Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4071
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 86 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas tito » 09 Juun 2019, 09:28

Mis kile?
ехали, ехали, ехали и приехали

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 09 Juun 2019, 11:19

tito kirjutas:
09 Juun 2019, 09:28
Mis kile?
Sinine carbonfiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiber- pidi +5hp andma ja lubati ka, et suvised sitikad ei hakka külge :P .

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4071
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 86 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas tito » 09 Juun 2019, 18:19

NB rooste on kergem kui carbon!
ехали, ехали, ехали и приехали

ryan
Huviline
Postitusi: 1458
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; vw Golf 3 GTD
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 10 Juun 2019, 08:08

...ära muretse , bora roostetabki eeskujulikult :wink: :mrgreen:
S-wagen 1,9 TDI

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 10 Juun 2019, 10:17

tito kirjutas:
09 Juun 2019, 18:19
NB rooste on kergem kui carbon!
Nüüd sa siis ütled... :| .
ryan kirjutas:
10 Juun 2019, 08:08
...ära muretse , bora roostetabki eeskujulikult :wink: :mrgreen:
Ei vaidle vastu ega lükka ümber :mrgreen: .

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4071
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 86 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas tito » 10 Juun 2019, 15:04

Siksaator kirjutas:
10 Juun 2019, 10:17
tito kirjutas:
09 Juun 2019, 18:19
NB rooste on kergem kui carbon!
Nüüd sa siis ütled... :| .
ryan kirjutas:
10 Juun 2019, 08:08
...ära muretse , bora roostetabki eeskujulikult :wink: :mrgreen:
Ei vaidle vastu ega lükka ümber :mrgreen: .
Palju see kleep maksis siis, et ei kannata rooste lasta?
Kannad sinise carboni kooli rahaks ja ostad endale selle
Pilt
Manused
image.png
image.png (678.15 KiB) Vaadatud 1679 korda
image.png
image.png (678.15 KiB) Vaadatud 1679 korda
ехали, ехали, ехали и приехали

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 12 Juun 2019, 22:56

tito kirjutas:
09 Juun 2019, 18:19
Palju see kleep maksis siis, et ei kannata rooste lasta?
Kannad sinise carboni kooli rahaks ja ostad endale selle
Pilt
Noo proovi sa Eestis ülevaatuse onudele öelda peale sellise kile paigaldust, et see on kile tegelikult :mrgreen: .
3*1,5m rull ja UK-st transaga kokku 25 eerikut :roll: .
Viimati muutis Siksaator, 12 Juun 2019, 22:57, muudetud 1 kord kokku.

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 10 Juul 2019, 12:58

Kuidagi imelik on, midagi vahepeal lagunenud polegi.... (ptui ptui ptui) :o :mrgreen: .
Mõningad pildid vahelduseks:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

dub1
Klubiline
Postitusi: 938
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 12 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas dub1 » 10 Juul 2019, 13:33

Mis värvikood on boral
VäikeWürst - VW

links1
Klubiline
Postitusi: 454
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Golf 3 GTI, Sooda Octavia '05
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 29 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas links1 » 10 Juul 2019, 13:53

Terve auto kiletad selliseks pilvekeseks?

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4071
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 86 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas tito » 10 Juul 2019, 18:22

Isegi pesu on autodega toon toonis :)
ехали, ехали, ехали и приехали

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 11 Juul 2019, 12:15

dub1 kirjutas:
10 Juul 2019, 13:33
Mis värvikood on boral
Mõlemad autod on: LA5M
links1 kirjutas:
10 Juul 2019, 13:53
Terve auto kiletad selliseks pilvekeseks?
Ei kileta, digimuutsin kapoti rooste kileks :roll: . Kapott ise täitsa mäda- seestpoolt valtsservade vahelt.
tito kirjutas:
10 Juul 2019, 18:22
Isegi pesu on autodega toon toonis :)
Ära piilu mu naabrite pesu- privaatsuse rikkumine! Kuigi ei salga pattu, et peaaegu samas toonis tsemper on olemas küll :mrgreen: .

ryan
Huviline
Postitusi: 1458
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; vw Golf 3 GTD
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 12 Juul 2019, 18:55

Väga hästi see ei passi , rohkem kärtsumat ei leidnud ?
S-wagen 1,9 TDI

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 13 Juul 2019, 19:45

ryan kirjutas:
12 Juul 2019, 18:55
Väga hästi see ei passi , rohkem kärtsumat ei leidnud ?
Noo endal olid ka algul kahetised mõtted, nüüd ära harjunud juba. Samal müüjal oli tegelikult olemas ka mitu tooni tumedam sama kile olemas.... :roll: .
Uue kapoti otsingud käivad.

