VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, VwBoy

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 26 Nov 2017, 20:41

Nii, üks väike ebameeldivus jällegi päevakorras. Sai talverehvid alla kruvitud ja talvevelgedel ei ole rehvirõhu andureid. Sellest ka hoiatus kelladeplokis.
Kas selle eemaldamiseks vaja kaabliga mürada? Kui anduritega veljed alla panna, siis uuesti süsteemi aktiveerima?

Pilt

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7080
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 53 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas R36 » 26 Nov 2017, 20:45

Kui viskad anduritega veljed alla, siis lähe süsteem tagasi tööle. Mingihetk lülitab sul see otsene TPMS ennast ilmselt välja ja enam ei karju.

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 26 Nov 2017, 20:56

Selge pilt.
Jään seda päeva ootama!

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 357
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7.5 R-Line 1.5TSI 110kw DSG
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas Golhv » 27 Nov 2017, 12:53

või osta esindusest andurid ;)

Kasutaja avatar
jojoonas
Klubiline
Postitusi: 170
Liitunud: 24 Juul 2017, 15:28
Auto: Golf 7.5 Variant R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 26 korda

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas jojoonas » 27 Nov 2017, 14:58

ainer kirjutas:Selge pilt.
Jään seda päeva ootama!
Golhv kirjutas:või osta esindusest andurid ;)

Molleri kaardiga kõigest 237 EUR :)

Loomulikult võid ka mingite alternatiivsetega katsetada, mis õigel sagedusel töötavad.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7080
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 53 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas R36 » 27 Nov 2017, 17:13

jojoonas kirjutas:
ainer kirjutas:Selge pilt.
Jään seda päeva ootama!
Golhv kirjutas:või osta esindusest andurid ;)

Molleri kaardiga kõigest 237 EUR :)

Loomulikult võid ka mingite alternatiivsetega katsetada, mis õigel sagedusel töötavad.
Kirbuturg.com pakub ka hea odava hinnaga ;)

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: passat 1.9TDI 96kw aut. 2002
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas Nokia555 » 22 Dets 2017, 19:04

Hey,

Oled proovinud kaabliga asju ka juurde kruvida? Endal taoline masin 2.0 TDI 140kw motoga. Garantii veel aasta kehtib, et kuidas esindus sellesse suhtub, kui mõned lisa võimalused juurde lisada? Endal line assisti pole, aga ACC on peal, ehk teoorias võiks vist isegi saada lubatud.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 815
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Skype: kalathekala
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas aus » 22 Dets 2017, 21:33

Kui on kaamera klaasis, siis saab lane. Kui ei ole, siis tuleb panna. :thumbup:
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: passat 1.9TDI 96kw aut. 2002
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas Nokia555 » 24 Dets 2017, 19:12

aus kirjutas:
22 Dets 2017, 21:33
Kui on kaamera klaasis, siis saab lane. Kui ei ole, siis tuleb panna. :thumbup:
Jah seda nüüd küll, aga eks sõltub mida esinduse garantii sellest arvab esialgu, eriti hea oleks see valgusti teema: https://youtu.be/qDB4jW4sg6s?t=23

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 146
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 variant Comfortline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas kraff » 24 Dets 2017, 20:59

Sõltub kaamerast.

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 01 Mär 2018, 15:43

Vahepeal polegi suurt midagi teinud kui ainult sõitnud.
ESP sai kaabliga nii sätitud, et vajutades on "Sport" ja all hoides "Off". Peale seda toimingut oli fun-i tuntavalt rohkem :D
Start/Stop sai ka voltidega ära petetud, et ei peaks igakord deaktiveerimiseks nuppu vajutama.
Paar nipet-näpet adaptsiooni sai veel muudetud.

Külmade ilmadega esmasel käivitamisel viskab sellise errori ette. Seda ei juhtu, kui eelnevalt Webasto käima panna. Viga kaob, kui korraks peale natukest soojenemist mootor uuesti käivitada. Peale vea kadumist kaabel midagi logist ei näidanud. Pole olnud võimalust vea tekkimisel kohe kaabel külge panna. Kas on kellelgi ideid, milles võib viga olla? Jahutusvedelik on normis. Kahtlustaks taseme andurit, mis on paisupaagis.

