VW Golf MK5 1.9TDi '04 - Carloz
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 170
- Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
- Auto: Golf MK5 1.9 TDi // Golf MK3 Cabrio 1.8i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf MK5 1.9TDi '04 - Carloz
Tere taas!
Peale Golf 3 mahamüümist sai katsetatud BMW'dega, kuid need ei olnud meelepärased. Niisiis sai bemm maha müüdud ning hakatud vaatama muud autot. Seadsin endale kriteeriumiks diisel/manuaal ja hakkasin surfama. Algul sai vaadatud Golf 4, Passat B5/5.5, kuid siis ühel päeval jäi auto24 silma see pealkirjas mainitud elukas. Sai siis müüjaga kokkulepitud, et tulen vaatama. Läksime RAKSIGOLF'iga pühapäeva õhtul Keilasse, kaasas läpakas ja kaabel ning vaatsime auto nii väliselt kui sisemiselt üle. Hinda veits kangutatud ja nii ma tagasi diisel Golfi roolis olengi.
Tegemist on 2004 aastal tehasest välja veerenud kaheukselise, musta värvi ning diiselmotoga maanteemürsuga, millel kilovatte antud 77 (jutu järgi on päkapikud tarkvaras mõningaid optimeerimisi teinud ja tänu sellele mõnusalt terava minekuga). Lisadest on el.aknad, sport-kalts soendusega taburetid, kliima, katuseluuk ja esimesed udukad. Ostu puhul sai määravaks see, et tegemist tundub olevat suhteliselt hästi hoitud masinaga, millel eelmise aasta lõpus vahetatud sidur koos hoorattaga, eelsüüteküünlad, tagumised suppordid taastatud, pihustid stenditud jne. Kere poole pealt esineb east tulenevaid vigasid - näiteks rooste vasaku tiiva servas.
Tulevikuplaanid on paika pandud, kohendan teda välimuselt silmasõbralikumaks toonklaasi, Skyline mod tagatuledega ning esitulede ringi mudimisega. Kuid esmalt on päevakorras rihma- ja õlivahetus koos sinna kuuluva kolaga. Lisaks tuleb hakata välja selgitama, kust saab niiskus salongi, täna uurides leidsime Raksiga, et pagassiluuki minev juhtme kummilutt on katki, teeb selle korda ja siis vaatab edasi.
Mõned fotosüüdistused ka:
Esimesel päeval ise paigaldatud kohustuslik lisa:
Tervitades, Karl
Peale Golf 3 mahamüümist sai katsetatud BMW'dega, kuid need ei olnud meelepärased. Niisiis sai bemm maha müüdud ning hakatud vaatama muud autot. Seadsin endale kriteeriumiks diisel/manuaal ja hakkasin surfama. Algul sai vaadatud Golf 4, Passat B5/5.5, kuid siis ühel päeval jäi auto24 silma see pealkirjas mainitud elukas. Sai siis müüjaga kokkulepitud, et tulen vaatama. Läksime RAKSIGOLF'iga pühapäeva õhtul Keilasse, kaasas läpakas ja kaabel ning vaatsime auto nii väliselt kui sisemiselt üle. Hinda veits kangutatud ja nii ma tagasi diisel Golfi roolis olengi.
Tegemist on 2004 aastal tehasest välja veerenud kaheukselise, musta värvi ning diiselmotoga maanteemürsuga, millel kilovatte antud 77 (jutu järgi on päkapikud tarkvaras mõningaid optimeerimisi teinud ja tänu sellele mõnusalt terava minekuga). Lisadest on el.aknad, sport-kalts soendusega taburetid, kliima, katuseluuk ja esimesed udukad. Ostu puhul sai määravaks see, et tegemist tundub olevat suhteliselt hästi hoitud masinaga, millel eelmise aasta lõpus vahetatud sidur koos hoorattaga, eelsüüteküünlad, tagumised suppordid taastatud, pihustid stenditud jne. Kere poole pealt esineb east tulenevaid vigasid - näiteks rooste vasaku tiiva servas.
Tulevikuplaanid on paika pandud, kohendan teda välimuselt silmasõbralikumaks toonklaasi, Skyline mod tagatuledega ning esitulede ringi mudimisega. Kuid esmalt on päevakorras rihma- ja õlivahetus koos sinna kuuluva kolaga. Lisaks tuleb hakata välja selgitama, kust saab niiskus salongi, täna uurides leidsime Raksiga, et pagassiluuki minev juhtme kummilutt on katki, teeb selle korda ja siis vaatab edasi.
Mõned fotosüüdistused ka:
Esimesel päeval ise paigaldatud kohustuslik lisa:
Tervitades, Karl
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: VW Golf MK5 1.9TDi '04 - Carloz
Lõpuks on siin foorumis ka golf 5
Praegu mõeldes ei tulegi nagu ühtegi ette .
