VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas golfimees » 05 Mär 2018, 08:40

Väline temp andur on stange sees all oleva musta plastiku küljes paremal pool küll. Kui sul seal väike ümmargune auk ainult siis andur puudu ja pistik selle oma jah. Või on see plastik ise ka läinud?

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 05 Mär 2018, 08:54

golfimees kirjutas:
05 Mär 2018, 08:40
Väline temp andur on stange sees all oleva musta plastiku küljes paremal pool küll. Kui sul seal väike ümmargune auk ainult siis andur puudu ja pistik selle oma jah. Või on see plastik ise ka läinud?
Plastik ise ka läinud järelikult, pistik töllerdas seal kuskil lihtsalt :D. Eks tellib anduri ära ja leiab mingi viisaka koha sellele.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 05 Mär 2018, 15:52

Terminats kirjutas:
05 Mär 2018, 08:54
golfimees kirjutas:
05 Mär 2018, 08:40
Väline temp andur on stange sees all oleva musta plastiku küljes paremal pool küll. Kui sul seal väike ümmargune auk ainult siis andur puudu ja pistik selle oma jah. Või on see plastik ise ka läinud?
Plastik ise ka läinud järelikult, pistik töllerdas seal kuskil lihtsalt :D. Eks tellib anduri ära ja leiab mingi viisaka koha sellele.
Paraku see ei saa olla välise temp. anduri pistik, sest sinna otsa sai panna suunetule? Arvasin, et äkki see on siis udutule pistik, kuid udutulede sisselülitamisel see pirn ei hakanud põlema :roll:. Mis pistik see veel olla võib? :D

Lilleke92
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
Asukoht: Kadrina
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Lilleke92 » 05 Mär 2018, 16:41

Suht puusalt panen, aga kas ei või olla tegemist suunatule juhtmega? Golf kolmel oli minu mäletamist mööda esistange sees suunatuli? Originaalis vähemalt.
Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 05 Mär 2018, 16:58

Lilleke92 kirjutas:
05 Mär 2018, 16:41
Suht puusalt panen, aga kas ei või olla tegemist suunatule juhtmega? Golf kolmel oli minu mäletamist mööda esistange sees suunatuli? Originaalis vähemalt.
Just, on küll suunatuli esistange sees. Ainus mure su teooriaga on see, et... suunatuli on juba ühendatud ja töötab laitmatult :D.

Lilleke92
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
Asukoht: Kadrina
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Lilleke92 » 05 Mär 2018, 17:13

Terminats kirjutas:
05 Mär 2018, 16:58
Lilleke92 kirjutas:
05 Mär 2018, 16:41
Suht puusalt panen, aga kas ei või olla tegemist suunatule juhtmega? Golf kolmel oli minu mäletamist mööda esistange sees suunatuli? Originaalis vähemalt.
Just, on küll suunatuli esistange sees. Ainus mure su teooriaga on see, et... suunatuli on juba ühendatud ja töötab laitmatult :D.
No sellisel juhul peab ta olema ikka mingi välistermomeetri andur. Need olid ka vist olemas juba golf kolmel? Kui ainult üks kaabel tuleb, siis midagi muud ta olla ei saa. Kui pole juhuslikult skeemi leidnud mis vastupidist tõestaks.. :D
Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5338
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas jussike » 05 Mär 2018, 17:58

Vaata ka teisele poole, seal arvatavasti samasugune pistik, ehk siis udukate juhtmed. Algsetel G3-del oli tehase poolt valmidus olemas, lülitist ei lähe sellepärast sul see põlema, et lülitil pole sul esiudukate funktsiooni ja tagumise lülitus neid põlema ei pane.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 05 Mär 2018, 18:02

jussike kirjutas:
05 Mär 2018, 17:58
Vaata ka teisele poole, seal arvatavasti samasugune pistik, ehk siis udukate juhtmed. Algsetel G3-del oli tehase poolt valmidus olemas, lülitist ei lähe sellepärast sul see põlema, et lülitil pole sul esiudukate funktsiooni ja tagumise lülitus neid põlema ei pane.
Lülitil on küll esiudukate funktsioon.. :roll:

