Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
ryan
Huviline
Postitusi: 1439
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 06 Jaan 2019, 21:33

Mul mõlemal autol on 280 kettad , ei kurda küll , et peaks suuremad olema .
Väga palju 200-ga ka ei sõida :mrgreen:
Üldiselt on nagu kännu taga .
Sellise tühimassi(1300) peale väga hea .

A4 , millel on tühimassi 1600 vist , no seal oleks küll suuremaid vaja .
S-wagen 1,9 TDI

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 07 Jaan 2019, 21:54

tito kirjutas:
02 Jaan 2019, 21:27
A miks sa Saksamaalt mõnelt poe pidajalt uut "hiinakat" ei telli? Pekki läheb tead kuhu visata jne :)
https://www.ebay.de/itm/Turbolader-VW-C ... SwP7Nbh-Ge
Nii palju krabisevat ei raatsi ka priisata :mrgreen: .
dellu kirjutas:
03 Jaan 2019, 10:56
Tegelt teine varianti piduri remontimiseks oleks võtta uuemad püstakud (käändmikud) ja supporti kandurid. Seal juba eraldi vahedetail mis suurte poltidega püstaku külge istub ja siis support istub selle külge. Peaks nii 2002+ mudelitel olema. Endal praegu kahjuks pakkuda pole, kuna enda 4motionil pean tegema hetkel 312 pealt downgrade, et müüki lükata auto. 312 viskan uue Bora külge. Kevadepoole peaks muidugi üks 312 kit veel üle jääma, aga see nõuab juba vähemalt 16" rattaid alla.
Olen kursis, et saab- ostes ju ühelpool juba oligi too suurem ketas. Tookord pidureid mudides läks nii, et kiiremini leidsin ühe väiksema kettaga versiooni käändmiku. Polnud tookord kursis ka, et neil too keermete probleem on.
woody kirjutas:
04 Jaan 2019, 09:04
Selle väikse kettaga saabki selle värdjaliku süsteemi kaasa, kus suport kinnitub kelkudega otse käändmikusse. Endal 2003 aasta Bora ja seal tegin samamoodi vahetuse suuremate vastu.
Noo proovin selle helicoil keermehülssidega teema ära- väljamaa foorumites päris palju seda tehtud ning on asja saadud :roll: .
ryan kirjutas:
06 Jaan 2019, 21:33
Mul mõlemal autol on 280 kettad , ei kurda küll , et peaks suuremad olema .
Väga palju 200-ga ka ei sõida :mrgreen:
Üldiselt on nagu kännu taga .
Sellise tühimassi(1300) peale väga hea .

A4 , millel on tühimassi 1600 vist , no seal oleks küll suuremaid vaja .
Ei ole ka veel praegu arusaanud, et oleks vaja otseselt miskit pidurdusjõudu suurendada- saab selle väikse kettaga hakkama nii soolona kui ka haagisega sõites :roll: .

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 07 Jaan 2019, 21:59

Rääkige parem, kas keegi on neid kliimasüsteemi klappide reguleermootoreid pusinud? On seal üldse miskit seest vaadata või ainuke tee teise vastu vahetus? Pillub siin vahelduva eduga V71 ja V68 klapi viga ette. On tunda ka, et vahest ei lülita ennast enam siseõhu pealt välisõhule jne :).

a22t
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 03 Dets 2009, 16:21
Telefon: 55 kakskolmkaks 50
Auto: G4 99..
Asukoht: Sudiste
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas a22t » 07 Jaan 2019, 23:18

Kas see viga kõigil kliimadel pole? Mul vist golf annab ka vahest

ryan
Huviline
Postitusi: 1439
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 08 Jaan 2019, 09:44

Miks seda välisõhuklappi sulgeda vaja on ?
Ma olen seda paar korda kasutanud , kui Maardu või Kehra haiseb :lol:
Üldiselt pole vaja kinni panna , tõmbab aknad uduseks .
S-wagen 1,9 TDI

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3819
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 157 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas jussike » 08 Jaan 2019, 13:31

ryan kirjutas:
08 Jaan 2019, 09:44
Miks seda välisõhuklappi sulgeda vaja on ?
Ma olen seda paar korda kasutanud , kui Maardu või Kehra haiseb :lol:
Üldiselt pole vaja kinni panna , tõmbab aknad uduseks .
Ju sa pole Sierra või Lada taga sõitnud....😁
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 08 Jaan 2019, 21:03

.
Viimati muutis Siksaator, 08 Jaan 2019, 21:11, muudetud 3 korda kokku.

