VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 29 Jaan 2018, 15:52

GTI kirjutas:
29 Jaan 2018, 15:36
Terminats kirjutas:
29 Jaan 2018, 12:40
Selles remondikomplektis on uus suppordi kolb ka, see nägi ka väsinud välja :)
Kelle tootja rem.komplekt on? Kas kolvi sees on ka kässari pealejooksmise mehanism olemas?
Kusjuures seda ma ei vaadanudki..

Tellisin selle: https://aeromotors.ee/92723-900881385.html

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas CD-R » 29 Jaan 2018, 18:45

Minu ostetutel küll ei olnud, tõstsin vanalt kolvilt uuele üle.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 30 Jaan 2018, 11:51

CD-R kirjutas:
29 Jaan 2018, 18:45
Minu ostetutel küll ei olnud, tõstsin vanalt kolvilt uuele üle.
Olgu, tänud. Hea asi, mida meeles pidada.

Tundub, et väga tegus nädalavahetus tuleb :D.
  • Kõrvalistuja poolel taga ka rattalaager ära vahetada (miks muidu uus ostetud sai? kui juba siis juba :D)
  • ABS võrud tagumistele ketastele paigaldada
  • Tagumised suppordid ära taastata uute kaitsekummide ja uute kolvidega
  • Pidurid ära õhutada uue pidurivedelikuga
Igaks juhuks tellisin uued õhutusnipplid ka ära, kui mõni puruks peaks minema. Peale seda peaks pidurid ägedamad olema ning midagi ei tohiks peale jääda :).

Siin on ka pilt pidurikettast, peale ca 15km sõitu, kui kässar peale jäi. Iga foori taga mässasin kässariga, tõmbasin korduvalt peale ja maha kuni minema sõites polnud tunda, et nina tõuseks.
► Näita Spoilerit

corradomees
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
Auto: vw corrado vr6 syncro
Asukoht: Põlva
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 9 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas corradomees » 30 Jaan 2018, 12:44

:shifty: Tere. Päris ilus pilt, nagu võidusõidust tulnud!

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 05 Veebr 2018, 09:46

Niisiis.. nädalavahetusel tehtud:
  • Tagumised pidurisadulad taastada
  • Tagumistele piduriketastele uued ABS võrud
  • Kõrvalistuja poolsele tagumisele rattale ka uus rattalaager
  • Uued tuulutusniplid
  • Pidurid õhutada uue pidurivedelikuga
Kõik on okei ja pidurid töötavad, ainult et pedaal on nüüd pehmem kui enne. Pidurid siiski töötavad, kui pedaal käib esimesed 2-3 sentimeetrit tühja ja võtab suht lõpust. Õhutamisprotsess sai mitu korda läbi tehtud ja vedelikku pidevalt juurde valatud, kas süsteemis saab ikka veel õhk sees olla? Või äkki jääb mul midagi muud kahe silma vahele?

Samuti sai avastatud, et parempoolne tagumine käsipiduritross teeb ratta juurest tõmmates mingit sahisevat häält nagu oleks mingi nurga taga kinni kuskil, niiet see on ka plaanis ära vahetada. Ilmselt lihtsalt läbi roostetanud vms.

Lugesin ka roolivõimupumba "inisemise" kohta lähemalt ning miks see heli üldse tekib jms. Tuleb välja, et võib piisada vedelikuvahetusest, kui vana vedelik on oma määrdeomadused ära kaotanud ning õhk on kuidagi sisse tekkinud. Proovin lähiajal vedeliku ära vahetada ning kui "inisemine" säilib, siis tuleb pumbavahetus.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 05 Veebr 2018, 18:43

Terminats kirjutas:
05 Veebr 2018, 09:46
Kõik on okei ja pidurid töötavad, ainult et pedaal on nüüd pehmem kui enne. Pidurid siiski töötavad, kui pedaal käib esimesed 2-3 sentimeetrit tühja ja võtab suht lõpust. Õhutamisprotsess sai mitu korda läbi tehtud ja vedelikku pidevalt juurde valatud, kas süsteemis saab ikka veel õhk sees olla? Või äkki jääb mul midagi muud kahe silma vahele?
Kas klotsid-kettad jäid vanad või läksid uued klotsid vahele (selle punase ketta pildi põhjal pakuks et siiski läksid uued? :) ) ?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 06 Veebr 2018, 09:04

