Caddy mk1 1.9 TDI - TanelP

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Caddy mk1 1.9 TDI - TanelP

Lugemata postitus Postitas TanelP » 11 Mär 2018, 01:32

Tere. Ei teagi millisest otsast alustada. Alustame sellest et mul on natuke igav ning ma olen siin mõnda aega ühe vanakese kallal nokitsenud ning mõtlesin ka siia uute autode teemade vahele pressida :D

Sain omale siis Nuhtluse nimega Caddy. Jah Nuhtlus on suure tähega sest see on ikka no paganama suur nuhtlus mul kaelas :clap: Aasta passis 1987. Alustame sellest et se nägi esiteks äärmiselt autistlik välja, musta värvi, üli krobeline, rohelised varjundid, igalt poolt üle värvitud tihenditele jne. Siis tagaratas loperdas all nagu kukuks kohe alt ära, mulle vilgutati tulesid lausa ja signaalitati :D Edasi tegi see sellist rongihäält et ma mõtlesin kohe lendavad rattalaagrid laiali. Edasi selgus et keegi Einstein oli jämeda subwooferi juhtmega tagatuledele voolu vedanud(põhja alt LEHTVEDRU vahelt) for sake!! Aga see raibe siiski sõitis ning kere ka suhteliselt korras, ja ikkagi tegemist on väikese laheda kastikaga niiet ostuga võis rahule jääda.

Esiti oli seal vahel vana väike väetike vabalthingeldav 1.6 diiselmootor. Noh käras kah aga ei pakkunud eriti emotsioone. Siis mis ma mäletan, ma mõtlen veidi. Aa velg loperdas selletõttu et keegi oli m12 rattapoldi asendanud m14ga ja velje sisse keeranud. See tungis läbi velje vastu rummu ja surus velje viltu :lol: Üldse oli kõikvõimalikud jamad nende poldiaukudega. Tellisin siis taha uued trumlid, klotsid, klotsivedrud ja rattalaagrid. Sain tagumise otsa korda siis, isegi rongi hääl kadus ära. Siis hakkas esimeste ratastega jama pihta, tahtsid alt ära joosta pidevalt. Laagris isegi lahke klubiline Raksigolfi pidi mu autole oma rattavõtit korra tutvustama. Peale seda hakkasid rattapoldid kenasti sõna kuulama. Praegu on ette ka uued rummud tellitud aga pole alla jõudnud veel kuna see Nuhtlus ei sõida (sellest veidi hiljemalt).

Natuke mõne sõnaga ka sellest krobelisest värvkattest. Keegi pagana hull Picasso oli selle vanakese mingi kastikate kastikattega üle võõvanud, no tere talv!! :crazy: mul kulus kaks päeva ja 20 meetrit 50-nest liivapaberit et see shitt sealt maha kraapida. Alt tuli veel igasugu huvitavaid toone välja: rohelist ja sinist ja valget ja tumedamat sinist ja halli :D Teist kaks päeva ma siis lihvisin seda autot siledaks ja siis võõpasin montana spreydega üle ilusaks punaseks. Kasti sisu värvisin natuke tummisema pintslivärviga mustaks. Minu silmis on palju kenam kui ostes. Veljed on koledad veel ja küljepeeglid ajavad oksele..

Natuke pajatan ka mootorist siis. Ühesõnaga see 1.6 diisel midagi olulist ei suutnud peale diisli, mootoriõli ja jahutusvedeliku kaanida siis ilma pikema mõtlemiseta viskasin tolle vahelt minema ja ostsin peale 1.9 td AAZ mootori. Sellega sain paar päeva sõita aga tundsin et midagi on kapitaalselt mäda, kuna pressis õli välja igalt poolt. Jah mootoris oli kõva surve sees, hea et õlikorki pealt minema ei heitnud. Sain siis kaks nädalat sõita ja järsku jõud rauges ning jäin tee peale. Kompressioonid kadusid ära. Sõber sikutas selle õnnetusehunniku koju ära ning sinna see jäi kuuks ajaks vegeteerima.

