VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
Petzo
Klubiline
Postitusi: 765
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 21 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Petzo » 05 Nov 2019, 09:37

Terminats kirjutas:
08 Aug 2019, 18:56
Õlirõhk saadi ajusse ilusti lugema (et automaatselt välja suretaks kui nulli lööb
Ju siis ikkagi piisas rõhust, või süsteem vigane.
Terminats kirjutas:
03 Nov 2019, 13:31
Sõitsin nutuse häälega Kahvlit töö juurde tüütama, et mis keiss on.
Et kui enne oli vaid saalede vahetus, siis kindlasti miskit veel pekki keerata?
Rait.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 529
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 06 Nov 2019, 07:19

M-Tech kirjutas:
05 Nov 2019, 01:00
Graafikul ju õlirõhk 4.8bar, need sakid ilmselt pigem signaali häired.
Mul sarnase graafikuga MS3-mega üks Audi AAN stroker sõitnud 5a juba ning seal on see sakilisus lihtsalt häire, kuna ei ole silumist piisavalt palju peale pandud.
Isiklikult ei usu, et sellise õlirõhuga saaledega midagi niisama juhtub, eriti veel nii lühikese läbisõiduga, rõhk ju reaalselt olemas.
Kui palju saale õlilõtku jäi ning palju oli kepsu alumise silma ovaalsust ning tehasetolerantsidest erinevust?
õliõtk oli 0.05mm ja ovaalsus 0.008-0.01.Kasutasime glyco std saalesi.Väntvõll käis poleerimises.Kõik õli kanalid ja asjad puhastatud täielikult.Õlipumo uus Febi toodang.Esimesel õlivahetusel oli õlifilter väga puhas ja ei jätnud mingit muljet et tal oleks plaanis end hävitama hakkata.Enda komplektist võtsin ka 2 kepsu et mõõdud paika saada.Mõõdetud Mitutoyo siseindikaatori ja mikromeetriga mitte hiina mänguasjadega ega plastigaugega :lolno: .Hetkel võib spekuleerida küll,aga lahti võtmisel selgub mis juhtus.Fakt see et õli on alla miinimumi ja sellises konditsioonis pähe anda,ei ole hea.Aga võtame lahti ja teeme asja korda ja paremaks.
Viimati muutis Kahvel, 06 Nov 2019, 07:29, muudetud 3 korda kokku.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Asko
Huviline
Postitusi: 1259
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Asko » 06 Nov 2019, 07:50

Lätis ajas see auto tagant sellist sinist välja ja haises õli järgi kui sa paarutasid seda seal nii ,et siin ammu mingi jama vist juba olnud.
https://www.facebook.com/BoltonValetingest/

Poleerimise ja keraamika pakkumised küsi minult

Kahvel
Huviline
Postitusi: 529
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 06 Nov 2019, 08:01

Asko kirjutas:
06 Nov 2019, 07:50
Lätis ajas see auto tagant sellist sinist välja ja haises õli järgi kui sa paarutasid seda seal nii ,et siin ammu mingi jama vist juba olnud.
Õlikulu mingi hetkega aina rohkem süvenenud.Oli plaanis nkn lahti võtta,et näha mis valesti läks või on.Plokk oli täiesti lubatud piirides ja hoon tehtud 240ga.Kaanes sai kasutatud USA toodangu klapisääretihendeid mis läksid veits teistsuguse pinguga peale kui näiteks Reinzi või Elringu oma võtta.Kahtlus et äkki sääretihendid end lahti lasknud,sest see õlikulu on suurenenud ajaga.Aga enne ei saa teada,kui lahti on.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Golf 3 '93 VR6
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas intzu » 12 Nov 2019, 14:00

Teed alumise osaga midagi uut ka, kui uuesti ehitad? Või paned turbo külge? Nagu üks tark mees ütles, et vabalthingavat mootorit ehitada on nagu kumminaisega n*****a.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

GTI
Moderaator
Postitusi: 7320
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 93 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 12 Nov 2019, 15:55

intzu kirjutas:
12 Nov 2019, 14:00
Teed alumise osaga midagi uut ka, kui uuesti ehitad? Või paned turbo külge? Nagu üks tark mees ütles, et vabalthingavat mootorit ehitada on nagu kumminaisega n*****a.
Turbot oskab iga loll peale panna (samuti kumminaist panna), vabalthingavast jõud ja vääne kätte saada on juba kõrgem kunst.
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
Terminatsintzu
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1757
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A3 1,9 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 39 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 14 Nov 2019, 23:39

