Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, VwBoy

Siksaator
Huviline
Postitusi: 959
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 30 Okt 2017, 22:39

Nonii seltsimehed, olen järgmise õnnetusega siin kohal :lol: .
Sai ostetud sel perioodil, kui veel must passat oli oma kõrgsurvepumba probleemidega garaazis laiali ning miskit liikuvat asjandust oli vaja. Oma hinnaklassiga see auto silma jäi ning eks see hind oligi selline, et autol ka vigu jagus/jagub veel siiani. On oma 5 aasta jooksul olnud Eestis paras rändkarikas ning viimases otsas oli ta siinse kasutaja dellu omandis, temalt ma ta ostsin.
Mark: Vw Bora Variant
Aasta: 1999
Mootor: 1.9 85kW AJM
Läbisõit: 333000km
Käigukast: 6ne manuaal
Värv: sinine LA5M
Lisad: vihmasensor, isetumenev tahavaatepeegel, veojõukontroll, kliima, püsikiirusehoidja, katusereelingud, lisa panipaigad pagasnikus ning autokompuuter.
Dellu vahetas autol õnneks enne mind hooratta ja sidurikomplekti ära. Suurim probleem algselt oligi see, et lekkis ta päris usinasti igaltpoolt mootoriõli. See sai peaaegu täielikult likvideeritud- uus õlifiltrijala tihend, uued õlijahuti tihendid, uus õlivarda kõri, uued õli peale valamise korgi tihendid. Väike õlikulu on siiani, sest turbo lekib ka õli. Uus turbo sisu on Läti Neringsist tellitud ning nädalavahetuseks peaks kohal olema kui hästi läheb. Kohe algul sai ära tehtud ka õlivahetus- sisse läks Total Ineo 5W40, läbisõidu pealt 333000km. Vahetatud said ka kõik filtrid- kütus, õli, õhk ja salongi oma, tootjaks kõigil Hengst. Vaevasid autot ka algul soojenemise probleemid- üle 80ne kraadi vesi naljalt ei läinud. See viga sai likvideeritud uue termostaadi ja uue jahutusvedelikuga. Ära sai vahetatud ka kogu vaakumsüsteemi voolikud, tsirka 5m voolikut kulus :roll: . Alla sai paigaldatud ka uus mootori põhjakaitse koos külgedega. Uued logarid ootavad oma järge. Samuti sai tehtud peale neid töid korralik mootoriruumi pesu :thumbup: .
Täna sai külge uus generaatori rihm Gates ning pinguti koos rulliga INA. Hammasrihma komplekt koos veepumbaga ka ostetud- tootjaks INA ning nädalavahetusel proovib vahetuse ära teha.
All on praegu 15 tollised 195/65 mõõduga Goodyear lamellid aga pühapäev läheb rehvivahetusse ning alla kolivad 185/65 mõõduga naelrehvid.
Kere on üldiselt okei seisundis aga noh eks kohati pornot ole tehtud- kapott on suvaliselt ülevõõbatud ning kõrvalistuja ukse alumine osa ka väriseva käega värvitud :mrgreen: . Selle eest on aga tagumine luuk 99% roostevaba 8) - kaks pisikest mullitust on.
Sisse kolis ka Passatis olnud Pioneeri raadio ning Varta 95aH 800A aku. Tagumine numbrimärgi alus sai ka kaotatud ning originaal kinnitusaugud ära likvideeritud ning augud luugis kinni keevitatud.
Egas midagi, tulistame pilte :mrgreen: .
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Suur ja väike vend :mrgreen: :
Pilt
Tellitud on ka Saksamaalt uued luupidega esituled ning peaksid järgmine nädal jõudma :roll: .

ryan
Huviline
Postitusi: 1169
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Re: Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 31 Okt 2017, 09:29

Bora-Bora ..nagu ütles Scooter :mrgreen:

