VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, etnies858

Kasutaja avatar
siLc
Huviline
Postitusi: 1366
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 28 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas siLc » 13 Juul 2018, 19:14

Ma arvan, et kontrolli külma mootoriga õlitaset. Kui pole maksimumis, pane täis ja pole tarvis potsikut kaasa võtta pagassis ruumi võtma. Ise võtsin 4l potsiku Euroopa reisiks kaasa aga vaja ei läinud. Kui nädal peale reisi taset kontrollisin, oli ikka maksimumis.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7279
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 113 korda
Kontakt:

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas R36 » 13 Juul 2018, 22:44

Võid 504.00 kvaliteedile üle minna kui 15k välp. Samas olen alati oma masinatel Castrol 507.00 kasutanud kui see on tehasest nii tulnud olenemata mitte-longlife välbast.

Aular
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
Auto: Passat b7
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Aular » 18 Juul 2018, 21:02

Vvariant kirjutas:
29 Juun 2018, 19:15
Käisin siis Hõbenooles kastiõli vahetamas. Õli olevat olnud üsna must (pole kunagi vahetatud), roheline mitte väga.
Küsisin ka nö linnalegendi kohta, et 7- käiguline kuiva siduriga kast vajab agresiivsemat sõitu et siduripinnad ei klaasistuks.

Olevat vale- loogika nagu käigukastidel ikka, agresiivsem sõit suurendab koormust sidurile, tagasihoidlik vähendab, nendel kellel see klaasistumise probleem on, on ilmselt ka üle 200 000 ka juba sõitnud ja sidur hakkab loomu poolest juba eluea lõppu jõudma.

Järgmine kord siis nii 40 000km pärast, mis minu ls puhul tähendaks vist järgmist omanikku.
Mul sai 210kd kellale ja originaal sidurikomplekt on sees.
Kui kast oma loogikaga liiga vara teist sisse ei paneks siis ei saaks midagi aru, aga kuna siduri pind VIST kulunud, siis vahest saab teise käiguga auto väristama. Muud anomaaliat veel ei ole.
Mis muidu õlivahetus maksma läks? Ja kas mõlemad õlid vahetati või ainult sidurite poolepealt?

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 23 Juul 2018, 12:59

Vahetati mõlemad, maksumus oli 166 eurot.

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 23 Juul 2018, 13:17

Sai siis tehtud üks nädalane tripp autoga.

Tee viis: Tallinn-Bialystock-Chiechanowiec-Krakow-Wieliczka-Zakopane-Oswiecim-Wyszkow-Tallinn.

Kilomeetreid tuli nõksa alla 3000km. Keskmiseks kütusekuluks arvutas auto 5.9 sajale. Lõin kütusekulud Motostati ja võtsin keskmise, sain reaalseks kuluks 6.0. Tanklaid võtsin võrdlemisi suvalisi, Orlen, BP, Neste, Circle K, kus võimalik siis 98t, paar 95 sekka.

Kütusekuluga võib vist üsna rahule jääda? Nagu arvata, siis enamik pikk trassisõit, mingit ökotamist polnud, Poola kiirteed olid mulle esmakordne kogemus ja seal liikumine vajab harjutamist :D

Esimeses reas olid paljuski rekkad ja suhteliselt aeglased autod, teises aga ei saanud ka kaua olla, kuna tagant tulid pidevalt "raketid". Waze ega Here maps ei suutnud ka konkreetselt infot anda kui kiiresti siis reaalselt sõitma peaks, üritasime püsida liiklusvoolus, mis kõikus vägevalt- kord oli 90 ok, siis sai pikalt sõidetud 170ga, kuna kõik liikusid nii, ehk mingist säästlikust sõidust rääkida on kohatu.

Tehnilise poole pealt probleeme polnud, õlikulu oli väike kriipsuke õlivardalt, enne sõitu oli õli max tasemel.