Turbot oskab iga loll peale panna (samuti kumminaist panna)
Selles osas jääb mul küll oskusi vajaka :lol: :mrgreen:
Kes tänasid kasutajat ryan selle postituse eest:
ri5t0

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 953
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Golf 5 GTI Passat B5.5 1.9TDI Land Rover Discovery 3
Asukoht: Tartu
Tänanud: 168 korda
Tänatud: 57 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 14 Nov 2019, 23:41

ryan kirjutas:
14 Nov 2019, 23:39
Turbot oskab iga loll peale panna (samuti kumminaist panna)
Selles osas jääb mul küll oskusi vajaka :lol: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:

Terminats
Klubiline
Postitusi: 288
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 12 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 12 Dets 2019, 23:58

Kuu aja jooksul igast lahedaid asju toimunud...

Kõll-kõll katki mootoriga auto läks värvi lõpuks, albumi sellest leiate siit. Hetkel on plaanis liistud, stange plastikust osad ja ukselingid teha poolmatt mustaks. Peeglid tulevad Nissani KH3 musta värvi. Auto värvivalikuks jäi BMW Atlantisblau koodiga 399, millele juurde lisatud +50% suurem tera.

Samuti sai esiklaas ära võetud ning klaasivahelin roostekoht haljaks lihvitud, plekki juurde keevitatud ning see järel vähese pahtliga sirgeks tehtud. Idees peaks nüüd roostevaba olema? :D Uus esiklaas ootab ainult õiget hetke paigaldamiseks. Käesoleva nädala laupäeva õhtuks peaks autol värv seljas olema ning saan siis juba loodetavasti pilte jagada. Auto jääb pühade ajaks kuiva garaaži ravima ning jaanuaris läheb Kahvli kätte, kus hakatakse mootorit lammutama.

Värv kopsikus on selline:
► Näita Spoilerit
ri5t0 müüs mulle komplektse alumise otsa st plokk, kepsud, kolvid, karteri ja isegi veepumba jättis külge :D. Antud plokk puuritakse 3.0iks (83.5mm tuleb silindri diameeter), sisse läheb sepissisu ja uued tihendid. Seekord tasakaalustame terve vändajooksu ära koos hooratta, siduri ja väntvõlli rihmarattaga. Õnn naeratas ka selle näol, et Elringi Mk4 metallist tihendi silindri diameeter on samuti täpselt 83.5mm (Reinzi tihendi dm on 83mm) ehk saab seda kasutada, mitte ei pea USAst 300 dollari eest custom kaanetihendit tellima.

Ploki algseis:
► Näita Spoilerit
Plokk pestakse peatselt puhtaks ning peaks jõudma veel enne pühi puurimisse. Kui kõik toimingud tehtud, läheb praeguse mootori peal olev kaas antud ploki otsa. Küll aga saab vändajooksu tasakaalu viia alles siis, kui auto pealt praegune mootor maas ning hooratas ja sidurikomplekt käes. Peaks tulema huvitav periood edasi-tagasi jooksmisega.

Puurimiseks oleks ideaalis vaja torque plate, mis puurimise ajal simuleeriks plokikaant, et täpsemalt puurida. Välja näeb ta selline:
► Näita Spoilerit
Hind on tal hästi hea. 600 mikimaa ühikut, + saatmine, + tolli- ja + käibemaks. Õnneks tuttav on metallilõikuse jms alal ning palusin temalt abi (sama mees keevitas summuti) ja lõikame ise alumiiniumist sama asja välja.

Kolvid koos sõrmede ja rõngastega (Wossner 83.5mm, 11:1 kompressiooniga):
► Näita Spoilerit
Kepsud (H profiilis Maxpeedingrods):
► Näita Spoilerit
Ühtlasi on USAst tellitud termostaadiga nitropudeli soojendaja ja märg nitrorõhu kell. Termostaadiga st, et salongist paned lüliti sisse ning hoiab pudelit ühtlasel temperatuuril, kus pudelirõhk jääks 900 ja 950 PSI vahele. Selles rõhuvahemikus toimib nitro kõige paremini.

