VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 13 Mär 2020, 20:38

Kas avad on torque plates otse või nurga all (pildilt tundub et otse). Kui on otse siis kuidas selle abil silindreid puuritakse mis on nurga all? Kas tehakse avad piisavalt suured et tööriist nurga all mahuks platest läbi minema? Sellisel juhul pole ju sellest suurt abi kuna torque plate silindri ava ei ulatu ju silindri hülsini ning ta ei simuleeri kaant ega tõmba silindri hülssi pinge alla kinnikeeratud olekus mida ta peaks tegema. See teema jääb veidi segaseks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 21 Mär 2020, 20:10

GTI kirjutas:
13 Mär 2020, 20:38
Kas avad on torque plates otse või nurga all (pildilt tundub et otse).
Pildil on otse, kuid tulevad nurga alla, asi pole valmis veel :). Kõik on õiges mõõdus. Pilt freesimisest:
► Näita Spoilerit
Hetkel veel nurga alla ja poldiaugud puurida siis peaks valmis olema.

Vahepeal on kaas maha tulnud ning lahti võetud. Pildid:
► Näita Spoilerit
Selgus, et klapisääretihendid olidki lahti tulnud. Kõik 12tk. Hetkel tundub, et asjad olid vales mõõdus ja ei tõmmanud ennast ilusti vastu klappi. Kallite Supertech klapisääretihendite asemel läheb 2€ Elringi komplekt ning ehk jääb asi pidama. Supertechid juhtpuksi peale nagu läksid ilusti, aga ju siis polnud piisava tugevusega vedrud ja kuumusega laseb lahti. Ühtlasi surfasin veebi ning Kahvel ise mainis ka, et Supertechiga varasemalt probleeme olnud. Kahjuks uurisin ostmise hetkel ainult seda, kas sellest materjalist tihendid oleksid paremad või mitte, kuid spetsiifilselt ettevõtte kohta ei uurinud. Tagantjärgi võib öelda, et oleks võinud :).

Kanalitest hästi näha, kuidas õli mööda klappi laiali jookseb. Üks kolb vastu kaant käinud (õnneks õrnalt) ning kaanelihv päästab selle ära. Klapid kõverad ei ole. Näpuga sai selle kolvi kolksuga alla suruda, sest saale (kui seda on seal üldse veel) lõtk nii suureks läinud.

Järgmine nädal peaks alumine ots balansseerimisse minema. Selleks ajaks peaks ka vanad ja uued kolvid-kepsud olema kaalutud ning saab kaaluvahe teada. Kõik nitro- ja uued mootorijubinad viisin ka Kahvlile ära. Hetkel tundub, et jääb asi torque plate taha seisma.

Pilte värvist:
► Näita Spoilerit
Ei suuda oodata, millal sõitma ja seadistama saab :). Kõik tundub hetkel plaanipäraselt (va kaanelihv) minevat.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas CD-R » 21 Mär 2020, 20:29

Värv on kena, plastik osad oleks võinud aint mustaks värvimata jääda. Tõenäoliselt sellega ei juhtuks ka midagi kui see kaas nii jääks.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 29 Mär 2020, 16:48

CD-R kirjutas:
21 Mär 2020, 20:29
Värv on kena, plastik osad oleks võinud aint mustaks värvimata jääda. Tõenäoliselt sellega ei juhtuks ka midagi kui see kaas nii jääks.
Plastikosad jäid meelega mustaks, et mingisugustki kontrasti luua. Vastasel juhul oleks minu maitse jaoks liiga palju sinist olnud. "Tõenäoliselt" ei päästa minu jaoks palju, pigem ei riskiks sellise asjaga :).

Kuni mootori kallal käib töö, tekitaksin väikese piduriarutelu; nimelt tahan ette panna 4 kolvilisi Cayenne/Touareg/Q7 tagumisi sadulaid koos Cupra R 323mm kettaga ja sellega on kõik klaar ja küsimusi pole.

Asi on nüüd tagumistes, mul on valida kas:

R32 tagumised 256mm kettad Polo rummude peal (semi-kallis kui Polo rumme kuskilt leiaks),
VR6 esimesed 280mm kettad (kõige kallim, sest kõige rohkem custom jubinaid, adapterid+teistsugused polditavad laagrid jne)
Phaetoni 310mm kettad (kõige odavam, adaptritega sisuliselt bolt-on)

Ma isiklikult kaldun 310mm ketaste poole (hind + näeks kõige normaalsem välja võrreldes hetkeste beebipiduritega) ning nendele hakkaks klotse vastu suruma R32/S3 1-kolvilised alumiiniumsadulad.

