VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, etnies858

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 06 Jaan 2019, 17:20

GreXRa kirjutas:
06 Jaan 2019, 17:05

Kas see nõksutamine esineb just alla asendisse jõudes ja ülesse jõudes? Kui jah siis ma täheldasin endal sama asja ükspäev ja just tagumiste akendega. Mingi hetk vaiksem, teine kord jälle käib siuke pauk et mõtlen et katki miskit seal.

Vaatasin et see nahahooldusaine ei olnud mõeldud pööratud nahale. Kas mingeid probleeme ei tekkinud?

Esineb vaid alla jõudes, umbes poole akna pealt jääb nõksutamine järgi ja liigub sujuvalt alla, üles tuleb korralikult.

Ma olen kasutanud seda vaid nahaosal... pööratud osale ma mingit vahendit ei tea ja momendil hooldata ei plaani rohkemat, kui tolmuimejat aeg-ajalt pruukida, kui kuuled millestki taolisest, võib lahkelt teada anda :thumbup:

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 20 Jaan 2019, 09:40

Vvariant kirjutas:
05 Jaan 2019, 20:29

Üks anomaalia esineb ka, uuendasin oma RSN510 viimase versiooni peale (6276) ja nüüd ilmneb, et MFI ei näita raadiojaama või mängiva loo nime ja lisaks ei kuva kompassi või navijuhist. Nupud muidu vahetavad lugu kenasti ja volüüminupp ning telefoni juhtimine töötab, aga puudu tunduvad just need funktsioonid olevat. Navigeerimine ise ja muud funktsioonid töötavad korralikult.

Väike update selles osas, sain selle suure laia interneti abiga tööle ja ilma kaablita!

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 22 Jaan 2019, 16:34

ingel [VW Bot: "Keel korda!"], ei ole siin vahet kas Golf 3 või Passat B7, juhiuks külmub samamoodi :clap:
Huvitav et VW ei ole siin vähemalt paarikümne aasta jooksul seda probleemi lahendada suutnud, kas B8-l külmub ka?
Paras nali, teised uksed käivad normaalselt, aga juhiuks... :D

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3738
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 144 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas jussike » 22 Jaan 2019, 16:55

Vvariant kirjutas:
22 Jaan 2019, 16:34
ingel, ei ole siin vahet kas Golf 3 või Passat B7, juhiuks külmub samamoodi :clap:
Huvitav et VW ei ole siin vähemalt paarikümne aasta jooksul seda probleemi lahendada suutnud, kas B8-l külmub ka?
Paras nali, teised uksed käivad normaalselt, aga juhiuks... :D
Kuna hermeetilist lukusüsteemi pole nagu võimalik ehitada, siis arvatavasti on ka teised margid külmaga aegajalt kimpus
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 629
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 23 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 22 Jaan 2019, 18:50

jussike kirjutas:
22 Jaan 2019, 16:55
Vvariant kirjutas:
22 Jaan 2019, 16:34
ingel, ei ole siin vahet kas Golf 3 või Passat B7, juhiuks külmub samamoodi :clap:
Huvitav et VW ei ole siin vähemalt paarikümne aasta jooksul seda probleemi lahendada suutnud, kas B8-l külmub ka?
Paras nali, teised uksed käivad normaalselt, aga juhiuks... :D
Kuna hermeetilist lukusüsteemi pole nagu võimalik ehitada, siis arvatavasti on ka teised margid külmaga aegajalt kimpus
Täna tööl peale hommikuseid vestlusi ütlen, et sama probleem on kodiaqil, vanal opelil ja fordil samasugune ;) ja noh ei ole ainult juhiuksega tegemist.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 22 Jaan 2019, 19:28

jussike kirjutas:
22 Jaan 2019, 16:55
Vvariant kirjutas:
22 Jaan 2019, 16:34
ingel, ei ole siin vahet kas Golf 3 või Passat B7, juhiuks külmub samamoodi :clap:
Huvitav et VW ei ole siin vähemalt paarikümne aasta jooksul seda probleemi lahendada suutnud, kas B8-l külmub ka?
Paras nali, teised uksed käivad normaalselt, aga juhiuks... :D
Kuna hermeetilist lukusüsteemi pole nagu võimalik ehitada, siis arvatavasti on ka teised margid külmaga aegajalt kimpus
Aga tagaustele oli võimalik ehitada hermeetiline lukussüsteem? :mrgreen:

Vähemalt ma ei mäleta, et tagaustega kunagi mingit jama oleks olnud, kui just tihend pole ära külmunud, siis lahti ta tuleb. Ju vist see võtmepesa selle haavatavaks teeb.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3738
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 144 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas jussike » 22 Jaan 2019, 19:33

