Üks suur saaga on läbi jälle!!!!!!
Õlirõhk saadi ajusse ilusti lugema (et automaatselt välja suretaks kui nulli lööb), panime jahutusvedeliku ja roolivõimu süsteemi lõplikult kokku, et auto saaks pikemalt käia kui 20 sekundit. Jahutusvedelikuga oli see error, et üks mu "racing punastest" voolikutest ei ulatunud ning just seetõttu otsisin ka uut voolikut. Roolivõimu süsteemist oli pumba ja vedelikupotska vaheline toru kuhugi rändama läinud ning selle sebisin uue.
Lõikasime vooliku pooleks ning panime painutatava toru sinna vahele nõnda:
► Näita Spoilerit
- uhke voolik.jpg (89.96 KiB) Vaadatud 13977 korda
Olin alguses skeptiline selle vastupidavuses, kuid siis kinnitati, et enamus Eesti driftiautodel on ülesehitatud samasugustena. Hea küll.
Lasime destilleeritud vee ja roolivõimuvedeliku sisse ja käivitasime. Jäime lekkeid ootama. Seda asjatult, sest lekkeid ei tulnudki, pettumus missugune. Algul tuuritasime niisama, lõpuks saan foorumisse täissummutist ka nüüd häält jagada. Videos jäid kõik pöörded alla 4000rpm:
Kui mootor juba soe oli, siis pandi soft cut 4500rpm peale ja -10 kraadi süüdet nii testimise eesmärgil, et kas teeb pauku või mitte. Pauku esialgu ei tulnud, sest katalüsaator oli veel ees, kuid see sai kiiresti likvideeritud:
Kahjuks juhtus selline asi, et lasime suure leegiga katalüsaatori sõelad välja. Viimasel pildil hästi näha 2 leegitsevat tükki. Rahast oli küll natuke kahju, kuid sellist tuleshow'd summutist näeb harva. Kui sõelasid enam ees polnud, et leeke piirata, siis hakkas niisama ka paukuma:
Nagu videost näha ja kuulda, siis emotsioonid olid laes ja tuju ikkagi päeva lõpuks hea, et auto nõnda hästi käib.
Eile lõpetati veel jahutussüsteemi, st et ventilaator õigel ajal järgi tuleks ja õigel ajal töö lõpetaks. Pilte juhtmestikust, kronsadest, releedest ja massist siin:
Ühtlasi sai vahepeal valmis ka käigukanginupu ja käsipiduri nahk. Õmbluse värvi proovisin valida võimalikult ligilähedaselt auto tulevasele värvile. Pildid sellest siin:
Homme (9. august) viin auto ära
Corra juurde töökotta, kes vahetab absoluutselt kõik puksid polüuretaani vastu, paneb stabilisaatori alla, tõstab autot kõrgemaks (esirattad käivad vastu tiiba, sai proovitud juba), paneb esitiivad ette, õhutab siduri-piduri ära, kontrollib kas summutileketega on nüüd kõik, viskab rehvid ümber, kontrollib kõik poldid üle, paneb nina lõplikult kokku ja vahetab destilleeritud vee reaalse jahutusvedeliku vastu.
Peale seda võiks minu meelest teoorias ja praktikas sillastendi ja ülevaatusele minna. Ei tea, mis öeldakse?