Mingi aeg jaanuaris ma võtsin selle mootori laiali ja selgus et hüdratõukurid olid pehmed. Nukkvõll, nukasaaled, kepsusaaled olid suurte rantidega. Kolvid loksusid ja hülssidel samuti suured randid niiet küüs jäi taha pidama. Nii ta mul seisab seal pakkude otsas ja ootab uut mootorit. Nüüd on garaasis komplekteerimisel üks 1.9 tdi 66kw mootor mis saab omale mehaanilise pumba ja kogu elektroonika lendab prügikasti 8) hetkeseis on siis selline et hülsid on väga head niiet kolbe ei puutu, kaas läheb vahetusse kuna üks eelsüüteküünal otsustas et tema on selle plokikaanega laulatatud ning jah isegi surm ei lahutanud neid.... Siiani veedavad koos rõõmsalt aega kuskil vanarauahunnikus. Läheb siis teine kaas peale, loomulikult lähevad ka kõik rihmad, tihendid, eelsüüteküünlad, kaanepoldid filtrid jutud uued. Veel on olemas uus paisupaak, uued jahutuslõdvikud, badass koonusfilter, big badass otsetoru tuleb aga mõtlen kas otse taha või külje peale.

Elektripoolelt siis harutasin kõik laiali ja viskasin tagatulede juhtmestiku minema ja asendasin golf 2-he juhtmestikuga, kaitsmeplokist otse taha välja. Peal on kellegi ülimalt kehvalt paigaldatud signa ja kesklukk, see tuleb ka ringi teha. Lehtvedru vahelt eemaldasin ka juhtme :lol: Hetkel panin kirja enamuse mis meelde tuli, head lugemist ja et teie projektid edeneksid valutumalt kui minu oma :wave:
Viimati muutis TanelP, 05 Mär 2019, 20:46, muudetud 3 korda kokku.
you know you are doing something right when the haters come out.

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Caddy mk1 1.9 tdi

Lugemata postitus Postitas TanelP » 11 Mär 2018, 01:50

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
you know you are doing something right when the haters come out.

Rahapesukaru
Klubiline
Postitusi: 896
Liitunud: 27 Veebr 2005, 21:02
Auto: G1 Cabrio - Passat B7 -G5 GTI
Asukoht: Tallinn-Viimsi-Keila
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 52 korda

Caddy mk1 1.9 tdi - TanelP

Lugemata postitus Postitas Rahapesukaru » 19 Mär 2018, 23:02

no vot mis sellest autost on saanud.... tegelikult oli ta algselt standard sinine pildil punasenoolega liikur....
Pilt
...suure kaarega klubis tagasi :)
PS: hea vaadata kui keegi päris autodega viitsib tegeleda :clap: :clap: :thumbup:
kui tõesti ON vaja minuga rääkida ja TÕESTI tahaks miskit tarka öelda siis tel: 56639927

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Caddy mk1 1.9 tdi - TanelP

Lugemata postitus Postitas TanelP » 22 Mär 2018, 21:45

Rpk vauu ma vaatan sul on/oli neid muhedaid kastiga autosid päris mitu lausa. Vahest võlud kuskilt müstilisest salalaekast tagastange välja? :D

Mõnusat kevadeootust kõigile! Kuna on piisavad arengud toimunud siis panen need kirja enne kui ununevad. Kaas käis siis lihvimises ja sellega otseloomulikult asi ei piirdunud :roll: Enamus juhtpukse olid kutud, neli sisselaskeklappi pandi uued ja üks väljalaskeklapp oli kõver, ( kaas tuli sõitva mootoriga auto pealt). Ma pole veel kaant kätte saanud ei tea äkki pandi kõik uued klapid.
See osa kus ma mainisin et kolbe ei puutu, oli tegelikult paras luiskamine ja enesepete. Sest uudishimu sai võitu ja kolvid kepsud lendasid plaks ja plaks välja oma turvahällist. Esiti huvitusin saalede olukorrast ja teiseks asemele läksid PD mootori kolvid hoopis. Mis koos kepsuga 150g kergemad tükk, ja keps hulka jämedam, kolb aga suurema põlemiskambriga. Märksõnaks ka cracked rods, ehk murtud saalepakuga. Silindrid said kerget hooni tunda, uued Mahle rõngad ja Goetze saaled ning paaritamine võis alata :clap:
Praeguse seisuga on asi sealmaal et kõik tihendid/simmerid on olemas, paljud neist ka ploki küljes, puhastan detaile, uus karteripõhi ka ootamas ja ootangi millal kaane kätte saab. Kollektorid lähevad AAZ omad sest seal pole egr-i ja pole mingid sodi täis seest. Natuke hellitan teid ka pildikestega.
Päikest!

