VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 31 Juul 2019, 14:10

Nüüd on küll asi natuke soiku jäänud 🙄 🙄 Selle aja jooksul suhteliselt vähe toimunud, ei näinud mõtet uuendada, aga...

15. juuli - Aju visati peale, voolu ja lambda jaoks võeti mõõdud

22. juuli - Aju juhtmestik paigas, voolujuhtmed aju juurde veetud, lambda juhtmed ka. Sl koldesse liitmik panna ja tagasi külge panna, siis aju juures mõned klemmid/pistikud ja teoorias peaks saama käivitada. Ajusse pandi softi peale, seaded sisse ja häälestati andurite järgi kõik ära. Kaitsmepesa/releede juhtmestik tehti ka valmis.

30. juuli, eile - Starter andis saba. Vool otse akuklemmilt olemas ja tõmberelee ka plõksib, laupäeval veel toimis.

Kommentaar juhtmestiku mehelt: "Tra ma just testisin kõik väljundid ära, kalibreerisin kõik andurid jne ja keeran võtit et käivitada ja vaikus 🤣"

Pilte:
► Näita Spoilerit
Hetkel kapoti all korralik pardakk, aga eks seda saab ka peatselt korrastama hakata. Uue starteri saan juba täna, hoian teid kursis :).

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 02 Aug 2019, 14:51

Asi ametlik:
► Näita Spoilerit

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 08 Aug 2019, 18:56

Üks suur saaga on läbi jälle!!!!!!

Õlirõhk saadi ajusse ilusti lugema (et automaatselt välja suretaks kui nulli lööb), panime jahutusvedeliku ja roolivõimu süsteemi lõplikult kokku, et auto saaks pikemalt käia kui 20 sekundit. Jahutusvedelikuga oli see error, et üks mu "racing punastest" voolikutest ei ulatunud ning just seetõttu otsisin ka uut voolikut. Roolivõimu süsteemist oli pumba ja vedelikupotska vaheline toru kuhugi rändama läinud ning selle sebisin uue.

Lõikasime vooliku pooleks ning panime painutatava toru sinna vahele nõnda:
► Näita Spoilerit
Olin alguses skeptiline selle vastupidavuses, kuid siis kinnitati, et enamus Eesti driftiautodel on ülesehitatud samasugustena. Hea küll.

Lasime destilleeritud vee ja roolivõimuvedeliku sisse ja käivitasime. Jäime lekkeid ootama. Seda asjatult, sest lekkeid ei tulnudki, pettumus missugune. Algul tuuritasime niisama, lõpuks saan foorumisse täissummutist ka nüüd häält jagada. Videos jäid kõik pöörded alla 4000rpm:
► Näita Spoilerit
Kui mootor juba soe oli, siis pandi soft cut 4500rpm peale ja -10 kraadi süüdet nii testimise eesmärgil, et kas teeb pauku või mitte. Pauku esialgu ei tulnud, sest katalüsaator oli veel ees, kuid see sai kiiresti likvideeritud:
► Näita Spoilerit
Kahjuks juhtus selline asi, et lasime suure leegiga katalüsaatori sõelad välja. Viimasel pildil hästi näha 2 leegitsevat tükki. Rahast oli küll natuke kahju, kuid sellist tuleshow'd summutist näeb harva. Kui sõelasid enam ees polnud, et leeke piirata, siis hakkas niisama ka paukuma:
► Näita Spoilerit
Nagu videost näha ja kuulda, siis emotsioonid olid laes ja tuju ikkagi päeva lõpuks hea, et auto nõnda hästi käib.

Eile lõpetati veel jahutussüsteemi, st et ventilaator õigel ajal järgi tuleks ja õigel ajal töö lõpetaks. Pilte juhtmestikust, kronsadest, releedest ja massist siin:
► Näita Spoilerit
Ühtlasi sai vahepeal valmis ka käigukanginupu ja käsipiduri nahk. Õmbluse värvi proovisin valida võimalikult ligilähedaselt auto tulevasele värvile. Pildid sellest siin:
► Näita Spoilerit
Homme (9. august) viin auto ära Corra juurde töökotta, kes vahetab absoluutselt kõik puksid polüuretaani vastu, paneb stabilisaatori alla, tõstab autot kõrgemaks (esirattad käivad vastu tiiba, sai proovitud juba), paneb esitiivad ette, õhutab siduri-piduri ära, kontrollib kas summutileketega on nüüd kõik, viskab rehvid ümber, kontrollib kõik poldid üle, paneb nina lõplikult kokku ja vahetab destilleeritud vee reaalse jahutusvedeliku vastu.