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 20 Juul 2019, 21:22

Peale suuremaid sadusi sai märgatud, et põrand märg juhipoolt- noo ikka korralikult ujus... :think: . Ega palju polnud vaja mõelda, kust lekkida võib- juhiukse polstritaguse pleki vahelt lekkis. Poest sai ostetud universaalne kleebitav uksetihend ja sellega probleem lahendatud.
Pilt
Targemad rääkige nüüd õhukulumõõtjast ehk siis MAF näidust- kaesin näitu Vag Com-ga. Tühikäigul peaks olema 240mg kandis aga mul 370-380mg. Käisin ka arvutiga sõitmas ning järsemal kiirendamisel/gaasi andmisel sõidu ajal peaks olema 850mg kandis aga mul 670-700mg. Näitudest lähtuvalt võiks öelda, et andur otsas omadega? :problem:

links1
Klubiline
Postitusi: 454
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Golf 3 GTI, Sooda Octavia '05
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 29 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas links1 » 20 Juul 2019, 21:34

Maf andur peetis, siis kütusekulu ei peaks suurem olema?

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4071
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 86 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas tito » 20 Juul 2019, 21:38

links1 kirjutas:
20 Juul 2019, 21:34
Maf andur peetis, siis kütusekulu ei peaks suurem olema?
Mingi sihukese diisli puhul ilmselt ei tunneta seda jah :D
ехали, ехали, ехали и приехали

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 21 Juul 2019, 11:03

links1 kirjutas:
20 Juul 2019, 21:34
Maf andur peetis, siis kütusekulu ei peaks suurem olema?
Hea küsimus- ei oska vastust anda. Pigem on viimasel ajal indikaatoriks olnud see, et eriti tühikäigul on kütusehaisu tunda ning samuti koormuste all kiirendamine (järelkäruga jne) on kohati nagu uimane.
tito kirjutas:
20 Juul 2019, 21:38
Mingi sihukese diisli puhul ilmselt ei tunneta seda jah :D
Pumbaga mehed peaks üldse madalamat profiili hoidma... :mrgreen: .

links1
Klubiline
Postitusi: 454
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Golf 3 GTI, Sooda Octavia '05
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 29 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas links1 » 21 Juul 2019, 11:24

No kui kiirendusel uimane järelkäruga, siis ära pane liiga rasket sappa :mrgreen:
Võid ju ära vahetada? Maksab vast miskit.
Pumba vennad keeravad maha natukene ja vuravad edasi? :D

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 10 Aug 2019, 20:41

Ei oskagi kohe millegist alustada- igav igatahes selle autoga ei hakka :crazy: :x .
Nädalaid tagasi sai taas pealinnas käidud ja aina uimasemaks kuidagi auto läks- eriti trassil. Sai siis väljaminek tehtud ning ostetud täitsa originaal Boschi õhulugeja. Selle vahetusega paranes asi tuntavalt- tunduvalt erksamaks läks ning trassil möödasõite tehes oli ka lõpuks kenasti turbo tööd tunda. Esisustesse said ka uued Vibe komponentkõlarid- sai otsitud selliseid, mille kõrgsageduskõlareid saaks originaal kolmnurkade sisse paigaldada (siinkohal tuli appi kuumaliinipüstol). Paigalduseks sai ka Noortehnikust ostetud vastavad adapterid. Vanad kõlarid kolisid tagumistesse ustesse, sest varasemalt olid seal kõlarid olnud ning keegi sepp oli seal loovat mõtlemist kasutanud müügiks.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Vaade tagumisest uksest:
Pilt
Peale neid tegevusi oli meel jälle rahul ning sai sõite nauditud. Kuniks ükshetk hakkas auto juures ainaenam esilekerkima rõve õlikärsahais ning tihtilugu oli ka tühikäigul töösooja mootoriga taga hallikas suitsupilv. Sõitu alustades viskas samuti korraliku pilvekese välja. Egas muud järeldust polnudki, kui et eks turbol hakkas nüüd see korralikult ''boostimine'' oma märke jätma. Algselt saigi hakatud otsima, siis kasutatud turbot- see oli totaalne viga. Pakkujaid oli vähe ning needki enamasti pakkusid päris suurte lõtkudega isendeid. Selhetkel sai üldiselt autost suht kopp ette ning sai isegi korraks parseldamist proovitud. Käisin ka juba mõningaid teisi autosid vaatamas aga noh.... Sai siis maha istutud ja mõeldud, mis siis ikkagi edasi. Sai võetud pakkumisi taastatud turbodele ja samas ka päris uusi vaadatud. Taastatud asja eriti usku ei olnud ning lõpuks saigi siis otsustatud uue Nissensi turbo kasuks. Uue turboga üldjuhul ka heaks tavaks kohe uus õli ka sisse panna- sisse läks 5W30 õli ning Boschi filter. Sama hooga ka uus õhufilter- Valeo. Senikaua kui uut turbot sai oodatud võtsin ka ette pihustitihendite vahetuse. Tihenditeks Boschi komplekt ning sai ka üleminek tehtud siis uuema tüübi pihustireguleer kruvidele. Paigalduseks ka uued pihustite poldid. Kuna kollektorid oli vaja ju eemaldada ning ka neile uued tihendid. Kuna üks tagumine amort ka aegajalt kobistas, siis läksid needki uued- Stelloxi toodangu gaasikad ning uued tolmukatted. Tagurpidikäigu tuli jupsis ka vahel- külge läks uus andur käigukasti.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kõik uued jupid said külge ja algselt oligi meel jälle hea, et tuli torus ja mingeid kummalisi hääli polnud, kuniks..... Mingi imelik sisin kapoti all- aasta tagasi paigaldatud vaakumvoolikud kohati otsest katki :crazy: . Mis teema nendega on- kestavadki need ''spetsiaalsed'' vaakumvoolikud ainult aasta? Igatahes ebareaalne... Sai praeguseks jälle olude sunnil too riidekattega voolikud pandud aga mille vastu need vahetada- tellida ebayst too mingi paksust silikoonist? Kestavad kauem? Kuna eelmine kord voolikuid vahetades sai neid vahetatud ükshaaval ning tähelepanu ei pööranud ühenduste õigsusele. Nüüd aga hakkasin jooniseid vaatama ning osad voolikud jooksid valesti :x . Sai kõik õieti ühendatud ning nüüd käivitub auto kuidagi pehmemalt ning väljasureb samuti jube vaikselt ja rahulikult :P .
Korralik raha magama pandud ning nüüd tuleb vist kunagi vanarauda viimiseni sellega sõita :roll: .
Läbisõidu näidik 362250.