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 08 Jaan 2019, 21:18

a22t kirjutas:
07 Jaan 2019, 23:18
Kas see viga kõigil kliimadel pole? Mul vist golf annab ka vahest
Mu vanal Passat B5 igatahes polnud neid vigasid, kuigi kliimad on samad. Varem siin aitas vag com-ga nende klappide kalibreerimine ning vead kadusid mingiks ajaks. Nüüd aga tulevad suht nobedalt tagasi.
ryan kirjutas:
08 Jaan 2019, 09:44
Miks seda välisõhuklappi sulgeda vaja on ?
Ma olen seda paar korda kasutanud , kui Maardu või Kehra haiseb :lol:
Üldiselt pole vaja kinni panna , tõmbab aknad uduseks .
Kui ma nüüd ei eksi, siis ta teeb AUTO reziimis ise seda siseringluse klapi liigutamist ju :roll: . Vähemalt Passatil oli see tuntavalt märgatavam. Samuti on jah autot saatnud ka uduste akende teema. Sellepärast ka see praegune probleemide lahkamine- kardan, et see klapp on kuhugi mingisse asendisse ära koolenud :roll: .
jussike kirjutas:
08 Jaan 2019, 13:31
Ju sa pole Sierra või Lada taga sõitnud....😁
Pole vajadust ka nende korstende taga sõita, tuleb möödasõita :wink: :mrgreen: .

ryan
Huviline
Postitusi: 1439
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 09 Jaan 2019, 08:21

(vanemal)Toledol on näiteks väntadega see süsteem aga välisõhuklapp on elektriline , suletav eraldi nupust .
Audil näiteks ei ole seda AUTO nuppu üldse näppinudki , pole vajadust olnud selle järgi .
Isegi ei tea , mis see teeb :mrgreen:
S-wagen 1,9 TDI

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 13 Jaan 2019, 18:11

ryan kirjutas:
09 Jaan 2019, 08:21
(vanemal)Toledol on näiteks väntadega see süsteem aga välisõhuklapp on elektriline , suletav eraldi nupust .
Audil näiteks ei ole seda AUTO nuppu üldse näppinudki , pole vajadust olnud selle järgi .
Isegi ei tea , mis see teeb :mrgreen:
Noo AUTO reziimis ju regullib kõike ise salongis- õhusuunamis klapid jne :roll: . Ehk siis jagab ise õhu kenasti ära, et toas ühtlane temperatuur oleks. Mul kõikidel autol olnud ainult AUTO reziimis, ainult jääs esiaknaga tuleb käsitsi ainult klaasile õhku suunama panna mingiks ajaks :roll: .

Aga nii palju nüüd sellest V71 klapist- eile diagnostikat tehes oli asi juba lõplikult tuksis, näitas et klapp FAULTY. Ehk siis sunniviisiliselt seda diagnostika kaudu liikuma ei saanud panna. Hakkasingi siis lammutama, et saada klapp kätte ning vaadata mis karul kõhus on. Seest oli üks suurem hammasratas mõraga ehk siis käis võlli peal lihtsalt ringi. Peale hulka aega pusimist sain lõpuks klapi kätte- noo on ikka günekoloogi töö :mrgreen: . Salongifiltrit eemaldades sai selgeks, et tõenäoliselt uduseid aknaid tekitaski see klapike- välisõhu klapp oli peaaegu täiesti kinnises asendis :roll: . Õpetus klapi eemaldamise kohta: http://www.vwwatercooled.com.au/forums/ ... 92783.html . Uus klapp sai ära tellitud ning teisipäev peaksin kätte saama.
Läbisõit 355100km ja tehtud sai ka õlivahetus- sisse läks 5W40 Valvoline õli, Hengsti õlifilter ning uus karteri õlipunn. Ostetud sai ka uued pidurikettad ette, piduriklotsid ning supporti liugurid mõlemale poole. kui hästi läheb, siis kuu lõpu poole äkki jõuab ka too keermehülssidega komplekt kohale :P .
Lähipäevil peaks jõudma ka kohale 2 din puutetundlik automakk koos tagurduskaameraga- kaamerast olen juba ammu mõelnud, teeb järelkäru haakimise vähe lihtsamaks :mrgreen: .