Tegemist siis peaks olema kõige kallima kerega golfiga .
Ukseplekid peaksid küljest ära käima nii , et ülejäänud uks jääb külge .
Praegu mõeldes ei tulegi nagu ühtegi ette .
Tegemist siis peaks olema kõige kallima kerega golfiga .
Ukseplekid peaksid küljest ära käima nii , et ülejäänud uks jääb külge .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 170
- Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
- Auto: Golf MK5 1.9 TDi // Golf MK3 Cabrio 1.8i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf MK5 1.9TDi '04 - Carloz
Tervitus!
Vahepeal on hulka vett merre voolanud ja muid asju juhtunud. Alustan siis algusest, kuskil enne jaanipäeva 2018 avastasin maja ees, et autol õliloik all, mõtlesin et mis ingel [VW Bot: "Keel korda!"] nüüd viga on. Sai ta siis töökotta lohistatud ja mis selgus - sidurikorvist oli tükk ära murdunud ja mööda kasti rändama läinud, tulemuseks auk kastis. No selge, sai siis uudistatud turgu ja leitud uus kast Leedumaalt, läks alla siis koos uue siduri ja korviga, jälle hea sõita. Vahepeal otsustas parempoolne tagapidur et jääb lambist peale, selle tulemusena sai siis taha visatud uued kettad-klotsid. Nüüd siis hakkasin vahetama suure hurraaga 2 nädalavahetust tagasi hammasrihma koos õlide ja filtritega, õlid filtrid vahetatud liikusin edasi rihma kallale. Oli ikka korralikult pusimist, sain uue rihma peale ja plaks - auto ei käivitu. Sai siis täna RAKSIGOLFiga netis ringi tuhnitud ja leidsime et ilmselt on nuka ajastus paigast. Lasime nukaratta lahti, pöörasime mõned millimeetrid ja pill käib. Kuid uus ikaldus kohe kerkis esile - piduripedaal käib suht tühja, potska oli ka tühi, loiku all pole. Intrigeeriv kohe või mis .
Edasisi plaane jagub masinaga, aga enne on vaja veel viimased paar kuud kaitseväge ära pushida.
Igatahes läbisõit rihmavahetusel 423111km.
Egas midagi, viskan paar pilti ka masinast.
Tuunimiseni, Karl
Vahepeal on hulka vett merre voolanud ja muid asju juhtunud. Alustan siis algusest, kuskil enne jaanipäeva 2018 avastasin maja ees, et autol õliloik all, mõtlesin et mis ingel [VW Bot: "Keel korda!"] nüüd viga on. Sai ta siis töökotta lohistatud ja mis selgus - sidurikorvist oli tükk ära murdunud ja mööda kasti rändama läinud, tulemuseks auk kastis. No selge, sai siis uudistatud turgu ja leitud uus kast Leedumaalt, läks alla siis koos uue siduri ja korviga, jälle hea sõita. Vahepeal otsustas parempoolne tagapidur et jääb lambist peale, selle tulemusena sai siis taha visatud uued kettad-klotsid. Nüüd siis hakkasin vahetama suure hurraaga 2 nädalavahetust tagasi hammasrihma koos õlide ja filtritega, õlid filtrid vahetatud liikusin edasi rihma kallale. Oli ikka korralikult pusimist, sain uue rihma peale ja plaks - auto ei käivitu. Sai siis täna RAKSIGOLFiga netis ringi tuhnitud ja leidsime et ilmselt on nuka ajastus paigast. Lasime nukaratta lahti, pöörasime mõned millimeetrid ja pill käib. Kuid uus ikaldus kohe kerkis esile - piduripedaal käib suht tühja, potska oli ka tühi, loiku all pole. Intrigeeriv kohe või mis .
Edasisi plaane jagub masinaga, aga enne on vaja veel viimased paar kuud kaitseväge ära pushida.
Igatahes läbisõit rihmavahetusel 423111km.
Egas midagi, viskan paar pilti ka masinast.
Tuunimiseni, Karl
- Manused
-
- received_269172890372581.jpeg (184.14 KiB) Vaadatud 7904 korda
-
- received_242865396424316.jpeg (123.38 KiB) Vaadatud 7904 korda
-
- 34216316_10216434574555086_5925218434953510912_n.jpg (144.27 KiB) Vaadatud 7904 korda
-
- 32765407_10216324732649107_1309725254435733504_n.jpg (300.2 KiB) Vaadatud 7904 korda
-
- 30741672_10216091868267643_6996800075087216640_n.jpg (162.33 KiB) Vaadatud 7904 korda
-
- 30724864_10216091868947660_2089452038466306048_n.jpg (113.35 KiB) Vaadatud 7904 korda
Viimati muutis Carloz, 24 Mär 2019, 15:55, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 170
- Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
- Auto: Golf MK5 1.9 TDi // Golf MK3 Cabrio 1.8i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf MK5 1.9TDi '04 - Carloz
Tervitus,
Pole jälle siia miskit natuke aega kirjutanud. Ühesõnaga, pidurid on tagasi, vasak tagumine suporti kolvitihend otsustas lekkima hakata, sai see ara tehtud, nüüd jälle hea. Vahepeal katsetasin ka esitule poleerimist, kuna ta oli ikka päris tuhm. Sai hea küll, kuid mingi hetk lasen mõlemad uuesti üle ja viskan mingi laki või kile peale. Lõpuks viskasin ka plekkvelje kuuri ning keerasin võluvelje alla.