Pilt

Strand
Huviline
Postitusi: 326
Liitunud: 30 Apr 2006, 15:36
Auto: VW Passat B6 4motion 2.0TDI
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas Strand » 01 Mär 2018, 20:31

See on jahutusvedeliku taseme anduri viga. Täpselt sama jama vaevab mul B6 kui ilma eelsoojendita tööle panna piisavalt külma ilmaga. Ei ole vist külma kliimaga arvestatud.

Kasutaja avatar
Max
Veteran
Postitusi: 1188
Liitunud: 22 Juun 2005, 22:04
Telefon: 58022214
Auto: VeeDub
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas Max » 14 Mär 2018, 19:39

Väga lahe on ikka ilma igasuguste abilisteta talve nautida sellise autoga - Tänks proovisõidu eest ;)
Ainuke värd asi on see DSG, mis ei pane jõudu sellel ajal maha, kui ise seda tahaks.... aga noh... Eesti talve on naguinii paar nädalat ainult.... eks selle aja kannatab vast fikseeritud käiguga kurve võtta :)

Max

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 16 Okt 2018, 11:56

Pole pikalt midagi kirjutanud. Ega ei olegi midagi erilist toimunud, et kirjutada.
Vahetult enne suvepuhkust lõi AdBlue errori ekraanile. Automaatselt sai käidud tankimas (~6L mahtus) ja peale tankimist viga ära ei kustunud. Nii tiksus 1000km allapoole, kuniks poleks saanud enam mootorit käima. Sai AAP-i aeg pandud. Tehti diagnostika ja tarkvara uuendus, mille peale viga kadus ja seni pole enam kimbutama tulnud. Otsest viga nad öelda ei suutnud. Seega ei teagi, millest anomaalia tekkis.

Juulis sai käidud pikemal tripil Lõuna-Poolas. Auto pidas väga eeskujulikult vastu ja keskmine kütusekulu oli samuti hea - 5,5...6,5 L/100km.

Nipet-näpet veel puudu, aga projekt ootab alustamist... :)
► Näita Spoilerit

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7080
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 53 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas R36 » 16 Okt 2018, 14:50

Oled kindel, et kasutatud Kessy plokki sobitada saab?

Kasutaja avatar
siLc
Huviline
Postitusi: 1221
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 21 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas siLc » 16 Okt 2018, 15:00

Kas kõik see laual olev mant on ka Lõuna-Poolast kaasa haaratud? :D

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 16 Okt 2018, 15:27

R36 kirjutas:
16 Okt 2018, 14:50
Oled kindel, et kasutatud Kessy plokki sobitada saab?
Olemasolevast plokist andmed kessyt toetavale moodulile "ümber laduda". Loodetavasti tehtav.
siLc kirjutas:
16 Okt 2018, 15:00
Kas kõik see laual olev mant on ka Lõuna-Poolast kaasa haaratud? :D
Tellitud, reisi ajal polnud ruumi ja aega raisata.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 3959
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: 2013 Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line; 2003 Jeep GC 2,7 CRD; VW Jetta MY2008 1,9TDI DSG
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 14 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 16 Okt 2018, 18:02

ainer kirjutas:
16 Okt 2018, 11:56

Juulis sai käidud pikemal tripil Lõuna-Poolas. Auto pidas väga eeskujulikult vastu ja keskmine kütusekulu oli samuti hea - 5,5...6,5 L/100km.
:thumbup: K*rt, üliöko tundub küll, eriti veel 176 kw ja 4-motioni juures.

