Golf mk2 Syncro 1.8 20vT - Markko
Moderaator: etnies858
-
- Moderaator
- Postitusi: 7823
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 173 korda
Golf mk2 Syncro 1.8 20vT - Markko
Kas kellade valgus jääbki selline punane? Isiklikult sümpatiseerib valge valgus nagu varasematel piltidel ning see läheb ka keskmise displeiga paremini kokku. Mis valgus konsoolinäidikutele tuleb?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 18 korda
Golf mk2 Syncro 1.8 20vT - Markko
Valgustuse värv on menüüst valitav, konsoolinäidikutele panen sama rgb ledi sisse, ilmselt ei hakka sinna nõelale eraldi ledi sisse ehitama.
Edit: mõned näited ka, pildil siis näha ka preset värve, aga saab ka ise rgb järgi täiesti custom värvi panna, nõeladele, taustale ja external ledidele eraldi (ledide communication line on pistikusse välja toodud, eraldi toidet on vaja ainult).
Edit: mõned näited ka, pildil siis näha ka preset värve, aga saab ka ise rgb järgi täiesti custom värvi panna, nõeladele, taustale ja external ledidele eraldi (ledide communication line on pistikusse välja toodud, eraldi toidet on vaja ainult).
Viimati muutis Markko, 12 Mai 2019, 17:25, muudetud 1 kord kokku.
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 18 korda
Golf mk2 Syncro 1.8 20vT - Markko
Pühin teemalt tolmu maha. Vahepeal on saanud kõvasti putukatõrjet tehtud ja kood ~75% ulatuses ümber kirjutatud jupi kaupa
LEDidega mängisin ka, panin lülititesse ka LEDid sisse ja tellisin Ebayst mitu tuledekõrguse regulaatorit. Kui Kellelgi veel peaks tekkima mõte RGB LEDe panna tulekõrguse lülitisse, siis väike vihje - otsige vanema otsa Hella lüliti, teistel on "ratta" sisse molditud roheline valgusjuht/plastik ja see ei lähe kohe mitte. Kui kellelgi vaja orginaal rohelise valgusega regulaatorit, siis mul nüüd mõned üle CAN "simulaatorit" tuli tuunida ja uus juhtmestus teha, et kellaplokk ilusti koos lisanäidikute ja lülititega armatuuri paneeli paigaldada.
Kangide juhtmestuse välja mõtlemine võttis ka paar õhtut kukla sügamist, Haynes'i manuaal oli küll abiks, aga ega kangide klemmidele pole ju keegi pinnide ega pistikute numbreid peale kirjutanud Ja üldse see "analoog elektroonika" kuidas need lülitid omavahel seotud on üsna huvitav, nagu selgus. Kas te teadsite et originaalis käib tulede lüliti toide läbi kaugtulede lüliti? või et kojameeste I asendis ei ole lüliti ükski klemm mitte kuhugi ühendatud - ehk siis vajab küll kontrollimist, aga teoorias peaks siis pistiku lahti ühendamisel auto peal kojamehed tööle hakkama? Ohutulede lüliti indikaatori tööle saamisega oli ka veidi pusimist, aga tööle ta sai, ei tea kas see insener kes selle lüliti välja mõtles, oskas arvata et keegi seal neid ahelaid kunagi selliselt kasutab Igaljuhul tuleb talle au anda, ma pean ennast küll rohkem mehaanika meheks, aga seda värki seal vaadates (loomulikult lammutasin ma need lülitid laiali et aru saada kuidas need töötavad) ma parem kirjutaks ikka paar if ja andi
Salongi tulele tellisin ühe 15W LED paneeli, mis ilusti sinna suure tule katte alla ära mahtus ja kui selle esimest korda põlema panin, siis peale seda kui nägemine taastus, tuli ka enamus tule lülitamise loogikast ümber kirjutada et heledust PWMiga muuta saaks, varem tegeles sellega üks arduinodest, Teensy saatis ainult infot kui pikk on delay ja kas lamp on sees või väljas. Ja kui arduino ja teensy vahelise suhtlemise modimiseks läks, muutsin ära ka kogu seierite ja PWM outide juhtimise loogika, et nad oleks universaalsed ja seadsitatavad. Sellega kaasnes muidugi jälle hulk väikseid putukaid, millele oli vaja tõrjet teha jne.
