VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Saaks küünlavahet pikendada, et kütusesegu puhtamalt ära põleks, millega saaks kütusekulu väga natuke alla. Usun, et tegelikult tead isegi, mis voltide suurendamine juurde annab .
Siis tuleks auto punaseks kah värvida, siis oleks rohkem kui 2%
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
eks kõrgem süütepinge annab parema sädeme aga sööb küünalt ka isukamalt - igaljuhul iriidiumid või plaatinad siis peale, soovitavalt 1-elektroodised.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Öeldakse, et kui inimene teeb maa peal plaane, siis jumal naerab taevas...
Eks ebaõnnestumisi tuleb ka jagada. Mida edasi teha, kallid foorumlased?
► Näita Spoilerit
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Rohkem pahtlit?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 72 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Puhasta pinnad ilusti, krundi korralikul. Hermetiseeri vuugid?
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Tuleb lasta terve kere haljaks, mõne nädalaga on need kohad täiesti märkamatud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Vaadates varasemaid keretööde pilte küsin:
- kas tiivakaared pandi kinni punktidega mitte pideva õmblusega?
- kas remondiplekid läksid külge sama transpordikrundiga mis neil peal oli?
Piltidelt ei saa aru - kas lõi pahtli lahti või suisa keevituspunktid? Punktidega keevitades jääb plekk mängima ning plekkide ühenduskohti pahteldades võib pahtli lahti lüüa. Samuti tuleks see poepleki transakrunt täiega eemaldada ja katta kvaliteetse krundiga. Endal tegin nii, plekid lasin täiesti haljaks ning 2-komponentne krunt peale, siis täitekrunt, pahteldus, pritspahtel, krunt ja edasi värvimeistri kätte. Karpidel mis läksid punktidega kinni läks tihendhermeetik ka vuukidele vahele.
Mis värve üldse kasutati - ega ometi aerosoolkrunte?
- kas tiivakaared pandi kinni punktidega mitte pideva õmblusega?
- kas remondiplekid läksid külge sama transpordikrundiga mis neil peal oli?
Piltidelt ei saa aru - kas lõi pahtli lahti või suisa keevituspunktid? Punktidega keevitades jääb plekk mängima ning plekkide ühenduskohti pahteldades võib pahtli lahti lüüa. Samuti tuleks see poepleki transakrunt täiega eemaldada ja katta kvaliteetse krundiga. Endal tegin nii, plekid lasin täiesti haljaks ning 2-komponentne krunt peale, siis täitekrunt, pahteldus, pritspahtel, krunt ja edasi värvimeistri kätte. Karpidel mis läksid punktidega kinni läks tihendhermeetik ka vuukidele vahele.
Mis värve üldse kasutati - ega ometi aerosoolkrunte?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kui seest plekid värvimata, siis esimesena mis meelde tuleb oleks kõik need liited punkt punkti kõrvale kinni keevitada. Nii ei pressi rooste välja. Seejärel seespidiselt korrovastase keemiaga üleujutada. Seda tegevust iga aasta korrates peaks kestma nii palju küll kui sellest autost ära tüdined. Plekimees on väärt noomitust.
Kert
Kert
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Lõika maha kõik ja tee uuesti .
Omal kruntisin kõigepealt detailid seest epoga .
Kereõõnsused samuti .
Kui asjad külge olid keevitatud läks karbiõli ka sisse .
Punktid või keevitus uuesti epoga üle , matiks ja pahtel peale .
Omal kruntisin kõigepealt detailid seest epoga .
Kereõõnsused samuti .
Kui asjad külge olid keevitatud läks karbiõli ka sisse .
Punktid või keevitus uuesti epoga üle , matiks ja pahtel peale .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Pole mingi suvaline E36 mille karpe pahtli ja makroflexiga siluda .
Pidev õmblus. Plekkidel polnud transpordikrunti, paljas metall oli. Pahtli lõi lahti. Värve ei tea mida kasutati ja ausalt öeldes pole rohkem mahti ka temaga sõnagi rääkida, et üle küsida.GTI kirjutas: ↑01 Apr 2019, 19:44Vaadates varasemaid keretööde pilte küsin:
- kas tiivakaared pandi kinni punktidega mitte pideva õmblusega?
- kas remondiplekid läksid külge sama transpordikrundiga mis neil peal oli?
