VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Moderaator: etnies858
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kas see on ikka orig. pirn või on otsitud mingi asendus? Pilti kahjuks pole...
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kuna "leitud" kataloogi all ütleb nõnda: "1 Pakkumist (1 otsitavat, 0 analoogi, 0 universaalset osa)" siis ma usun, et peaks originaal olema. Eks lähiajal tellin ära ja kindlasti annan teada .
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 72 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
No problem,hea et aidata sain Vaata et kohe rohkem tellid, saad saatusekaaslastele parseldada edasi
to GTi: nad tegelevadki originaalosade vahendamisega,seega raudselt originaal! Kui sokli nimetuse/koodi saaks,siis saaks hiinast usast vms otsida.
to GTi: nad tegelevadki originaalosade vahendamisega,seega raudselt originaal! Kui sokli nimetuse/koodi saaks,siis saaks hiinast usast vms otsida.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
See ei ole roolivõimupump, mis kohe laiali lendab. See on veepump. See käib rihma all kaheksasse ja ma ausalt imestan, et see süsteem kõik koos veel püsib. Ma arvasin, et see on roolivõimupump, kuid hääl ei muutunud rattaid keerates. Huvi pärast sikutasin natuke õhufiltrikorpust eest, et kogu rihmasüsteemi näha ja täitsa pekkis, ma ei julge pöördeid üle 3000 lasta ning sõidan äärmistel juhtudel, sest see näeb ausalt nii kohutav välja. Kasuisa seletas ilusti pikalt, mis juhtuda võib, kui see täiesti otsad annab .Terminats kirjutas: Roolivõimupump kiunub veel hullemini, kuid nüüd tühikäigul teeb sellist häält nagu lendaks kohe laiali, niiet see liikus hetkel esimeseks prioriteediks.
Aga otsing on juba tehtud, võtan SKF pumba, mis on üks kallimatest ning sellel on metallist tiivikud, kellegil foorumite peale ei tundunud ühtegi halba sõna olevat öelda.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Tegus nädalavahetus oli!
Veepump sai vahetatud, rõõm oli kuulda kuidas kõik käis nagu kellavärk ning muidugi see tunne, kui ise midagi olulist vahetatud saad . Ainus imelik asi minu jaoks oli see, et sisselase oli jälle õli täis, suvel sai seda juba puhastatud kui alles auto ostsin. Kasuisa seletas jälle kuidas õli sinna satub ning otsustasin öösel peale 2 tunnist videote vahelist surfamist, et sebin mingisuguse oil catch cani sinna. Suht rõve mõelda millised sisselaske klapid lõpuks olla võivad.
See jutt seostus veepumba vahetusega sellepärast, et sisselaske kopsiku peab ära võtma, et ligi pääseda .
Üleeile öösel lagunes lõpupütt ära ning sinna sai nüüd lihtsalt toru lõpuni välja keevitatud. Paugub ja mürtsub veits ägedamalt, hääl ise valjemaks ei läinud, kui siis ainult natuke metalsemaks.
Nimekirjas järgmiseks oleks:
Peale kõike seda võib nn modima hakata.
Pildid, mis sai tehtud:
Vana veepump väljas, jahutusvedeliku jäänused.
Poolik ABS juhe.
Summuti jäänused.
Uus keevitatud toru.
Küsimus: kuidas ma tean kas asi on roolivõimupumbas või roolilatis, kui keeramisel süsteem undab?
Veepump sai vahetatud, rõõm oli kuulda kuidas kõik käis nagu kellavärk ning muidugi see tunne, kui ise midagi olulist vahetatud saad . Ainus imelik asi minu jaoks oli see, et sisselase oli jälle õli täis, suvel sai seda juba puhastatud kui alles auto ostsin. Kasuisa seletas jälle kuidas õli sinna satub ning otsustasin öösel peale 2 tunnist videote vahelist surfamist, et sebin mingisuguse oil catch cani sinna. Suht rõve mõelda millised sisselaske klapid lõpuks olla võivad.
See jutt seostus veepumba vahetusega sellepärast, et sisselaske kopsiku peab ära võtma, et ligi pääseda .
Üleeile öösel lagunes lõpupütt ära ning sinna sai nüüd lihtsalt toru lõpuni välja keevitatud. Paugub ja mürtsub veits ägedamalt, hääl ise valjemaks ei läinud, kui siis ainult natuke metalsemaks.
Nimekirjas järgmiseks oleks:
- küünlad (NGK BKR5EKU),
- küünlajuhtmed (ka NGK omad),
- õlipüüdjatopsik (ei kujuta ette mis päris eesti keelne nimetus on ),
- uus rulliku laager (praegune käib liiga kergelt kuidagi ja sahiseb),
- ette paremale uus ABS juhe,
- kliimapirnid (alustasin tellimiseprotsessi veits lollilt, just reedel ja nüüd kogu nädalavahetuse vastust oodanud ).
