VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 31 Jaan 2019, 07:49

silverpik kirjutas:
24 Jaan 2019, 22:18
https://www.facebook.com/kaidar.tumm
Tal FB omajagu pilte tehtud töödest jagatud. Põhikohaga praegust vist Samelini juures toimetab, eelnevalt siin-seal nahatöödega seotud ettevõtetes olnud.
Täitsa okeid tööd teeb, aga mul suurest linnast kedagi vaja :D Tänan siiski.

Kohale jõudis käigukangi nupp ning jääb ootama kuni auto koos on:
► Näita Spoilerit
Kohale jõudis üks olulisemaid asju kogu projekti juures:
► Näita Spoilerit
Lähipäevil lähevad LSD, ARP poldid, kollektori teip, 02J jubinad ning mootoriruumist kõik vajalik Kahvli kätte, et saaks varsti maagiat hakata tegema. Ühtlasi oli härral kuri plaan lähipäevil käigukast laiali tõmmata :D .

Kerest hetkel uudiseid pole, aga samas see on isegi hea asi, sest ma ei pea hetkel muretsema kus ma seda hoian, kui see valmis saab.

Eelnevas postituses mainisin, et "Kuna veebruari palga eest väga suuri plaane pole" siis nagu alati, nüüd on kõik risti vastupidi :D. Mõtlesin isegi, et saan veljed ja rehvid juba ära osta, kuid võta näpust. Nimelt saan vahepeale pigistada progeaju. Täpsemalt valikutega tutvudes ja eksperdiga rääkides arvati, et minu auto jaoks kõige mõistlikum oleks MS3X MegaSquirt 3. Ma ise tahtsin küll MS2v3, kuid sellepeale öeldi mulle, et see kõlbab ainult põllurallikale.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7207
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 79 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 31 Jaan 2019, 08:32

Miks progeaju - kas plaanid ülelaadimist? :) Vabalthingavale lihtsalt kütust peale keerata pole ka mõtet.
Palju LSD muidu maksis?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 31 Jaan 2019, 14:56

GTI kirjutas:
31 Jaan 2019, 08:32
Miks progeaju - kas plaanid ülelaadimist? :) Vabalthingavale lihtsalt kütust peale keerata pole ka mõtet.
Palju LSD muidu maksis?
Et asja ilusti käima saada. Ise ehitusprotsessi alguses soovitasid ka veel :(. Tehase aju ei suuda elusees süüdet nii hiliseks keerata. Mingeid videosid vaadates leidsin ka selle, et normaalse mapiga vanadel autodel saab ikka jõudu juurde, sest kütus nii võrd palju paranenud. Stock aju seadistatud 92 oktaani peale vms, üks chippidega tegelev isik rääkis ja sellest oli siin teemas ka varem juttu.

LSD eest maksin 811 eurot ja 38 senti. KM läks Soome riigile ja 38 senti Swedbankile. Halleluuja.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7207
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 79 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 31 Jaan 2019, 16:28

Ma enda diffri tellisin UK-st miski üle 10 a. tagasi, maksis midagi 600 tuuri ehk praeguses rahas. Alguses ei tahtnud kuidagi müüa, küsisid usa-st järgi kas tohivad ja said siis loa pärismaalastele müüa :D kummaline...
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 21 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 31 Jaan 2019, 16:35

Ma võtsin VKM-st difri. Alet ei tahetud suurt teha, anti korralikud difri poldid kaubapeale. Piisavalt kalliz jubin, et jama puhul hea kodulinnas asjatada :p

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 31 Jaan 2019, 16:38

Rocco2 kirjutas:
31 Jaan 2019, 16:35
Ma võtsin VKM-st difri. Alet ei tahetud suurt teha, anti korralikud difri poldid kaubapeale. Piisavalt kalliz jubin, et jama puhul hea kodulinnas asjatada :p
Soome samuti lähedal. Quaife pakub eluaegset garantiid ka. Minu õnne teades saab poole aasta jooksul uuesti diffreid vahetama hakata. Poleks arvanud, et VKM müüb neid kui aus olla :D.

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 21 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 31 Jaan 2019, 16:45

Quaife mul ka :) juba sülgisin akna seljataga täis kolmkorda, et ei peaks sellega enam mässama :D see eluaeg :p

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 31 Jaan 2019, 18:10

Rocco2 kirjutas:
31 Jaan 2019, 16:45
Quaife mul ka :) juba sülgisin akna seljataga täis kolmkorda, et ei peaks sellega enam mässama :D see eluaeg :p
Hahahah, mõistlik :D sülgin ka. Jutujätkuks nii palju, et kavatsen su düno numbrid üle teha :)

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 21 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 31 Jaan 2019, 20:25