GTI kirjutas:
05 Veebr 2018, 18:43
Terminats kirjutas:
05 Veebr 2018, 09:46
Kõik on okei ja pidurid töötavad, ainult et pedaal on nüüd pehmem kui enne. Pidurid siiski töötavad, kui pedaal käib esimesed 2-3 sentimeetrit tühja ja võtab suht lõpust. Õhutamisprotsess sai mitu korda läbi tehtud ja vedelikku pidevalt juurde valatud, kas süsteemis saab ikka veel õhk sees olla? Või äkki jääb mul midagi muud kahe silma vahele?
Kas klotsid-kettad jäid vanad või läksid uued klotsid vahele (selle punase ketta pildi põhjal pakuks et siiski läksid uued? :) ) ?
Läksid vanad tagasi.. Peaksid uued? Mis rolli see mängida võib? Pidurdamine iseenesest on väga hea. Asfalti peal, vähem lumisemas kohas sai proovitud ja on kindlasti parem kui enne.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 11 Veebr 2018, 12:35

Autoga juhtus selline pikka aega oodatud asi...

roolivõimupump läks vahetusse.

Pildid eelmisest vedelikust ja uuest pumbast:
► Näita Spoilerit
Protsess läks suhteliselt valutult. Kõige suurem mure oli rihmaratta poltide lahtisaamises ning uue pumba tagasi panemises, sest need puksid ei lasknud pumbal oma kronza vahele minna, kuid väikse peksmise peale läks sisse küll. Autos on nüüd nii vaikne, et pihustite tööd on kuulda. Mitte mingisugust undamist ega inisemist, kõik käib nagu kellavärk (ilma tiksumiseta siiski :D). Väga harjumatu on nüüd sõita, käiguga pidurdada ja parklas manööverdada täies vaikuses. Koos sellega sai ka roolivõimuvedelik ära vahetatud Febi Bilsteini toodangu vastu.

Nimekirjas järgmiseks oleks oil catch can (mis jõudis see nädal kohale), küünlad ja küünlajuhtmed. Oil catch cani jaoks oleks vaja voolikuid, mis õlile vastu peavad ja metallist käsna vms sinna sisse.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 11 Veebr 2018, 14:50

Panid ikka rohelise roolivedeliku?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 11 Veebr 2018, 17:12

GTI kirjutas:
11 Veebr 2018, 14:50
Panid ikka rohelise roolivedeliku?
Ma polnud ausalt öeldes kindel, kuid ostetud roolivõimu vedeliku tootekirjelduses on "Värv: roheline". Niiet jah, roheline roolivedelik sai :).

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 18 Veebr 2018, 20:01

Vahetatud küünlad ja küünlajuhtmed, NGK toodang läks kõik. Tühikäigul käib veits sujuvamalt ja kiirendus paranes 0.5 kuni 1%. Vägev. Samuti sai vahetatud parempoolne käsipiduritross ja nüüd saab külksi lasta jälle, kõik toimib ägedalt :D. Eelmised küünlajuhtmed läksid ühelt või teiselt poolt kõik katki. Üks oli küünla küljes Macgyveri teibiga, teise küljes mingi liimiga ja ülejäänud olid niisama, nii nagu peaks.

Olin ka rattapöörete anduri ette ostnud, kuid tuleb välja, et minu aasta omale seda eraldi ei müüda..? Mul on selline, mille küljest tuleb väga pikk juhe ja läheb otse ABS moodulisse ning see juhe on katki läinud. Annab seda kokku tinutada? Seda juhet taga ajades avastasin, et salongiõhufilter puudub täiesti, see on juba tellitud (Boschi söefilter). Järgmisena tahaks legendaarse crackpipe ära vahetada ning oil catch cani paigaldada.