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
you know you are doing something right when the haters come out.

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Caddy mk1 1.9 tdi - TanelP

Lugemata postitus Postitas TanelP » 02 Apr 2018, 21:16

Ello ageeen. Biig appgreid: jälle veereb ratastel, ja lausa omal jõul :clap:

Lähemalt: kolmap 28. märts ajasin ää sõberi oma eeeee34-ga oma urkast välja ja ütlesin et davajj lohistame selle mini Ram-i mu tööjuurde et mootor juba ootab vahele hüppamist. Hehe tunne oli hea taas Kädi roolis kuigi jah see bemm ja oranž köis natuke jäid jalgu mulle. :D Neljap enne pühi oli poolik päev ja peale viite sai hakata vana mootori jäänust maha kiskuma. Kui eelmine vahetus ma tõstsin mootori kastiga välja, siis seekord ma lasin hoopis allapoole klotside peale ja tõstsin kere üles. Eemaldasin veel nipetnäpet asjad, kasti ja siduri hoorattaga ning monteerisin need uuele mootorile külge. Uue kompoti ikkagi istutasime ülevalt sisse ja läks päris ladusalt. Kell oli mingi 11 ja midagi veel pusisin aga jah, tööriistad hakkasid lõpuks kaduma siis oli aeg lõpetada. Laup 12 ajal juba käis süütevõti päripäeva ja mootor läks päris kaunilt käima. Tunne oli päääris hea. Ladusin kõik kokku, vaatasin et kõik kinni ja lekkeid polnud ja tegin mõned tagasihoidlikud tiirud. KSP tahtis veidi näppida aga usun et esialgu on täitsa rahuldav. Eriti praegu ei liikle sest vaja cooler ette saada ja tuled korda teha ja summuti lõpetada ja ette uued rummud laagritega paigaldada ja käiguhoovastik uuendada ja sada asja veel nagu projektiautodel ikka :thumbup: Hetkel tegelengi nüüd elektri poolega ja lõpuks sain uued numbrituled külge kruttida. Natuke pildimaterjali ka on sheerida.
Päikest!

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
you know you are doing something right when the haters come out.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Caddy mk1 1.9 tdi - TanelP

Lugemata postitus Postitas ryan » 05 Apr 2018, 10:38

Et siis AAZ pumbaga 1,9 Z1 või ?
Ma mõtlen , et hakkas huvi pakkuma see swap .
Läheb siis edasi ka nii kui 66 kw ?
Turbo on originaal 66 oma või 55 oma ?

Mul siin jäi üle üks 81 kw , paneks selle oma golfile vahele ja jätaks AAZ pumba ? Kui nii saab ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Caddy mk1 1.9 tdi - TanelP

Lugemata postitus Postitas ivohi » 05 Apr 2018, 11:49

Kepsud kolvid läksid siis pd 74kw omad?

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Caddy mk1 1.9 mTDI - TanelP

Lugemata postitus Postitas TanelP » 07 Apr 2018, 17:08

To ryan: praegu jah aaz pump kuniks ma võimsama meh pumba saan. Turbo ka 55kw oma aaz kollektoriga. Edasi minekut ma ei tea päris ergas on aga musta tagant ei viska. Sissesõit ka alles. Esimesed 200km vaid sõitnud. Aaz peal viskas musta ka. Natuke ei toida ära jah vist aga sõita saab ilusti.

To ivohi: kolvid kepsud on Sharani anu mootorilt. Kepsusaaled ka Sharani järgi tellitud kuna puuduvad lukustussälgud.
you know you are doing something right when the haters come out.