ryan
Huviline
Postitusi: 1439
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 14 Jaan 2019, 10:43

Mul on mõlemal audil kõik kolm asja korraga sees , üles-külgedele-alla , nii ongi võrdselt igas suunas :mrgreen:
Ja ainus nupp mida ma siis vajutan on kliima , sisse või välja .
No jaa muidugi temperatuur ja ventika kiirus .
Nii , et ma sellest auto reziimist küll puudust ei tunne .
Ilmselt see siis krutib ise neid kõiki klappe kogu aeg , mis siis pole eriti tervislik klapi mootorile :wink:

Ma tellisin hiinast omale kaamera , mis on peeglile kinnituv , eest filmib , taha peab paigaldama kaamera .
Pole veel kätte saanud , et kas näeb ka sellega imega midagi üldse .
See peaks hõlbustama ka tagurpidi parkimist , nii vähemalt lubati .

Nagu ka teles on tuntud rallimehed õelnud , mis neid liikluses häirib ;... tundub et lube jagatakse kusagil nurga taga ja igasugustele :lol:
Ja mulle tundub , et see võimalik vaid venemaal ei ole meist enam kaugel :(
Peale teise auto perre ostnutel on ka veel kolmas ostetud , see siis memmedele .
S-wagen 1,9 TDI

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 27 Jaan 2019, 22:36

Oeh, uuendame siis väheke seda üllatusmuna teemat.
Klapp vahetatud nüüdseks (see vahetus on küll selline töö, mida enam teha ei tahaks) ning ikka hoopis teine tera, uduste klaaside mure lahenes ka :P .
Uus xenoni komplekt ka käes ja ees, seekord 5000K värviga- ütleme nii, et endale ikkagi meeldib 4300K oma valgustavuselt rohkem.
Makk on ka kohal koos kaameraga- kaamera näitab üllatavalt hästi, ka pimedas. Täitsa rahule võib ka jääda selle Hiinaime heliga- arvasin, et hullem ja puisem see värk :mrgreen: . Bluetooth handsfree töötab ka kenasti- keegi kuuldavuse üle pole kurtnud. Puutetundlik ekraan töötab ka eeskujulikult, isegi -18 kraadi juures toimis kõik nii nagu peab :) . Pilti praegu pole, sest armatuuris istub ta praegu oma universaalse raamiga pornolt- Leedust tellisin ära õige margikohase raami ning varsti peaks ka see saabuma, siis ka pildid.
Pilt
Õlivahetus ka tehtud, läbisõit 355000km ja sisse läks 5W40 Valvoline õli seekord.
Ja noh kõige lõpuks siis ka nüüd maiuspala, joppenpuhh küll ma ütlen :crazy: . Noo on ikka kindersuprise küll see boratike :crazy: .
Pilt
Kellegil libedusetõrjet vaja, siis tasuta on anda külgkarbi seest tulnud 10L ämbri täis liiva:
Pilt

Kasutaja avatar
silverpik
EVWK juhatus
Postitusi: 791
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 64 korda
Kontakt:

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas silverpik » 28 Jaan 2019, 00:14

Mis makk on, Jaga teistele ka infot
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

links1
Klubiline
Postitusi: 426
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Golf 3 GTI, Sooda Octavia '05
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 28 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas links1 » 28 Jaan 2019, 09:09

Paistab, et makroflex sai otsa ja siis otsustati liiva kasuks :D
Ning jah, mis hiinaime sa endale sinna tellisid, et nii bueno on?

romeoD
Klubiline
Postitusi: 716
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 13 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas romeoD » 29 Jaan 2019, 10:17

ingel [VW Bot: "Keel korda!"], nyyd sa võtsid kõik heliisolatsiooni ära karbi seest ju :( :D

Makk pakub ka huvi... neid juba 30 euriga ka saada igasuguseid
OUTLAW chat
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

ryan
Huviline
Postitusi: 1439
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 29 Jaan 2019, 16:25

:clap:
Makro saab ju hiljem tagasi lasta :lol:
S-wagen 1,9 TDI

woody
Klubiline
Postitusi: 1638
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 5 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas woody » 29 Jaan 2019, 16:56