Kasutaja avatar
Zenki
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
Auto: Roller
Asukoht: Rapla-Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Zenki » 20 Veebr 2018, 01:15

See oil catch can ei ole alati igapäeva autole kõige parem lahendus. Tuleks eelistada ikkagi originaal süsteemi. Võib hakata linnas sõites salongi vastikut haisu tõmbama. Mul on filter catch cani pealt viidud veel eraldi kaugemale. Üsna madalale mootoriruumi, kuid kohati viskab ikkagi vastiku kirbe lõhna salongi. Pika peale hakkavad silmad kipitama.
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas golfimees » 20 Veebr 2018, 08:31

Abs anduril siiski 2 varianti: vanem tüüp koos juhtmega, pistik on kapoti all rattakoopa juures, ümar must; uuem tüüp andur eraldi, juhe läheb otse pistikuga anduri külge. Mõlemal juhul tegelikult saad juhtme ära parandada kui ainult selles viga, katki lõigatud vms.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 20 Veebr 2018, 08:47

Zenki kirjutas:
20 Veebr 2018, 01:15
See oil catch can ei ole alati igapäeva autole kõige parem lahendus. Tuleks eelistada ikkagi originaal süsteemi. Võib hakata linnas sõites salongi vastikut haisu tõmbama. Mul on filter catch cani pealt viidud veel eraldi kaugemale. Üsna madalale mootoriruumi, kuid kohati viskab ikkagi vastiku kirbe lõhna salongi. Pika peale hakkavad silmad kipitama.
Salongi sattuv hais sõltub kui hõre sul mootor on, korralik tihe või rem. mootor ei erita tuulutusest ei õli ega mingit vingu. Mul ka õlipüüduri topsik peal ning voolik läheb pikalt põhja alla.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 20 Veebr 2018, 08:50

Zenki kirjutas:
20 Veebr 2018, 01:15
See oil catch can ei ole alati igapäeva autole kõige parem lahendus. Tuleks eelistada ikkagi originaal süsteemi. Võib hakata linnas sõites salongi vastikut haisu tõmbama. Pika peale hakkavad silmad kipitama.
Ma saan aru ebameeldivatest tagajärgedest, kuid minu meelest sisselaskes võiks olla ainult õhk ja silindris õhk ja kütus, mitte veel mingit järelejäänud õli ja kondensatsiooni :).
golfimees kirjutas:
20 Veebr 2018, 08:31
Abs anduril siiski 2 varianti: vanem tüüp koos juhtmega, pistik on kapoti all rattakoopa juures, ümar must; uuem tüüp andur eraldi, juhe läheb otse pistikuga anduri külge. Mõlemal juhul tegelikult saad juhtme ära parandada kui ainult selles viga, katki lõigatud vms.
Ma ostsin sellise ja see oli vale igatahes. Tundub, et mul on see uuemat tüüpi siis. Loodan küll, et saan juhtme ära parandada. Juhet uurides tundub, et jäi rattale ette kuidagi, mitmest kohast kummist katte ära söönud.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 20 Veebr 2018, 19:52

Enne:
► Näita Spoilerit
Pärast:
► Näita Spoilerit
ABS anduri viin tagasi ning proovin juhtmete tinutamist/jootmist, ei jäägi midagi muud üle :thumbdown:.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 20 Veebr 2018, 20:46

Sul on salongifiltri raam puudu - taga on pesad ja eest lukustub neisse pesadesse mis pildil.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 20 Veebr 2018, 20:55

GTI kirjutas:
20 Veebr 2018, 20:46
Sul on salongifiltri raam puudu - taga on pesad ja eest lukustub neisse pesadesse mis pildil.
Mõtlesin, et kirjutan naljaga, et keegi raudselt leiab jälle midagi, mis pildilt puudu, kuid otsustasin mitte. Kõlas negatiivselt. Kuid võta näpust... :D

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas golfimees » 22 Veebr 2018, 08:45

Muide, kui sa ostsid täpselt sellise abs anduri nagu pildil, s.t. pistikud samad, siis see ei ole üldse selle auto omagi, kuulub see Passat b5-le ja Audi A4-le.