Mis firma põhja plastikud need on , tee lähemalt pilt , kannatab kriitikat ka ?
Esimest veerevat jää kamakat nähes on mingit lootust ?
Kus juures romulast neid leida on suht võimatu , oma autole sai otsitud , sobib ka igasuguse golfi 4/A3 oma aga pole kusagilt originaali saada .
Ühest kohast sain , nagu klaaskiust oleks valatud , vähe paksemat sortti junn . Vaatab kaua käib , terve tükk oli 15.-
S-wagen 1,9 TDI

Siksaator
Huviline
Postitusi: 959
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 31 Okt 2017, 22:40

ryan kirjutas:Bora-Bora ..nagu ütles Scooter :mrgreen:

Mis firma põhja plastikud need on , tee lähemalt pilt , kannatab kriitikat ka ?
Esimest veerevat jää kamakat nähes on mingit lootust ?
Kus juures romulast neid leida on suht võimatu , oma autole sai otsitud , sobib ka igasuguse golfi 4/A3 oma aga pole kusagilt originaali saada .
Ühest kohast sain , nagu klaaskiust oleks valatud , vähe paksemat sortti junn . Vaatab kaua käib , terve tükk oli 15.-
Plastikud on Polcar toodang ehk siis puhtatõuline Poolakas. Ostetud Alvadi poest. Noo selle firma plastikute kvaliteet on seinast seina- kord saad paksemast ja tummisemast materjalist ning kord õhukesest ja haprast :roll: . Talvist kogemust veel pole- küll aga sai selle sama tootja põhjaplastikuga suvel maal mööda ja üle murumättaid lastud ning seal jäi terveks (jutt käib Polost). Lõpuks vandus Polo too odav põhjakaitse alla siis, kui vanamees küttis sellega üle korralikult täissöönud kähriku ning ega siiski päästis mootoriruumi hullemast :mrgreen: :roll: .

ryan
Huviline
Postitusi: 1169
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 06 Jaan 2018, 16:10

Tundub , et pill liigub nagu muiste ? Passati remondi päevik oli küll tihe :lol:

Mis ma tegelikult tahtsin küsida , oli sinul g3-mel tagurduskaamera , kust sa selle ostsid ja kui keeruline install on ?
Tahaks ka oma sedaanile .
S-wagen 1,9 TDI

Siksaator
Huviline
Postitusi: 959
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 08 Jaan 2018, 23:35

ryan kirjutas:
06 Jaan 2018, 16:10
Tundub , et pill liigub nagu muiste ? Passati remondi päevik oli küll tihe :lol:

Mis ma tegelikult tahtsin küsida , oli sinul g3-mel tagurduskaamera , kust sa selle ostsid ja kui keeruline install on ?
Tahaks ka oma sedaanile .
Oh jommajoo, see teema ikka täitsa unarusse jäänud :shifty: . Ütleme nii, et ega Borati remondipäevik ka palju alla ei jää, teen siis nüüd tagantjärgi postitusi :mrgreen: . Elu on kiire olnud ning kuna päris igapäeva kasutamiseks teda enam vaja pole, siis enamus ajast seisab garaazis ning saab rahulikult vajalike sõlmede kallal nokitseda :roll: .
Tolle kaamera ostsin ma Eestist mingi tüübi käest Osta.ee vahendusel ning ekraani tellisin ise Ebay-st. Külgepanek on iseenesest lihtne- kaamera luugi külge, töötamiseks signaali võtmine tagurdustulest ning kogu vajaliku juhtmestiku vedamine. Ehk siis tagant ette vedada ainult kaks kaablit- üks too videosignaali kaabel ning tagurdustule signaalijuhe, et ekraan ellu ärkaks käiku lülitades. Luugi küljes olevast kaamerast tuleva videosignaali juhtme lõikasin mina katki, et oleks teda lihtsam läbi luugi küljes oleva kummiluti vedada. Hiljem sai kokku tinutatud ning toimis kenasti :P .

