti tundusid need poldid nagu kinni olevat aga kui natsa jõudu kasutasin sain veel terve tiiru peale keerata ja kolin ja ragin lõppesid . Samas nad krudivad ennast suht kiirelt lahti , sai kasutatud veel keerme liimi siis nagu jäi pidama .

Tagumisele puksile käib selline vidin sisse, pole vaja enam meetrist toru poldijaoks ega liimi :D

https://articulo.mercadolibre.com.mx/ML ... 8-9091-_JM
Street Stock 2K (ätt) 151.4db

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 22 Mai 2018, 14:22

Beluuga kirjutas:
22 Mai 2018, 13:26
Sõbral oli sama asjaga sama mure ja tõesti tundusid need poldid nagu kinni olevat aga kui natsa jõudu kasutasin sain veel terve tiiru peale keerata ja kolin ja ragin lõppesid . Samas nad krudivad ennast suht kiirelt lahti , sai kasutatud veel keerme liimi siis nagu jäi pidama .
Uurisin välja poldi mõõtmed ning läksin nendega Baltic Bolti. Peale uue poldi panemist on väga timm & kolksuvaba. Vanat polti mõõtes tuleb välja, et see oli millimeeter liiga väike, mis võiski üldse põhjustada õõtsapuksi varajasemat surma kui vasakul pool. Teisel pool tundub, et on õige polt, sest õõts ei loksu üldse, ainult nii palju kui puks laseb.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 23 Mai 2018, 11:48

Nüüd on selline mure, et ostsin välisõhu temp. anduri (MFA oma), ühendasin ära ja mitte mõhkugi. Testpaneelist näitab ka -40c. Pistikusse vool tuleb ja andur näitab takistust õigesti. Kust viga otsida? Auto aju tahab mingit resetti vms?

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 29 Mai 2018, 21:35

Veits nipet-näpet tehtud; spidokasse 2 uut LED'i pandud põhivalgustuseks, sest üks vana pirn suri ära, inglisilmadesse 3 LED'i ära vahetatud, sest eelmised põlesid läbi ja summuti toruklambrit pingutatud.

Eelmine spidoka pirn vs uus:
► Näita Spoilerit
Pildi pealt natuke halb aru saada, aga nüüd näitab nii:
► Näita Spoilerit
Auto käis nüüd tasuta autokontrollis naistepäeva raames ning huvitav tulemus tuli. Amordid ja vedrud määrati okeiks? Kas amorditester vms tõesti näitaks, et need pole läbi?

Leiti sellised vead, et:

mootori alt on õline (see on minu silmis savi, nii või naa läheb kap. remonti),
parempoolse välimise rooliotsa kinnitusmutter oli lahti (keerati kinni)
tagumised rattalaagrid loksuvad (pingutasin üle ja panin määret juurde)
tagumised sillapuksid on läbi (olen lugenud, pidi ränk nu** olema vahetada. viin töökotta vist?)
vasak tagumine pidurivoolik on mõrane (ilmselt kõige suurem kühvel, see läheb esimesel võimalusel vahetusse)
pidurivedelikus on rohkem kui 2% vett (läheb koos voolikuga vahetusse, lasen süsteemi täiesti tühjaks)

Seega laias pildis pole suurt häda mitte midagi. Ainus mure ongi rooste siis, kuid sellega plaanin tegeleda sel ajal kui mootor kap. remondis on.

Pilti tiiva värvimise protsessist ja muud silmailu. Viimane pilt ei jää õiget pidi, ei tea mis teema on.
► Näita Spoilerit

kris282
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 12 Jaan 2011, 17:30
Auto: Golf 3 16V Gti, R25
Asukoht: Lõuna regioon/ Põlvamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas kris282 » 30 Mai 2018, 10:17

Mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] n**s see neid pukse vahetada. Kõige kehvem, mis võib juhtuda, et piduritorusid ei saa lahti. Muidu ca 2h töö.
Kris
Powered by GTI

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 30 Mai 2018, 10:18

kris282 kirjutas:
30 Mai 2018, 10:17
Mis ingli n**s see neid pukse vahetada. Kõige kehvem, mis võib juhtuda, et piduritorusid ei saa lahti. Muidu ca 2h töö.
Kris
See on see mis mina lugenud ja kuulnud olen, pole vaja ärrituda kohe :D.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 30 Mai 2018, 10:57

Vanad puksid tulevad üldjuhul jupphaaval välja ja uute sissevedamiseks oleks tõmmits tugevalt soovitatav. Pukside otspind on astmeline. Vaheta siis juba kõik 4 pidurivoolikut ära kui lammutamiseks läheb.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

K3n
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 03 Apr 2017, 15:58
Auto: Golf 3 1.8 66kw '96, G4 1.9 81kw '98
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas K3n » 30 Mai 2018, 13:43

Mis spidoka ledide mudel on? Oleks endal ka tarvis tellida :D

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 30 Mai 2018, 13:46

K3n kirjutas:
30 Mai 2018, 13:43
Mis spidoka ledide mudel on? Oleks endal ka tarvis tellida :D
Ma panin ise ainult 2tk, sinna üles. Kui tahad ka ainult sinna üles panna siis võin sulle kommiraha eest müüa, jäi üle paar tk :thumbup:.

kris282
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 12 Jaan 2011, 17:30
Auto: Golf 3 16V Gti, R25
Asukoht: Lõuna regioon/ Põlvamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas kris282 » 30 Mai 2018, 17:59

