VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
Petzo
Klubiline
Postitusi: 677
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Petzo » 05 Nov 2019, 09:37

Terminats kirjutas:
08 Aug 2019, 18:56
Õlirõhk saadi ajusse ilusti lugema (et automaatselt välja suretaks kui nulli lööb
Ju siis ikkagi piisas rõhust, või süsteem vigane.
Terminats kirjutas:
03 Nov 2019, 13:31
Sõitsin nutuse häälega Kahvlit töö juurde tüütama, et mis keiss on.
Et kui enne oli vaid saalede vahetus, siis kindlasti miskit veel pekki keerata?
Rait.

Kahvel
Huviline
Postitusi: 529
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 06 Nov 2019, 07:19

M-Tech kirjutas:
05 Nov 2019, 01:00
Graafikul ju õlirõhk 4.8bar, need sakid ilmselt pigem signaali häired.
Mul sarnase graafikuga MS3-mega üks Audi AAN stroker sõitnud 5a juba ning seal on see sakilisus lihtsalt häire, kuna ei ole silumist piisavalt palju peale pandud.
Isiklikult ei usu, et sellise õlirõhuga saaledega midagi niisama juhtub, eriti veel nii lühikese läbisõiduga, rõhk ju reaalselt olemas.
Kui palju saale õlilõtku jäi ning palju oli kepsu alumise silma ovaalsust ning tehasetolerantsidest erinevust?
õliõtk oli 0.05mm ja ovaalsus 0.008-0.01.Kasutasime glyco std saalesi.Väntvõll käis poleerimises.Kõik õli kanalid ja asjad puhastatud täielikult.Õlipumo uus Febi toodang.Esimesel õlivahetusel oli õlifilter väga puhas ja ei jätnud mingit muljet et tal oleks plaanis end hävitama hakkata.Enda komplektist võtsin ka 2 kepsu et mõõdud paika saada.Mõõdetud Mitutoyo siseindikaatori ja mikromeetriga mitte hiina mänguasjadega ega plastigaugega :lolno: .Hetkel võib spekuleerida küll,aga lahti võtmisel selgub mis juhtus.Fakt see et õli on alla miinimumi ja sellises konditsioonis pähe anda,ei ole hea.Aga võtame lahti ja teeme asja korda ja paremaks.
Viimati muutis Kahvel, 06 Nov 2019, 07:29, muudetud 3 korda kokku.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Asko
Huviline
Postitusi: 1245
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Passat CC 3.6//Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 21 korda
Kontakt:

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Asko » 06 Nov 2019, 07:50

Lätis ajas see auto tagant sellist sinist välja ja haises õli järgi kui sa paarutasid seda seal nii ,et siin ammu mingi jama vist juba olnud.
https://www.facebook.com/BoltonValetingest/

Poleerimise ja keraamika pakkumised küsi minult

Kahvel
Huviline
Postitusi: 529
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 06 Nov 2019, 08:01

Asko kirjutas:
06 Nov 2019, 07:50
Lätis ajas see auto tagant sellist sinist välja ja haises õli järgi kui sa paarutasid seda seal nii ,et siin ammu mingi jama vist juba olnud.
Õlikulu mingi hetkega aina rohkem süvenenud.Oli plaanis nkn lahti võtta,et näha mis valesti läks või on.Plokk oli täiesti lubatud piirides ja hoon tehtud 240ga.Kaanes sai kasutatud USA toodangu klapisääretihendeid mis läksid veits teistsuguse pinguga peale kui näiteks Reinzi või Elringu oma võtta.Kahtlus et äkki sääretihendid end lahti lasknud,sest see õlikulu on suurenenud ajaga.Aga enne ei saa teada,kui lahti on.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Vasta

Mine “Huviliste autod”