Piltidelt ei saa aru - kas lõi pahtli lahti või suisa keevituspunktid? Punktidega keevitades jääb plekk mängima ning plekkide ühenduskohti pahteldades võib pahtli lahti lüüa. Samuti tuleks see poepleki transakrunt täiega eemaldada ja katta kvaliteetse krundiga. Endal tegin nii, plekid lasin täiesti haljaks ning 2-komponentne krunt peale, siis täitekrunt, pahteldus, pritspahtel, krunt ja edasi värvimeistri kätte. Karpidel mis läksid punktidega kinni läks tihendhermeetik ka vuukidele vahele.
Mis värve üldse kasutati - ega ometi aerosoolkrunte?
Usu mind, sai piisavalt.
Üldpilt selgem igatahes. Vana möll ja kogu "transakrunt" (uus lemmik sõna) minema. Tiivad seest nii palju puhastada kui saab, panema happekat, krunti ja krundile mingi värvi ka. Esialgu lihtsalt, et ta rohkem edasi rooste ei läheks. Aga positiivne asi ka; lasen tiivad ja karbid lasta üle selle värviga, mis värvi ma kogu autot tahaks. Nii proovimise mõttes.
Suur aitäh kõikidele õpetussõnade eest, tean mida edasi teha .
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Teoorias on asi tore aga praktiline kasu juhul, kui originaal setupil ei ole süütamisprobleeme (mida sellise jõuga ei ole), on mulle siiani veel nägemata
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Positiivsemal toonil - leidsin Leedu lammutusest nahast uksepolstrid. Lausa jalustrabava hinnaga - 172.93€ koos saatmisega ukse taha kõik 4tk ja lisaksin veel, et väga, väga heas seisukorras. Kinnitasin nende töötajaga üle, et on ikka 4tk ja mustad ning tellisingi koheselt ära. Pildialbum siin. Suuremaid pilte kahjuks lehelt ei saanud.
Auto viiakse selle nädala lõpus maalri juurde ning tekkinud vead parandatakse ära. Mootorist peaks uudiseid tulema hakkama järgmine nädal.
Auto viiakse selle nädala lõpus maalri juurde ning tekkinud vead parandatakse ära. Mootorist peaks uudiseid tulema hakkama järgmine nädal.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
heihei
Nii nagu lubatud, auto sai ära viidud maalri kätte:
Mõned päevad hiljem oli krunt, pahtel ja rooste maha nühitud ning happekrundiga üle lastud:
Seisab nukralt:
Järgmise nädala keskel lubati kutsuda valmis produkti vaatama. Kõik see tagumine tiib + ülemine osa katuseni välja lastakse proovimise mõttes üle värviga, mis ma tahan, et lõpuks kogu auto oleks.
Ühtlasi peaksid Järgmine nädal Leedust polstrid jõudma.
Saksamaale sai sisse antud tellimus uutele mootoripoltidele (sest alumine ots tuleb laiali, sest klapisüvendid vaja üle teha), uued esisillapoltidele (suutsin ära kaotada lammutamisel), nendele poltidele, millega nina lanseka küljes istub (need kaotasin ka ära) ja uuele vändapoldile ka veel.
Pihustid käisid eile/täna puhastuses ja kontrollis:
1 - 4 pihustid tulistasid 20cl, 5 lasi 22cl ja 6 lasi 23cl. Piisavalt normaalne vahemik. Ma kahtlustasin, et üks pihusti tiksub aga ju siis mitte. Veider. Igatahes need on nüüd puhtad ning minekuvalmis.
Nii nagu lubatud, auto sai ära viidud maalri kätte:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Ühtlasi peaksid Järgmine nädal Leedust polstrid jõudma.
Saksamaale sai sisse antud tellimus uutele mootoripoltidele (sest alumine ots tuleb laiali, sest klapisüvendid vaja üle teha), uued esisillapoltidele (suutsin ära kaotada lammutamisel), nendele poltidele, millega nina lanseka küljes istub (need kaotasin ka ära) ja uuele vändapoldile ka veel.
Pihustid käisid eile/täna puhastuses ja kontrollis:
► Näita Spoilerit
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Rehvi müra on sellel pillil kohutav
Ma praegu sõidan , maanteel on ikka jube küll , isegi linnas sõites on asi kehv .
Mul on tulemüür seest ja väljast matiga üle käidud aga põhi on tegemata .
Homme proovin teiste rehvide ja velgedega .
Võtsin 3 cm paksu porolooni ja pisut matti , panen põrandale jalgadesse ja siis matt tagumistele koobastele .