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Caddy mk1 1.9 mTDI - TanelP

Lugemata postitus Postitas TanelP » 13 Dets 2018, 20:46

Tere. Vahepeale on väike paus jäänud aga hea meel on teatada, et Caddy liigub ja toimetab üpris kenasti. Enamuse ajast igapäevases kasutuses. Kap remonditud mootor töötab kenasti. Käivitub kasvõi -5 kraadiga ilma eelsüüteta poolest pöördest. Külmemat ilma pole olnud testimiseks. Kolm korda olen mootoriõli vahetanud, ikka 5w40 Valvoline täissünt õli. Korra ka kütusefiltrit vahetanud. Kaks suuremat viga siiski tekkinud: kõrgsurvepump pritsib diislit välja kui rpm äle 2000 ning turbo lekib õli sisselaskesse päris julmalt. Sellega seoses sai soetatud üks doonorauto: tdi (AHU) mootoriga Seat Cordoba mk1. Sellest natuke hiljem. Suuremaid muudatusi Caddyga ei ole toimunud. Nina on kahe tulega variant, esistange sai ilma tuledepesuriteta ning ette said ka Golf mk2 oem udutuled. Viimased täidavad siis päevatulede funktsiooni. Taha sai lõigatud Golf 2 stangest kaks nurka, ja nurkade kinnitamiseks sai tehtud kaks kronsteini, mis kinnituvad kumbki 4 poldiga oma õigetele kohtadele. Taha sai veel udutuli lisatud, aga juhtmestik tegemata. Ukselingid ka vahetatud. Kevadel juhi oma ja sügisel esimese miinusega kunde poolne jäi lihtsalt pihku. Interjöör on endiselt megaigav. Sisse sai paigaldatud 2 din android makk.
Cordobast siis niipalju, et plaan minna siiski elektroonika peale üle, mitte et see otstarbekas oleks, vaid lihtsalt et saaks ise nokitseda ja midagi huvitavat meisterdada. Ei hakka just palju silma mk1 tdi swappe. Mk2 on küllaga tehtud. Cordoba pealt tulevad siis põhimõtteliselt enamus asjad: kõrgsurvepump, õhulugeja ja muud andurid, kogu Ce2 juhtmestik ja kaitsmeplokk, mootori aju, gaasipedaal spidoplokk, võibolla tuleb ka roolisanba ülemine osa võtta, käigukast, trossidega kuliss, intercooleri süsteem torudega ja kindlasti pisemaid pudinaid, mis kohe ei meenugi. Siduriga on asi veel lahtine, kas aretada hüdraulika Caddy peale või tellida trossi jaoks vaheadapter kasti töösilindrile. Hetkel keskendun mootorile ja juhtmestikule esimesena. Praeguseks on Seati pealt suurem osa vajaminevast juba eemaldatud, ning varsti saab hakata Caddy lammutama. Igatahes netis surfamist on olnud palju ja kindlasti on palju uurimist veel ees, aga olen põnevil, mis saama hakkab :)
Palju pilte pole teinud, aga mõne leian ikka.
DSC_1626.JPG
DSC_1626.JPG (385.92 KiB) Vaadatud 12165 korda
DSC_1630.JPG
DSC_1630.JPG (507.35 KiB) Vaadatud 12165 korda
DSC_1637.JPG
DSC_1637.JPG (437.99 KiB) Vaadatud 12165 korda
DSC_1639.JPG
DSC_1639.JPG (360.37 KiB) Vaadatud 12165 korda
DSC_1640.JPG
DSC_1640.JPG (485.75 KiB) Vaadatud 12165 korda
you know you are doing something right when the haters come out.

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

Caddy mk1 1.9 mTDI - TanelP

Lugemata postitus Postitas Petzo » 13 Dets 2018, 22:34

Ma kordi mõelnud sellele, et kui suur jõukadu ilma intercoolerita oleks. pean silmas just seda mk3 tdi coolerit, mis oma mõõtudelt pole just kõige suurem ja ma isiklikult ei näe küll mõtet originaal seades mootoril seda pisikest coolerit ümber swappida.
Teine asi muidugi see, et cooler töötab vanadel mootoritel/turbodel õlimahutina :D
Rait.

