TanelN kirjutas:
Kui mõtled tagastanges olevaid numbrialuse kinnitamise kruviauke, siis neid ma kinni ei pannud. See osa ei pea olema hermeetiline.
Ei pannud tähele, et Golfil number stange küljes Mu Octavial tagaluugi küljes ja seal vist vaja augud kinni panna. Mis firma teipi kasutasid?
Sellisel juhul peab jah augud kinni panema, aga see ei ole ilmselt väga keeruline.
Teip on 3M ja kogusega ei ole vaja üldse üle pingutada, sest number jääb ka vähese teibiga sinna väga tugevasti kinni.
TanelN kirjutas:
Kui mõtled tagastanges olevaid numbrialuse kinnitamise kruviauke, siis neid ma kinni ei pannud. See osa ei pea olema hermeetiline.
Ei pannud tähele, et Golfil number stange küljes Mu Octavial tagaluugi küljes ja seal vist vaja augud kinni panna. Mis firma teipi kasutasid?
Sellisel juhul peab jah augud kinni panema, aga see ei ole ilmselt väga keeruline.
Teip on 3M ja kogusega ei ole vaja üldse üle pingutada, sest number jääb ka vähese teibiga sinna väga tugevasti kinni.
Soovitaks seda 3M niiskuskindlat teipi (roheline) ikka kasutada.
enzo kirjutas:
Ei pannud tähele, et Golfil number stange küljes Mu Octavial tagaluugi küljes ja seal vist vaja augud kinni panna. Mis firma teipi kasutasid?
Sellisel juhul peab jah augud kinni panema, aga see ei ole ilmselt väga keeruline.
Teip on 3M ja kogusega ei ole vaja üldse üle pingutada, sest number jääb ka vähese teibiga sinna väga tugevasti kinni.
Soovitaks seda 3M niiskuskindlat teipi (roheline) ikka kasutada.
See kõige tavalisem läbipaistev “tatt” sobib vàga hästi. Pole ühelgi autol midagi lahti tulnud või ära kadunud.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma ei saa aru miks GTI, GTE, R, ilmselt GTD kasutavad seda tobedat paksu raami ümber raadio logo, tavalisel on see raam oluliselt ilusam minu arust. Kui arvutiga korra natuke timmida siis peaks saama seda skini muuta kui SETUP nuppu piisavalt kaua all hoida ja engeneering menusse minna. Mul see aktiveeritud ja tuli ka võimalus seda GTI skinni kasutada, aga need raamid, huuh, mulle kohe üldse ei istu, aga vb maitse asi ja vb pole ka kõik kursis üldse erinevusest
kraff kirjutas:
Soovitaks seda 3M niiskuskindlat teipi (roheline) ikka kasutada.
See kõige tavalisem läbipaistev “tatt” sobib vàga hästi. Pole ühelgi autol midagi lahti tulnud või ära kadunud.
Sama siin. Pole ka minul tavalisega ükski number aastate jooksul ära kadunud.
Golhv kirjutas:ingel ma ei saa aru miks GTI, GTE, R, ilmselt GTD kasutavad seda tobedat paksu raami ümber raadio logo, tavalisel on see raam oluliselt ilusam minu arust. Kui arvutiga korra natuke timmida siis peaks saama seda skini muuta kui SETUP nuppu piisavalt kaua all hoida ja engeneering menusse minna. Mul see aktiveeritud ja tuli ka võimalus seda GTI skinni kasutada, aga need raamid, huuh, mulle kohe üldse ei istu, aga vb maitse asi ja vb pole ka kõik kursis üldse erinevusest
Tänud, mina tõepoolest polnud nendest erinevustest teadlik, aga minu jaoks ei ole need ka häirivad. Võibolla aja jooksul tekib tahtmine midagi muuta ja siis vähemalt tean. Samas ma ei kuula nagunii eriti raadiot.
Vist nägin seda pilli Kadrioru pargi parklas nädalavahetusel. Väga kena tükk. Ja selgus, et see on täitsa pereauto staatuses? Mis oli ka tore üllatus. Käru vist pagassi siiski ei pane, kui just mingi eriti kompaktne mudel pole? Ja lamavad "mendid" tundusid meeldivat sellele autole Aga pole midagi, ilu nõuabki ohvreid.
Tanel, räägid sellest perekonnast lähemalt? Kass oli kaasas vms.?