Küsimus ongi just see, et kui nüüd pidureid vajutada 4 (2x28mm+2x30mm) kolvilisi 323mm ja 1 (38mm) kolvilisi 310mm pidureid, siis kas hakkab auto tagumikku ette viskama või mitte? Tean, et saaks regulaatoriga lahendada, kuid see on jällegi lisatöö, mis tuleks ümberehituse sisse arvestada. Peapidurisilinder jääks stockiks, sest Cupral on see sama suur mis VR6l (23.81mm). Cayennel/Touaregil/Q7l on see 26.99mm. Kas peaks suurema vastu vahetama? Ideid?

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Corra » 29 Mär 2020, 19:39

Kui vahetad ainult välimuse pärast siis pane mis tahad, aga reaalselt sul pole nii palju pidurit taha vaja. Ehk siis minu soovitus on, et jäta taha originaal.
Kui taha suuremad paned, siis pane ka regulaator. Sest ma arvan, et su auto käitumine sarnane G2 omaga, ehk hea tagapiduri ja kurvis pidurdamisega võib külje ette visata.
Viimati muutis Corra, 29 Mär 2020, 19:40, muudetud 1 kord kokku.

corradomees
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
Auto: vw corrado vr6 syncro
Asukoht: Põlva
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 9 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas corradomees » 29 Mär 2020, 20:43

Kas ABS ei hakka nö. ülepidurdamisel sekkuma, olgu siis vahel pidurdusjõu regulaator või mitte? :?:

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 29 Mär 2020, 21:04

Corra kirjutas:
29 Mär 2020, 19:39
Kui vahetad ainult välimuse pärast siis pane mis tahad, aga reaalselt sul pole nii palju pidurit taha vaja. Ehk siis minu soovitus on, et jäta taha originaal.
Kui taha suuremad paned, siis pane ka regulaator. Sest ma arvan, et su auto käitumine sarnane G2 omaga, ehk hea tagapiduri ja kurvis pidurdamisega võib külje ette visata.
Pigem eesmärk teha välimuse pärast jah, kuid kõrvalnähtusena ei tahaks, et hakkaks igal pidurdamisel külge ette viskama :D. Uurisin natuke veel võimalusi ning avastasin, et Phaetoni ketta poldivalem on 5x112 ja pole soovi auke juurde puurida, seega see variant jääb ära. Hetkel ootan veel vastuseid tootekoodidega, et 280mm ketas panna. 280mm kettaga ma ei tunne, et peaks hakkama külge ette viskama.
corradomees kirjutas:
29 Mär 2020, 20:43
Kas ABS ei hakka nö. ülepidurdamisel sekkuma, olgu siis vahel pidurdusjõu regulaator või mitte? :?:
Sellel autol ei pea ABSi pärast muretsema :).

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Martti » 30 Mär 2020, 15:45

Kui peasilinder ABS versiooni oma, siis tõesti 23,8mm kolb. Ilma ABS-ta oli suurim kolb 22,2mm.
Minu soovitused:
Kui ABS-i ei kasuta, siis eemalda see tervenisti ja kasuta ilma ABS-ta peasilindrit.
Kui paned suurema peasilindri, siis pead ka vaakumvõimendi suurema vastu vahetama. Tavapiduril on vist 9". T4 osadel mudelitel oli ilma ABS-ta peasilinder 24mm ja võimendi 11". See oleks iseenest mõistlik, kui ära mahub. Kindalsti läheb päris kitsaks.
Tagapidureid ma ei muudaks, sest nendest on rohkem kui küll suuruse poolest. Kinlasti jäta alles piduriregulaator (kasvõi orginaal) ja reguleeri nii, wet tagapidurid saavad vähem õli. Kui paned suured pidurid, siis need töötavad lihsalt väga väikse koormusega ja ajapikku tekib piduritega probleeme.

Ehk lühidalt, kui orgnaal suuruses pidurid on hästi komplekteeritud ja töötavad, siis nendest väheks ei jää. Kui soovid lihtsalt visuaalset poolt parandada, siis ei ole vahet, mis sinna paned. Tagumine piduriregulaator on hädavajalik.
Jooge piima!

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 13 Apr 2020, 19:57

Tänud soovituste eest, @Martti. Suhtlesin ka antud adapterite tootjaga ning öeldi, et võib stock silindriga alguses panna. Juhul, kui jääb tunne, et pedaalitunnetus jääb pehmeks (kliendid pole kurtnud), siis saab panna Audi 100 pealt 25.4mm silindri, mis on lihtsalt külge polditav. Suuremat boosterit nad ei ole näinud mõtet panna.