Siksaator
Huviline
Postitusi: 959
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 08 Jaan 2018, 23:58

Nõnda ja uuendame siis teemat, kuna tehtud on üksjagu asju selle ajaga :roll: .
* Alla läksid Passatist alles jäänud 185/65/15 mõõduga naastrehvid.
* Lätlaste ehk siis Neringsi taastatud turbosüdamik jõudis ka kenasti alla viie päevaga too kord kohale. Turbot lahti võttes selgus ka, et geomeetria oli ühte asendisse kinni jäänud- sellepärast ka oli koguaeg boost taga :mrgreen: . See geomeetria lahtivõtmine oli paras ooper- kolm pisikest M4 polti olid päris kenasti ennast turbo korpusesse kinni põletanud- õnneks poldipeade maha puurimine ning keevitusega õnnestus nad ikkagi kättesaada. Kogu kokkupanek õnnestus esimese korraga- geomeetria töötab nii nagu peab. Siiski tundub, et geomeetria varras tahaks natuke sättimist- tunduks nagu natuke hilja hakkaks boostima :P . Nüüdseks tsirka 3000km maha sõidetud ning mingeid anomaaliad tulnud pole :roll: .
Kuna kollektorid käisid nagunii maas, siis sisselaskekollektor sai korraliku sisepesu ning uue tihendi. Samuti said kõik uued väljalaskekollektori tihendid
ja mutrid ning summuti tihend.
* Hammasrihm sai ka vahetatud- pidin ikkagi ostma endale abistavad abivahendid, sest ära tüütas see mööda küla nende tagaajamine.
* Uued esituled ka ees- lähituled on luubid ning valgusallikaks H7 4300K xenonid, kaugtuled H7 halogeenid ning udutuled H3 halogeenid. Nagu ikka ka siis elektrilised tulede kõrgusregulaatorid. Selgus ka õnneks see, et autol kogu udutulede pardavool olemas- tundub, et keegi eelmistest udutuledega tuled eemaldanud ning samuti ka selle funktsiooniga tuledelüliti salongist. Tuledelüliti juurest veetud üks lisa juhe, et kaugtuled ja lähituled põleksid samaaegselt. Udutulede funksiooniga tuledetlüliti tellitud ning mingi hetk peaks saabuma.
* Tartust sai toodud ka omale kärukonks- paigaldus polnud midagi keerulist, kuna konksu juhtmestik oli autol juba olemas.
* Mõlemalt poolt tagumised pidurid uuendatud- sadulad ja suppordid said omale uued tihendid, uued pidurikettad ja klotsid Fremax ning juhipoole ka uus sillapealne piduritoru.
* Juhipoolne tagumine rattalaager koos uue võlliga- MOOG.
* Uued eelsüüteküünlad Bosch.
Tegemist tahaks:
* Tagumine ots nõksa nagu ujuks- tundub nagu sillapuksid väsinud.
* Lähiajal võõpan ka küljekarbid kenasti ühtlaseks keretooni.
* Katalüsaatori eemaldus
Mõningad pildid ka lõppu:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

ryan
Huviline
Postitusi: 1169
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 09 Jaan 2018, 14:57

Tulede pesureid sellel ei ole , siis ei tohi ka xsenon olla , üv mees saadab pikalt ..seda nähes :lol:
Nagu ka näha bora viga , kapott mullitab nagu neil ikka , ülejäänud kere olukord on sama ?
Sellest hammasrihma abivahendist võid küll pilti teha ja siia üles riputada , mis ime asi see on , kust saab ja mis maksab ?
Mis katiga juhtus ? Keegi pakkus head hinda ? :mrgreen:
S-wagen 1,9 TDI