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Caddy mk1 1.9 mTDI - TanelP

Lugemata postitus Postitas TanelP » 14 Dets 2018, 08:35

Petzo kirjutas:
13 Dets 2018, 22:34
Ma kordi mõelnud sellele, et kui suur jõukadu ilma intercoolerita oleks. pean silmas just seda mk3 tdi coolerit, mis oma mõõtudelt pole just kõige suurem ja ma isiklikult ei näe küll mõtet originaal seades mootoril seda pisikest coolerit ümber swappida.
Teine asi muidugi see, et cooler töötab vanadel mootoritel/turbodel õlimahutina :D
Mk1 on nii väike et sinna ei mahuta suurt larakat hästi ära, usa number on juba siuke larakas ;)
Aga kusjuures tilkagi õli ei tulnid coolerist ega torustikust Cordobal. Turbo paistab väga heas konditsioonis olema. Pean nüüd mõtlema, sest plaan oli hoopis Passat B5,5 vnt turbo panna, mis ootab mõnda aega juba riiulis.
you know you are doing something right when the haters come out.

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Caddy mk1 1.9 mTDI - TanelP

Lugemata postitus Postitas TanelP » 15 Dets 2018, 00:24

Suur aitähh Tõnis Venek!!
DSC_1644.JPG
DSC_1644.JPG (508.45 KiB) Vaadatud 11989 korda
you know you are doing something right when the haters come out.

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Caddy mk1 1.9 mTDI - TanelP

Lugemata postitus Postitas TanelP » 05 Mär 2019, 09:31

Sneakypeaky, "m" is gone.
DSC_0163.JPG
DSC_0163.JPG (227.75 KiB) Vaadatud 11296 korda
you know you are doing something right when the haters come out.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Caddy mk1 1.9 mTDI - TanelP

Lugemata postitus Postitas tito » 05 Mär 2019, 14:56

TanelP kirjutas:
05 Mär 2019, 09:31
Sneakypeaky, "m" is gone.
Hea velje doonor on kõrval :wink:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Caddy mk1 1.9 mTDI - TanelP

Lugemata postitus Postitas CD-R » 05 Mär 2019, 17:24

Palju see akna aluse renni plastik katte maksis?

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Caddy mk1 1.9 mTDI - TanelP

Lugemata postitus Postitas TanelP » 05 Mär 2019, 20:44

tito kirjutas:
05 Mär 2019, 14:56
TanelP kirjutas:
05 Mär 2019, 09:31
Sneakypeaky, "m" is gone.
Hea velje doonor on kõrval :wink:
T-top Firebird, mu teine projekt.
CD-R kirjutas:
05 Mär 2019, 17:24
Palju see akna aluse renni plastik katte maksis?
Ma enam ei.mäletagi, 60 euri millegagi.
you know you are doing something right when the haters come out.

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Caddy mk1 1.9 TDI - TanelP

Lugemata postitus Postitas TanelP » 03 Apr 2019, 20:47

Tervist. Kuu aega möödunud nagu imeväel, tuleb jälle veidi raporteerida. Hetkel swapiga niikaugel, et auto käib, ja täitsa kenasti. Soojaks pole veel lasnud, aga niimodi pool minutit. Kuna on veel paar suuremat asja vaja leiutada. Seati kellaplokk on sisse paigaldatud, diagnostika vcds töötab, kaitsmekarp on paigas, salongi juhtmestik veetud. Neli suuremat asja veel teha, siis saab sõitma: peenike ventilaator, intercooler paigaldada, summuti uuesti keevitada alates turbost, ja gaasipedaali värk. Hetkel tegelengi gaasipedaaliga. Sai soetatud mk4 disla gaasipedaal, (tänud dellu). Kuna Seati el gaasipedaal on silindri ja väikse trossijupiga, oli seda suht mõtetu sinna aretama hakata. Selleks sai soetatud mk4 el gaasipedaal, mis kinnitub kolme poldiga tulemüüri külge oluliselt lihtsam ja kompaktsem. Selleks tuli muidugi vaheplaat meisterdada, sest ma veidi kitsi ja ei raatsinud raha raisata. Vaheplaat vaja veel kruntida ja värvida. Siis vaja pistik ühendada ning üks mure vähem. Niiet töö vaikselt käib ja loodan imeläbi kevadkruiisilegi jõuda.

Päikest!
DSC_0215.JPG
DSC_0215.JPG (149.44 KiB) Vaadatud 10775 korda
DSC_0216.JPG
DSC_0216.JPG (224.6 KiB) Vaadatud 10775 korda
DSC_0233.JPG
DSC_0233.JPG (152.84 KiB) Vaadatud 10775 korda
you know you are doing something right when the haters come out.

