VW Golf R 2.0TSI 221kW 2014 - TanelN
Moderaator: etnies858
- TanelN
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 14 Nov 2013, 10:46
- Auto: VW Golf R Mk7, Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 8 korda
VW Golf R 2.0TSI 221kW 2014 - TanelN
Tere jälle!
Kuna Passat CC osteti suve alguses sisuliselt käest ära, siis tegelesin terve suvi uue auto otsimisega. Eesti turult ma ilmselgelt sobivat ei leidnud ja ka Euroopa portaalide valikud hakkasid pähe kuluma. Sain vähemalt ühe asja selgeks - autot ei tasu müüa, kui reaalselt uue ostimseks igasugused ideed puuduvad. Lõpuks olin suhteliselt veendunud, et liigun tagasi Audi ridadesse ja otsin Euroopast sobiva S5 Sportbacki või A7 3.0TFSI, aga need mis mulle meeldisid olid siiski liiga kallid ja odavamad jällegi liiga suure läbisõiduga. Valikus oli veel teisigi autosid, kaasa arvatud Golf R Mk6, aga see ei avaldanud mulle ikkagi piisavalt muljet. Lõpuks sattusin siis pealkirjas nimetatud auto otsa, mille hind oli samuti veidi üle minu eelarve, aga vähemalt on kaskokindlustuse kuumakse kordades soodsam, kui näiteks mõnel Audi S mudelil. Peale tellimuse esitamist järgnes peaaegu 3 nädalat piinarikast ootamist ja kannatamist.
Tänaseks olen temaga sõitnud 2 nädalat ja emotsioonid on väga head.
Tegemist siis 2014 aasta Golf R-ga millele on peale kantud "Pure White" värv. Autol on täielik esinduse ajalugu ja minuni jõudes oli läbisõit ca 138000km. Seda on küll veidi enam kui teistel sama aastakäigu erridel, aga minu silmis ei ole seda siiski väga palju. Tehasest on alla keeratud 19" Pretoria veljed, mis olid Mk7 valimisel minu jaoks ka väga olulised. Mainimist väärivad vast ka DSG käigukast, distantsi jälgiv püsikiiruse hoidja ja "keyless". Ülejäänud on ilmselt standard erride varustus.
Kokkuvõtvalt võin õelda, et olen valikuga ülimalt rahul ja edasiseid plaanid on ka juba peas keerlemas.
Kuna pilte mul praegu praktiliselt ei ole siis lisan vähemalt ühe kehva kvaliteediga.
Kuna Passat CC osteti suve alguses sisuliselt käest ära, siis tegelesin terve suvi uue auto otsimisega. Eesti turult ma ilmselgelt sobivat ei leidnud ja ka Euroopa portaalide valikud hakkasid pähe kuluma. Sain vähemalt ühe asja selgeks - autot ei tasu müüa, kui reaalselt uue ostimseks igasugused ideed puuduvad. Lõpuks olin suhteliselt veendunud, et liigun tagasi Audi ridadesse ja otsin Euroopast sobiva S5 Sportbacki või A7 3.0TFSI, aga need mis mulle meeldisid olid siiski liiga kallid ja odavamad jällegi liiga suure läbisõiduga. Valikus oli veel teisigi autosid, kaasa arvatud Golf R Mk6, aga see ei avaldanud mulle ikkagi piisavalt muljet. Lõpuks sattusin siis pealkirjas nimetatud auto otsa, mille hind oli samuti veidi üle minu eelarve, aga vähemalt on kaskokindlustuse kuumakse kordades soodsam, kui näiteks mõnel Audi S mudelil. Peale tellimuse esitamist järgnes peaaegu 3 nädalat piinarikast ootamist ja kannatamist.
Tänaseks olen temaga sõitnud 2 nädalat ja emotsioonid on väga head.
Tegemist siis 2014 aasta Golf R-ga millele on peale kantud "Pure White" värv. Autol on täielik esinduse ajalugu ja minuni jõudes oli läbisõit ca 138000km. Seda on küll veidi enam kui teistel sama aastakäigu erridel, aga minu silmis ei ole seda siiski väga palju. Tehasest on alla keeratud 19" Pretoria veljed, mis olid Mk7 valimisel minu jaoks ka väga olulised. Mainimist väärivad vast ka DSG käigukast, distantsi jälgiv püsikiiruse hoidja ja "keyless". Ülejäänud on ilmselt standard erride varustus.