Peale seda võiks minu meelest teoorias ja praktikas sillastendi ja ülevaatusele minna. Ei tea, mis öeldakse? :crazy:

links1
Klubiline
Postitusi: 474
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Tallatakso
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 31 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas links1 » 08 Aug 2019, 18:59

ÜV onu ütleb, et võid ära müüa :D

Kasutaja avatar
santospwnd
Klubiline
Postitusi: 355
Liitunud: 05 Jaan 2013, 16:22
Telefon: 53 neli kaheksa 59 32
Auto: T3 Westfalia, B5 passat 2,8 4motion, MK3 Gti, Corrado 2.9
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 2 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas santospwnd » 09 Aug 2019, 14:48

ingel [VW Bot: "Keel korda!"] hääled küll head, pean endal ka normaalse väljalaske tegema :D
Kiirem kui Pässa Rixi tuunitud beõmvee

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 17 Aug 2019, 13:35

Corra vahetas ära kõik puksid polü vastu ja stabilisaator läks LÕPUKS alla. Täis töö listi leiab siit:
► Näita Spoilerit
Aega kulus poolteist päeva ning lihtsamate asjadega sain ka käe külge panna.

Sõitsin veits linna vahel, sain autoga tuttavaks ja siis mingil hetkel hakkas pöörde ajal releesid klõpsutama ja lõi pööret alla. Jäin samal õhtul tee äärde veel, õnneks sain peatee pealt kõrvaltänavale keerata. Viskasime juhtme sappa ja tuli välja, et vändaandur kaotas vahepeal lugemise ära. Võisid rahulikult 50'ga cruisida ja sekundi pealt sureb suvaliselt välja ja käima läks uuesti siis kui kõik oli maha jahtunud. Enne kui auto Corra kätte läks, siis selgus ka, et lambda andur on defektne. Soojast peast näitab AFR 10.1. Ühesõnaga vahetust tahtsid vända- ja lambda andur. Vändaanduriga läks lihtsalt, vahetasin maja kõrval 10 minutiga ära ilma autot tõstmata. Külge läks Valeo andur, käima läks praktiliselt poolest pöördest. Sõitsin vahetatud vändaanduriga intzu kanali peale ning seal vahetasin ka lambda 5-7 minutiga ära. See nii hea, kui kõik on uus ja ilus ja tuleb hästi lahti :). Päev hiljem läksin seadistaja juurde, vaatas üle logid ja auto polnud kordagi vändahambaid ära kaotanud, ehk uus andur töötab hästi. Ühtlasi pani mulle lambda correctioni peale ja lasi ringi sõita pool tundi, et nüüd töötava lambda alusel muudaks segu paremaks. Tänavavahel sõidetavus paranes MEELETULT. Vahel harva põhjagaasiga tekib ikka mingi moment, kus silindrisse läheb nii palju kütust, et ei jaksa ära põletada, aga seda kõike saab timmida. Algusevärk.

Läksin samal päeval veel Kahvlile autot näitama ja siis mulle toodi välja, et autol lekib kütust. Mees lappis kuuese Corona eest lekkiva vooliku poolpiduselt ära ja sõit võis jätkata! Rääkisime õlikulust ning mees arvas, et õlirõngad ei ole veel päris sisse töödanud ja peaksin sissesõitu tegema 1000km. Just siis järgmisel päeval sain 500km täis. Järgmisel nädalal lähen ülevaatusele ja loodan puhtalt läbi saada. Eks näis.

Kostitan veel ühe pauguvideoga:
► Näita Spoilerit
Sõidust pole veel, kuna piiraja ikka 4000 ja selle juures ei tee see mingit erilist häält sõites. Muud suurt pole midagi toimunud.