IMG_7002.jpg
IMG_7002.jpg (51.12 KiB) Vaadatud 2798 korda
Anna aga minna :D mul juba praeguse juures hirmus :lol:
Kes tänasid kasutajat Rocco2 selle postituse eest:
Terminats

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 1991
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora, Golf
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 54 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 31 Jaan 2019, 23:14

No minu meelest ei saa neid 2te väga võrrelda - G3 vs Sciro mk2. Esimene ikka palju raskem.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 31 Jaan 2019, 23:37

alkeemik kirjutas:
31 Jaan 2019, 23:14
No minu meelest ei saa neid 2te väga võrrelda - G3 vs Sciro mk2. Esimene ikka palju raskem.
Olen avatud igasugusele mõõduvõtmisele, nii palju võin öelda :D.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 1991
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora, Golf
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 54 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 01 Veebr 2019, 01:18

Ma pidasin silmas seda, et su masinal peabki rohkem jõudu olema kui Scirol, et nad sama kiired oleksid. F on siiamaani m * a

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1291
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 01 Veebr 2019, 02:30

Terminats kirjutas:
31 Jaan 2019, 07:49
Täpsemalt valikutega tutvudes ja eksperdiga rääkides arvati, et minu auto jaoks kõige mõistlikum oleks MS3X MegaSquirt 3. Ma ise tahtsin küll MS2v3, kuid sellepeale öeldi mulle, et see kõlbab ainult põllurallikale.
Miks midagi tänapäevasemat ja funktsionaalsemat sarnase raha eest ei valinud?
Rääkimata pistikute töökindlusest.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '99 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01
G4 2.8 VR6 4MOTION '01 | SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Veebr 2019, 07:25

alkeemik kirjutas:
01 Veebr 2019, 01:18
Ma pidasin silmas seda, et su masinal peabki rohkem jõudu olema kui Scirol, et nad sama kiired oleksid. F on siiamaani m * a
Sain mõttest aru, kuid kas ei oleks huvitav reaalselt vahet näha? :D Pidasin seda silmas.
M-Tech kirjutas:
01 Veebr 2019, 02:30
Miks midagi tänapäevasemat ja funktsionaalsemat sarnase raha eest ei valinud?
Rääkimata pistikute töökindlusest.
Ütlen ausalt, et sellel alal ma olen veits võhik. Kui sa annad mulle ette 2 erineva aju feature listi, siis ma ei oska selle põhjal välja lugeda kumb parem peaks olema. Valgusta mind palun :D.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1291
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 01 Veebr 2019, 09:37

Olen Eestis ilmselt kõige varasemast ajast suuremahuliselt MS-e müünud ja paigaldanud aga loobusin sellest ~5a tagasi varsti,
sest teised tootjad läksid arenguga mööda.
Jämedalt ~75 MS aju on minu käe alt aastate jooksul läbi käinud ma arvan.
Kindlasti on mehi, kes on neid kordades rohkem tänapäeval siin Eestis teinud.

Näiteks on tänapäeval standardiks korralikud automotive pistikud, sisseehitatud wideband lambda, sisseehitatud süütevõimendid, 4bar MAP, knock control, sisseehitatud EGT andurite sisendid, drive-by-wire, CAN support jne.
Softi lihtsusest ja softi funktsionaalsusest rääkimata.

Ma ei ürita midagi maha teha, lihtsalt avaks inimeste silmi, et on reaalselt etemaid lahendusi sarnase raha eest olemas, kui seda MS on.
MS-i idee oli algselt kommuuniga panustamine, et kõik sealt kasu saaksid, nüüd on see juba väga ammu labaseks äriks kätte ära läinud.
Vahe on selles, et kui kohe ärilise toote ostad, siis käib sellega üldiselt ka support kaasas ja ühel hetkel tunned, mille eest maksnud oled.

Mina läksin MegaSquirt aju pealt üle Poolakate Ecumaster toodete peale, kuna nad on MS-ile softi poolest väga sarnased aga sama raha eest ületavad MS-i tuntavalt.
Vähemalt minu jaoks, oleneb mida keegi ühelt ajult ja selle funktsionaalsusest ootab.
Olen kindel, et saan Ecumaster-i aju kiiremini ja paremini soovitud viisil seadesse, kui seda MS-iga suudaksin teha.
Näiteks MS-i boost control on minu jaoks raketiteadus, kuna ei saa aru mida seal saavutada täpselt tahetakse.
Samas Ecumaster-i või LinkECU boost control algoritm on lihtne ja loogiline ning teeb seda mida vaja.

Kui sul huvi peaks tekkima, siis olen ka ise juba pikemat aega Ecumaster-i diiler.
Et päris enda per*e kiitmiseks ei läheks, siis kasvõi MaxxECU, mis on minu teada küll kallimate mudelitega kui Ecumaster oleks samuti mõistlikum valik.