Kokkuvõtvalt võin õelda, et olen valikuga ülimalt rahul ja edasiseid plaanid on ka juba peas keerlemas.
Kuna pilte mul praegu praktiliselt ei ole siis lisan vähemalt ühe kehva kvaliteediga.
Viimati muutis TanelN, 17 Apr 2018, 10:24, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2186
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 123 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf R Mk7 - TanelN
lihtsalt huvipärast, et miks selline langus passatist golfi?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 54 korda
Re: VW Golf R Mk7 - TanelN
miilits kirjutas:lihtsalt huvipärast, et miks selline langus passatist golfi?
Mina "langesin" ka B8'st Golfi. Ei nuta kui aus olla
- S4BiT
- Huviline
- Postitusi: 584
- Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
- Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: VW Golf R Mk7 - TanelN
Huvitav küsimus tegelikult, mis sinu silmis langus on peale lühema teljevahe??!miilits kirjutas:lihtsalt huvipärast, et miks selline langus passatist golfi?
Viimati muutis S4BiT, 07 Sept 2017, 21:58, muudetud 1 kord kokku.
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7855
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 227 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf R Mk7 - TanelN
Ideid?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 20 Nov 2014, 12:32
- Auto: Passat CC 3,6 / BMW X1 / BMW E93
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf R Mk7 - TanelN
Kaalusid sa MK7 GTI-d ka või oli kohe kindel plaan just R ?
Tore,et siia R-i omanike ka tekib,hea jälgida kuidas neid pidada on.
Olen ise teiseks autoks ka kaalunud golfi aga kuna see R on tavaliselt GTi-st mingi 5000-8000 kallim siis olen mõelnud,et kas ka seda väärt.
Endale tundub,et põhimõtteliselt ainult neljarattaveo eest seda palju,samas aga pole proovida saanud.
Võimsate volkarite kasko on jah meeldivalt soodne.
Tore,et siia R-i omanike ka tekib,hea jälgida kuidas neid pidada on.
Olen ise teiseks autoks ka kaalunud golfi aga kuna see R on tavaliselt GTi-st mingi 5000-8000 kallim siis olen mõelnud,et kas ka seda väärt.
Endale tundub,et põhimõtteliselt ainult neljarattaveo eest seda palju,samas aga pole proovida saanud.
Võimsate volkarite kasko on jah meeldivalt soodne.
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 54 korda
Re: VW Golf R Mk7 - TanelN
MK7 R ja tava GTI ei ole võrreldavad. Kahe jõuvahe üle 50kw, R'i kasuks veel ka nelikvedu.Ander kirjutas:Kaalusid sa MK7 GTI-d ka või oli kohe kindel plaan just R ?
Tore,et siia R-i omanike ka tekib,hea jälgida kuidas neid pidada on.
Olen ise teiseks autoks ka kaalunud golfi aga kuna see R on tavaliselt GTi-st mingi 5000-8000 kallim siis olen mõelnud,et kas ka seda väärt.
Endale tundub,et põhimõtteliselt ainult neljarattaveo eest seda palju,samas aga pole proovida saanud.
Võimsate volkarite kasko on jah meeldivalt soodne.
Võimalus võtta performance paketiga GTI kuid see annab juurde 11kw ja LSD, seega jõuvahe jääb ikkagi korralik.
R ja Clubsport S aga on veidi teine tera. Sellisel juhul vaid paar kilovatti vahet ning kui esialgse paigaltkiirendusega R eest läheb, siis oma tunduvalt kergema kaaluga on rajal Clubsport S etem.
Clubsport S on aga ju vaid kahekohaline ja pigem mitte daily driver.
-
- Huviline
- Postitusi: 2186
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 123 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf R Mk7 - TanelN
Ilmselt, kui jah poissmees oled ja üksi elada, siis pohh see teljevahe vb ise küll ei mõtle passatist väiksemale minna, vahet pole mis mootor/veoskeem/värv. Eks mugavuse tase ja vajadus on erinevad, sellepärast tekibki mul küsimus, et mis siis ajendas sellise otsuse peale.S4BiT kirjutas:Huvitav küsimus tegelikult, mis sinu silmis langus on peale lühema teljevahe??!miilits kirjutas:lihtsalt huvipärast, et miks selline langus passatist golfi?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: VW Golf R Mk7 - TanelN
eks jah erinevad vajadused, mul samuti läheks puhtalt ruumiga raskeks tavalise golfiga, aga Variant R ajaks juba asja äramiilits kirjutas:Ilmselt, kui jah poissmees oled ja üksi elada, siis pohh see teljevahe vb ise küll ei mõtle passatist väiksemale minna, vahet pole mis mootor/veoskeem/värv. Eks mugavuse tase ja vajadus on erinevad, sellepärast tekibki mul küsimus, et mis siis ajendas sellise otsuse peale.S4BiT kirjutas:Huvitav küsimus tegelikult, mis sinu silmis langus on peale lühema teljevahe??!miilits kirjutas:lihtsalt huvipärast, et miks selline langus passatist golfi?