Torque plate valmis ja reaalselt minu käes nüüd. Pildid:
► Näita Spoilerit
Järgmiseks sammuks on tasakaalustamises olevate asjade kätte saamine. Need viidi tasakaalustamisse 3. aprillil ning lootsime kohe järgmisel nädalal kätte saada, kuid kahjuks seda ei juhtunud, seega lükkusid lootused praegusesse nädalasse. Kohe kui on asjad käes, saab ploki koos kolvide ja torqueplatega puurimisse viia. Hetkel ei ole üllatusi tulnud, loodame parimat!

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 02 Mai 2020, 19:17

Tasakaalustamisest saime tagasi kolvid ja kepsud, mis said ühte kaalu aetud. Väntvõlliga läheb veel aega (loodetavasti järgmine nädal käes), mingil põhjusel oli veel originaalkolbi ja -kepsu vaja. Pilte:
► Näita Spoilerit
Plokk viiakse puurimisse esmaspäeval ning kui see on tehtud, siis läheb plokk alles värvi alla. Motoristile sai viidud ka uus õlipump ning uued küünlad ja kast koroonat (õlle). Järgmise nädala jooksul võetakse kaas laiali ning pestakse läbi. Tasa ja targu :).

Turvavööd olid hallitama hakanud ning need sai äädikaveega üle tehtud. Ei suuda oodata pesulatöötajate nägusid, kui see tolmukoll sinna sisse veereb ükspäev :D.

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas tofetome » 03 Mai 2020, 08:04

Vööde pesemine äädikaveega on mingi lifehack?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 25 Mai 2020, 17:54

tofetome kirjutas:
03 Mai 2020, 08:04
Vööde pesemine äädikaveega on mingi lifehack?
Kas just "eluhäkk" kui selline, aga keemiline reaktsioon küll :D. Hallitus on aluseline ja äädikas on happeline, siis äädikaga määrides ei jää hallitus happelises keskkonnas elama ning tuleb praktiliselt iseenesest maha.

Vahepeal tegelt head kraami toimunud, aga kuna tööga hõivatud, et seda asja suveks käima saada, siis kahjuks pole jõudnud midagi erilist kirjutada :D

Alumise otsa saime tasakaalustamisest tagasi:
► Näita Spoilerit
Tasakaalu läks 8000rpm juures 0.5g täpsusega. Ühtlasi anti kaasa paberid koos kõikide mõõtude ja kaaludega, et kui tulevikus mingit juppi vaja uuesti teha, siis on kohe teada kui palju see peab kaaluma jms. Sisuliselt on nüüd kogu mootor "blueprinted".

See suvi lõpuks saab ka edevama velje alla:
► Näita Spoilerit
Tegemist uute 17x7.5 ET35 velgedega, mis on mässitud Goodyear F1 Eagle Asymmetric 5 225/45/R17 rehvidesse. Selle nädala jooksul peaksid need reaalselt ka auto alla jõudma.

Plokk viidi 6. mai puurimisse ning 19. mai öeldi uudisteks, et loodetavasti saab paari nädala jooksul kätte. Ühtlasi anti teada, et tuleb võimas vabalthingav, seega saavad silindriseinad endale teistsuguse hooni. Esialgu (laialilastud mootoriga) jäi see tegemata, sest pidi tulema "kap.rem", aga vaat kus lops...

Kuni plokiga veel aega läheb vahetatakse ära käsipiduritrossid, paagivitsad ning kütusefiltri ja -paagi vaheline kütusetoru, mis juba eelmisel aastal lekkima hakkas ning ehku peale tee ääres ära parandati, mis siiamaani vastu pidas! Ühtlasi pannakse kaas valmis (puhastatakse ja lihvitakse ja ladutakse kokku) ja siis jääb üle ainult plokki oodata.

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas links » 16 Juul 2020, 13:50

Enjoy the silence? :D

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 16 Juul 2020, 15:36

Tegemist uute 17x7.5 ET35 velgedega, mis on mässitud Goodyear F1 Eagle Asymmetric 5 225/45/R17 rehvidesse. Selle nädala jooksul peaksid need reaalselt ka auto alla jõudma.
Kas need rehvid way liiga suured ei jää selle auto all? Ise mõtsin, et sinna sobiks 205/40/17 alla.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 16 Juul 2020, 16:08

Mul on cabriol 205/35/17
40 on pisut palju.
45 on maastikule :lol:
225 puhul siis vast jah 40 aga eks siis näeb kui auto all.
Viimati muutis ryan, 16 Juul 2020, 16:13, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 17 Juul 2020, 11:41

links kirjutas:
16 Juul 2020, 13:50
Enjoy the silence? :D
Ei ole veel kahjuks suurt midagi veel toiminud.