Üks asi jäi siiski häirima seoses kiirushoidikuga, mulle vähemalt tundus, et minnes, hoidis ta kiirust ka langustel, tagasiteel aga enam mitte.
Ehk siis, pannes kiiruse suuremaks kui hetkekiirus, kiirendas ta normaalselt märgitud kiiruseni ja hoidis seda. Kui tuli langus, siis ta VIST ei vahetanud käikugi alla, vaid kiirus jooksis sujuvalt üle märgitud ja pidin piduriga aeglustama. Naljaviluks panid ta kord ka tiptronic reziimi ja lappasin mäel ise käike alla, erilist aeglustust nagu ei tundnud, samas pöörded muidugi kerkisid. Et kas on midagi mootoripidurdusega mäda...?
Ütlen veel, et menüüs "coasting" on deaktiveeritud. Kui langus oli väike, siis oli mootoripidurdust tunda küll, ehk probleem esines kui langus oli suurem, kui vaid gaasiga kontrollida saaks.
Manused
2018-07-20_15-04-20_clipping.jpg
2018-07-20_15-04-20_clipping.jpg (124.8 KiB) Vaadatud 4040 korda
IMG_20180720_104143.jpg
IMG_20180720_104143.jpg (80.59 KiB) Vaadatud 4040 korda

ryan
Huviline
Postitusi: 1414
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 23 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas ryan » 23 Juul 2018, 21:00

Ise liigun diisliga ja sai ka üks päev bensukat proovida , mingist mootoriga pidurdamisest seal küll rääkida ei saanud .
Diislil on suurem rõhk silindrites , pidurdab tublisti , kohati peab vaatama , et keegi selga ei tule kui pidureid ei vajuta .
S-wagen 1,9 TDI

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 23 Juul 2018, 21:33

Sai siis selline jublakas ostetud.
IMG_20180723_104138.jpg
IMG_20180723_104138.jpg (122.97 KiB) Vaadatud 3971 korda
Üldinfo siis selline:
https://obdeleven.com/en/content/7-app-and-features


Mina ostsin selle peamise põhjusena, et veakoode vaadata ja tundub et ka nii toimib, lisaks pakub ta võimalust igasuguseid mugavusfunktsioone aktiveerida/deaktiveerida, mis käib rakenduspõhiste ostudena, kui osta pro versioon (lihtne jublakas maksab u 44 koos transpordiga Leedust), saab muuta pikka kodeeringut ka nagu windowsipõhise tarkvaraga jpm.

Nagu öeldud, mul seal erilist huvi midagi aktiveerida polnud, aga sain kätte mõned veakoodid, mida auto ise ei kuva:

Trouble codes:
P001600 - Crankshaft Position-Camshaft Position Correlation Bank 1 Sensor A
Intermittent
P030300 - Cyl.3 Misfire Detected
Intermittent
P030000 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
Intermittent

Mootori töös ise häireid näinud pole, esimene veakood oli mälus juba päris palju kilomeetreid tagasi kui BT moodulit paigaldati ja siis see kustutati, järelikult viga on endiselt alles.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7279
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 113 korda
Kontakt:

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas R36 » 23 Juul 2018, 21:45

Kui sul see viga tagasi tuleb, tähendab, et keti ajastus on paigast ning tuleks kett vahetada.
Muidu juhtub selline asi:
Piltimage url

Võrdluseks uus:
Piltimage hosting software

Beluuga
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
Telefon: 58383262
Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Beluuga » 24 Juul 2018, 16:47

Ma ei saanud nüüd päris aru sellest ostmisest seal . Kui ma tahan PRO paketti siis kas mul peab olema eelnevalt soetatud juba se OBDeleven device 40 euri või mitte? Ja saan kohe omale PRO 25 euriga ?

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 24 Juul 2018, 16:59

Pro pakett on virtuaalne kood millega saad äpi lahti lukustada, füüsilist seadet sellega ei saa.
Seda saab igal ajal juurde osta kui soov tuleb.