Mis sest summutusest, nüüd külmub tagumik ära ühe külje pealt.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 29 Jaan 2019, 22:40

romeoD kirjutas:
29 Jaan 2019, 10:17
ingel, nyyd sa võtsid kõik heliisolatsiooni ära karbi seest ju :( :D

Makk pakub ka huvi... neid juba 30 euriga ka saada igasuguseid
Väga puusse sa ei pannudki maki seisukohalt- transaga kokku läks 85 eurtsi.
Sain vähemalt põhjuse teada, miks auto ühele poole lääpas oli :) .
links1 kirjutas:
28 Jaan 2019, 09:09
Paistab, et makroflex sai otsa ja siis otsustati liiva kasuks :D
Parem küsimus on pigem see, et kuidas sai see pool karpi nii tuugalt liiva täis, täitsa nagu pakitud oli kohe :roll: .
ryan kirjutas:
29 Jaan 2019, 16:25
:clap:
Makro saab ju hiljem tagasi lasta :lol:
Ütlen ausalt, siis kui teist poolt tegin, siis juba korraks viskas siibrisse ning mõtlesin, et lasen sama targalt makrot täis ja uus lapp aukudele peale ning müüks selle rändkarika edasi nagu sellega seni tehtud oli...... :crazy: . Siis aga jäin mõtesse, et äkki on teine pool grammi võrraga parem, sest väljast ja alt oli see pool isegi kuidagi talutav. Aga nüüd on juba kõik hilja- tuleb ära teha. Küll aga on kogu selle jandi pärast tekkinud mõtted, et mis tast üldse edasi saab. Teeks kõik ära ja võiks ju rahulikult edasi sõita aga samas oleks pidev kartus hinges, et mis järgmiseks juhtub. Samas turuhind neil ainult kopikad, ei saaks sisse maetud rahagi tagasi....
woody kirjutas:
29 Jaan 2019, 16:56
Mis sest summutusest, nüüd külmub tagumik ära ühe külje pealt.
Üks külg ju tehtud juba, niiet nüüd ühtlustan kannikate temperatuuri :wink: :mrgreen: .

woody
Klubiline
Postitusi: 1638
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 5 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas woody » 30 Jaan 2019, 08:54

Edasi sõita, mis sul muud ikka teha, nüüd ju temeperatuur salongis ühesugune :D
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

ryan
Huviline
Postitusi: 1439
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 30 Jaan 2019, 10:09

Eks siis on sõidetud kruusateel pikemat aega nii , et karbis oli auk sees .
Ratas loobib sisse , vesi ja liiv tihendavad üksteist kenasti .

Las ta maksab kopikaid , erilist investeeringuid ka see neljas põlvkond ei vaja , varuosa on ka hea hinnaga .
Teine asi on see , et neid mootoreid osatakse veel remontida aga uuem 2,0 tdi , vot see on sündinud juba vigaselt .
S-wagen 1,9 TDI

a22t
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 03 Dets 2009, 16:21
Telefon: 55 kakskolmkaks 50
Auto: G4 99..
Asukoht: Sudiste
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas a22t » 15 Veebr 2019, 06:09

sul amet selge juba, kuidas sitast saia teha. Võtad järgmisena mu t4 bussi ette?

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 10 Mär 2019, 22:02

ryan kirjutas:
30 Jaan 2019, 10:09
Eks siis on sõidetud kruusateel pikemat aega nii , et karbis oli auk sees .
Ratas loobib sisse , vesi ja liiv tihendavad üksteist kenasti .

Las ta maksab kopikaid , erilist investeeringuid ka see neljas põlvkond ei vaja , varuosa on ka hea hinnaga .
Teine asi on see , et neid mootoreid osatakse veel remontida aga uuem 2,0 tdi , vot see on sündinud juba vigaselt .
Noo tuleb vist jah nii välja, et neid avatud auke seal karbis oli mingil hetkel rohkem kui üks :roll: . See mahamüümise rong on jah vist juba mööda läinud- maha müües saaks healjuhul ostu hinnagi tagasi... :roll: .
a22t kirjutas:
15 Veebr 2019, 06:09
sul amet selge juba, kuidas sitast saia teha. Võtad järgmisena mu t4 bussi ette?
Ära loobi soola haavale- ei taha enam neid keretöid, ausalt :mrgreen: .