Siksaator
Huviline
Postitusi: 959
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 13 Jaan 2018, 19:58

ryan kirjutas:
09 Jaan 2018, 14:57
Tulede pesureid sellel ei ole , siis ei tohi ka xsenon olla , üv mees saadab pikalt ..seda nähes :lol:
Nagu ka näha bora viga , kapott mullitab nagu neil ikka , ülejäänud kere olukord on sama ?
Sellest hammasrihma abivahendist võid küll pilti teha ja siia üles riputada , mis ime asi see on , kust saab ja mis maksab ?
Mis katiga juhtus ? Keegi pakkus head hinda ? :mrgreen:
Noo originaalpistikud kenasti tules olemas ning ülevaatuseks kolivad lihtsalt korraks halogeenid tagasi :roll: .
Kapotiserv mullitab jah ning keegi on see kunagi spreiga ülevõõbanud :) . Muus osas kere täitsa hea, põhja alt paarist kohast on näha pinnaroostet. Külgkarpidega on küll aga miskit tehtud- homme hakkan selle kallal pusima ning siis selgub, mis saab (pole hullu, kui peakski miskit keevitama) :roll: .
Pole see mingi ime asi, poodidest ikka saada (pidin ka ostma V6 mootori oma, sest ridamootori omad olid otsas):
Pilt
Noo diislitel pole sellest katist niikuinii mingit kasu- keegi juba seal miskit keevitanud ka kinnituste juurest, pole ime kui ka seest juba tühi. Mõtlesin, et teeks ühesoojaga juba kati eemalduse ning suka vahetuse ära. Miski aeg kui aega leian, siis taha peaks tulema nagunii ka kahe toru süsteem ilma resonaatoriteta- olekski hingamine vabam ja hääl mehisem :mrgreen: .
Puhtjuhuslikult leidsin täiesti võieleiva raha eest jooksu ''uusi'' taliseid valuvelgi- auguvalem õige aga keskava vale. Kaasa sain ka kahjuks ainult ühe õige tsentreerimisrõnga ning sobivaid rõngaid kuskil laokaubana pole (64,1mm----->57,1mm peale). Viljandi üks rehvitöökoda tuli vastu ning tehakse mulle eraldi need uued rõngad- nädala algul peaks kättesaama :P .
Pilt
Poolast jõudis kohale ka eesmiste udutulede funksiooniga tuledelüliti (hämmastavalt okei valgustusega on need originaal luupudutuled :wink: ):
Pilt

ryan
Huviline
Postitusi: 1169
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 13 Jaan 2018, 20:41

Mis pood neid tööriistu müüb ? Mõni neti lehekülg äkki ?
Täna sai lausa sabas sõidetud sellel isendil .
Ilmselt oli ka sama metsarada :mrgreen:
S-wagen 1,9 TDI

Siksaator
Huviline
Postitusi: 959
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 13 Jaan 2018, 20:57

ryan kirjutas:
13 Jaan 2018, 20:41
Mis pood neid tööriistu müüb ? Mõni neti lehekülg äkki ?
Täna sai lausa sabas sõidetud sellel isendil .
Ilmselt oli ka sama metsarada :mrgreen:
Mina ostsin Mustamäe Fixusest- neil päris okei valik neid eritööriistu :P .
https://www.antehnika.ee/toode/860/hamm ... u-vag-asta
Oot, mis kus kes? Keila-Joast räägime? :mrgreen:

ryan
Huviline
Postitusi: 1169
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 13 Jaan 2018, 21:10

Oli jah selline rada :lol:
S-wagen 1,9 TDI

Siksaator
Huviline
Postitusi: 959
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 14 Jaan 2018, 20:41

ryan kirjutas:
13 Jaan 2018, 21:10
Oli jah selline rada :lol:
Noo selge, enamuste nägusid nagunii siin ära ei tunneks :mrgreen: .
Aga kerest nii palju, et tõstsin täna lõpuks auto kõrgemale ja hakkasin põhja kriitilisemalt uurima. Kahjuks on ikkagi sosssepad sealt igast asju korraldanud aga hästi ära maskeerinud. Ega muud polegi, kui et külgkarbid poolenisti ära vahetada ning põhja jalgealust ka siit sealt keevitada. Suur plekitahvel ootab garaazis, keevitus olemas ning juurde osta ainult külgkarbid, kust vajalikud osad välja lõigata. Egas midagi, tuleb soojemaid aegu ootama jääda :roll: .