Peale kõike seda võib nn modima hakata.
Pildid, mis sai tehtud:
Vana veepump väljas, jahutusvedeliku jäänused.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kuidas sa seda laagrit vahetada proovid, see on koos rullikuga ning siiani pole ka leidnud kohta kes seda eraldi pakuks - ikka koos pingutajaga (või kui oled leidnud siis paluks lahkesti viidet kes pakub).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Tere. Laagrit sellel tõesti vist keegi ei vaheta.Kui keegi kuskilt seda rullikut ilma pingutita ei saa siis mul on paar tükki tutikaid tagavaraks, kui on tarvis saan aidata!?
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Eelmainitud www.h2.ee'st vastati kliimapirnide kohta.
Oleneb muidugi mis firma omad ning mis hinnaks pakud, kuid ilmselt olen huvitatud küll
Täitsa pekkis. Nüüd jälle ideed otsas, kust saada võiks .Hello!
Part 1H0919243 more no available.
Kind regards,
Pidasin silmas tutikat rullikut jep, ma ei tea miks ma rulliku laagrina selle kirja panincorradomees kirjutas: ↑08 Jaan 2018, 17:38Tere. Laagrit sellel tõesti vist keegi ei vaheta.Kui keegi kuskilt seda rullikut ilma pingutita ei saa siis mul on paar tükki tutikaid tagavaraks, kui on tarvis saan aidata!?
Oleneb muidugi mis firma omad ning mis hinnaks pakud, kuid ilmselt olen huvitatud küll
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Päris kindlasti saaks sinna viisaka led-lahenduse pirni asemele tekitada - see et eelmistega plokk läbi läks on ilmselt valesti valitud led+eeltakisti, mis tekitas liiga suure koormuse. Samas eelistan ise ka hõõgniit-pirnlahendusi nagu originaaliski. Kindlasti saaks algse pirni järgi sinna sobiva lahenduse otsida kui teaks kui võimas see pirn peab olema (või palju ta voolu tarbib).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Need pistiku otsad on nii nõmeda nurga taga ka, multimeetriga sinna küll ligi ei pääse. Ma eelistaks küll originaalpirne, kuid hetkel tundub, et midagi muud peabki välja mõtlem .GTI kirjutas: ↑08 Jaan 2018, 18:49Päris kindlasti saaks sinna viisaka led-lahenduse pirni asemele tekitada - see et eelmistega plokk läbi läks on ilmselt valesti valitud led+eeltakisti, mis tekitas liiga suure koormuse. Samas eelistan ise ka hõõgniit-pirnlahendusi nagu originaaliski. Kindlasti saaks algse pirni järgi sinna sobiva lahenduse otsida kui teaks kui võimas see pirn peab olema (või palju ta voolu tarbib).
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Epartsist juba kindlasti uurinud neid pirne? https://www.eparts.ee/catalog/#part_num ... e:10/tab:3
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Esimest korda kuulen epartsistJ.Aru kirjutas: ↑08 Jaan 2018, 20:13Epartsist juba kindlasti uurinud neid pirne? https://www.eparts.ee/catalog/#part_num ... e:10/tab:3
Eks annan teada kuidas läheb, suured tänud sulleTeie tellimus nr. 1344 on meieni jõudnud.
Kontrollime kauba saadavust ja tarneaega ning saadame Teile kinnituse.
Lugupidamisega,
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ausõna ainult probleemid selle autoga...
Täna sai sõidetud linna, siis 9 tundi hiljem tagasi koju ja õhtul umbes 20 minutiline sõit ning selle 20 minutilise sõidu ajal hakkas aku tuli põlema. Andsin veits tuure ning aku tuli kustus ning tuled põlesid erksamalt. SIis oli selge, et genekas annab otsi. Samas käima läks ta normaalselt. Multimeetriga mõõdetult seisva autoga sain 12.4v, mis on veel normaalsuse piires, kuid töötava autoga, täistulede, kliima ja salongituledega sain mõõduks 11.38v, mis ei ole kohe kindlasti normaalne. Töötava autoga peaks vähemalt 13.8v minu teada olema?
Küsimus seisneb selles mida edasi teha? Mida ma proovida saan, et äkki on mingi lihtne parandus ja midagi ilmselget jääb kahe silma vahele? Uus genekas? Või lasta töökojas praegusel genekal harjad, laagrid ja pingerelee ära vahetada? Või äkki on asi akus üldse kuidagi? Rihm ise on pingul ning ei libise.