links1
Klubiline
Postitusi: 454
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Golf 3 GTI, Sooda Octavia '05
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 29 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas links1 » 10 Aug 2019, 21:05

Oma surmani sõidad nüüd :D
Vanal turbol oli nii suur lõtk?

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 10 Aug 2019, 21:12

links1 kirjutas:
10 Aug 2019, 21:05
Oma surmani sõidad nüüd :D
Vanal turbol oli nii suur lõtk?
Peab vist sõitma jaa, et kuidagi see rahasüst ära õigustaks end :crazy: .
Ei ole küljes olnud turbol peaaegu mingit lõtku- väga minimaalne ristilõtk on, mis pidi ka normaalne olema. Panin ju ise peale auto ostmist sinna uue lätlaste Neringsi sisu. Ei teagi, mis seal juhtus- ju seal mingi õlirõngas/õlitihend äkki saba andis.
Lõtku teema käis nende müügiks pakutud turbode kohta.

romeoD
Klubiline
Postitusi: 718
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 13 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas romeoD » 11 Aug 2019, 09:44

No mul oli sama jama alguses, et esimene kiirendus oli korraliku sinise pilvega. Lahenes peale õlivahetust, kui mingi klomp mootorist välja kukkus. See oli pea kaheksa aastat tagasi :P
OUTLAW chat
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4071
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 86 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas tito » 11 Aug 2019, 16:18

Silikonist vollad üldjuhul kestavad olulisemalt kauem kuid kellegil siin on olnud et lähevad pehmeks ja siis ei leia ülesse viga millest vaakumi puudus tekib :P
Minu sinised reissing vollad trikitanud siiani pole- hiinast 10 m tuli 9 euriga äkki
Viimati muutis tito, 11 Aug 2019, 16:19, muudetud 2 korda kokku.
ехали, ехали, ехали и приехали

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 11 Aug 2019, 16:28

romeoD kirjutas:
11 Aug 2019, 09:44
No mul oli sama jama alguses, et esimene kiirendus oli korraliku sinise pilvega. Lahenes peale õlivahetust, kui mingi klomp mootorist välja kukkus. See oli pea kaheksa aastat tagasi :P
Noo ma juba üksjagu õlivahetusi teinud ja nii lihtne viga polnud :mrgreen: . Üks viimaseid garaazi ajamisi oli selliseid, et gaasimask oleks kasulik olnud :roll: .
tito kirjutas:
11 Aug 2019, 16:18
Silikonist vollad üldjuhul kestavad olulisemalt kauem kuid kellegil siin on olnud et lähevad pehmeks ja siis ei leia ülesse viga millest vaakumi puudus tekib :P
Minu sinised reissing vollad trikitanud siiani pole- hiinast 10 m tuli 9 euriga äkki
Noo kui kaks või kolm aastat kestaks, siis oleks juba suur saavutus- see puruks läinud spetsiaal värk maksis Automaailmas viimati midagi 5 euri kanti meeter :crazy: . Aga tuleb vist ka reissing värk ära tellida- saab vastupidavust ja noortepärasust äkki :mrgreen: .

Vasta

Mine “Huviliste autod”