- jojoonas
- Huviline
- Postitusi: 226
- Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
- Auto: Golf 7.5 Variant R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 54 korda
- TanelN
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 14 Nov 2013, 10:46
- Auto: VW Golf R Mk7, Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: VW Golf R Mk7 - TanelN
Tegelikult on mulle sarnase sisuga küsimusi peale auto ostu juba esitatud ja reaalselt on sellele ka pikk ja igav vastus olemas. Samas ei oleks ma arvanud, et selliseid "languse" küsimusi võib tulla ka auto inimestelt. Proovin kuidagi lühidalt vastata. Loomulikult sõidaks ma hea meelega uue Audi RS7-ga, aga plank Arteon, vana diisel A7 vms oleks isiklikult minu arvates just langus olnud. Minu jaoks ei ole auto ainult tarbeese. Auto peab olema ilus, kiire, erinema hallist massist ja sellest eemale jalutades, peab see tekitama sinus soovi tagasi vaadata. Mingis emotsioonitus värskemas kesklassi autos ei peaks ma ilmselt poolt aastatki vastu. Võibolla tuleb kunagi ka see aeg.Maxpower kirjutas:eks jah erinevad vajadused, mul samuti läheks puhtalt ruumiga raskeks tavalise golfiga, aga Variant R ajaks juba asja äramiilits kirjutas:Ilmselt, kui jah poissmees oled ja üksi elada, siis pohh see teljevahe vb ise küll ei mõtle passatist väiksemale minna, vahet pole mis mootor/veoskeem/värv. Eks mugavuse tase ja vajadus on erinevad, sellepärast tekibki mul küsimus, et mis siis ajendas sellise otsuse peale.S4BiT kirjutas:
Huvitav küsimus tegelikult, mis sinu silmis langus on peale lühema teljevahe??!
Edit: Unustasin lisada, et reaalselt mul ei ole hetkel ka suure auto vajadust, kuna elukaaslasega kahekesi mahume sinna vägagi hästi ära.
- TanelN
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 14 Nov 2013, 10:46
- Auto: VW Golf R Mk7, Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: VW Golf R Mk7 - TanelN
GTI-d minu valikus ei olnud, kuna seal puudub nelikvedu ja seal on ka veidi liiga vähe jõudu. Olen praktiliselt terve oma elu sõitnud nelikveoliste autodega ja oleksin sellest loobunud võibolla ainult tagaveolisele liikudes. Samas kui jutt oleks pere teisest autost, nagu sinul Ander, võiksid mu mõtted ja otsused hoopis teised olla.jojoonas kirjutas:MK7 R ja tava GTI ei ole võrreldavad. Kahe jõuvahe üle 50kw, R'i kasuks veel ka nelikvedu.Ander kirjutas:Kaalusid sa MK7 GTI-d ka või oli kohe kindel plaan just R ?
Tore,et siia R-i omanike ka tekib,hea jälgida kuidas neid pidada on.
Olen ise teiseks autoks ka kaalunud golfi aga kuna see R on tavaliselt GTi-st mingi 5000-8000 kallim siis olen mõelnud,et kas ka seda väärt.
Endale tundub,et põhimõtteliselt ainult neljarattaveo eest seda palju,samas aga pole proovida saanud.
Võimsate volkarite kasko on jah meeldivalt soodne.
Võimalus võtta performance paketiga GTI kuid see annab juurde 11kw ja LSD, seega jõuvahe jääb ikkagi korralik.
R ja Clubsport S aga on veidi teine tera. Sellisel juhul vaid paar kilovatti vahet ning kui esialgse paigaltkiirendusega R eest läheb, siis oma tunduvalt kergema kaaluga on rajal Clubsport S etem.
Clubsport S on aga ju vaid kahekohaline ja pigem mitte daily driver.