Kui sul pole olnud, ega see siis tähenda, et seda teistel pole.
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4475
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 51 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 23 Jaan 2019, 00:06

Küsiks selle uste jäätumise kohta. Nimelt minu oma seisab õues, kuid varju all ja sinna satub lumi vaid korraliku tuisu korral ning ustega pole siiani ühtegi probleemi (ptui-ptui-ptui), kuid naise B6 seisab lageda taeva all ja kõigepealt keeldus avanemast kõrvalistuja esimene uks, seejärel kõrvalistuja tagumine. Täitsa lampi hakkas tagumine tööle, kuid kunde esimene siiani jebib (ükskord proovisin, siis ei jäänud enam kinni jälle), et kas viga ikkagi pealesadavas lumes, mis kuidagi soojal autol ja külmaga sinna mingi jama tekitab? Juhiuks töötab igas asendis tal õnneks korralikult, olenemata lume kogusest või õhu temp,-ist.

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2313
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Auto: TFSI
Asukoht: Ida
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 24 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas argo » 23 Jaan 2019, 09:51

Vvariant kirjutas:
22 Jaan 2019, 16:34
ingel, ei ole siin vahet kas Golf 3 või Passat B7, juhiuks külmub samamoodi :clap:
Huvitav et VW ei ole siin vähemalt paarikümne aasta jooksul seda probleemi lahendada suutnud, kas B8-l külmub ka?
Paras nali, teised uksed käivad normaalselt, aga juhiuks... :D
Mul B8 sama jama juhiuksega ja juba teist talve (see talv teinud kaks korda). Väljast link käib lihtsalt tühja, aga seest avab ukse ilusti. Vahel avad seest ukse ja peale seda toimib ka koheselt avamine väljast. Samas vahel peab tegema kerge sõidu ja siis uks jälle korras. See talv aidanud ainult seest avamine ja peale seda on väljast ka korras. Teised uksed kõik toimivad probleemideta.

Samas uksed ise jäässe ei ole kunagi läinud ja ma ei määri ka tihendeid mitte millegagi (A6C6 ka kunagi ei määrinud ja uksed ei jäätunud).
Kunagi B5.5 koguaeg kuivatasin suures põrandaküttega angaaris päevi ja määrisin igasuguste silikoonidega jms, aga suht pointless, uksed ikka külmaga jääs. :)
phpBB Estonia | Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 23 Jaan 2019, 19:45

Oma golfi ajast mäletan ka igasugu avamistehnikaid mis ka Passatiga sai proovitud- nii seest kui väljast korraga avada, ainult seest, õrnalt tõmmata, tugevalt tõmmata, nõksutada... ükski ei andnud tulemust. Täna õnneks tuli sulalähedane ilm, väljast esimese hooga ikka ei avanud, aga seestpoolt juba avas ja edaspidi käis ilusti. Tobe ongi, et seda ennetada ja ravida vist ei saagi, kolleegidel jaapani autod ja keegi ei mäleta, et kunagi oleks uste jäätumisega probleemi olnud. Ju siis sakslased ei oska ukselukke arvutada :D

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4475
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 51 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 23 Jaan 2019, 21:13

Täna oli palju soojem jah. Kundepoolne tagumine avanes korralikult, samas kundepoolne esimene avaneb ikka vaid ainult seestpoolt. Kui lahti teha, siis muidu kinni ei jää, kui füüsiliselt kinni suruda ja puldist lukku panna. Annab väliselt kuhugi mingit õli lasta või vaid uks lahti võtta ja kas tross päris vahetada või süsteem puhastada ja määrida? K*rt Jetta seisis samuti 3a. lume ja vihma käes ja ei mingit jebla ustega.

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 24 Jaan 2019, 18:36

Kuna autol on igapäevane lühikene linnasõit (nii 13km, 20-30min), siis on aeg-ajalt tunda, et ühtlasel kiirusel on mootoritöö ebaühtlane, ilmselt tahab natuke tahma lahtisõitmist.
Mis oleks head variandid?

1) Maanteesõit, samas maanteel on lubatud kiiruste piires ju samuti pöörded madalal, lihtsalt kiirus suurem, on sellest tolku?
2) Sõita tööle nt 3. käiguga, pöörded koguaeg 4000 peal ja auto elav, samas see pisike turbo peab ju ilmselt pidevalt puhuma, kas see pigem turbole kahjulikult ei mõju?
3) Teha lihtsalt äkilisi kiirendusi punasesse? Samas see pigem jälle koormab käigukasti rohkem kui mootorit ja jällegi probleemiks seadused....