Kaas lihviti ära ja veljed panime alla. Edasine töökäik on valmis mõeldud ja teada. Selle nädala esmaspäeval (13.07) tekkis juba väike lootusekiir mootori osas ning ootame uudiseid.

Vahepeal tellisin Belgiast originaal mustad päiksesirmid ka ära (auto tõesti Mr. Worldwide juba):
► Näita Spoilerit
Nüüdseks musta lae jaoks kõik originaaljubinad olemas (mustad piilarid, mustad käepidemed, must lambilüliti ja nüüd siis mustad sirmid). Kui auto sõidab, siis läheb sadulsepa juurde lae tegemiseks ja laovad mustade juppidega kõik kokku tagasi.
alkeemik kirjutas:
16 Juul 2020, 15:36
Kas need rehvid way liiga suured ei jää selle auto all? Ise mõtsin, et sinna sobiks 205/40/17 alla.
Auto tahab tagant natuke kõrgemaks saada, kuid minu meelest istub hästi. Pilte velgedest auto all:
► Näita Spoilerit
225/45 pidi olema maksimum, mis ei jää hõõruma kuhugi vastu. Eks kui mootori peale saab ja nina raskuse alla, siis saab alles tõstma ja möllama hakata. Ideaalis tahaks kunagi nurgad lasta ka ära tasakaalustada.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 17 Juul 2020, 11:43

225-45 on selline Golf 4-de mõõt. Minu meelest on see hetkel liiga suur. Aga samas vahet pole minu arvamus. Sinu auto, tee mis tahad :)

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 17 Juul 2020, 11:50

Mu jaoks oli veel oluline kusjuures, et rehv näeks velje peal normaalne välja ja saaks velge maksimaalselt ära kasutada laiuse poolest. Vastasel juhul poleks olnud 17" veljel üldse mingit mõtet kui 205 rehv uuesti panna. Ei aja mingit stretchi taga, kuid olen nõus, et mingi fitment võiks olla. Kui kõik on koos ja lasen tuttaval pildid teha eks siis ole alles päriselt näha kas istub või mitte :).

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 12 Sept 2020, 13:00

Prozekt ei ole kindlasti surnud, tegelikult on palju asju juhtunud.

Neljapäeval (10.09, peaaegu 4 kuud hiljem) saime info, et rakis ploki puurimiseks on valmis ning plokk peaks nüüd käima ainult tööriistade/pinkide vahet. Tulevase nädala esmaspäeval (14.09) peaksime uuesti uudiseid saama.

Vahepeal asjade venimisega on vaba raha jälle tekkinud ning plaane tehtud. USA'st jõudsid viimased vajalikud tükid kohale.
► Näita Spoilerit
Tegemist on Wiseco kolvirõnga tööriistaga (83.5mm), mis on lõigatud 7.5 kraadise nurga alla ning tagab rõngaste õige ja ohutu paigalduse. Enam ei pea muretsema, kas kolvirõngad lähevad puruks, saavad kannatada või jäävad vale pinge alla.
► Näita Spoilerit
Tegemist USA hand-made crank scraperiga (vända kaabits tundub vale termin), mille eesmärk on karteris lendlevat õli vähendada ning seeläbi parasiidilist hobujõu kadu vähendada. Ümber väntvõlli tekib lendlevast õlist tuulehälve? tuuletakistus? (windage ingl. k.) ning see tükike vähendab seda effekti. Ühtlasi peaks see vähendama õli mullitamist nii pindmiselt, kui ka seesmisest õlimassist ning õhu vahele võtmist, sest õli ei lendle ümber väntvõlli. Selle tulemusena jääb karterisse rohkem õli ning näiteks kurvides (üleüldiselt G jõudu rakendades) on õli rohkem paigal ning läheb kiiresti õigele kohale tagasi. Kõige selle tulemusena on sujuvamalt, paremini õlitatult ja effektiivsemalt töötav mootor. Paigaldatakse väntvõlli saalepakkude poltide alla.

Vändaliin enne/pärast paigaldust:
► Näita Spoilerit
Inglismaalt tuli sisselaskekollektorite vaheline kuumavastane tihend. Loodetavasti koostöös teiste kuumavastaste tihenditega aitab see soojal suvepäeval säilitada külmemat sisselaske õhku veel enamgi. Esialgsel mootorijuppide nimekirja komplekteerimisel ei olnud seda kahjuks saada, kuid nüüd sama ettevõte pakub seda:
► Näita Spoilerit
Motorist soetas elektrilise kolvirõnga viili:
► Näita Spoilerit
Sellise tööpõhimõttega tööriistaga on väga lihtne kolvirõngad õigesse mõõtu ajada ning saab ühte kolvirõngamõõtu kopeerida väga kiiresti mitu korda. Ühtlasi tagab see üle kuue silindri täpselt samad kolvirõnga mõõdud ning vähendab silindrisurvete/jõu erinevust. Samat tööriista kasutatakse ka näiteks NASCARi mootorite ehitamisel, seega sellest paremaks väga minna ei saa.