Ma tegelikult eeldan, et nähti valget Ri mis on/oli Nordautos müügis, see on madaldusega ka ja klapiks nagu paremini
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."
tobimarg kirjutas:Vist nägin seda pilli Kadrioru pargi parklas nädalavahetusel. Väga kena tükk. Ja selgus, et see on täitsa pereauto staatuses? Mis oli ka tore üllatus. Käru vist pagassi siiski ei pane, kui just mingi eriti kompaktne mudel pole? Ja lamavad "mendid" tundusid meeldivat sellele autole Aga pole midagi, ilu nõuabki ohvreid.
Kuna olin nädalavahetusel Saaremaal, siis ilmselt ajad teise valgega segamini, mis Tallinnas liikleb. Pereauto staatust minu omal ka ei ole.
Tean, et sellel teisel valgel on H&R madaldus all, mis on ka minul plaanis. Räägi palun lähemalt, et mis ta seal nende "lamavatega" kakles?
Ok, sry, ajasin siis tõesti segamini. Mõtlesin, et nii ainulaadseid pille ja "õiget" värvi ei saa ju ometi 2tk olla Aga saab.
Lamavat ületas väga ettevaatlikult ja teadlikult, ega seal palju varu küll polnud auto all. Kui kuhugi kiire on, siis jääb nii kindlasti hiljaks. Samas sellise pilliga teeb vist kurvides ja sirgete peal kaotuse kenasti tasa
Enne kui talve teemadele üle lähen, panen kirja väikese meenutuse ka SR hooaja lõpetamisest. Käisin seal lootuses teada saada millist aega tehaseseades auto sõidab, aga kahjuks päris nii see siiski ei läinud. Idee oli teha kaks sõitu - esimene ilma launchita ja teine launchiga, et oleks hea võrrelda. Kahjuks otsustasin peale esimest sõitu teha väikese pausi, et kõrval drifti alas käia. Selleks ajaks kui ma tagasi kiirendusalale jõudsin, oli distantsi juba lühendatud ja sõideti vaid 1/8 miili, sest ühe raja ajavõtuga oli mingi probleem. Tegelikult ma olin päris vihane ja ei saanud aru miks ei võiks siis ühel rajal reaalseid 1/4 miili aegasid sõita, aga nagu aru sain, siis enamused tahtsid lihtsalt üksteisega joonele panna, mitte reaalseid aegu teada.
Niisiis:
Esimene sõit - tühikäigult gaasile hüpates ET13.44 "suurepärase" 60 jala ajaga 2.46 ja lõppkiirusega 173km/h.
Teine sõit - emotsioonide välja laskmiseks launchides 60 jala aeg 2.0 ja 1/8 miili ET8.34
Kusjuures 1/8 miili peal olid lõppkiirused põhimõtteliselt samad, ainult et 60 jalga läbiti peaaegu pool sekundit kiiremini. Oi kus sealt oleks pauku tulnud ma ütlen
Et post vähe mahlasem oleks, siis panen S4BiT`i tehtud video ka ülesse.
Viimati muutis TanelN, 01 Apr 2019, 12:57, muudetud 1 kord kokku.
Tundub siiski, et 60 jalga stockis kiiremini ei sõidagi. Lihtsalt huvitav, et enda passatiga sõidan siis R-i 60 jalga ainult, et kitsama rehvi, vähema jõu ja natuke suurema kaaluga. Avalaksul oli umbes sama ilm ka.
Eks seda 60 jala aega saaks rehvirõhkude ja/või stardi pöörete abil kindlasti ka natuke paremaks, kuna reaalselt käis ratas veidi tühja, aga ilmselt mitte oluliselt. Raja temperatuuril on ka selles muidugi väga oluline osa.
Kuna talv saabus ootamatult nagu alati, läksid autole alla kaasas olnud talveveljed koos rehvidega. Tegelikult ei ole need just mu lemmik veljed ja mõte oli need maha müüa ning asendada mõne teise versiooniga, aga kahjuks ei jäänud sellel aastal selleks aega. No mis siis ikka...
Juba originaal Pretoriaga istusid veljed suhteliselt kõhu all. Talvekad on sama ET-ga ja pool tolli kitsamad (18x7.5), seega tulemus jäi leebelt õeldes just mitte kõige ilusam. Tuli teha endale esimene jõulukingitus.