Ahjaa, on ikka. Auto nägi šampooni üle 1,25 aasta :D.
► Näita Spoilerit

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1551
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A3 1,9 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 29 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 24 Aug 2019, 22:51

Nägin seda vedelemas aeromotorsi ees, keretööd on tagant tehtud küll kellegi algaja poolt.
Ise tegid või ?
S-wagen 1,9 TDI

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 25 Aug 2019, 11:49

Pead silmas värvi- või keevitustkvaliteeti?

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1551
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A3 1,9 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 29 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 26 Aug 2019, 08:38

Pilt

Värvimise eetööd.
Aga siit on näha, et seda kaart ei olegi viimistletud enne värvimist.
S-wagen 1,9 TDI

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 26 Aug 2019, 09:59

ryan kirjutas:
26 Aug 2019, 08:38
Aga siit on näha, et seda kaart ei olegi viimistletud enne värvimist.
Just. Arvasingi, et seda silmas pead. See värvimine saigi tehtud lihtsalt selle põhimõttega, et see edasi rooste ei läheks. Pind siledaks, krunt ja värv peale ning ongi kõik. Värvis on veel diiselpuhurist tahma ja rasva sees, arvestasime sellega kui värvima hakati :D.

Hetkese plaani järgi läheb novembris ülevärvi ning enne aasta algust peaksin värvitud auto kätte saama.

Käisin ülevaatusel ka. CO oli korras isegi, põletamata osakesi oli natuke liiga palju. Sain korduva.

VO - Ohukolmnurk oli puudu
OV - Parem tagumine ukse polster puudu (lootsin et "nahatamises on" jutt päästab, aga ei päästnud)
OV - Reg. nr. laternad ei vasta nõuetele (tänasest seadus muutus leebemaks, ehk nendega ei pea midagi tegema)
OV - Väljalasketoru muudetud (onud küsisid minu üllatuseks sertifikaati, hetkel ootan Simonsist vastust)
OV - Tagurdustuled ei tööta (süüte sisse paned siis viskad põlema kohe, olenemata sellest kas andur on sees või mitte, peab uurima)
OV - Lambda näit üle normi (lambda oli 1 asemel 1.132 aga eks seda saab timmida)
OV - Vastavus liiklusregistri andmetel - "osaliselt roheline" (värvid on rasked.. eks? onu kirjutas ARKi ja lubas täpsustada, kas auto on piisavalt must, et olla passis must või peab mitmevärviliseks registreerima)
OV - Airbagiga rooliratas vahetatud (seda oli oodata, õnneks teise golfi pealt orikas rool võtta)
OV - Vedrud ja stabilisaator - sobimatu parandamine (coilide pärast coiniti.. seda lubati ka ARKis täpsustada. ütlesin, et on sertifikaat ette näidata vajadusel, paluti järgmine kord see kaasa võtta)

Sissesõit tehtud, 7200rpmini käib väga ilusti, hääled on vägevad ja õlikulu praktiliselt puudub. Vinge värk!

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 24 Sept 2019, 19:22

Kuu aega paarutasin nii palju kui võimalik oma korduvaga, käisin ära Lätis Baltic VAG Festil ilma ühegi probleemita. Tehnikasse investeerimine on ennast igati ära tõestanud, arvestades, et käin tööl ja poes piima järgi ka selle autoga iga päevaselt.

Kuu ajaga sain ainult 2 trahvi kiiruseületamise eest, kuid siiamaani suht kalla ja talla olnud. Õlikulu on ikkagi tagasi tulnud, 560km peale on umbes veerand liitrit võtnud. Kui talveks pole õlikulu lõpenud, siis tuleb kaas maha ja vaatab mis case on.

Vaikselt hauduvad ka 3.0iks puurimise ideed, parts list on ka tehtud selle jaoks ja hakkan megavaikselt juppe koguma (pole väga suur prioriteet).

Üle talve tahtsin ette visata Cayenne/Q7/Touaregi tagumised 323mm pidurid 4 kolviga ja taha R32/S3 256mm pidurid, nende parts list on ka olemas ja hakkan samuti vaikselt juppe koguma.

Värviplaan on hetkel ikka novembris paigas. Enne talve tahaks düno peal ära seadistada ja nitro koos purge ja soojendusega lõpuks käima ajada.