Täna sai sõidetud linna, siis 9 tundi hiljem tagasi koju ja õhtul umbes 20 minutiline sõit ning selle 20 minutilise sõidu ajal hakkas aku tuli põlema. Andsin veits tuure ning aku tuli kustus ning tuled põlesid erksamalt. SIis oli selge, et genekas annab otsi. Samas käima läks ta normaalselt. Multimeetriga mõõdetult seisva autoga sain 12.4v, mis on veel normaalsuse piires, kuid töötava autoga, täistulede, kliima ja salongituledega sain mõõduks 11.38v, mis ei ole kohe kindlasti normaalne. Töötava autoga peaks vähemalt 13.8v minu teada olema?
Küsimus seisneb selles mida edasi teha? Mida ma proovida saan, et äkki on mingi lihtne parandus ja midagi ilmselget jääb kahe silma vahele? Uus genekas? Või lasta töökojas praegusel genekal harjad, laagrid ja pingerelee ära vahetada? Või äkki on asi akus üldse kuidagi? Rihm ise on pingul ning ei libise.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Arvasin, et googeldades jõudnud selle kohani Sealt on hea orginaalkoodi järgi juppe otsida vahest, sealt ka ise mõne x jupi saanud (näiteks antennijala tihend) mida kuskil eraldi ei müüda. Igastahes hoiame pöialt, et sealt ka kätte saaks.Terminats kirjutas: ↑08 Jaan 2018, 20:46Esimest korda kuulen epartsistJ.Aru kirjutas: ↑08 Jaan 2018, 20:13Epartsist juba kindlasti uurinud neid pirne? https://www.eparts.ee/catalog/#part_num ... e:10/tab:3
Eks annan teada kuidas läheb, suured tänud sulleTeie tellimus nr. 1344 on meieni jõudnud.
Kontrollime kauba saadavust ja tarneaega ning saadame Teile kinnituse.
Lugupidamisega,
Geneka kohapealt kontrolli mis pinget näitab kui plussi võtad otse geneka klemmilt (kui ikka saab, pole vr6te ise isegi mitte lähedalt näinud, rääkimata, et midagi seal teinud oleks ) ja massi paned vastu mootorit. Kui ikka pinge madal siis vaadata üle harjad ja kontaktrõngad, vajadusel vahetada. Paljudel harjad koos pingeregulaatoriga.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Selge, see tundub nii-võrd kui-võrd tehtav. Kuidas harjad ja kontaktrõngad üle vaatan?J.Aru kirjutas: ↑08 Jaan 2018, 22:46Geneka kohapealt kontrolli mis pinget näitab kui plussi võtad otse geneka klemmilt (kui ikka saab, pole vr6te ise isegi mitte lähedalt näinud, rääkimata, et midagi seal teinud oleks ) ja massi paned vastu mootorit. Kui ikka pinge madal siis vaadata üle harjad ja kontaktrõngad, vajadusel vahetada. Paljudel harjad koos pingeregulaatoriga.
Kolmapäeval võiks mustika keskuse all klubi kohtumise ajal mõne targemaga koos viga otsida, kui auto nii kaua vastu peab .
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ei oska öelda kuidas sellel genekal asjad lahendatud on, osadel saab vist isegi ilma suurema lammutamiseta kahe poldi lahti keeramisel harjad välja. 1.9 81kw mootoril pidi näiteks genekal plastikkatte ära võtma, kaugjuhtimise teel raske selgitada, eriti kui isegi ei tea.Terminats kirjutas: ↑08 Jaan 2018, 23:05Selge, see tundub nii-võrd kui-võrd tehtav. Kuidas harjad ja kontaktrõngad üle vaatan?J.Aru kirjutas: ↑08 Jaan 2018, 22:46Geneka kohapealt kontrolli mis pinget näitab kui plussi võtad otse geneka klemmilt (kui ikka saab, pole vr6te ise isegi mitte lähedalt näinud, rääkimata, et midagi seal teinud oleks ) ja massi paned vastu mootorit. Kui ikka pinge madal siis vaadata üle harjad ja kontaktrõngad, vajadusel vahetada. Paljudel harjad koos pingeregulaatoriga.
Kolmapäeval võiks mustika keskuse all klubi kohtumise ajal mõne targemaga koos viga otsida, kui auto nii kaua vastu peab .
Igastahes alusta pinge mõõtmisest, ühe autoga kogemus kus samuti akut ei laadinud, isegi uus genekas sai juba peale aga ikka sai aku tühjaks. Mootori mass oli kehv, uue massiga laulis ja toimis jälle (tegelikult ütles kõrv ära, et starter kuidagi laisalt veab aga ei osanud kohe juhtmeid kahtlustada).