Flantside mõõdud said tegelikult valitud sellised, et suvevelgedega oleks tulemus perfektne, aga visuaalne pool paranes oluliselt ka talvevelgedega.
Ette läksid siis 10mm ja taha 15mm tsentreerivad flantsid.
Panen mõned võrdluse pildid ka, aga pean hoiatama, et auto on väga must, kuna praeguste ilmadega ei taha see kuidagi puhas seista.
Enne:
Pärast:
Viimati muutis TanelN, 17 Apr 2018, 10:26, muudetud 1 kord kokku.
Hilinenud jõulukink.
Enne ostu kaalusin päris pikalt kas osta H&R, VWR või KW(ST) madaldusvedrud. Eelneval kahel autol olen kasutanud KW toodangut ja olen sõidumugavusega väga rahul olnud. R-ile lubas ST vedru madaldust ainult 20mm ja erinevate piltide vaatamisel arvasin, et seda jääb ehk veidi väheks. Lugesin palju igasuguseid foorumeid, kus võrreldi H&R-i ja VWR-i Mk7 kerel üldisemalt. Mõlema kohta oli nii positiivset kui ka negatiivset tagasisidet ja madalduse numbrid R-le olid suures plaanis samad (25mm). Mõni leht märkis VWR-i tagaosa madalduseks ka 20mm, kuid piltidelt see 5mm erinevust väga tuvastatav pole. Räägiti veel sellest, et VWR on lineaarse vedruga ja H&R progresseeruvaga. Otsisin reaalsed toodete pildid välja ja ma julgen küll väita, et vähemalt Golf R-i vedrud on küll kõik progresseeruvad, seega erilist sõidumugavuse vahet ei tohiks neil ka olla. Lõpuks otsustasin siis selle kasuks, mille saadavus ja hind oli mulle parem.
Paigalduse mõtlesin jätta kevadeks, aga nüüd juba kahtlen kas jaksan nii kaua oodata.
Viimati muutis TanelN, 17 Apr 2018, 10:26, muudetud 1 kord kokku.
CTV kirjutas: ↑23 Jaan 2018, 20:01
Milliseid erinevaid müügiportaale sa külastasid? Huvitavad muidugi välismaa omad, mitte Eesti ainukuesed 3 või 4 tk.
Päris raske on midagi välja tuua, kuna neid oli suhteliselt palju ja ma ei salvestanud neid enda jaoks. Ma pigem lasin Googlest tootekoodid läbi ja vaatasin kes mida pakub. Ebay kaudu leidis päris palju edasimüüjaid ja siin paistis VWR kõige soodsam olevat.
CTV kirjutas: ↑23 Jaan 2018, 20:01
Milliseid erinevaid müügiportaale sa külastasid? Huvitavad muidugi välismaa omad, mitte Eesti ainukuesed 3 või 4 tk.
Päris raske on midagi välja tuua, kuna neid oli suhteliselt palju ja ma ei salvestanud neid enda jaoks. Ma pigem lasin Googlest tootekoodid läbi ja vaatasin kes mida pakub. Ebay kaudu leidis päris palju edasimüüjaid ja siin paistis VWR kõige soodsam olevat.
All-Starsist tellisin mina ka VWR'id.
Soodsam hind ja üsna kusine klienditeenindus.
Tellimise hetkel näitas samuti "in stock" kuid informeerimata oli laoseis järsku 0, toode järeltellimuses ning kui ma ligemale 2 nädalat hiljem uurisin, et mis keiss on, tuli suht puine vastus "järeltellimuses. ups, et ei vastanud. meil nii palju tellimusi, et mõned jäävad kahe silma vahele"
Läbi häda sain nad lõpuks ligemale kuu peale tellimist kätte.
CTV kirjutas: ↑23 Jaan 2018, 20:01
Milliseid erinevaid müügiportaale sa külastasid? Huvitavad muidugi välismaa omad, mitte Eesti ainukuesed 3 või 4 tk.
Ebay kaudu leidis päris palju edasimüüjaid ja siin paistis VWR kõige soodsam olevat.
Tellisin allstars motorspordist enda cat-backi ja kõik toimis ilusti. Lõhnakuuse sai ka kaasa
Tarne oli vähe pikem kui lubatud, aga jõulud ja aastavahetus olid vahel.
Viimati muutis karlj., 24 Jaan 2018, 18:34, muudetud 1 kord kokku.