Siksaator
Huviline
Postitusi: 959
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 20 Jaan 2018, 23:19

Joppenpuhh ma ütlen, ei lõpeta see Borat ka üllatamist- veel värvikirevam kui too filmikangelane :mrgreen: .
Rändkarika tagajärjed hakkavad aina rohkem päevavalgele tulema :roll: .
Hakkasin kõiki rattaid alt ära võtma, et rehvitöökotta minna ning siis hakkasin vaatama, et mis teema on- esipidurid oleks nagu erinevad ja ingel nii ongi :evil: . Juhipool on ATE pidurisüsteem koos 290mm kettaga ning kaasreisijapool siis FS III tüüpi ning 280mm kettaga. Kes natuke matsu jagab, siis ehituselt täiesti erinevad need :crazy: . Ning nagu nuhtlus, siis juhipoolsed klotsid vajaks vahetust :crazy: . Ehk siis peavõit tuli- vaja uut käändmikku, uut rattalaagrit ning siis veel klotse :oops: .
Pilt
Pilt
Sai ka summutiga tegeletud- katalüsaatori keevisliited olekski kohe ülesöelnud ning peale katalüsaatorit oli ka keegi imet teinud, 50mm toru otsa oli 55mm toru keevitatud. Ning nagu ikka, siis katt tühjaks tehtud ning terasvõrku täis lükatud- too võrk aga oli kenasti tahma kogunud, kõva prügikühvli täis tuli seda sealt. Kuna toru oli juba maas ning summutisukk polnud ka esimeses nooruses, siis sai üks riiulil vedelev sukk ka pandud. Keskele ka üks universaal resokas, kuna lihtsalt sirget toru polnud rohkem :mrgreen: .
Pilt
Veljed (velgedel ET 25) all ning Mündikas käidud:
Pilt
Pilt

Siksaator
Huviline
Postitusi: 959
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 11 Mär 2018, 22:11

Nõndaks, upitaks jälle teemat väheke :crazy: .
Esipidurid said lõpuks tehtud- sai otsitud uus FS III tüüpi piduriga käänmik. Esialgseks paigalduseks ''kinkis'' dellu ühe korraliku kasutatud 280mm läbimõõduga piduriketta. Piduriklotsid läksid uued, juhipool sai ka uue rattalaagri ning ilmselgelt ka uue ABS anduri, sest vanasid lihtsalt ei saa käänmikust kätte tervena :crazy: . Aga esirataste juures üllatused ei lõppend- keegi on kärpinud ühe keeru võrra esivedrusi ning need ei istu nüüd just kõige ideaalsemalt sealt vedrukausis.
Mida külmemaks ilmad läksid, seda kehvemalt auto käivituma hakkas ning kütusekulu oli ka kuidagi kõrge. Mõtlesin, et hakkan lihtsamast asjast peale- külge läks uus kütusefilter ning filtrisse sai paigaldamise ajal ka Liqui Moly pihustipuhastus vahendit valatud. Natuke nagu asi paranes aga mitte oluliselt. Tookord asi sinna paika jäigi, sest kuidagi ta käima läks, mis sest et hoov korraks diislihaisu mattus :oops: . Tookord filtri vahetuse käigus sai ka ühe soojaga klapikambrikaane tihend vahetatud, sest äärtest ta lekkis.
► Näita Spoilerit
Kuna märtsis tuleb ka ülevaatust läbida, siis sai mingi aeg autot loksutatud ning tuvastatud parempoolses sisemises rooliotsas loks. Kuna nagunii seal kandis toimetamist oli, siis külge läks sisemine roolivarras, välimine rooliots ning roolivarda kattekumm. Kui esipidureid tegin, siis sai vahetatud juhipoolne välimise veovõlliotsa kattekumm aga tookord läks külge miskine jube kalk nagu plastist too. Too aga hakkas ikka ajapikku klambrite vahelt määret välja ajama :crazy: . Nüüd läks külge korralik kummist kattekumm- Cifam toodang ning ikka hoopis teine tera :thumbup: .
Kuna ikka ei andnud rahu need pikad külmkäivitused siis sai neti avarustes sirvitud ja probleemi otsitud :roll: . Starteri ''laiskust'' teadsin juba ammu, tandempumba vaakumotsa probleem aga oli üllatus. Samuti sai mitmeid päevi töösooja mootoriga süüteasjastust ka vaadatud- sealt koorus ka probleem välja. Peale rihmavahetust oli rihma torsion value kenasti 0,0-0,2 , nüüd aga kõikus -0,8-0,0 vahel. Selge, et süüde paigast. Egas midagi sai regullima hakatud ning internet kiitis ka, et 0,5 kandis pidi sellele mootorile hea olema, siis sain sätitud 0,6 peale ning hoopis teine elu mootoril :thumbup: .Kusjuures pihustite näidud paranesid ka peale seda tegevust :thumbup: . Starter sai ka legodeks lahti võetud, puhastatud ning külge läks uus Boschi harjad koos harjade hoidikuga. Rohkem polnud vaja miskit vahetada, sest ülejäänud asjad olid okei. Jääme nüüd ootama veel miinuskraade ja vaatame, kuidas külmkäivitus on :) .
Tandempumba vaakumotsik parandatud epoliimiga, küljes ka uued tihendid:
Pilt
Õlivahetus ka tehtud, ls 339000km.