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1008
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 10 Mär 2019, 22:21

Noniii, lõpuks nüüd sellest mürglist ka lõpuks veitsa puhanud ja teeme väikse kirjatüki siia.
Keretööd tehtud ja auto kokkulaotud- parempoolne külg oli reaalselt veel õnnetum, kui vasakpoolne kuigi visuaalselt oli paremas seisus. Vahepealsetest töödest väga pilte pole, kuna kogu energia läks sitast saia tegemise peale. Paremalt poolt läks vahetusse, siis pool karbi vahelehest ning tsirka veerandik põhjaaluseselt plekist ehk siis too osa, kus on topeltplekk. Kõik tuli ise nullist valmis painutada ja sobima panna- proovisin nii hästi kui sai originaali jäljendada aga eks põhja alt vaadates on näha, et päris originaal pole :roll: . Aa, kes seal põhja all ikka küürutab :mrgreen: .
Korda said ka esimesed pidurisupporti kinnitused- hiinamaalt jõudis kohale helicoil-i komplekt ning kuna originaalpakendit hiinlastel polnud saatmiseks, siis vastutasuks pandi 10ne hülsi asemel 26 parandushülssi :P :) . Kuna vedelemas oli ka purk punast hammerite värvi, siis võõpasin ka korraga suppordid üle- näevad ehk vähe paremad välja :roll: . Ühe hooga värvisin ka tagumised suppordid ära. Ees ka siis uued kettad ja klotsid ning uued liugurid koos ümbristega.
Pilt
Pilt
Pilt
Kui too maki plastist paigaldusraam oli saabunud, siis hakkasin kohe suure hooga seda paigaldama- kuna aga ilmad olid jahedad ja käed kohmetunud, siis makki sinna raami sisse paigaldades makk libastus käest ja lendas ekraaniga vastu töökapi nurka ning sellega oligi finiiito :? . Egas muud üle ei jäänudki, kui tuli uut makki otsima hakkata ning sellega juba seoses mõtlesin, et võiks siis olla juba Androidi peal toimetav asi. Mõeldud tehtud- tellimus hiina rahvavabariiki edastatud ning jäin ootama aga tulutult. Esimest korda olla makid katki läinud, kui hiinlased olid neid merekonteineritesse laadinud, teise satsi partiilt avasatati ekraani kahjustused. Lõpuks võeti ühendust ja öeldi, et tarne hilineb tsirka 3 nädalat ehk siis kokku oleks pidanud ma ootama tsirka 2 kuud seda, seega loobusin. Tellisin ikkagi Belgiast omale uue suts väiksema ekraaniga maki ning nädalaga oli Eestis. Paigaldusraamiga sain korralikult tünga- noo ei istu kuskilt otsast hästi see armatuuri ning ammugi mitte makk sinna sisse- tohutu lihvimistöö on olnud selle raami kallal aga ikka ei sobitu korralikult :evil: . Seega suht pointless ost oli- uus metallist raam on tulemas.
Pilt
Peale keretöid tegin ka diagnostikat ning siis selgus ka, et mootori temperatuuri anduri viga sees- vea kustutamine ei aidanud, tuli tagasi. Egas muud polnudki, kui et tipa tapa Forssi ja uus andur- soovitati sealt miskine kallim versioon, kuna need odavamad pidid varsti aiateibaid näitama hakkama. Uus andur küljes ning viga kadunud ja tundejärgi nagu ütleks, et ka külmkäivitused paranesid :roll: .
Tuleval nädalal üritan ka ülevaatuse sooritada :twisted: .
Pilt
Pilt
Viimati muutis Siksaator, 10 Mär 2019, 22:27, muudetud 1 kord kokku.

ryan
Huviline
Postitusi: 1439
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 11 Mär 2019, 09:02

:thumbup:
Ma lähen ka akolmega neljapäeval ülevaatusele sest vahukustuti viimane päev on veel kõlbulik :mrgreen:
S-wagen 1,9 TDI

links1
Klubiline
Postitusi: 426
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Golf 3 GTI, Sooda Octavia '05
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 28 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas links1 » 11 Mär 2019, 20:06

Kus alles vedamist nende makkidega :D

Vasta

Mine “Huviliste autod”