Nii , et hakka juba valmistuma
Vanasti sõitsid kõik selliste asjadega , praegu ei kujuta ettegi
Aga siin peab arvestama sellega ka , et see pigimatt kaalub ka kõvasti , eriti siis kui kõik üle tõmbad .
Ma praegu sõidan , maanteel on ikka jube küll , isegi linnas sõites on asi kehv .
Mul on tulemüür seest ja väljast matiga üle käidud aga põhi on tegemata .
Homme proovin teiste rehvide ja velgedega .
Võtsin 3 cm paksu porolooni ja pisut matti , panen põrandale jalgadesse ja siis matt tagumistele koobastele .
Nii , et hakka juba valmistuma
Vanasti sõitsid kõik selliste asjadega , praegu ei kujuta ettegi
Aga siin peab arvestama sellega ka , et see pigimatt kaalub ka kõvasti , eriti siis kui kõik üle tõmbad .
Viimati muutis ryan, 12 Apr 2019, 19:06, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Terve lubade omamise aja ainult pre-2000 pillidega sõitnud Ütleks, et päris harjunud juba. Ei peagi mingi luksuspill tulema, kuid uste sisse müramatid jäävad alles siiski. Üleüldse, sõitmisest vara natuke rääkida .
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
See on üks asi mis minul kokku ladudes tegemata jäi .
Ma olen sõitnud 2000+ pillidega siiani , nii et tagasi minna on suht raske .
Naine üles , et ta sellega küll sõitma ei tule
.aga see tema otsus
Ma olen sõitnud 2000+ pillidega siiani , nii et tagasi minna on suht raske .
Naine üles , et ta sellega küll sõitma ei tule
.aga see tema otsus
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 92 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
heihei
Leedust jõudsid polstrid kohale ja oma raha eest uskumatult heas korras. Juhiukse polstril (esimene pilt) on kõige suuremad kulumisjäljed, kuid laias laastus on needki väiksed .
Ainus suur probleem on see, et tagumised polstrid on vändaga variandil olnud:
Õnneks VW toodab/on tootnud sellist avatäitjat, mis sinna istuma peaks ning nendele on tehasetellimus sisse antud:
Kere on nüüd üle lihvitud ja krunditud, ootab värvi:
Tiiva alune koht oli ka mädanema hakanud, see sai ka relakaga üle lastud ning krundi alla:
Vastu valgust õige nurga all oli seda varem ka näha, kuid pildi peale täiesti võimatu saada ning seetõttu sellest ma ka juttu ei teinud, kuid nüüd lihvimise all teda ilusti näha. Keegi äkki oskab kommenteerida, mis autodele seda täpsemalt topiti? Mina netist midagi ei leidnud.
Kõrvalistuja uks alt mäda ja roostetükid said välja lastud:
Enne kui asusin mööda Eestit rändama roostevabu uksi otsima, mõtlesin proovida, et kas Polosse üldse Golfi uks mahub ja võta näpust...
Järgmise nädala alguses peaks värv seljas olema ning Saksamaalt poldid minu käes, siis on ainult kokku ladumise vaev.
Leedust jõudsid polstrid kohale ja oma raha eest uskumatult heas korras. Juhiukse polstril (esimene pilt) on kõige suuremad kulumisjäljed, kuid laias laastus on needki väiksed .
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
VIN järgi esindusest saad teada vahest su masin üldse Limited Edition.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Kui vredestein mulle nukapoldid müüs, siis ta küll midagi ei maininud mulle...
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Ma tõin eestimaalt oma kõik uksed , kapoti , luugi ja need mahtusid mk3 kenasti ära
Mis rehvimürasse puutub siis panin teised veljed/rehvid ja läks oluliselt paremaks , tagumised peaks uued ostma , madala db -ga .
Mis rehvimürasse puutub siis panin teised veljed/rehvid ja läks oluliselt paremaks , tagumised peaks uued ostma , madala db -ga .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5368
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 612 korda
VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats
Egas vinni sisse lüües ei hakka programm nagu kasiino aparaat vilkuma "Edition - Edition" ja pealegi enne 2000a toodetud masinatele ei annagi Etka täpseid vasteid, kõik varuosad tuleb pr numbrite järgi välja otsida.Terminats kirjutas: ↑21 Apr 2019, 16:18Kui vredestein mulle nukapoldid müüs, siis ta küll midagi ei maininud mulle...
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....