Täpselt selline on:
► Näita Spoilerit

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 05 Mär 2018, 18:23

Paremas stangenurgas on veel kliima rõhuandur (hõbedane silinder kliimatoru küljes) - ei mäleta enam missugune oli selle pistik.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5338
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas jussike » 05 Mär 2018, 18:28

Rõhuanduritel kipub kolme pinniga pistik tavaliselt olema.

Samas pani mind ennast ka kahtema pistiku värvus, mäletamist järgi olid udukatel siiski need mustad.
Aga kui tehasest pole udukaid olnud, siis kus see esiudukate fuktsiooniga lüliti sinna sai....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 05 Mär 2018, 18:32

GTI kirjutas:
05 Mär 2018, 18:23
Paremas stangenurgas on veel kliima rõhuandur (hõbedane silinder kliimatoru küljes) - ei mäleta enam missugune oli selle pistik.
Pead seda silmas?
► Näita Spoilerit
jussike kirjutas:
05 Mär 2018, 18:28
Rõhuanduritel kipub kolme pinniga pistik tavaliselt olema.

Samas pani mind ennast ka kahtema pistiku värvus, mäletamist järgi olid udukatel siiski need mustad.
Aga kui tehasest pole udukaid olnud, siis kus see esiudukate fuktsiooniga lüliti sinna sai....
Selle töllerdava pistik on täpselt samasugune nagu suunatulel ning suunatuli istus ilusti sinna sisse:
► Näita Spoilerit

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 05 Mär 2018, 19:10

See hõbedane mille pildi panid peaks olema hoopis kliima välistemp. andur :-) , ac pressure switch on mk3 üldse 4-klemmiga (sain vahepeal targemaks...).
Viimati muutis GTI, 05 Mär 2018, 19:12, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas golfimees » 06 Mär 2018, 08:39

Temp anduril samasugune pistik. Ja kui sul ka see plastik kadunud siis ongi see selle oma, sest kliimaga volkaril see lihtsalt peab olema, samuti on see olemas ka MFA ga volkaril. Selle plastiku saad kindlasti kellegi käest või romulast.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 06 Mär 2018, 17:02

golfimees kirjutas:
06 Mär 2018, 08:39
Temp anduril samasugune pistik. Ja kui sul ka see plastik kadunud siis ongi see selle oma, sest kliimaga volkaril see lihtsalt peab olema, samuti on see olemas ka MFA ga volkaril. Selle plastiku saad kindlasti kellegi käest või romulast.
Pilti või varuosakoodi on kõnealusest andurist? Ma leidsin ainult selliseid halli otsaga nagu varem näitasin :D.

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas golfimees » 07 Mär 2018, 08:52

Peaks olema see: 357919379A.

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas golfimees » 07 Mär 2018, 08:59

Plastikvõre kood on 1H6853666. Löö googlesse, näed milline välja näeb. Temp andur kinnitub selle külge väiksesse ümmargusse auku.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 07 Mär 2018, 10:03

golfimees kirjutas:
07 Mär 2018, 08:59
Plastikvõre kood on 1H6853666. Löö googlesse, näed milline välja näeb. Temp andur kinnitub selle külge väiksesse ümmargusse auku.
golfimees kirjutas:
07 Mär 2018, 08:52
Peaks olema see: 357919379A.
Suured tänud, üks mure lahendatud :thumbup:.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 10 Mär 2018, 16:24

Nüüd eilsest hommikust on selline kala, et radika ventikad töötavad siis kui süüde sees on. Samal ajal hakkas kliima näitama -28c. Radika küljest võtsin sensori ära ja ikka töötasid koguaeg. Kust ma peaksin hakkama viga otsima? :D Kas kliima välis temp. ja ventikate kiirus on kuidagi seotud?