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2611
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 37 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 24 Jaan 2019, 18:41

Maanteel sõidad madala käiguga.
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 24 Jaan 2019, 18:58

Mis on madal käik? Teeks ju kokkuvõttes siis sama välja kui linnas madala käiguga sõita, vahe lihtsalt kiiruses, samas mu 2. punkt on endiselt küsimus.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2611
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 37 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 24 Jaan 2019, 19:30

Ma proovisin neljandaga nõmmelt sauele ja tagasi. Kolmandaga oli natuke liig minujaoks.
Linnavahel ma üle viienda ei lase enam vahetada käike.
Mul küll natuke teine mure, aga parandab sinu mure ka natuke. :)
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Martty
Klubiline
Postitusi: 432
Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Martty » 24 Jaan 2019, 22:00

Mnt on koormus suurem mootoril, sellega seoses ka efektiisem töö ja võiks ka normaalselt puhtaks põletada, aegajal ka sooja mootoriga pööret anda ei tee ka paha.

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 24 Apr 2019, 17:00

Täiendaks siis veidi remondipäevikut. Eelmine suvi sai nii poolekilomeetrise lõigul katsetatud teooriat, et "aukus teel kiiremini sõites sõidad aukudest üle ja sõit on palju sujuvam". Sõitsin siis ligi 90ga teel kus oli auk augus kinni :) Sujuv just polnud, pigem midagi sellist:
Pilt

Aga tunda andma hakkas alles nüüd.

Igatahe külastus ülevaatuspunkti tuvastas, et üks õõtsapuks on katki minemas, sai pandud aeg esindusse ning vahetusse läksid:
-esisilla puksid
-alumised õõtsahoovad
-õõtsahoobade puksid
-esimesed stabilisaatorite tugivarras (lõtkuga)

see lõbu oli kokku 330 eurot. See siis koos VIP kaardi soodustusega.

Lisaks lasin uurida tagumiste aknatõstukite nõksutamise probleemi millest talvel juttu tegin.
Tulemus: väsinud on vedrud tõstukite sees, ehk tuleks vahetada mõlemad tagumised klaasitõstukid.
See töö (+materjal ofc) on koos soodustusega 424 eurot :D Vau palju sellised asjakesed maksta võivad.
Viimati muutis Vvariant, 24 Apr 2019, 17:01, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 488
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Telefon: 58000330
Skype: sander.sinkevicius
Auto: Volkswagen Passat B7 R-line
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 73 korda
Kontakt:

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 26 Mai 2019, 20:49

Vvariant kirjutas:
24 Apr 2019, 17:00
Täiendaks siis veidi remondipäevikut. Eelmine suvi sai nii poolekilomeetrise lõigul katsetatud teooriat, et "aukus teel kiiremini sõites sõidad aukudest üle ja sõit on palju sujuvam". Sõitsin siis ligi 90ga teel kus oli auk augus kinni :) Sujuv just polnud, pigem midagi sellist:
► Näita Spoilerit


Aga tunda andma hakkas alles nüüd.

Igatahe külastus ülevaatuspunkti tuvastas, et üks õõtsapuks on katki minemas, sai pandud aeg esindusse ning vahetusse läksid:
-esisilla puksid
-alumised õõtsahoovad
-õõtsahoobade puksid
-esimesed stabilisaatorite tugivarras (lõtkuga)

see lõbu oli kokku 330 eurot. See siis koos VIP kaardi soodustusega.

Lisaks lasin uurida tagumiste aknatõstukite nõksutamise probleemi millest talvel juttu tegin.
Tulemus: väsinud on vedrud tõstukite sees, ehk tuleks vahetada mõlemad tagumised klaasitõstukid.
See töö (+materjal ofc) on koos soodustusega 424 eurot :D Vau palju sellised asjakesed maksta võivad.
Kas väsinud vedrud tõstukite sees või väsinud vedrud mootorite sees? Viimasel juhul on mul 2 tagumist mootorit üle. Päris kindlasti ei nõksutanud ka. Minu 2014 aasta pilli pealt. Muidugi kas sul ambient on? Kui jah, siis kas pead ajud ümber lappama või ei sobi nood üldse:) Vahetusega saad kenasti ise hakkama.
Viimati muutis argo, 27 Mai 2019, 09:18, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: IMG spoiler
Ninjas, Pirates, Lasers & Sh*t

links1
Klubiline
Postitusi: 296
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: Golf 3 GTI
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 22 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas links1 » 27 Mai 2019, 07:09

Mõnda parandust on tõesti odavam ise teha :lol:
Glamuurne Olend Luksuslikkus Fantaasias
Minu rahakott, minu müts, minu mutrivõti, minu Golf ootab mind!