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Väga suured tänud, eks troubleshootin, googeldan ja möllan, annan jooksvalt teada, mis teada olen saanudJ.Aru kirjutas: ↑08 Jaan 2018, 23:12Ei oska öelda kuidas sellel genekal asjad lahendatud on, osadel saab vist isegi ilma suurema lammutamiseta kahe poldi lahti keeramisel harjad välja. 1.9 81kw mootoril pidi näiteks genekal plastikkatte ära võtma, kaugjuhtimise teel raske selgitada, eriti kui isegi ei tea.Terminats kirjutas: ↑08 Jaan 2018, 23:05Selge, see tundub nii-võrd kui-võrd tehtav. Kuidas harjad ja kontaktrõngad üle vaatan?J.Aru kirjutas: ↑08 Jaan 2018, 22:46Geneka kohapealt kontrolli mis pinget näitab kui plussi võtad otse geneka klemmilt (kui ikka saab, pole vr6te ise isegi mitte lähedalt näinud, rääkimata, et midagi seal teinud oleks ) ja massi paned vastu mootorit. Kui ikka pinge madal siis vaadata üle harjad ja kontaktrõngad, vajadusel vahetada. Paljudel harjad koos pingeregulaatoriga.
Kolmapäeval võiks mustika keskuse all klubi kohtumise ajal mõne targemaga koos viga otsida, kui auto nii kaua vastu peab .
Igastahes alusta pinge mõõtmisest, ühe autoga kogemus kus samuti akut ei laadinud, isegi uus genekas sai juba peale aga ikka sai aku tühjaks. Mootori mass oli kehv, uue massiga laulis ja toimis jälle (tegelikult ütles kõrv ära, et starter kuidagi laisalt veab aga ei osanud kohe juhtmeid kahtlustada).
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kuna võrril on genekas sl.kolle all siis on eriti nilbe tema tagaosale ligi pääseda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ehk oleks täna kellegil aega multimeetriga pilku peale visata ja viga otsida? Kaks pead on ikka kaks pead .
edit: aku andis saba & mootor tegi viimased puterdused ja enam käima ei lähe. vaatan ja näpin juhtmeid, kuid arvestan juba geneka vahetusega. soovitage brände
edit: aku andis saba & mootor tegi viimased puterdused ja enam käima ei lähe. vaatan ja näpin juhtmeid, kuid arvestan juba geneka vahetusega. soovitage brände
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Mina hoidsin ka pöialt, arvestades kui kaua see kliimapirnide saaga kestnud on, kuid tahes tahtmata...
Ma muutun vaikselt meeleheitlikuks juba...Tere!
Temporary customer support in Estonian language is not available, please excuse us for that!
Parts that You have ordered are not in production anymore. They are not available for orders.
Your order has been cancelled. Sorry...
Genekast nii palju, et geneka d+ juhe näitab täpselt nii palju kui akugi, ehk vool jõuab sinna. Mass on korralik. Rihm ajab genekat ringi. Sellel eeldusel case closed, et uut genekat vaja? Boschi oma vist uuesti ei osta, hindu vaadates vähemalt. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab kaua mõni kasutatud ka kesta võib, samas mingit uut hiinakat ka päris ei taha. Või viiks praeguse taastamisse? Täielik dilemma, palun andke nõu mida teha.. .
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Genekalt mõõtsid ikka töötava mootoriga ja said sama tulemuse mis akulgi ehk ei lae? Genekal ikkagi harjad ja rootor esialgu üle vaadata, need kuluvad lihtsalt ära nagu piduriklotsidki, alati ei pea koos supordiga vahetama.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Jepjep, kõik märgid viitasid geneka sisemusele. Ma ausalt ei tea, kas ma tahan genekat lahti kiskuda, harjasid ma tean, et saab eraldi osta, aga mis keiss rootoriga?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Mul juba mõte kiilub Mõtlesin ikka kontaktrõngaid, nendel genekatel mida näppinud olen on saanud neid edukalt vahetada. Kui ei eksi siis maksid Passatile ming 3 või 4 euri ehk suurusjärk mitte midagi. Selle jaoks muidugi tuli juba genekas maha võtta ja veidike rohkem vaeva näha (kaks juhet joota ja mõni kruvi rohkem lahti kruvida).
-
- Huviline
- Postitusi: 481
- Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
- Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 15 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Mis maailma jaos sa paikned?
Tallinnas on selline firma/ koht nagu Aleklena OÜ, teevad väga kvaliteetselt ja mõistliku hinnaga starterite/genekate taastamist ja remonti.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Täiesti pekkis, see ei ole võimalik... mu auto puterdas Pärnu maanteel ning jõudsin parklasse enne kui täiesti ära suri. See Aleklena OÜ asub ka Pärnu maanteel, 2 minuti kaugusel mu surnud autost. Kas saatus viis tõesti kokku midagi sellist? Homme saadan kirja neile, väga suur tänu sulle .
Tänud, et aitasid kaartide pealt autot parandada, õppisin palju genekate kohta selle ühe päevaga .