romeoD
Klubiline
Postitusi: 722
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 10 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas romeoD » 12 Mär 2018, 09:02

pfff. Mitte 290mm vaid 288 piduriketas siis. Enda omal läksin 280 pealt 312 peale. Eesmised abs andurid saab suht korralikult kätte, kui 13mm padruniga neid välja peksta.
OUTLAW chat
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

ryan
Huviline
Postitusi: 1169
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 12 Mär 2018, 12:31

Peale rihmavahetust oli rihma torsion value kenasti 0,0-0,2 , nüüd aga kõikus -0,8-0,0 vahel. Selge, et süüde paigast.
Millega te seda süüdet reguleerite ja kus kohast on näha , et palju see möödas on ? :roll:
Paned märgid paika ja ikka on vale ?
Ma saan aru , et vanemal 1,9 -l saab rihmarattast ka reguleerida , aga mis näitab seda , et palju on vaja keerata ?
ingel , vist peab ka youtube tunde võtma enda harimiseks :lol:
S-wagen 1,9 TDI

dellu
Moderaator
Postitusi: 3814
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora TDI, Skoda Octavia TDI, Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas dellu » 12 Mär 2018, 13:06

ryan kirjutas:
12 Mär 2018, 12:31
Peale rihmavahetust oli rihma torsion value kenasti 0,0-0,2 , nüüd aga kõikus -0,8-0,0 vahel. Selge, et süüde paigast.
Millega te seda süüdet reguleerite ja kus kohast on näha , et palju see möödas on ? :roll:
Paned märgid paika ja ikka on vale ?
Ma saan aru , et vanemal 1,9 -l saab rihmarattast ka reguleerida , aga mis näitab seda , et palju on vaja keerata ?
ingel , vist peab ka youtube tunde võtma enda harimiseks :lol:
Sul on ju vanem kõrgsurvepumbaga mootor. Siin teemas on uuem PD mootor. Regullitakse diagnostikaprogrammi abil.
PD mootor: http://www.myturbodiesel.com/wiki/camsh ... i-engines/
KÕrgsurve: http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

ryan
Huviline
Postitusi: 1169
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas ryan » 12 Mär 2018, 14:19

Noh , just küsisin hinda hammasrihma vahetusel , siis mainiti , et tuleb teha veel süüte reguleerimine ja see võtab ka aega jne !?
..ja ma ei osanud midagi õelda selle peale .
S-wagen 1,9 TDI