Nüüd viimasel laupäeval (21. sept) käisin uuesti ülevaatusel terve hunniku sertifikaatidega ning 11st veast sai järsku 4 viga. Vigadeks olid ABS ja airbag tule mittesüttimine, numbrituled ei vasta nõuetele ja põletamata osakesi ikka palju. Lambda oli veel rohkem paigast. Ilmselt lähen uuesti ülevaatusele siis kui uue lambdaga düno peal uus seade tehtud, siis võib ehk kindel olla, et segu paigas.

Plaanid on suured, nüüd tuleb tegutseda ainult :).

GTI
Moderaator
Postitusi: 7207
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 79 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 25 Sept 2019, 07:17

Nitro peale ei öelnud ülevaatus midagi?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 27 Sept 2019, 14:57

Kusjuures, esimene kord kui düüse nägi, siis naeris ja küsis, et kas sõidab naerugaasi peal. Ma olin eelnevalt tükk aega mõelnud, mida nitro kohta öeldakse. Suhtlesin teadjamatega ja tuhlasin 10 aasta vanuseid foorumeid; tuleb välja, et kui sul on tuulutus kerest välja olemas, siis on täiesti legaalne asi millega sõita. Keelatud ta ju pole.

Nüüd tekib muidugi huvitav võrdlusmoment - kui sul on nitro, siis mine mölla peremees, aga LED numbritulede eest saad trahvi. Kus see loogika on? :D Ei väida, et nitro peaks illegaalne olema, aga numbritulede karmisust võiks küll mitu-mitu astet allapoole keerata.
Kes tänasid kasutajat Terminats selle postituse eest:
MustVälk

GTI
Moderaator
Postitusi: 7207
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 79 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 27 Sept 2019, 16:28

Kui nitro kvalifitseerub toitesüsteemi muutmise või sisselaske ümberehitamise alla siis ei tohiks ju olla lubatud?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Kasutaja avatar
Rocco2
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
Auto: Scirocco mk2
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 21 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Rocco2 » 27 Sept 2019, 17:29

Mm aga gaasiseadmete peale panek ja ülevaatus 🤔
Kes tänasid kasutajat Rocco2 selle postituse eest:
Terminats

GTI
Moderaator
Postitusi: 7207
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 79 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 27 Sept 2019, 19:05

Rocco2 kirjutas:
27 Sept 2019, 17:29
Mm aga gaasiseadmete peale panek ja ülevaatus 🤔
Kas gaasiseadme paigalduse järel tuleb auto mnt ametis ette näidata ja passi muudatus teha?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 1991
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora, Golf
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 54 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 30 Sept 2019, 11:26

Gaasiseadme olemasolu puhul peab ka passis märge olema.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 03 Nov 2019, 13:31

Reedel mõtlesin, et teen Golfiga viimased sõidud, enne kui järgmine nädala alguses värvi läheb. Tunnike paarutasin ja kõik äge. Sõitsin poe parklasse, ootasin minuti kuni vent ära undab ja suretasin välja. Tulin tagasi, panin auto käima ja kapoti alt tuleb "tktktktktk". Sõitsin nutuse häälega Kahvlit töö juurde tüütama, et mis keiss on.

Video häälest:
► Näita Spoilerit
30 minutit hiljem oli auto puksiiri peal:
► Näita Spoilerit
Õlifilter võeti ära ja pandi kohe tagasi, sest liiga palju metalli oli. Polnud midagi menetleda enam. Hetkel ei hakatud kõike lahti kakkuma, kuna ei jõuaks enne värvi minemist valmis.

Õlirõhu graafik:
► Näita Spoilerit
Ühesõnaga vändajooksus saale läbi, sest üks tark mees (mina) sõitis päris pikalt õli alla miinimumi. Õlirõhu graafikust hästi näha, kust pump tõmbas õhku vahele, sest karteris polnud õli ja mis hetkel saale läks. Ehk peale värvi kohe saaltevahetus uueks hooajaks, jee! Samuti on olemas ka väike variant, et väntvõlli tööpind on kahjustada saanud, kuid õnneks mul voodi alt uus väntvõll kohe võtta :). Ei kurvasta väga, see aasta nii või naa rohkem sõitma ei pidanud.