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas golfimees » 22 Veebr 2018, 08:47

Sul peaks olema selline:

https://cdn4.pelicanparts.com/techartic ... /pic01.jpg

Sellisel juhul tõesti jah, jooda juhtmed ära ja kogu lugu

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 22 Veebr 2018, 08:54

golfimees kirjutas:
22 Veebr 2018, 08:45
Muide, kui sa ostsid täpselt sellise abs anduri nagu pildil, s.t. pistikud samad, siis see ei ole üldse selle auto omagi, kuulub see Passat b5-le ja Audi A4-le. Sul peaks olema selline:

https://cdn4.pelicanparts.com/techartic ... /pic01.jpg

Sellisel juhul tõesti jah, jooda juhtmed ära ja kogu lugu
Imelik, sest selle sobivustabel näitas küll, et sobib Golfidele. Ju siis seda ei tasu alati uskuda :D. On küll selline jah, tänud :thumbup:.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 24 Veebr 2018, 13:54

Automaailmas on tasuta veermikukontrolli kampaania ning käisin ära. Vastu tuli selline nimekiri:
  • Esi õõtshoova sarniirid, mõlemad pooled
  • Esi stabilisaatori kondid, mõlemad pooled
  • Vasak roolilati kaitsekumm
  • Taga amortisaatorite läbilöögipuksid ja tolmukaitsed
  • Esi vedrud on lõigatud
  • Taga amordid ja vedrud

Vedrudest ja amortidest on suht savi, nende seisukorda teadsin. Kõik vajaliku vahetan Lemförderi toodangu vastu, sh ka rooliotsad. Kuid tekkis selline küsimus, et mida sisemiste rooliotsade vahetus mõjutab? Kuidas ma saan kontrollida, tunda v vaadata, et kas need on läbi?

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1296
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 71 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas vredestein » 24 Veebr 2018, 14:51

Kontrollid ega ei ole lõtkusi ja ei liiguks liiga vabalt.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 26 Veebr 2018, 19:59

Kliimapirnide saaga jätkub...

ostsin mingi ägeda conversion kiti, et saaks valged LED'id. Uurin multimeetriga ja igasse nelja pessa tuleb 12v. Okei, äge, kõik on nii nagu toimima peaks eks.. Võtsin ühe pirni lahti, mis paneelis ei töödanud, panin arvuti toiteploki +12v taha ja põles väga ilusti?? Et mis teema on? Halb ühendus? Olematud jootmisoskused?

edit: ühe pirni sain tööle, tuleb välja et ma ei oska joota lihtsalt

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 04 Mär 2018, 21:30

Pilti kliimapirnidest (hetkel ainult 2 pirni sees, tegelen veel alles :D):
► Näita Spoilerit
Küsimus targematele; kas see on välimise temp. anduri pistik? See oli tegelikult udutule taga kuskil, tõmbasin veits alla et pilti teha.
► Näita Spoilerit
Autosse sai pandud uued õõtshoova sarniirid, stabilisaatori kondid, sisemised ja välimised rooliotsad ning üks roolilati kaitsekumm. Kõik Lemförderi toodang.

Karbipilt:
► Näita Spoilerit
Juhitavus on küll nüüd äge, teravam kuidagi. Nimekirjas järgmiseks on siiski ABS, juhe sai kokku joodetud, kuid arvutis näitas ikka viga. Viskasin multimeetri sappa ning pani ränka kelbast ikka, töötavad andurid näitasid ilusti 1.1k oomi kanti. Kui ABSi saab tööle, siis ilmselt saab ostetud uus käigukangi nupp ja uued pedaalid. Käigukangi nupuks tahaks MOMO Nero oma, kuid normaalseid pedaale ma küll leidnud pole :D. Catch cani pole ka veel peale saanud, sest pole viitsinud sobivaid õlivoolikuid otsida ja osta.

Vasta

Mine “Huviliste autod”