- TanelN
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 14 Nov 2013, 10:46
- Auto: VW Golf R Mk7, Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: VW Golf R Mk7 - TanelN
Sattusime jah kõrvuti liiklema ja viskasin viimasel hetkel käppa ka.jojoonas kirjutas:Stalkisin kaamerasse enne kui teed lahku viisid
Peab tunnistama, et su auto värv on väga ilus ja noh eks Facelift annab ka ikka üksjagu juurde.
-
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 20 Nov 2014, 12:32
- Auto: Passat CC 3,6 / BMW X1 / BMW E93
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf R Mk7 - TanelN
OK,kõik arusaadav eelistuste kohapealt ega ise ka esiveo fänn pole.
Ma pigem mõtlesin seda,et see R tundub ülehinnatud olevat või siis vähemalt ma ei leia mille eest niipalju rohkem maksta.Minujaoks golf jääb ikka golfiks.
GTI-le annab ilmselt ka miskit juurde "keerata" aga 4 rattast vedama ikka ei saa jah.
Samas see R ei tundu eriti kiirem olevat kui passati 3,6. Vähemalt need tehaseandmed näitavad 0,7sek kiirendusevahet.Persetundejärgi see ilmselt suurem vahe,turboga kuidagi erksam see minek tundub.
Ma pigem mõtlesin seda,et see R tundub ülehinnatud olevat või siis vähemalt ma ei leia mille eest niipalju rohkem maksta.Minujaoks golf jääb ikka golfiks.
GTI-le annab ilmselt ka miskit juurde "keerata" aga 4 rattast vedama ikka ei saa jah.
Samas see R ei tundu eriti kiirem olevat kui passati 3,6. Vähemalt need tehaseandmed näitavad 0,7sek kiirendusevahet.Persetundejärgi see ilmselt suurem vahe,turboga kuidagi erksam see minek tundub.
- S4BiT
- Huviline
- Postitusi: 584
- Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
- Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: VW Golf R Mk7 - TanelN
Päris nii see asi ei ole, pigem on GTI stock seades vs. Passat CC kiirendusomadused võrreldavad, esiteks 100ni aeg ei ole ainuke arvessevõetav number, teiseks on GTI miili kiirus juba suurem kui CC-l. Kui midagi R-iga võrrelda, siis hoopealt kiirendades on softiga GTI kiirem kui stock seades R.
Nelikvedu vs. esivedu on täiesti selles kinni, mida inimene vajab. Hinna kohapealt ei ole nende kahe vahe üldse nii suur, kui valida võrdluseks hea varustuse ning Performance paketiga GTI vs. R millel võibolla nii palju pudinaid peal ei ole.
Nelikvedu vs. esivedu on täiesti selles kinni, mida inimene vajab. Hinna kohapealt ei ole nende kahe vahe üldse nii suur, kui valida võrdluseks hea varustuse ning Performance paketiga GTI vs. R millel võibolla nii palju pudinaid peal ei ole.
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."
- TanelN
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 14 Nov 2013, 10:46
- Auto: VW Golf R Mk7, Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: VW Golf R Mk7 - TanelN
Ma ise kartsin ka algusest peale, et Golf on ikkagi Golf, aga tegelikult ma üllatusin väga positiivselt. Reaalselt on sellel autol hoopis teine karakter, mis tuleneb ilmselt erinevatest pisidetailidest, lõpetades mootori ja veoskeemiga. Jah, tavainimese silmis jääb ta nagunii tavaliseks Golfiks, aga minu jaoks on oluline see emotsioon, mida see auto minule pakub. Maa peale pole mind vaja tagasi tooma hakata, kuna mõistan ja näen tehnilisest passist ise ka, et mudelinimetus on ikkagi Golf.
Käisin just nädalavahetusel maanteel ja no möödasõidud on juba stock autoga palju reipamad kui 3.6 CC-ga, kuigi ka viimane on ju suhteliselt reibas auto. Õnneks või kahjuks saab errile ka väga lihtsa vaevaga üsna palju juurde keerata, aga sellest ilmselt mõne aja pärast.
Käisin just nädalavahetusel maanteel ja no möödasõidud on juba stock autoga palju reipamad kui 3.6 CC-ga, kuigi ka viimane on ju suhteliselt reibas auto. Õnneks või kahjuks saab errile ka väga lihtsa vaevaga üsna palju juurde keerata, aga sellest ilmselt mõne aja pärast.