Eestis kiidetakse seda MS-i ikka veel taevani üles ja joodetakse põlveotsas funktsionaalsust sinna juurde, kui ammu on olemas juba täislahendused.
Kahjuks on ka Ecumaster-i kasumisoov ajaga rasvasemaks läinud ning kõige odavama aju hind paari aastaga 100.- eur kallimaks juba läinud.
Samas on muidugi ka areng asja juures toimunud, kuna aju korpus on MS-i omast pea 3x väiksem aga sisu omab rohkem funktsionaalsust.

Elu ei ole ainult DRIFT ja DRAG, kus on vaja vaid VE, süüte ja boosti tabelit, paljud inimesed eeldavad ka daily driverina progeajuga autost ideaalilähedast toimimist.
Lisaks igasugu safety funktsioonid, mis elementaarsel viisil mootoreid päästavad.

MaxxECU-l tuli nüüd MINI mudel välja, mis peaks oma hinnaga MS-i turu suht välja suretama.
Ei kujuta ette, et mingi 4 silindrilise säästu turboprojekti jaoks muud kui seda MaxxECU Mini täna Eestis ostma kipuks,
kuna selle vastu pole isegi Ecumasteril hinnaga midagi panna.
Kes tänasid kasutajat M-Tech selle postituse eest:
Kert33GtrTerminatsintzuwoodySunbunny
G4 2.8 VR6T 4MOTION '99 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01
G4 2.8 VR6 4MOTION '01 | SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 02 Veebr 2019, 19:53

Tänud veel privas edasi seletamast, M-Tech, kuid kõiki su asju arvesse võetuna ja neid kaalutledes ma saan MS aju, juhtmestiku ja seadistamise odavamalt kui selle hinnaga millest sinuga räägitud sai :D. Minu jaoks jääb funktsionaalsus ja mootori ohutusevõimalused täpselt samaks ning kõnealune isik, kes mulle aju sebib on pikemat aega juba mu mootoriehitajaga koostööd teinud st et nad saavad koos väga lähedaselt töötada, et mulle saaks ideaalilähedane asi. Kunagi 2.9 turboka ehitan, siis kaalun Ecumasterit, tänud veel kord :thumbup:.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1291
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 02 Veebr 2019, 21:17

Ei tahtnudki midagi peale sundida, mõte oli silmaringi avardada ja ka teisi lahendusi tutvustada.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '99 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01
G4 2.8 VR6 4MOTION '01 | SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

CD-R
Huviline
Postitusi: 423
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas CD-R » 02 Veebr 2019, 22:20

Hinna mõistes oma omaduste poolest oleks vems ka üks valikutest, sisse ehitatud wideband controller jne.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1291
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 02 Veebr 2019, 22:39

CD-R kirjutas:
02 Veebr 2019, 22:20
Hinna mõistes oma omaduste poolest oleks vems ka üks valikutest, sisse ehitatud wideband controller jne.
Tegu on VEMS-i puhul küll väga universaalse ajuga aga algajale ma isiklikult seda kindlasti ei soovitaks.
Olen kunagi 5+ aastat tagasi korra aasta ajaga neid ~15tk müünud ja paigaldanud ning sellise kogusega sai minu isu mängimisega suht otsa.
Manuali asemel oli siis vaid Wikipedia ning kui ei olnud hobiks iga päev ennast muudatustega kurssi viia,
siis said mingi hetk normaalselt aega raisata X asjadega.
Antud aju universaalsuse tõttu on tema kõige suuremaks probleemiks elektrooniline haavatavus ehk
VEMS ei andesta asjatundmatu mehhaaniku apsakaid, erinevalt paljudest teistest ajudest.
VEMS on samuti kunagi oma alge saanud MegaSquirt platvormist aga kohe suunaga äri teha.
Kahjuks tundub VEMS-i kasutajaliides veel siiani olevat IT guru laadi ehk seal on väga palju asju,
mida tavakasutaja ei pea teadma ja nende tähendust kuskilt Wikipediast taga otsima.

Tegelikult on asi nii, et aju enda hind on asja juures kõige väiksem faktor, see saab teile ka kunagi ilmselt kogemuste najal selgemaks
ning järgmist aju ostate ilmselt juba muude kriteeriumite põhjal, kui vaid algne aju soetusmaksumus.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '99 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01
G4 2.8 VR6 4MOTION '01 | SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 03 Veebr 2019, 15:47

Kerega käib töö täies hoos vaatamata väiksele pausile:
► Näita Spoilerit

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 08 Veebr 2019, 22:02

Käigukast on laiali tõmmatud:
► Näita Spoilerit
Laiali tõmbamise käigus Kahvel fikseeris ära 3 laagrit, mis vahetusse lähevad. Nendest ma pilte ei hakanud tegema, laager on laager.