Simos ECU kohta väga midagi ei leidnud, paar nädalavahetust pusisin selle manuali kallal ja suutsin isegi RPM aadressi kokku panna, aga sellise tempoga jätkates teeks seda veel aastaid. Lihtsam on mingi ELM327 baasil jublakas teha mis küsib asju OBD-st ja saadab CANi, saab universaalsema asja ka, ELM suudab k-line jne vanemaid asju ka lugeda (võrri meestele kah midagi).
Dashile teen täiesti seadistatavaks CAN sisendid, aga sellest hiljem. Hetkel on ToDo ja "known bugs" list üsna lühikeseks jäänud, peale seda veel CANi protokoll ümber kirjutada (see 25% mis veel ei ole ümber kirjutatud) ja CANi kaudu confimise tahaks ka valmis teha, varem ei pannud väga tähele, aga kui nüüd plokk enamuse ajast elab korpuse sees, ja oma lollusest SD kaardile mingi vale väärtuse kirjutad mõnele parameetrile, või tuleb mingi uus ja huvitav idee aga selleks on vaja kogu kaadervärk laiali lammutada et SD kaart kopuse seest kätte saada, siis see motiveerib selliste asjadega tegelema ikka küll. Hea et veel autos ei testi, rooli küll ei viitsiks nii tihti maha võtta
Tänase saatepäeva lõpetab liiga pikk potato video, kus on näha ukse avamisele reageerivat ja fade out tegevat põranda valgustust, lüliti valgustuse värvi muutumist vastavalt lüliti asendile ja programmeeritava intervalliga kojameeste väljundit LEDi lülitamas. Head vaatamist ja kohtume juba mõni kuu vähem kui aasta pärast võibolla siiski varem. Loodetavasti.
LEDidega mängisin ka, panin lülititesse ka LEDid sisse ja tellisin Ebayst mitu tuledekõrguse regulaatorit. Kui Kellelgi veel peaks tekkima mõte RGB LEDe panna tulekõrguse lülitisse, siis väike vihje - otsige vanema otsa Hella lüliti, teistel on "ratta" sisse molditud roheline valgusjuht/plastik ja see ei lähe kohe mitte. Kui kellelgi vaja orginaal rohelise valgusega regulaatorit, siis mul nüüd mõned üle CAN "simulaatorit" tuli tuunida ja uus juhtmestus teha, et kellaplokk ilusti koos lisanäidikute ja lülititega armatuuri paneeli paigaldada.
Kangide juhtmestuse välja mõtlemine võttis ka paar õhtut kukla sügamist, Haynes'i manuaal oli küll abiks, aga ega kangide klemmidele pole ju keegi pinnide ega pistikute numbreid peale kirjutanud Ja üldse see "analoog elektroonika" kuidas need lülitid omavahel seotud on üsna huvitav, nagu selgus. Kas te teadsite et originaalis käib tulede lüliti toide läbi kaugtulede lüliti? või et kojameeste I asendis ei ole lüliti ükski klemm mitte kuhugi ühendatud - ehk siis vajab küll kontrollimist, aga teoorias peaks siis pistiku lahti ühendamisel auto peal kojamehed tööle hakkama? Ohutulede lüliti indikaatori tööle saamisega oli ka veidi pusimist, aga tööle ta sai, ei tea kas see insener kes selle lüliti välja mõtles, oskas arvata et keegi seal neid ahelaid kunagi selliselt kasutab Igaljuhul tuleb talle au anda, ma pean ennast küll rohkem mehaanika meheks, aga seda värki seal vaadates (loomulikult lammutasin ma need lülitid laiali et aru saada kuidas need töötavad) ma parem kirjutaks ikka paar if ja andi
Salongi tulele tellisin ühe 15W LED paneeli, mis ilusti sinna suure tule katte alla ära mahtus ja kui selle esimest korda põlema panin, siis peale seda kui nägemine taastus, tuli ka enamus tule lülitamise loogikast ümber kirjutada et heledust PWMiga muuta saaks, varem tegeles sellega üks arduinodest, Teensy saatis ainult infot kui pikk on delay ja kas lamp on sees või väljas. Ja kui arduino ja teensy vahelise suhtlemise modimiseks läks, muutsin ära ka kogu seierite ja PWM outide juhtimise loogika, et nad oleks universaalsed ja seadsitatavad. Sellega kaasnes muidugi jälle hulk väikseid putukaid, millele oli vaja tõrjet teha jne.