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 27 Mai 2019, 08:10

Peaks uurima tõesti, aga ma ei usu väga sama aasta masina pealt ümbertõstmisse. Ise ma seda ei tee ja kasutatud osa panna... Ma arvan, et kui panna uus OEM, siis mina selle murega selle autoga rohkem tegelema ei pea, sina ilmselt ei anna mulle 5a garantiid. :D
Viimati muutis Vvariant, 27 Mai 2019, 08:14, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 488
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Telefon: 58000330
Skype: sander.sinkevicius
Auto: Volkswagen Passat B7 R-line
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 73 korda
Kontakt:

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 27 Mai 2019, 08:25

See kui väsinud või mitte väsinud on vedrud, sõltub ikka kasutusest. Ma ei anna sulle tõesti garantiid, aga need on siiski aknatõstukid. Võrreldes esinduse hinnaga, siis ma annaksin need sulle rohkem kui 4 korda soodsama hinnaga,sest nad lihtsalt ootavad uut omanikku tolmu kogudes. Vahetuse osas - Polster maha, 3 kruvi mootori küljest ära, 1 pistik lahti ja mootor käes.

Kui tõesti raha peale vihane oled, eks sa mine esindusse. Antud juhul pakkusin vaid abi:) Selle raha eest saaks juba full ambient ringi.:)
Viimati muutis SanderSPS, 27 Mai 2019, 08:37, muudetud 1 kord kokku.
Ninjas, Pirates, Lasers & Sh*t

Kasutaja avatar
xen0n
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 01 Mär 2016, 13:33
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas xen0n » 27 Mai 2019, 13:06

400 lihtsa asja vahetuse eest maksta on vau. Passat vale auto teemaomanikule 😀 Mersu peaks olema 😀

Martty
Klubiline
Postitusi: 432
Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Martty » 27 Mai 2019, 13:17

SanderSPS kirjutas:
27 Mai 2019, 08:25
See kui väsinud või mitte väsinud on vedrud, sõltub ikka kasutusest. Ma ei anna sulle tõesti garantiid, aga need on siiski aknatõstukid. Võrreldes esinduse hinnaga, siis ma annaksin need sulle rohkem kui 4 korda soodsama hinnaga,sest nad lihtsalt ootavad uut omanikku tolmu kogudes. Vahetuse osas - Polster maha, 3 kruvi mootori küljest ära, 1 pistik lahti ja mootor käes.

Kui tõesti raha peale vihane oled, eks sa mine esindusse. Antud juhul pakkusin vaid abi:) Selle raha eest saaks juba full ambient ringi.:)
Antud juhul ei ole ju kasu mootorite vahetusest kui on kirjutatud et mehanismi vedrud väsinud?
Või pakud koos mehanismiga?

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 488
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Telefon: 58000330
Skype: sander.sinkevicius
Auto: Volkswagen Passat B7 R-line
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 73 korda
Kontakt:

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 27 Mai 2019, 13:26

Martty kirjutas:
27 Mai 2019, 13:17
SanderSPS kirjutas:
27 Mai 2019, 08:25
See kui väsinud või mitte väsinud on vedrud, sõltub ikka kasutusest. Ma ei anna sulle tõesti garantiid, aga need on siiski aknatõstukid. Võrreldes esinduse hinnaga, siis ma annaksin need sulle rohkem kui 4 korda soodsama hinnaga,sest nad lihtsalt ootavad uut omanikku tolmu kogudes. Vahetuse osas - Polster maha, 3 kruvi mootori küljest ära, 1 pistik lahti ja mootor käes.

Kui tõesti raha peale vihane oled, eks sa mine esindusse. Antud juhul pakkusin vaid abi:) Selle raha eest saaks juba full ambient ringi.:)
Antud juhul ei ole ju kasu mootorite vahetusest kui on kirjutatud et mehanismi vedrud väsinud?
Või pakud koos mehanismiga?
Paar posti ülesse poole oligi küsimus kumb läbi on:)
Ninjas, Pirates, Lasers & Sh*t

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3738
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 144 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas jussike » 27 Mai 2019, 14:13

Mind täitsa huvitab, mitu korda te päevas neid aknaid siis krutite, et väike jõnksutamine häirima hakkab?
Ma vist paari aasta jooksul 10 korda olen tagumisi avanud.
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

Vasta