Beluuga
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
Telefon: 58383262
Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Beluuga » 24 Juul 2018, 20:22

Vvariant kirjutas:
24 Juul 2018, 16:59
Pro pakett on virtuaalne kood millega saad äpi lahti lukustada, füüsilist seadet sellega ei saa.
Seda saab igal ajal juurde osta kui soov tuleb.
Selge seda ma kartsingi ,et enne peab ostma selle vidina ja siis pro aktiveeritakse hiljem lisaraha eest . PRO paketist huvitaks ainult se real time info või kuidas seda nimetati .

dellu
Moderaator
Postitusi: 3950
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora TDI, Skoda Octavia TDI, Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 40 korda
Kontakt:

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas dellu » 25 Juul 2018, 15:31

Üldiselt Poola kiirtee kiirustest saad aimu siit:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... d_2011.svg

Ühesõnaga 3 varianti:
1) Kahe või enam realine linnast väljas 100 km/h
2) Kui on enne olnud sinine auto märk, siis 120 km/h
3) Kiirtee, siis 140 km/h

Kohalikest pole mõtet aimdust võtta, seal sõidetakse nagu jumal juhatab. Üldiselt kui kellestki isegi 150-160 km/h mööda tiksud saad juba tagant täistulesid ja istub sul taga kinni nagu sa oleks täisidioot. Üldiselt mina neist end häirida ei lase. Teen oma manöövri ära ja kobin siis rahulikult eest.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 25 Juul 2018, 17:57

Täna sai siis tehtud täishooldus 118k pealt,

Vahetusse läksid:

-mootoriõli, filter ja kork
-õhufilter ja salongifilter
-süüteküünlad
-xenonite kontroll (kas automaatika hoiab kõrgust õigesti)
- uued kojamehed (mugavus...)

Ning loomulikult kõige olulisem- uus kustuti kleebis :mrgreen:

Leiti paar kriimu, roostes summutiklamber ja taga kettad ja klotsid vajaksid mingi aeg vahetust.

Hoolduse eest taheti 457 euri.

Summutiklambri pakkumine oli 35 eurot koos vahetusega ja kettaklotsi komplekti eest koos vahetusega 280, kokku 315 eurot.
Kas on arvata, et keegi teeks seda märksa soodsamalt kui Möller?

Eelpoolmainitud ketimuret neile mainisin, ütlesid, et mingit konkreetset välpa seal pole, on nö "eluaegne", eluaeg siis nii 250 000.
Samas osad vahetavad seda enne 100 000, osad 300 000 pealt, et sõltub paljuski kasutajast, lisaks lisas kinnitust see, et nende väitel on igal juhul ketiprobleemide eel veel mälus veakoode, mida nad praegu ei tuvastanud, ehk nende arust praegu autot lammutama mõtet hakata ei ole. Minu OBDeleven ka enam midagi vigast ei näidanud.

Aular
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 04 Juun 2018, 19:04
Auto: Passat b7
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Aular » 25 Juul 2018, 18:36

Huvitav, et Soome "Laakonen" ehk siis VW esindus, pakub ketaste klotside vahetamist soodsamalt kui Eesti Vw esindus. (210e)
Ja tavaline hooldus koos hirmsa kontrolliga, mida Eesti möllerid ei teosta maksab 199€ (kel huvi siis võin listi anda)

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 27 Juul 2018, 09:14

Ahjaa, selle reisiga seoses tuli meelde see "driver alert" assist. Mõttetumat lisa pole olemas :D Naine võitis paar tundi, näitas et puhka, ma sõitsin 4h, näitas et puhka, kuigi reaalse puhkamisvajadusega siin midagi pistmist polnud, muusika mängib, tuju hea ja silm teel, ilmselt ta vaatab, et oled rooliga vähem siplenud ja nüüd korraks rohkem- raudselt hakkad magama jääma.

Arenduse selle "assistanti" taga oleksid võinud nad tegematta jätta ja lihtsalt panna taimeri, et 3h pärast mootori käivtamist kuva teade, et vaja puhata...

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1183
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 27 Juul 2018, 10:35

Vvariant kirjutas:
27 Juul 2018, 09:14
Ahjaa, selle reisiga seoses tuli meelde see "driver alert" assist. Mõttetumat lisa pole olemas :D Naine võitis paar tundi, näitas et puhka, ma sõitsin 4h, näitas et puhka, kuigi reaalse puhkamisvajadusega siin midagi pistmist polnud, muusika mängib, tuju hea ja silm teel, ilmselt ta vaatab, et oled rooliga vähem siplenud ja nüüd korraks rohkem- raudselt hakkad magama jääma.