Välja näevad sellised:
► Näita Spoilerit
Need poogib Kahvel külge sel ajal kui auto tema käes on plokivahetuseks ning seejärel paneb progeajumees kogu elektri omavahel mängima. Ehk jõuab loodetavasti seekord ka päriselt dünosse autot seadistama, et ei peaks kõrva järgi tehtud seadega sõitma, millel oli väike lambda correction otsa keeratud.

Ahjaa, ammu ostetud õlirõhu kella lasen ka seekord külge panna. Tuleb välja, et võib kasulik asi olla. :wave:

GTI
Moderaator
Postitusi: 7320
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 93 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 13 Dets 2019, 14:07

Hakkab vaikselt looma. :) Kes sul ploki üle puurib? Kui suur on kepsu alumise otsa välimine mõõt?
Kas see torque plate tõmmatakse vastu liitepinda puurimise ajaks - kui paks see plaat on?
Viimati muutis GTI, 13 Dets 2019, 14:09, muudetud 2 korda kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2840
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 60 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 13 Dets 2019, 15:52

Ma kujutan ette, et ploki ja plaadi vahele lähevad distants puksid. Muidu ei oleks neid pukse üldse vaja ja läheks lühikeste poltidega ploki külge see plaat.
Silma järgi plaat mingi 20 mm. Ja vana metalli mehena kahtlen puuri juhtimiseks mõeldud alumiinium plaadis! :)
Samas kõik on võimalik ja võibolla veel midagi seal vahel mida ma ei ole näinud ega teinud veel. :D
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7320
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 93 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas GTI » 13 Dets 2019, 19:48

See plaadi paksus tekitabki küsimusi kuna silindrihülsid on plokis nurga all. Selle plaadi vajadus pole vist siiski lõikeriista juhtida vaid anda plokile puurimise ajaks sama pingeolukord mis tekib kui kaas oleks poltidega peale kinni tõmmatud - siit ka nimi torque plate. Selleks et mitte plaati sisse lõikuda peavad avad olema piisavalt hülssidest suuremad. Puksid ploki ja plaadi vahele suurendaksid seda vajadust veelgi. Ning küsitavusi tekitab palju kasu oleks alumiiniumplaadist plokile eelpingestuse andmisel - kas see piiritagune plaat on samuti alumiiniumist?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Terminats
Klubiline
Postitusi: 288
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 12 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 16 Dets 2019, 00:32

GTI kirjutas:
13 Dets 2019, 14:07
Hakkab vaikselt looma. :) Kes sul ploki üle puurib? Kui suur on kepsu alumise otsa välimine mõõt?
Kas see torque plate tõmmatakse vastu liitepinda puurimise ajaks - kui paks see plaat on?
Hetkel on plaanis panna puurima sama isik, kes klapipesad ära vahetas. Seda täpset mõõtu hetkel ei oska öelda, seda ei mõõdetud minu teada. Ehk oskab Kahvel midagi öelda. Tõmmatakse vastu liitepinda jah, et simuleerida kaant. Plaat peaks olema minu teada vähemalt 40mm paks. Piiritagune plaat on samuti alumiiniumist.

Vahepeal nädalavahetusega sai auto värvitud - täitsa päris kambris!:
► Näita Spoilerit
Antud värv on veel poleerimata. See nädal hakatakse uksi kokku laduma ja liiste jms mustaks värvima. Esiklaas läheb ilmselt viimase osana peale.
Kes tänasid kasutajat Terminats selle postituse eest:
matislinks

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Golf 3 '93 VR6
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas intzu » 16 Dets 2019, 14:47

Peaks mainima, et väga ilus on näha tervet autot värvituna, viimased paneelid ja karbid värvituna meenutas rat rodi veits, keep up the good work :thumbup:
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Kasutaja avatar
tsekk
Klubiline
Postitusi: 319
Liitunud: 11 Veebr 2008, 20:29
Auto: MK2 16v ABF, MK1 Cabrio, MB W211 E280CDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas tsekk » 16 Dets 2019, 15:52

jube sarnane värv :D LA6U?