Ussike
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas Ussike » 16 Okt 2018, 18:31

Miks ta siis pole öko kui Läti on kaameraid ja rekkasid täis, Leedu keskmise kiiruse mõõtmise lõike ja rekkasid täis ja kui Poolas ainult kiirteel ei sõida siis saabki ökolt.Ma käisin augustis Põhja -Poolas ja kiirteid tuli 250 km jagu ja oli ka öko trip.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 3959
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: 2013 Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line; 2003 Jeep GC 2,7 CRD; VW Jetta MY2008 1,9TDI DSG
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 14 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 16 Okt 2018, 20:05

Ussike kirjutas:
16 Okt 2018, 18:31
Miks ta siis pole öko kui Läti on kaameraid ja rekkasid täis, Leedu keskmise kiiruse mõõtmise lõike ja rekkasid täis ja kui Poolas ainult kiirteel ei sõida siis saabki ökolt.Ma käisin augustis Põhja -Poolas ja kiirteid tuli 250 km jagu ja oli ka öko trip.
Ära nüüd erutu :wink: . Minu point pigem selles, et võta sama kw-ga Phaeton näiteks (ok, palju raskem masin +V6) ja vaata siis numbreid...kaamerad ja rekkad jäävad samaks.

P.S mul samuti 2.0 tdi ja palju vähem jõudu, kuid keskmine kulu 8,1l/100-le. Ok, sellest on linna ca. 80...90%, kuid ikkagi.

Terminaator
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 14 Mär 2017, 10:58
Auto: VW Passat B7
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas Terminaator » 19 Okt 2018, 14:15

Minu teada ei ole päevatuled ju mingi iluasi vaid pigem nõutud ohutuse pärast ja seda just teiste sõitjate jaoks, see et sinu arust lülituvad liiga vara, ei tähenda ju teiste liiklejate arvamust, või mis?
Küll neid vendasid näha, kes pimedas ja udus ilma tagatuledeta sõidavad, kindlasti tihtipeale ka sellepärast, et lihtsalt ununes ära.
Lõpuks tuleb jälle välja see, et kõik need juhiabid, mis peaksid auto ja sõidu ohutumaks tegema, ei tee seda mitte.

Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 03 Dets 2010, 08:16
Auto: Golf V Variant; B7; B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas ainer » 31 Okt 2018, 14:49

Terminaator kirjutas:
19 Okt 2018, 14:15
Minu teada ei ole päevatuled ju mingi iluasi vaid pigem nõutud ohutuse pärast ja seda just teiste sõitjate jaoks, see et sinu arust lülituvad liiga vara, ei tähenda ju teiste liiklejate arvamust, või mis?
Küll neid vendasid näha, kes pimedas ja udus ilma tagatuledeta sõidavad, kindlasti tihtipeale ka sellepärast, et lihtsalt ununes ära.
Lõpuks tuleb jälle välja see, et kõik need juhiabid, mis peaksid auto ja sõidu ohutumaks tegema, ei tee seda mitte.
Alguses nagu häiris see, et liiga vara lülitusid lähituled sisse võrreldes B7-ga. Aga nüüd juba harjunud ja ei ole midagi hullu. Lihtsam on "Auto" asendis lülitit hoida.

Update kessy osas - kohale jõudsid uste lukud koos linki minevate juhtmetega ja kogu auto sisemine juhtmestik keyless entry valmidusega. Hetkel suurim probleem on uue kessy ploki kodeerimisega. Kui keegi teab kedagi, kes suudab seda teha, siis võiks vihje anda või ühendust võtta :)
Hetkel leidsin Tartust ühe kontakti, kes tahab mõlemat plokki füüsiliselt näha ja sisemiselt uurida. Hetkel ei ole olnud aega, et autolt plokk eemaldada ja viia näitamisele.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 3959
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: 2013 Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line; 2003 Jeep GC 2,7 CRD; VW Jetta MY2008 1,9TDI DSG
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 14 korda

VW Passat B8 Variant 2.0 BiTDI 176kW 4Motion - 2015 - ainer

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 31 Okt 2018, 15:46

Terminaator kirjutas:
19 Okt 2018, 14:15
Hetkel suurim probleem on uue kessy ploki kodeerimisega. Kui keegi teab kedagi, kes suudab seda teha, siis võiks vihje anda või ühendust võtta :)
Härrased aus ja R36 Tartu kandist?

Vasta