Terminats kirjutas:
30 Mai 2018, 10:18
kris282 kirjutas:
30 Mai 2018, 10:17
Mis ingli n**s see neid pukse vahetada. Kõige kehvem, mis võib juhtuda, et piduritorusid ei saa lahti. Muidu ca 2h töö.
Kris
See on see mis mina lugenud ja kuulnud olen, pole vaja ärrituda kohe :D.
Ei ärritunudki, lihtsalt, kui vähekenegi norm koht olemas, siis täiesti omal käel teostatav töö. :D
Powered by GTI

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 30 Mai 2018, 20:13

kris282 kirjutas:
30 Mai 2018, 17:59
Terminats kirjutas:
30 Mai 2018, 10:18
kris282 kirjutas:
30 Mai 2018, 10:17
Mis ingli n**s see neid pukse vahetada. Kõige kehvem, mis võib juhtuda, et piduritorusid ei saa lahti. Muidu ca 2h töö.
Kris
See on see mis mina lugenud ja kuulnud olen, pole vaja ärrituda kohe :D.
Ei ärritunudki, lihtsalt, kui vähekenegi norm koht olemas, siis täiesti omal käel teostatav töö. :D
Selge siis, tänud julgustuse eest :).

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 04 Juun 2018, 16:08

Tükk aega nüüd varuosasid vahtinud & plaan on paigas.

Mootori kap. remondi ajal teen ära järgmised asjad:

Kõik uued Brembo kettad & klotsid (eest ketas/kettad kõverad ja taga paremal ketas väga tugevalt ära sooninud)
V-Maxx coiloverid
Uste pealt roosteeemaldust
Uus õõts juhipoole (pole läbi, aga lihtsalt, et oleks enam vähem samal ajal vahetatud)
Polüuretaan mootoripadjad
Tagumised silla puksid
Rüüstatud pidurivoolikud

Tulevane mootori setup:
Mk4 VR6 plokikaanetihend
Sisselaskekollektori vaheplaat
1.8IAT sensor
276 Techtonics Tuning nukad
Tugevamad klapivedrud
2.9 sisselaskekollektor
Koonusfilter (plekiga eraldatud)

Kui mootor on oma lõppseades, siis läheb chippimisele, et võtta kasu rohkemast õhust.

Üks chipitootja ütles nii:
Kui kaas on porditud õigesti, siis isegi originaalsoftiga peaks teoreetiline jõulisa olemas olema, kuna mootorisse satub rohkem õhku, eelkõige just kõrgematel pööretel. Kuna aga 1995.a kasutati igasugust madala oktaaniarvuga bensiini, siis on ka süütekaardid tehtud küllaltki "safe" poolel, vältimaks mootori pidevat detoneerimist, kui kasutada 92 oktaaniarvuga bensiini. Chip tehakse ikka spetsiaalselt kohapeal teie autole.
Seega, lootused on kõrged.

Pusle ainus puuduv tükk on 2.9 sisselaskekollektor, seega andke tuld, pakkuge. Otsest valmimis kuupäeva pole, kuid enne suve lõppu võiks valmis olla. Eks see siin kajastu, kaugel auto on :) Hetkel olen avatud igasugustele soovitustele, mida äkki muuta või vahetada, et mis oleks parem jms.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 04 Juun 2018, 20:53

Kas kaane pordid ära? Raadiusega klapipesad, ka klapid võiks suuremad panna. Lisaks torukolle, sisse- ja väljalase kaanega täpselt kokku ajada. Kontrolli ka kas nukad on täpselt märgis (tavaliselt pole), eriti kui paned mk4 tihendi, paika timmimiseks on spets. nukaratas välja aretatud. 2.9 kolle peaks sama olema ainult throttle body on 2.9 -sel suurem, otsi ainult see ja võid eelnevalt seest ära ka poleerida. Räägi sellest sisselaske vaheplaadist ja 1.8 sensorist lähemalt mida need teevad. Lõpuks sellisele custom mootorile millel kangemad nukad ja pea porditud soovitaks progeaju - selle vajadusest saad varsti aru kui chipiga maadlema hakkad. :D
Aga edu ehitamisel ja puuga rahakotti! :thumbup:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

corradomees
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
Auto: vw corrado vr6 syncro
Asukoht: Põlva
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 9 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas corradomees » 04 Juun 2018, 21:23

Tere. Kui juba jutuks tuli siis kes veel ei tea .... siin on vr6 (12 valve) 2,8 ja2,9 sisselaske kollektorite erinevus selgelt näha.
Screenshot_2018-06-04-22-16-39.png
Screenshot_2018-06-04-22-16-39.png (783.99 KiB) Vaadatud 11300 korda

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 04 Juun 2018, 21:32

Tänud, jälle selgem! Samas põhiprobleemi see ei lahenda e. sisselaskekanalid silindriteni on ikka erineva pikkusega. Selleks tuleb Schricki kolle hankida.
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
alkeemik
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

ri5t0
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
Auto: Seat
Asukoht: Tallinna, Läänemaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ri5t0 » 04 Juun 2018, 22:10

Ja raha on vaja 😀
Seat Cordoba Vario

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 05 Juun 2018, 15:00

Pea läheb ka portimisse, jah.
Juhtpukside vahetus, kaanelihv, kaaneport, klapipesade lõikus, ploki puhastamine, silindrite hoonimine ja komplekteerimine, kolbide ja kepsude tasakaalustamine
Need ka :).

1.8IAT sensor on lahtise elemendiga & loeb täpsemalt. Istub VR6 kolle sisse 1:1'le. Sisselaskekolle vaheplaat vähendab kolle enda temperatuuri, mida kaas sellele edasi annab. Tulemuseks on külmem sisselaske õhk, (rohkem õhku, rohkem kütust, rohkem pauku :)) ja parem sensor, mis seda täpsemalt loeb ja süüte väga täpselt paika paneb.

Vasta

Mine “Huviliste autod”