Terminats
Klubiline
Postitusi: 288
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 12 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 16 Dets 2019, 15:58

tsekk kirjutas:
16 Dets 2019, 15:52
jube sarnane värv :D LA6U?
Paar postitust ülevalpool värvikood olemas ;) Tegemist on BMW Atlantisblau 399 värviga, millele juurde lisatud +50% suurem tera. Ükski VW värv ei pakkunud pinget. Teadsin suht kohe algusest, et tahan midagi BMW Individual seeriast.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 288
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 12 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 21 Dets 2019, 17:43

Vahepeal on auto uksed külge saanud ja kerejoontega ühte aetud. Ühtlasi said peeglid, tagatiib ja pisidetailid mustaks värvitud, et välimust värskendada. Pildiseeria:
► Näita Spoilerit
Hakkab juba vaikselt auto moodi välja nägema :D.

Esmaspäeval hakatakse uksi kokku laduma (klaasid, polstrid, liistud). Tiivad ja kapott on paika istutatud. Samuti viisin maalritele uue esiklaasi ja originaal iluvõre ära. Ribid tulevad mustad ja alumine osa sinine. Tõotab põnev nädal tulema. Lõpptulemust koos ninaga saab alles kahjuks siis näha, kui mootor aiste vahelt ära käinud ja uuesti kokku laotud. Hetkel pole mõtet nina kokku panna.

Samuti jõudis pudelisoojendaja juba kohale. Rõhukell jõuab järgmine aasta.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1757
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A3 1,9 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 39 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 22 Dets 2019, 19:53

Mäletan isegi seda tunnet, kui kõik värske tuli kokku laduda, mul oli armatuur ja juhtmed ka väljas, täis plank.
Kust klaasi tellisid ?
Mul oleks vaja cabriole ka uut klaasi koos päikese ribaga.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 288
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 12 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 25 Dets 2019, 19:10

Õnneks kokkuladumisega tegelevad maalrid, see sai juba alguses kokku lepitud :D.

Klaas tuli CarGlassist, A-osa ilma ribata läks maksma 112€.

Täis hinnapakkumine oli selline: "A-osa ilma ribata 112€, A-osa sinise ribaga 124€, B-osa ribaga Nord 110€ ja B-osa ribaga Hiinakas 97€"
Kes tänasid kasutajat Terminats selle postituse eest:
ryan

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1757
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A3 1,9 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 39 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 26 Dets 2019, 23:17

Ribaga klaasil on üldine toon ka, et küljed on tavaliselt rohelised (siniseid ei ole näinud veel).
Ma väga ei usu, et VR6 nii vaene pill on, et tehase toonklaase ei ole :roll:
1,4-sel oli vist plank valge ring.
Viimati muutis ryan, 26 Dets 2019, 23:20, muudetud 1 kord kokku.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 288
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 12 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 27 Dets 2019, 19:37

ryan kirjutas:
26 Dets 2019, 23:17
Ma väga ei usu, et VR6 nii vaene pill on, et tehase toonklaase ei ole :roll:
Tehase toonklaasi vastuse ma jään sulle hetkel võlgu, uuel aastal saan vaadata, mis klaasivarustus autol tehasest oli.

Peeglid, tagaluugi embleem, numbrimärgi liist ja tagatiib värvitud. Tegu on kuivanud värviga ja lõpptulemus jääbki selline:
► Näita Spoilerit
Uksed on koos nahkpolstrite ja klaasidega kokku laotud:
► Näita Spoilerit
Järgmiseks on järjekorras stange mustad osad ja ukseliistud:
► Näita Spoilerit
Esiklaas läks samuti ette, kuid sellest ma muidugi hetkel pilti ei teinud :).

Terminats
Klubiline
Postitusi: 288
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 12 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 01 Veebr 2020, 23:27

Nii põhimõtte pärast juba pean Passatimere vahele midagi postitama.

Auto transporditi maalrite juurest motoristi juurde ning ootab seal oma korda.

Pudelisoojendaja ja rõhukell mõlemad kohal ning ootavad õiget aega:
► Näita Spoilerit
Kreekast jõudsid kohale numbritule liistu tüüblid, vanad läksid puruks:
► Näita Spoilerit
Stangelisa, esistange ülemine osa, ukseliistud ja iluvõre samuti värvitud:
► Näita Spoilerit
Need pisidetailid koos tagaluugi spoileriga peaksid järgmise nädala jooksul loodetavasti auto külge minema.

@ri5t0 käest ostetud plokk on pukis:
► Näita Spoilerit
Loodetavasti saan järgmise nädala jooksul valgustatud siseruumist värvitud komplekteeritud autost pilte.