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas TanelP » 11 Mär 2018, 00:16

See asi jaurab sul. Ventikate releeplokk. Paisupaagi all/ seal kandis peaks asuma.
Pilt
you know you are doing something right when the haters come out.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 11 Mär 2018, 00:44

TanelP kirjutas:
11 Mär 2018, 00:16
See asi jaurab sul. Ventikate releeplokk. Paisupaagi all/ seal kandis peaks asuma.
► Näita Spoilerit
Ja ma arvasin et see mingi varukaitsmete koht, sest ùkski juhe ei jookse sinna... Kaen üle, ehk on kaitsmed läbi vms.
Viimati muutis VwBoy, 11 Mär 2018, 19:19, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler!

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas TanelP » 11 Mär 2018, 01:51

Seal on kaks suurt pistikut all :D
you know you are doing something right when the haters come out.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 04 Apr 2018, 10:35

Vahepeal suhteliselt kalla ja talla olnud, tuleb välja et VR6 on hübriid; sööb bensiini ja õli. Vahepeal peab õli juurde valama ja sõber ütles ka, et ei käi enam edasi nii nagu kunagi. Ju siis mootor hõredaks sõidetud, kuid ma ei süüdista kedagi, täiesti enda kätetöö :D Loodan, et suve sõidab ära ja siis järgmisel talvel ostab mingi bemmiroika asendusautoks kuni mootor remonti läheb. Suure kogemusepagasiga tegija on otsitud ning plaan on natuke jõudu juurde portimise näol ka teha.

Ette jõudsid tumedad suunad ja udukad, sai võetud tulede juhtmestik udukatega Golfi pealt ja kasuisa jootis ühe pistiku tagasi, mida enam polnud :D. Tellitud on GTI/VR6 stangelisa, stange õhuvõred ja too ventikate releeplokk, kõik krempel peaks see nädal jõudma. Kohale jõudsid ka uued tiivad, sest sool teeb hullu tööd ikka, suve jooksul on plaan veits keretöid tegema hakata. Tiivad on vaja lihvida, kruntida ja värvida. Selle loodan, enne juunit tehtud saada. Alla läksid suverehvid ja -veljed ja täitsa lust on sõita. Järgmine nädal tellin coiloverid ära, sest vedrud ikkagi väga väsinud. August läbi sõites käib iga ratas koopast läbi. Plaanis on võtta VMaxx coiloverid, sest TATechnixud pidid ees koopasse käima ja JOM'ide kohta VR6 puhul ma pole ka midagi head kuulnud, et see valik peaks olema kuldne kesktee kvaliteedi ja hinna suhtes.

Annan teada kas sain ventikad korda ning proovin kibekiirelt mõned pildid teha kõikide kellade ja viledega :D.

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas intzu » 04 Apr 2018, 11:16

Vaheta see juhi tagumine uks ka ära, muidu venelased naeravad selle üle. :D
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 04 Apr 2018, 12:32

intzu kirjutas:
04 Apr 2018, 11:16
Vaheta see juhi tagumine uks ka ära, muidu venelased naeravad selle üle. :D
Selle nalja varastamine küll väga ilus nüüd ei olnud :D.

Küll jõuab, asendus uks ammu olemas tegelt.

Kasutaja avatar
santospwnd
Huviline
Postitusi: 373
Liitunud: 05 Jaan 2013, 16:22
Telefon: 53 neli kaheksa 59 32
Auto: T3 Westfalia, B5 passat 2,8 4motion, Corrado 2.9
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas santospwnd » 08 Apr 2018, 15:56

Muidu TA ja JOM teevad kahte pidi regullitavaid coile ka, et saad jäikust reguleerida, mis peaks koopasse käimise elimineerima.
Kiirem kui Pässa Rixi tuunitud beõmvee

Vasta

Mine “Huviliste autod”