Diffri puurimist on alustatud:
► Näita Spoilerit
Keretööd sujuvad hoogsasti:
► Näita Spoilerit
Tõstmis kohad ka nüüd ees 3mm paksusest metallist. ei tohiks nii naljalt kohe sisse tõsta
Ehk siis kõik väga bueno.

Taanist jõudsid 3" V-Band klambrid:
► Näita Spoilerit
Viimasel hetkel otsustasin, et panen siiski Golf 4 VR6 tõukurid. Nimelt on need 11-12g kergemad. See on ainus põhjus. Nüüd mul on 12tk Febi MK3 VR6 tõukureid üle. Kui kellelgi vaja peaks minema siis..??

Mootorist hetkel nii palju, et eelmise nädala alguses küsiti Kahvlilt uute klappide sääremõõtu, niiet see tähendab, et sellel ajal olid vanad pesad kindlasti väljas. Usun, et järgmise nädala keskel peaks kõne tulema ning võib kaanele järgi minna.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 17 Veebr 2019, 20:43

niiiiiiiiiiiiiiiiiisiiiiis

Differ tõmmati täiesti laiali ning võta näpust... spidomeetri hammasratas ei istu uuele diffrile
► Näita Spoilerit
Mida teeks iga tark mees? Kirjutaks Soome ning nõuaks sealt asendusdiffrit, eks? Ei, see võtab liiga kaua aega. Mõned päevad hiljem oli differ üle treitud ning hammasratas istus. Priima!
► Näita Spoilerit
Pildil olev vaht on ultrahelipesust, et õli jms mustus maha saada treiali juures käimisest.

Big news kaanest; klapipesad on ära vahetatud ning kaanele minnakse esmaspäeval (18.02) järgi ning siis on vaja klapipesadele tööpind sisse lõigata. Järgmiseks nädalavahetuseks (22.02) peaks kaas olema valmis kokkuladumiseks.

Kere, kere, kere...
► Näita Spoilerit
... on valmis!

Autol on nüüd ainult 2 roostekohta (kui uksed välja arvata, mis nii või naa välja vahetatakse), millest mõlemad on ainult traatharjaga maha nühkimise vaev. Ainult, et üks nendest kohtadest on esiklaasi all, ehk sellega veel ei tea kuidas saab. Igatahes, nüüd on vaja kere jaoks kohta, eks? Kiirelt leppisime Kahvliga kokku, et saame auto tema hoovi jätta katte alla, mõeldud-tehtud!

Peale laadimine:
► Näita Spoilerit
Kõik tundus liiga lihtsalt minevat ning hakkasin juba isegi mõtlema, et liiga hästi sujub. Keerasin siuh-säuh, vasakule-paremale ning Q7't mu taga enam ei olnud. Mis juhtus?
► Näita Spoilerit
Auto kukkus keset liiklust konna pealt maha! Sättisin originaal ohukolmnurga püsti ning asusime autot uuesti konna peale panema. Kahjuks või õnneks kukkus auto mootoritalaga konna peale, seega vedrustus kõige suuremat pauku ei saanud. Ühtlasi oli veider oma autot reaalselt Tallinna tänavatel näha üle poole aasta...

700 meetrit edasi sõidetud ning auto on nüüd Kahvli hoovis, ootab mootorit ja käigukasti.
► Näita Spoilerit

woody
Klubiline
Postitusi: 1655
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas woody » 17 Veebr 2019, 21:39

Solvunud su peale, et nii kaua oled ehitanud :D
Jõudu viimasele sirgele minemisega, pisut veel ja ongi kevad :D
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 19 Veebr 2019, 14:10

woody kirjutas:
17 Veebr 2019, 21:39
Solvunud su peale, et nii kaua oled ehitanud :D
Jõudu viimasele sirgele minemisega, pisut veel ja ongi kevad :D
Tarvis. Usu mind, ma ka enda peale natuke :D.

Teen solvumise hullemaks, valmistan lausa pettumust; annan kaane hetkeseisust 3 pilti ja natuke juttu ka kaasa.

"Sisse- ja väljalaske tihendipinnad lihviti ära ja pesad vahetati ära. Õlikanalid puuriti lahti ja väljalaske tikkpoldi keermed remonditi 2tk ära. Õlikanalite jaoks sai sellesama käest ostetud kohe spets poldid ka, millega õlikanalid pimedaks teha kaane otstes kui kokku hakkab panema."
► Näita Spoilerit
Väga, väga põnevasse staadiumisse jõudnud juba omadega :).

GTI
Moderaator
Postitusi: 7207
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 79 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 19 Veebr 2019, 16:14

Miks õlikanalid lahti puuriti - puhastati?
Kas Sl ja VL kanaleid suuremaks ei tehtud?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Vasta

Mine “Huviliste autod”