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

Caddy mk1 1.9 TDI - TanelP

Lugemata postitus Postitas Petzo » 03 Apr 2019, 22:00

Nii huvi pärast palju kellaploki swap vaeva nõudis?
Kas vanema tüübi armatuur on tõesti nii palju kogukam, sest cabriole mul ei mahu isegi kellaploki esimene osa(pmst ainult klaas) armatuuri alla ära.
Rait.

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Caddy mk1 1.9 TDI - TanelP

Lugemata postitus Postitas TanelP » 03 Apr 2019, 22:03

Petzo kirjutas:
03 Apr 2019, 22:00
Nii huvi pärast palju kellaploki swap vaeva nõudis?
Kas vanema tüübi armatuur on tõesti nii palju kogukam, sest cabriole mul ei mahu isegi kellaploki esimene osa(pmst ainult klaas) armatuuri alla ära.
Terve päev pusisin, pidin lõikama armatuuri seest, roolisamba kinnitust pealt, vasak plastikhoidja asemele tuli uus teha ja parem plekist hoidja tuli ringi teha.
you know you are doing something right when the haters come out.

Kasutaja avatar
PeeterPets
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 09 Jaan 2020, 21:48
Auto: Vw Golf 3 1.9D 47kw, Vw Caddy mk2 1.9 TDI 66kw, Vw Golf 3 kere, Seat Inca mk2 kere, Vw t4 2.4 57kw
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Caddy mk1 1.9 TDI - TanelP

Lugemata postitus Postitas PeeterPets » 13 Jaan 2022, 17:21

Tervitus, kuidas mootorikinnitused oled lahendanud?
Paigaldan autodele lisatulesi ja helitehnikat Läänemaal

Rahapesukaru
Klubiline
Postitusi: 896
Liitunud: 27 Veebr 2005, 21:02
Auto: G1 Cabrio - Passat B7 -G5 GTI
Asukoht: Tallinn-Viimsi-Keila
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 52 korda

Caddy mk1 1.9 TDI - TanelP

Lugemata postitus Postitas Rahapesukaru » 13 Jaan 2022, 21:21

TanelP kirjutas:
03 Apr 2019, 22:03
Petzo kirjutas:
03 Apr 2019, 22:00
Nii huvi pärast palju kellaploki swap vaeva nõudis?
Kas vanema tüübi armatuur on tõesti nii palju kogukam, sest cabriole mul ei mahu isegi kellaploki esimene osa(pmst ainult klaas) armatuuri alla ära.
Terve päev pusisin, pidin lõikama armatuuri seest, roolisamba kinnitust pealt, vasak plastikhoidja asemele tuli uus teha ja parem plekist hoidja tuli ringi teha.
Ja caddy originaal armatuur tugevast plastikust aga cabrio oma on papi laadsest tootest.
PS: aga super töö :thumbup: :thumbup:
Viimati muutis Rahapesukaru, 13 Jaan 2022, 21:22, muudetud 1 kord kokku.
kui tõesti ON vaja minuga rääkida ja TÕESTI tahaks miskit tarka öelda siis tel: 56639927

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Caddy mk1 1.9 TDI - TanelP

Lugemata postitus Postitas TanelP » 14 Jaan 2022, 17:56

PeeterPets kirjutas:
13 Jaan 2022, 17:21
Tervitus, kuidas mootorikinnitused oled lahendanud?
Teretere, mk1 originaal käpad ja padjad jäid.
Rahapesukaru kirjutas:
13 Jaan 2022, 21:21
TanelP kirjutas:
03 Apr 2019, 22:03
Petzo kirjutas:
03 Apr 2019, 22:00
Nii huvi pärast palju kellaploki swap vaeva nõudis?
Kas vanema tüübi armatuur on tõesti nii palju kogukam, sest cabriole mul ei mahu isegi kellaploki esimene osa(pmst ainult klaas) armatuuri alla ära.
Terve päev pusisin, pidin lõikama armatuuri seest, roolisamba kinnitust pealt, vasak plastikhoidja asemele tuli uus teha ja parem plekist hoidja tuli ringi teha.
Ja caddy originaal armatuur tugevast plastikust aga cabrio oma on papi laadsest tootest.
PS: aga super töö :thumbup: :thumbup:
Tänud tänud!
you know you are doing something right when the haters come out.

Vasta

Mine “Huviliste autod”