Siksaator
Huviline
Postitusi: 959
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 12 Mär 2018, 21:45

romeoD kirjutas:
12 Mär 2018, 09:02
pfff. Mitte 290mm vaid 288 piduriketas siis. Enda omal läksin 280 pealt 312 peale. Eesmised abs andurid saab suht korralikult kätte, kui 13mm padruniga neid välja peksta.
Jah, minu paha- tõesti vist 288 :mrgreen: . Oot oot, mis mõttes padruniga peksta? :mrgreen: Kui ta ju käändmiku küljes on ning rummuflants ka ees, siis mis valemiga sa seal peksaksid? Või pidasid silmas siis kui kõik sealt koos flantsiga juba lahti kakutud on?
ryan kirjutas:
12 Mär 2018, 12:31
Peale rihmavahetust oli rihma torsion value kenasti 0,0-0,2 , nüüd aga kõikus -0,8-0,0 vahel. Selge, et süüde paigast.
Millega te seda süüdet reguleerite ja kus kohast on näha , et palju see möödas on ? :roll:
Paned märgid paika ja ikka on vale ?
Ma saan aru , et vanemal 1,9 -l saab rihmarattast ka reguleerida , aga mis näitab seda , et palju on vaja keerata ?
ingel , vist peab ka youtube tunde võtma enda harimiseks :lol:
Üldosas vastas dellu sulle juba ära. Selles mõttes, et algul peale rihmavahetust koos rakistega oli kõik ideaalselt paigas, kõik toimis. Paraku aga kasutades rihm venib ning sellega kaasnes ka see, et ajastus muutus- pd mootor selles mõttes tundlikum. Lihtsalt minu puhul mängis rolli oma laiskus- juba esimeste käredate külmadega oleks võinud probleemide tekkides kohe kaabli sappa visata ning ajastust ülevaadata :roll: . Aga nagu ikka, alati kiire ning käima ta kuidagi ju läks :mrgreen: .
Nüüd paari päevaga võib väita, et asi on paranenud tunduvalt- igast asendist läheb poolest pöördest tööle ning külmkäivitusega viskab ainult suraka suitsu :thumbup: .

Siksaator
Huviline
Postitusi: 959
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 12 Mär 2018, 22:15

Mida siinsed helgemad pead nende legendaarsete kliima veakoodide kohta ütlevad- annab nendega üldse midagi teha või tuleks kohe teised klapid leida?
Pilt

romeoD
Klubiline
Postitusi: 722
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 10 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas romeoD » 13 Mär 2018, 00:05

Ah õige jah, lammutasin enda omad legoks, et rumme kätte saada, et siis neilt sisemised saaled maha võluda, et esirattalaagri vahetus kiirelt käiks.
aga muidu oled kindel, et sul originaal luubid? Ma pidin juhuste kokkulangemisel yhed järelturu luubid ette panema ja täna õhtuse ilmaga kahetsen. Udutuli näitab paremini kui lähituli.
Kas see vaakumpumba ots ei peagi olema "logisev", et ta sul voolikuid pumpa ei imeks, st kaitseb liigse vaakumi tekkimise eest?
OUTLAW chat
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Siksaator
Huviline
Postitusi: 959
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 13 Mär 2018, 19:23

romeoD kirjutas:
13 Mär 2018, 00:05
Ah õige jah, lammutasin enda omad legoks, et rumme kätte saada, et siis neilt sisemised saaled maha võluda, et esirattalaagri vahetus kiirelt käiks.
aga muidu oled kindel, et sul originaal luubid? Ma pidin juhuste kokkulangemisel yhed järelturu luubid ette panema ja täna õhtuse ilmaga kahetsen. Udutuli näitab paremini kui lähituli.
Kas see vaakumpumba ots ei peagi olema "logisev", et ta sul voolikuid pumpa ei imeks, st kaitseb liigse vaakumi tekkimise eest?
Ei ole originaal luuptuled tuled mul- ikka aftermarket. Mul lähituledes H7 4300K xenonid ning ei kurda- selliste vesiste teedega ja vihmasajuga paned õhtuti nagunii udutuled ju abiks :roll: .
Noo lugesin pikalt ja laialt selle tandempumba/vaakumpumba teemasid mujalt maailmast ning selle stutsi logisema hakkamine on tüüpviga- ei tohi ta midagi seal tilla-tölla olla :roll: .
Tegin täna kliimale arvutiga basic settingu ning peale mitmeid katseid jäi alles ainult V71 klapi viga, ütleb nüüd lihtsalt, et faulty- see siis ikkagi küpse vist.