Nädala keskpaigas sai nähtud kaua oodatud kaunikest. Salong ei olnud õnneks enam mädanema läinud ning õhk tundus liikuvat.
► Näita Spoilerit
Iga kord imestan uuesti ja uuesti, kui ilus see värv on. Ei suuda oodata :).
Kes tänasid kasutajat Terminats selle postituse eest:
argowoody

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 25 Sept 2020, 12:20

Kuna valmis saab.Tahaks sõita 😃
Kes tänasid kasutajat Kahvel selle postituse eest:
Mermo
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Okt 2020, 13:31

Kahvel kirjutas:
25 Sept 2020, 12:20
Kuna valmis saab.Tahaks sõita 😃
Sa oled ilmselt üks esimestest nimekirjas, kellele olen sõitu lubanud :D.

Uue ostetud ploki otsakaas oli mõraline ning pidime vana viima, mis ei olnud mõraline. Karteripind ja kaanepind on koos otsakaanega nüüd lihvitud. Paar päeva tagasi viidi puurijale kaas, et ta saaks võtta kaane paksusest mõõdud stressplaadi pingutamiseks, et välja selgitada kas tuleb kasutada vaheadaptereid või mitte.

Hetkel on plaan enne talve veel korduv ÜV peale saada ning nende vigadega tegeleda. Üle talve tehakse ära nitro juhtmestik ning muu sellega seonduv vahva elektriteema ja loodetavasti must salong ka. Kui see talv tõotab tulla selline nagu eelmine, siis saab ilmselt korduva ÜV ajal sõita ka (kui kõik langeb normaalsesse ajavahemikku).

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 24 Okt 2020, 20:33

6. ja 8. oktoober (vastavalt) saime 2 pilti.
► Näita Spoilerit
Esimesel pildil on plokk torque platega pingis, selleks ajaks oli karteri- ja kaanepind lihvitud. Teisel pildil on plokk puuritud, kuid mitte veel hoonitud. Selle nädala neljapäeval lõpuks helistati ja öeldi, et hoon on ka valmis ja võib plokile järgi tulla. Hoonimise venimise tõttu oli samuti rakis süüdi, seda tuli hoonimise jaoks veel uuesti ümber teha, sest see jäi tööriistale ette.

Valmis produkt, mis nüüd lõpuks meie käes on:
► Näita Spoilerit
Terminats kirjutas:
25 Mai 2020, 17:54
Plokk viidi 6. mai puurimisse ning 19. mai öeldi uudisteks, et loodetavasti saab paari nädala jooksul kätte.
Famous last words... Kokku läks 5 kuud ja 4 päeva. Peamine aeg kulus rakise tegemiseks ning natuke tuli siiski veel torque platet ka modida.

Crank scraperiga tekkis ka probleem, nimelt oli see mingi valemiga natuke kõver ning see "natuke" oli piisav, et kõhklusi tekitada. Hetkel käin tuttavaid läbi, kes selle sirgeks freesiksid.

Esmaspäeval ehitatakse igatahes kõike edasi. Üks mees mootorit, teine mees piduritorusid ja kütusevoolikuid. Postitan jooksvalt pilte ja uudiseid, mis saan.

Endale mingeid kuupäevasid ei luba, aga 21. november hooaja lõpetamise üritusele Tartus oleks sigakihvt jõuda.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 24 Okt 2020, 23:26

Detjonosovil on nüüd VR6-e puurimiseks ka rakis olemas nagu aru saan? :)
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 25 Okt 2020, 00:41

M-Tech kirjutas:
24 Okt 2020, 23:26
Detjonosovil on nüüd VR6-e puurimiseks ka rakis olemas nagu aru saan? :)
Just!

AGA mehed lubasid, et kuna seda nii porno puurida. siis enam ühtegi VR6te nad rohkem ei tee! Sellest unikaalsemat one-off plokivalmimise lugu ilmselt ei leia :D.

longer
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
Auto: Corrado '94
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas longer » 25 Okt 2020, 08:23

Vast saad see aasta sõita ka, loodan ise kah hooaja lõpetamisele jõuda, loodetavasti kohtume seal;)

Vasta

Mine “Huviliste autod”