-
- Huviline
- Postitusi: 1310
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 47 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf R Mk7 - TanelN
GTI ja R on juba erineva mootoriga sest GTI on tehtud suht nn nõrk alates turbod jne asjad. Golf Ril teine teema ja sealt kannatab jah peale ka keerata ikka päris palju.
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
- S4BiT
- Huviline
- Postitusi: 584
- Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
- Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: VW Golf R Mk7 - TanelN
Sa peaks ju küllalt pädev olema ja selline jutt, mis erinevast mootorist jne. asjadest sa räägid? Jah, turbo on teine, intercooleri suuruse vahe oli ka mingi väga väikene olemas pluss kindlasti nipet-näpet, aga otseselt mootor kui selline on neil kahel autol sama, nii GTI, Cupra kui ka R-i puhul on võimalik väga palju juurde "keerata". Okei, las Taneli teema olla ikka korrektne edaspidiAsko kirjutas:GTI ja R on juba erineva mootoriga sest GTI on tehtud suht nn nõrk alates turbod jne asjad. Golf Ril teine teema ja sealt kannatab jah peale ka keerata ikka päris palju.
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."
- TanelN
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 14 Nov 2013, 10:46
- Auto: VW Golf R Mk7, Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 8 korda
VW Golf R 2.0TSI 221kW 2014 - TanelN
Siin on tõesti viimasel ajal vaikne olnud, aga panen siis mõned read juurde.
Käisin ka mina nädalavahetusel kodusaarel rallit vaatamas ja selle käigus sattus autosse ja autole ilmselgelt liiga palju loodust. Isegi pildil olev vend teadis kellega kiirelt Saarest Tallinnasse saab.
Peale rallit lasin autole teha korraliku sisepuhastuse, kerge poleerimise ja vahatamise. Lõpuks leidsin ka aja, et eemaldada numbrialused, kuid esistangel oleva originaalaluse jätsin siiski alles. Maasturistaatus on ka veel siiani küljes, aga hakkan juba kahtlema, kas enne talve üldse sellega tegelengi.
S4BiT teemast leidsin juhendi kuidas raadiojaamadele logod saada ja nüüd on nendega ka korras.
Käisin ka mina nädalavahetusel kodusaarel rallit vaatamas ja selle käigus sattus autosse ja autole ilmselgelt liiga palju loodust. Isegi pildil olev vend teadis kellega kiirelt Saarest Tallinnasse saab.
Peale rallit lasin autole teha korraliku sisepuhastuse, kerge poleerimise ja vahatamise. Lõpuks leidsin ka aja, et eemaldada numbrialused, kuid esistangel oleva originaalaluse jätsin siiski alles. Maasturistaatus on ka veel siiani küljes, aga hakkan juba kahtlema, kas enne talve üldse sellega tegelengi.
S4BiT teemast leidsin juhendi kuidas raadiojaamadele logod saada ja nüüd on nendega ka korras.
Viimati muutis TanelN, 17 Apr 2018, 09:59, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 17 Apr 2004, 02:26
- Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Golf R 2.0TSI 221kW 2014 - TanelN
Millega tagumise numbri kinnitasid ja kas tüübli augud panid ka kinni?TanelN kirjutas:Lõpuks leidsin ka aja, et eemaldada numbrialused...
- TanelN
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 14 Nov 2013, 10:46
- Auto: VW Golf R Mk7, Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: VW Golf R 2.0TSI 221kW 2014 - TanelN
Nii esimese kui tagumise numbri kinnitasin kahepoolse teibiga. Numbrit küll sirgelt enam kätte ei saa, aga samas ei näe selleks ka vajadust.enzo kirjutas:Millega tagumise numbri kinnitasid ja kas tüübli augud panid ka kinni?TanelN kirjutas:Lõpuks leidsin ka aja, et eemaldada numbrialused...
Kui mõtled tagastanges olevaid numbrialuse kinnitamise kruviauke, siis neid ma kinni ei pannud. See osa ei pea olema hermeetiline.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 17 Apr 2004, 02:26
- Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Golf R 2.0TSI 221kW 2014 - TanelN
Ei pannud tähele, et Golfil number stange küljes Mu Octavial tagaluugi küljes ja seal vist vaja augud kinni panna. Mis firma teipi kasutasid?TanelN kirjutas: Kui mõtled tagastanges olevaid numbrialuse kinnitamise kruviauke, siis neid ma kinni ei pannud. See osa ei pea olema hermeetiline.