Arenduse selle "assistanti" taga oleksid võinud nad tegematta jätta ja lihtsalt panna taimeri, et 3h pärast mootori käivtamist kuva teade, et vaja puhata...
Mõte ongi see, et tuvastab rooli jms järgi, et kas oled väsinud või mitte. Tihti tunde järjest roolis olles, ei saa ise arugi, et hakkad väsima, aga tegelikult on Su sõidust aru saada, et oled. Sina lithsalt väsisid aeglasemalt kui Su naine.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 27 Juul 2018, 11:08

Oleks see siis nii, teisel päeval sõitsin suht terve päeva, väsimus oli selline, et silm vajub vägisi kinni, auto ei soovita mingit puhkust, tal oleks vaja seal näokaamerat, mis reaalselt jälgiks ka nägu, siis ehk oleks asjal ka jumet, ainult rooli käsitlemist vaadates seal küll mingit õiget infot ei tule.

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 29 Juul 2018, 08:00

Vaatasin ka siin pakutavat:
https://aeromotors.ee/kataloog/vw/passa ... 298;s10132

Millist tootjat oleks mõistlik võtta. Brembo? Hinnad erinevad kuidagi väga palju.

Klotsid ka. Sisuliselt saab viiekaga, aga võib ka 100 panna :)
https://aeromotors.ee/kataloog/vw/passa ... 130&page=1

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2417
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Telefon: 57 411 411
Auto: A4 B8, e36 cabrio
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Siim » 29 Juul 2018, 18:32

Bremboga palju probleeme viimase aastaga minul olnud, soovitaks akki trw voi freemaxi, hoiad hulga raha kokku.
Esinduse hinnad ikka väga haiged...
If u ain't scrapin, then u ain't low enough!

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 08 Aug 2018, 18:26

Millalgi saab siis tagumised klotsid ja kettad vahetatud. Valituks osutusid siis need.
Manused
IMG_20180808_192051.jpg
IMG_20180808_192051.jpg (468.76 KiB) Vaadatud 3064 korda

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 04 Sept 2018, 19:53

Netist sirvides on jäänud silma sõnad "pedal box" ja "throttle response", "VCDS ja Audi mode".
Saan aru, et need peaks tegema gaasipedaali nö äkilisemaks. Kas keegi oskab kommenteerida, on katsetanud, on efekti/mõtet ja mis see maksab?

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 08 Okt 2018, 17:01

Nüüd on aeg küsida ka tehnilisemat nõu, see on vist olnud juba tegelikult varasemast ajastki, aga kui asfalt on külm ja all suverehv, on asi silmapaistvam. Nimelt kui ratas lasta tühja lööma, väriseb auto nagu sõidaks üle aukude või trammitee. Parim illustratsioon mis ma sellele leidsin on see video sellest kohast:
https://youtu.be/CMcGqU_09IM?t=81

Just kohalt minnes, kui kiirus sees siis on kõik hästi ja sujuvalt kiirendades ka probleemi pole, ilmneb alles siis kui ratas all tühja käib, veojõukontroll sees või väljas erilist vahet polnud (kui siis nõksuke TC off režiimi kasuks).

Mootoripadjad?

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 542
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: MK7 GTI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 97 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Golhv » 08 Okt 2018, 17:29

Uus auto teeb sama moodi, pole padjal viga miskit

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 08 Okt 2018, 17:58

Kas asi on siis vedrustuses, et see ei suru autot piisavalt vastu maad? Omast kogemusest tean, et teistel masinatel jalga sirgu lükates käib ratas lihtsalt tühja, mingit värinat salongi ei tule.

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Golf 7 GTI -> 7.5 R
Asukoht: Tallinn/Kiili
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 70 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas karlj. » 10 Okt 2018, 22:32

Nähtuse inglisekeelne nimetus on wheel hop. Vw puhul on süüdlaseks sillatala puks mida saab ka teatud jublakatega jäigemaks teha, aga siis tekivad muud vibratsioonid. Ühesõnaga su autoga on kõik korras pead lihtsalt teadma, et kui hopima hakkab siis lased korraks gaasi lahti ja asi korras.

Vasta