Hetkel asjad veninud, kuna motorist peab kolima ning sellega seoses tekinud komplikatsioonidega pole kahjuks väga aega olnud. Pole mõtet seibideks võtta, kui kohe kõike liigutada vaja. Mõistlikum uues kohas lahtitõmbamist alustada. Vaatamata sellele peaks hiljemalt kevade lõpuks siiski uue mootoriga sõitma.

Torque plate pole veel kätte saanud, ootame erinevalt metallilõikuste ettevõtetelt hinnapakkumisi veel.

Mootoriga gameplan hetkel selline: mootor maha ja laiali, õlikulu defekteerimine, mis täpsemalt juhtus ja mis on vaja välja vahetada, uus plokk 3.0iks puurida, kogu alumine ots tasakaalustamisse viia (seda ei saa teha enne kui vana mootor laiali, kuna sealt sidurit vaja), uute saalte, tihendite ja kuluosadega, sepissisuga kokku laduda ja siis vana mootori pealt kaas siia paigaldada. Kui uus mootor vahel ja toimetab ilusti, siis läheb nitro purge süsteem peale.

Elektripoole pealt: tagurdustuled tööle, ABS ja airbag tuled õigesti tööle, numbrituled originaali vastu vahetada (nitro võib olla, aga LED numbrituled mitte), nitrosüsteem (pudelisoojendaja, purge ja pihustamine) tööle ja siis reaalselt dünosse seadistama, et jõunumbreid teada saada.

Eelmise mootoriga (millele oli kõrva järgi küttesegu paika pandud), millesse kolksu sisse sõitsin jalutas edukalt M54B30 (170kw, 3.0 bens) E46 eest minema. Kahjuks jäi eelmine aasta seadistamata, kuna õliosakesi täis heitgaasid sõid ära 3 lambdat ning polnud mõtet uut panna enne kui õlikulu kadunud on.

Kui nüüd asi reaalselt düno peal seadesse saada koos nitroga, siis peaks vägev mänguasi valmis olema ja siis saab sisustuse pärast muretsema hakata. Plaanis suveks must lagi sisse panna, mustad piilarid ootavad pikemat aega nurgas juba :).

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1757
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A3 1,9 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 39 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas ryan » 15 Veebr 2020, 00:40



Ei taha õli tulle valada aga jäi see silma .

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 11 Mär 2020, 17:55

Kuidas sa Lambda korda said?
Hetkel endal sama mure 1.030 asemel 1.082.
Muidugi hetkel koonus vahel, lähen proovin veel originaaliga vb annab niipalju parandada, kui see ei aita, siis ei oska hetkel rohkem midagi teha.

Terminats
Klubiline
Postitusi: 288
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 12 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 13 Mär 2020, 19:45

Don_vito kirjutas:
11 Mär 2020, 17:55
Kuidas sa Lambda korda said?
Ei saanudki :D. Õlikulu kokku 2 tapnud lambdat, siis andsin alla ja paarutasin korduvaga nii kaua kuni sain. Nüüd panen kolmanda kui õlikulu enamjaolt kadunud ja ei tohiks enam tappa.

Nüüd natuke uudiseid ka.

@ri5t0 müüs mulle õlijahuti ja plokikaane poldid.

DB-HP müüs mulle nitro õhutusvooliku ja ülesurveklapi:
► Näita Spoilerit
Too tuub tundub mingi lambine, aga tegelt oli oma 40-50cm pikk. Mõte siis selles, et kui nitropudelis peaks liiga suur surve tekkima (suvel soojas autos näiteks või mis iganes stsenaariumis) siis ta ei ventileeri seda salongi, vaid ohutult ja kontrollitult autost välja. Lõppsüsteem võiks midagi sellist välja näha:
► Näita Spoilerit
Torque plate on hoogsasti valmimas:
► Näita Spoilerit
Hetkel veel vaja poldiavad puurida ja kogu asi üle freesida, siis on valmis. Samuti järgmisel nädalal peaks valmis saama.

Mootor on välja tõstetud.
► Näita Spoilerit
Loodetavasti saab järgmine nädal mootori laiali ja teada, milles viga oli. Siis saab ka siduri ja hooratta kätte, et alumine ots tasakaalustamisse viia. Torque plate käes, siis saab uue ploki puurimisse viia. Stay tuned!
Kes tänasid kasutajat Terminats selle postituse eest:
ri5t0

Vasta

Mine “Huviliste autod”