Mõned pildid: Tuli enne Tuli pärast Karl
Pole jälle siia miskit natuke aega kirjutanud. Ühesõnaga, pidurid on tagasi, vasak tagumine suporti kolvitihend otsustas lekkima hakata, sai see ara tehtud, nüüd jälle hea. Vahepeal katsetasin ka esitule poleerimist, kuna ta oli ikka päris tuhm. Sai hea küll, kuid mingi hetk lasen mõlemad uuesti üle ja viskan mingi laki või kile peale. Lõpuks viskasin ka plekkvelje kuuri ning keerasin võluvelje alla.
Mõned pildid: Tuli enne Tuli pärast Karl
-
- Huviline
- Postitusi: 170
- Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
- Auto: Golf MK5 1.9 TDi // Golf MK3 Cabrio 1.8i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf MK5 1.9TDi '04 - Carloz
Tervitus,
Eile sai siis esimesed kettad-klotsid vahetatud. Sai natuke ka nööki tunda, kui paremalt esimese ketta fikseerimispolt oli ilusti ümaraks keeratud
10'se puuriga pea maha ja tehtud. Kettad klotsid BOSCH'i poolt. Praeguseks siis jäänud pidurivollad 4tk, ja võib pidurite töö tehtuks lugeda. lmselt üks hetk tuleb ka tagumisi rattalaagreid vahetada, kuna vahepeal veeredes, või näiteks ringteedel on kuulda sellist "kriuksu". Viskan paar pilti ka:
Terv, Karl
Eile sai siis esimesed kettad-klotsid vahetatud. Sai natuke ka nööki tunda, kui paremalt esimese ketta fikseerimispolt oli ilusti ümaraks keeratud
10'se puuriga pea maha ja tehtud. Kettad klotsid BOSCH'i poolt. Praeguseks siis jäänud pidurivollad 4tk, ja võib pidurite töö tehtuks lugeda. lmselt üks hetk tuleb ka tagumisi rattalaagreid vahetada, kuna vahepeal veeredes, või näiteks ringteedel on kuulda sellist "kriuksu". Viskan paar pilti ka:
Terv, Karl
-
- Huviline
- Postitusi: 170
- Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
- Auto: Golf MK5 1.9 TDi // Golf MK3 Cabrio 1.8i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf MK5 1.9TDi '04 - Carloz
Tervitus,
Sai siin autoga 2a täis ning seepuhul tegin talle kingituse. Lisaks sai külge ka "uus" parempoolne vendirest.
Pärast pesu kuivamas Karl
Sai siin autoga 2a täis ning seepuhul tegin talle kingituse. Lisaks sai külge ka "uus" parempoolne vendirest.
Pärast pesu kuivamas Karl
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1744
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 405 korda
- Tänatud: 199 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 170
- Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
- Auto: Golf MK5 1.9 TDi // Golf MK3 Cabrio 1.8i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf MK5 1.9TDi '04 - Carloz
Tervitused,
Pole pikalt siia kirjutanud, kuid see ei tähenda, et auto oleks unarusse jäetud. Vahepealse ajaga on vahetatud 2 rattalaagrit, 4 pidurivoolikut, 3 kliimaklapi mootorit, jahutusvedelik, termostaat, õli+filtrid (ls 430 000), nr tuledele uued klaasid ja uued valgusallikad, taha ka uus numbrimärk, lisatud sisse käetugi ning kasutaja rocket abiga paigaldatud ka püsikas. Püsika paigalduse ajal sai vahetatud ka kojamehe hoovastik, kuna olin juhipoolset luuda hoidva poldi pooleks keeranud . Järgmiseks peab mõtlema rooste vastu võitlemisele ning pihustite stendimisele. Mõned pildid ka:
Terv,
Karl
Pole pikalt siia kirjutanud, kuid see ei tähenda, et auto oleks unarusse jäetud. Vahepealse ajaga on vahetatud 2 rattalaagrit, 4 pidurivoolikut, 3 kliimaklapi mootorit, jahutusvedelik, termostaat, õli+filtrid (ls 430 000), nr tuledele uued klaasid ja uued valgusallikad, taha ka uus numbrimärk, lisatud sisse käetugi ning kasutaja rocket abiga paigaldatud ka püsikas. Püsika paigalduse ajal sai vahetatud ka kojamehe hoovastik, kuna olin juhipoolset luuda hoidva poldi pooleks keeranud . Järgmiseks peab mõtlema rooste vastu võitlemisele ning pihustite stendimisele. Mõned pildid ka:
Terv,
Karl
-
- Huviline
- Postitusi: 170
- Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