Relevantne meem:
► Näita Spoilerit
Loo moraal: kontrollige regulaarselt oma õlitaset

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2738
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 99 korda
Tänatud: 53 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 03 Nov 2019, 14:00

Oli pikalt mu keelel küsida, et kas ikka võtad alguses rahulikult sisse sõitmist?
Aga ei ole sa esimene VR6 mees kes lõpetab mootori remondi mootori teise remondiga.
Eriti tobe on see mootor õli kättesaamisega karterist kui proovid kurve võtta. (nii ma olen kuulnud) :)
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Terminats
Klubiline
Postitusi: 270
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 7 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 03 Nov 2019, 14:28

Sellesmõttes sissesõit sai lebolt tehtud ja tehnika pidas peale seda ideaalselt vastu. Mitu-mitu launchi kannatas järjest teha ja kõik toimis nii nagu pidi. Väike õlikulu jäi ikka sisse (kas klapisääretihend ära kukkunud, rõngas katki või pole ikka veel sisse töödanud), ma lihtsalt alahindasin selle mahtu ja seetõttu ei taibanud ka õlitaset pidevalt vaadata.

Õlivõtule on rohtu kusjuures, R32 alumiiniumist karter, R32 õlivõttur ja R32 õlipump. Toob kogu krempli ülespoole ning karteril on piirajad sees, mis kurvides ei lase õlil pumba juurest ära voolata. Selle upgrade hinnad on head muidugi, tundub tobe karteri eest 180 euri maksta.

CD-R
Huviline
Postitusi: 423
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas CD-R » 03 Nov 2019, 14:44

Käisin ka sama mõttega reedel sõitmas, täitsa nägin ka sind. Hääled tundusid vinged.
See sissesõitmisel rahulik sõit ka rohkem selline müüt minuarust, eriti õlirõhuga seonduvalt. Madal õlitase on ilmselge süüdlane ju.
Isiklikult olen pärast jahutussüsteemi õhutamist juba paugutama läinud, vahetad pärast õli ära ja tuld. Mingi tõepõhi on seal all küll seoses kolvirõngaste piludega, aga kui üleliia kuumaks ei lase ei juhtu midagi.

Minu remonditud strokeril oli ka algselt õlikulu, kuid kuskil 5-7k km läbimisel see hakkas vähenema ja nüüdseks on ainult nii palju kui reaalselt kuskil välja lekib, ehk minimaalne. Algul sai ikka iga 1500km järelt 1l pärast paugutamist juurde valatud.

links1
Klubiline
Postitusi: 474
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Tallatakso
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 31 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas links1 » 03 Nov 2019, 15:29

Õlituli ei peaks põlema, kui madal tase? :D

Beluuga
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
Telefon: 58383262
Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Beluuga » 04 Nov 2019, 19:22

links1 kirjutas:
03 Nov 2019, 15:29
Õlituli ei peaks põlema, kui madal tase? :D
Kas Golf 3 l oli taseme andur ka juba ? Minuarust seal ainult rõhuandur.

links1
Klubiline
Postitusi: 474
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Tallatakso
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 31 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas links1 » 04 Nov 2019, 19:32

Beluuga kirjutas:
04 Nov 2019, 19:22
links1 kirjutas:
03 Nov 2019, 15:29
Õlituli ei peaks põlema, kui madal tase? :D
Kas Golf 3 l oli taseme andur ka juba ? Minuarust seal ainult rõhuandur.
Kui sul pole õli, siis kust sa selle normaal õlirõhu välja võlud? Igat moodi oleks tuli armatuuris põlema pidanud hakkama.
Viimati muutis links1, 04 Nov 2019, 19:37, muudetud 1 kord kokku.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1291
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 05 Nov 2019, 01:00

Graafikul ju õlirõhk 4.8bar, need sakid ilmselt pigem signaali häired.
Mul sarnase graafikuga MS3-mega üks Audi AAN stroker sõitnud 5a juba ning seal on see sakilisus lihtsalt häire, kuna ei ole silumist piisavalt palju peale pandud.
Isiklikult ei usu, et sellise õlirõhuga saaledega midagi niisama juhtub, eriti veel nii lühikese läbisõiduga, rõhk ju reaalselt olemas.
Kui palju saale õlilõtku jäi ning palju oli kepsu alumise silma ovaalsust ning tehasetolerantsidest erinevust?
G4 2.8 VR6T 4MOTION '99 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01
G4 2.8 VR6 4MOTION '01 | SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Vasta

Mine “Huviliste autod”