Simos ECU kohta väga midagi ei leidnud, paar nädalavahetust pusisin selle manuali kallal ja suutsin isegi RPM aadressi kokku panna, aga sellise tempoga jätkates teeks seda veel aastaid. Lihtsam on mingi ELM327 baasil jublakas teha mis küsib asju OBD-st ja saadab CANi, saab universaalsema asja ka, ELM suudab k-line jne vanemaid asju ka lugeda (võrri meestele kah midagi).
Dashile teen täiesti seadistatavaks CAN sisendid, aga sellest hiljem. Hetkel on ToDo ja "known bugs" list üsna lühikeseks jäänud, peale seda veel CANi protokoll ümber kirjutada (see 25% mis veel ei ole ümber kirjutatud) ja CANi kaudu confimise tahaks ka valmis teha, varem ei pannud väga tähele, aga kui nüüd plokk enamuse ajast elab korpuse sees, ja oma lollusest SD kaardile mingi vale väärtuse kirjutad mõnele parameetrile, või tuleb mingi uus ja huvitav idee aga selleks on vaja kogu kaadervärk laiali lammutada et SD kaart kopuse seest kätte saada, siis see motiveerib selliste asjadega tegelema ikka küll. Hea et veel autos ei testi, rooli küll ei viitsiks nii tihti maha võtta
Tänase saatepäeva lõpetab liiga pikk potato video, kus on näha ukse avamisele reageerivat ja fade out tegevat põranda valgustust, lüliti valgustuse värvi muutumist vastavalt lüliti asendile ja programmeeritava intervalliga kojameeste väljundit LEDi lülitamas. Head vaatamist ja kohtume juba mõni kuu vähem kui aasta pärast võibolla siiski varem. Loodetavasti.
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"
-
- Veteran
- Postitusi: 3371
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 805 korda
- Tänatud: 131 korda
Golf mk2 Syncro 1.8 20vT - Markko
See kaugtule toite teema selgitab miks mu kunagisel golf 1'l samuti ilma süüteta sai kaugtule kangi tõmmatud ja toimisid.
Ei jäänud põlema, aga vilgutada sai.
Ei jäänud põlema, aga vilgutada sai.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 18 korda
Golf mk2 Syncro 1.8 20vT - Markko
Uue mänguasjaga tegin sellise asja
Syncro lammutasin keevitus- ja keretöödeks laiali. Doonorauto ka.
Ega rohkem polegi midagi - paari aasta pärast siis uus postitus.
Muusosas pikka juttu pole. Aeg on vahepeal niipalju edasi läinud ja tehnika arenenud, ise ka ehk targemaks saanud et dashi elektroonikale tuleb täis redesign ja ilmselt uuele ja paremale riistvarale tuleb siis ka soft uueks ja paremaks teha, kuigi uus riistvara nüüd nii palju erinev ei ole et see vana kood seal ei tööta aga endal on valus vaadata seda alguse poole koodi
Syncro lammutasin keevitus- ja keretöödeks laiali. Doonorauto ka.
Ega rohkem polegi midagi - paari aasta pärast siis uus postitus.
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"