Siksaator
Huviline
Postitusi: 959
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siksaator » 16 Mär 2018, 21:34

Ohjummel, hõiskasin liialt vara- miinuskraadidega käivitamised pole ikka korras :? . Käivitub kuskil kolmanda pöörde ajal, viskab tagant välja korraliku pahvaka diislihaisust suitsu ning kuskil 5-10 sekundit mootor lonkab väheke nagu poleks mõnda pütti järel :oops: . Maksimum 15 sekundi pärast peale käivitust on see suurem suitsupahvak kadunud, mootor töötab kenasti ning ebamäärast diislihaisu pole. Eile õhtu paigaldasin profülaktika mõttes ka uue tagasivoolu klapi kütusefiltrile. Kui korra on juba käivitatud, siis järgnevalt läheb igast asendist poolest pöördest tööle ning mingeid anomaaliad pole (ka peale väga pikki maanteesõite).
Ei oska enam kuskilt läheneda- endal oleks nagu tunne, et eelsüüteküünlad ei tee oma tööd :crazy: .
* uued eelsüüteküünlad
* pihustite näidud: 0,15 0,20 0,17 -0,25. Peaksid nagu normis olema?
* torsion value 0,6-1,1
* uus kütusefilter
* starter remonditud
* kütusekulu normis

Kasutaja avatar
etnies858
Huviline
Postitusi: 598
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B5.5 1.9TDi 96Kw ATM, Land Rover Discovery 3 HSE 2.7TDV6 170Kw
Asukoht: Tartu
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 9 korda

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 16 Mär 2018, 22:35

Siksaator kirjutas:
16 Mär 2018, 21:34
Ohjummel, hõiskasin liialt vara- miinuskraadidega käivitamised pole ikka korras :? . Käivitub kuskil kolmanda pöörde ajal, viskab tagant välja korraliku pahvaka diislihaisust suitsu ning kuskil 5-10 sekundit mootor lonkab väheke nagu poleks mõnda pütti järel :oops: . Maksimum 15 sekundi pärast peale käivitust on see suurem suitsupahvak kadunud, mootor töötab kenasti ning ebamäärast diislihaisu pole. Eile õhtu paigaldasin profülaktika mõttes ka uue tagasivoolu klapi kütusefiltrile. Kui korra on juba käivitatud, siis järgnevalt läheb igast asendist poolest pöördest tööle ning mingeid anomaaliad pole (ka peale väga pikki maanteesõite).
Ei oska enam kuskilt läheneda- endal oleks nagu tunne, et eelsüüteküünlad ei tee oma tööd :crazy: .
* uued eelsüüteküünlad
* pihustite näidud: 0,15 0,20 0,17 -0,25. Peaksid nagu normis olema?
* torsion value 0,6-1,1
* uus kütusefilter
* starter remonditud
* kütusekulu normis
Mul enam-vähem sama teema jälle, vahetasin küünald ära siis paar päeva oli korras kõik aga nüüd sama teema, et viskab tagant pahmaka ja käib paar sekundit ebaühtlaselt. Mul vähe teine mootor muidu aga sümptomid samad.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2405
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Telefon: 57 411 411
Auto: B5.5 TDI 4motion jälle, A4 B8, e36 cabrio
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Vw Bora Variant 1.9TDI 85kW 1999- Siksaator

Lugemata postitus Postitas Siim » 16 Mär 2018, 23:23

Ka mul 96kw mootor käitub sarnaselt, vahet pole kas -5 või -25 ikka puterdab paar sekki ja käivitub kolmanda pöördega.
Kes tänasid kasutajat Siim selle postituse eest:
etnies858
If u ain't scrapin, then u ain't low enough!

Vasta