- Auto: Golf MK5 1.9 TDi // Golf MK3 Cabrio 1.8i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf MK5 1.9TDi '04 - Carloz
Tervitused,
Kuna puhkuse ajal on tavaks saanud see, et inimesel hakkab igav, ei olnud ka mina selles osas mingi erand. Alguse sai kogu pull sellest, kui avastasin, et juhipoolsel udukal on klaasis mõra. Golf 3 aegadest vedeles kollast kilet, ja nii mõtlesingi, et yohpolo, viskan kile selga, niiskusekaitseks või nii. Uued udukad on ka juba ostetud, sellest viskan pildi. Lisaks hakkas ikka koledal kombel isutama musta sisuga esitulede järgi. Nii saigi siit foorumist ligi võetud paar kus üks oli OEM toode, teine Depo. Vaatasin siis ja mõtlesin, et sisu võiks mustem olla ning hakkasin tulesid lahti kakkuma. OEM tootega läks nii, et kuna ahju ta ei mahtund, korpus mahakandmisele aga klaas ja sisu tervelt kätte saadud, ajakulu päevakene. Depo tuli kerge föönitamisega ja umbes 15minutiga. Järgmine samm oli enda praegused Hellad eest võtta, klaas sisse lüüa (mõlema jaoks läks kokku 3h, kuna selgus, et see on üks väga tugev materjal) .
Sisud läksid Motipi kuumakindla mustaga üle ja kokku tagasi. Eile vaatasin, et teeks tagatuledega ka huumorit. Lammutasin laiali, seest korpus mustaks ja kokku tagasi, sain küll juhipoolsesse klaasi kaks mõra, kuna hakkasin rabistama, aga õnneks on tagatuledega üks plaan veel, nii et saab ka sinna kenasti uue klaasi peale . Mõned pildid ka:
VCDS'iga sai ka nahistatud veits Ning pilt ka uutest udukatest Karl
Kuna puhkuse ajal on tavaks saanud see, et inimesel hakkab igav, ei olnud ka mina selles osas mingi erand. Alguse sai kogu pull sellest, kui avastasin, et juhipoolsel udukal on klaasis mõra. Golf 3 aegadest vedeles kollast kilet, ja nii mõtlesingi, et yohpolo, viskan kile selga, niiskusekaitseks või nii. Uued udukad on ka juba ostetud, sellest viskan pildi. Lisaks hakkas ikka koledal kombel isutama musta sisuga esitulede järgi. Nii saigi siit foorumist ligi võetud paar kus üks oli OEM toode, teine Depo. Vaatasin siis ja mõtlesin, et sisu võiks mustem olla ning hakkasin tulesid lahti kakkuma. OEM tootega läks nii, et kuna ahju ta ei mahtund, korpus mahakandmisele aga klaas ja sisu tervelt kätte saadud, ajakulu päevakene. Depo tuli kerge föönitamisega ja umbes 15minutiga. Järgmine samm oli enda praegused Hellad eest võtta, klaas sisse lüüa (mõlema jaoks läks kokku 3h, kuna selgus, et see on üks väga tugev materjal) .
Sisud läksid Motipi kuumakindla mustaga üle ja kokku tagasi. Eile vaatasin, et teeks tagatuledega ka huumorit. Lammutasin laiali, seest korpus mustaks ja kokku tagasi, sain küll juhipoolsesse klaasi kaks mõra, kuna hakkasin rabistama, aga õnneks on tagatuledega üks plaan veel, nii et saab ka sinna kenasti uue klaasi peale . Mõned pildid ka:
VCDS'iga sai ka nahistatud veits Ning pilt ka uutest udukatest Karl
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5364
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Golf MK5 1.9TDi '04 - Carloz
Kui GTI pamprit tahad panna, siis pead ka esiraami ära vahetama võib olla ka turvatala, täpselt ei mäeta enam, sai selline töö oma 14a tagasi tehtud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 170
- Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
- Auto: Golf MK5 1.9 TDi // Golf MK3 Cabrio 1.8i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf MK5 1.9TDi '04 - Carloz
Olen kursis jep, teine variant on stanget seest lõigata. Aga selle ette monteerimiseni läheb gramm aega veel.
Karl
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1744
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 405 korda
- Tänatud: 199 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 170
- Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
- Auto: Golf MK5 1.9 TDi // Golf MK3 Cabrio 1.8i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda