VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, etnies858

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 23 Mai 2018, 20:27

Peidetud sisu
See foorum nõuab, et oleksid registreeritud ja sisselogitud vaatamaks peidetud sisu.
Manused
sisu.jpg
sisu.jpg (130.51 KiB) Vaadatud 5652 korda
IMG_20180525_173240.jpg
IMG_20180525_173240.jpg (218.69 KiB) Vaadatud 5692 korda
IMG_20180525_173226.jpg
IMG_20180525_173226.jpg (219.3 KiB) Vaadatud 5692 korda
IMG_20180525_173254.jpg
IMG_20180525_173254.jpg (336.96 KiB) Vaadatud 5692 korda
Viimati muutis Vvariant, 26 Mai 2018, 12:24, muudetud 4 korda kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7279
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 113 korda
Kontakt:

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas R36 » 23 Mai 2018, 20:32

RNS-i võid uuendada lõpmatuseni, kiiremaks see ei lähe. BT lisamise hind tõuseb igapäev, kuna BT plokid, mis moodsaid telefone toetavad enam tootmises pole. Liiguvad hinnaga u.250Eurot kasutatud. Vähemärkusena, ise ostsin kunagi uue 130 euro eest.

Kasutaja avatar
siLc
Huviline
Postitusi: 1365
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 28 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas siLc » 23 Mai 2018, 21:13

Võimalik, et mul jääb sobilik kasutatud originaal BT komplekt üle.

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 1000
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 13 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas volkar » 23 Mai 2018, 22:17

SW-Version 6xxx näitab selgel, et sul on üks parimaid ja viimaseid RNS-e mis tootmises oli. Uuendus olemas aga juurde uuendus midagi ei anna, eriti kui loodad märgatavat kiiruse tõusu. Kui õieti mäletan, siis sw 5xxx üleminek 6xxx oli ainuke muutus GPS vallas. Ekraani tundlikus ja aeglus nagu oli kehvake nii ka jäi.
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

MartenL
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 12 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas MartenL » 23 Mai 2018, 22:46

Mis see hea varustuse leht on?
Kes tänasid kasutajat MartenL selle postituse eest:
txxxl

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 24 Mai 2018, 18:31

MartenL kirjutas:
23 Mai 2018, 22:46
Mis see hea varustuse leht on?
Siit http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/volkswagen/vin_check

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 26 Mai 2018, 08:23

Eile sai värskendatud siis Levwfreaks abiga kaarditarkvara, lisasin ka mõne pildi.

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 26 Mai 2018, 17:13

Oskab keegi seletada automaatpiduri toimimist parkimisel? Lasin prooviks tal ise parkida, ühele autole hakkas ohtlikult lähenema, ruumi veel oli, aga järsku jäi ta järsult seisma, ekraanil "apply brake vms". Samas hiljem tegin proovi, panin talle otse taha ühte tahvli ja seekord lasi ta sellele õrnalt otsa sõita ja siis alles rakendus pidur. Kui ka automaatparkimist proovisin jälle, siis ühte posti oleks ta ilmselt müksanud (kuigi näitas juba, et peaks edaspidi sõitma), ehk ta kinni ei pidurdanud.

Saa nüüd sellest aru kuidas see siis käituma peaks, juhendis sellest ei räägita... :crazy:

Kasutaja avatar
Shark77
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 04 Jaan 2014, 23:41
Auto: Passat B7 2.0TDI 4motion
Asukoht: Rakvere,Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Shark77 » 26 Mai 2018, 17:19

Tere

Siiamaani on iseparkimine lausa laitmatult töötanud. Väga hästi oskab seda. Ükskord rakendas ka auto ise pidurit, kui lähedal olev põõsas ei meeldinud talle. Ma ikka nii aru saanud, et parkimisel tuleb ikka ise pidurit ja gaasi vajutada ja tavaliselt auto pidurit ise ei rakenda.

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 26 Mai 2018, 17:33

Ühte B8 videot vaadates sain aru, et vähemalt neil aitab süsteem ka sealt tagasi välja manööverdada, kas see on ka B7 puhul nii?

Kasutaja avatar
siLc
Huviline
Postitusi: 1365
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 28 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas siLc » 26 Mai 2018, 17:42

Vvariant kirjutas:
26 Mai 2018, 17:33
Ühte B8 videot vaadates sain aru, et vähemalt neil aitab süsteem ka sealt tagasi välja manööverdada, kas see on ka B7 puhul nii?
Ikka teeb. Paned väljasõidu suunas suunatule sisse, vajutad iseparkimise nuppu ja paned tagurpidikäigu sisse. Sellest saadav abi on üsna tühine mu meelest. Seda siis paralleelparkimise puhul.

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 27 Mai 2018, 09:19

Avastasin, et pagasiluuk ei avane iga kord päris üles, vaid jääb poole peale toppama, seda just kallakul.
Netist leidsin mingi teema http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=332225 tundub, aga et see pole päris see, kuna mul mingit vedru seal ei paistnud, ainult shock.

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 03 Juun 2018, 11:42

Tekkisid küsimused kessy kohta autopesul, kui mootor surnud ja võti kas autos või minu taskus, siis autot survekaga pestes pidevalt ta lukustas lukustas uksi, kuna andurid registreerisid vett linkidel, kuigi survekaga otse linke ei lasknud. Kuidas käituma peaks, et ta neid pidevalt ei lukustaks? Võtit ju kuhugi kaugemale viia ei saa. Teine teema oleks automaatpesulas, kas on oht, et pesuhari pagasiruumi logole vajutab ja luuk avaneb? Selle vastu peaks vist aitama salongis uste manuaalne lukustamine?

Kasutaja avatar
siLc
Huviline
Postitusi: 1365
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 28 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas siLc » 08 Juun 2018, 08:29

Vvariant kirjutas:
03 Juun 2018, 11:42
Tekkisid küsimused kessy kohta autopesul, kui mootor surnud ja võti kas autos või minu taskus, siis autot survekaga pestes pidevalt ta lukustas lukustas uksi, kuna andurid registreerisid vett linkidel, kuigi survekaga otse linke ei lasknud. Kuidas käituma peaks, et ta neid pidevalt ei lukustaks? Võtit ju kuhugi kaugemale viia ei saa. Teine teema oleks automaatpesulas, kas on oht, et pesuhari pagasiruumi logole vajutab ja luuk avaneb? Selle vastu peaks vist aitama salongis uste manuaalne lukustamine?
Kui vesi linkidel ainult lukustab, siis miks mitte auto lukku panna enne pesema asumist? Pagasiruumi logo vaevalt selline tallesaba on, et pöörlev pesuhari seda piisava jõuga vajutaks. Kui on kahtlusi, siis uksed lukku salongist.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3738
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 144 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas jussike » 08 Juun 2018, 10:02

Kusjuures survepesulad avavad väga eduliselt neid tagaluuke ja siis sõidab mehanism luugi tagurpidi, tulemuseks luugi ja hingede vahetus.
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 10 Juun 2018, 12:36

Jätsin võtme autosse, probleemi ei olnud :mrgreen:

Avastasin, et autol on ka peegi küljes lombivalgustused :clap:

Kuna pimedas sõitmist aeg ei soosi, siis ehk alles mõne kuu pärast saab teada kuidas xenon pimedas töötab.

Autol on ka too coming/leaving home süsteem mis töötab vaikimisi vist xenonite pealt. Loen siin, et osad ehitavad (loe: progrevad) selle leedi ja udu peale ümber, ise mõtlen, et ehk oleks mõttekas see menüüs üldse välja lülitada.

Kui kessy-t poleks, siis ehk eemalt autot lahti lukustades näeb paremini kus ta on, aga kuna kessyga ta töötab reaalselt siis kui ukse juba lahti tõmban, siis tundub see tulede põletamine asjatu nii enne kui pärast, linnas elades pole veel olnud olukorras, kus pärast auto tulede kustumist keset pilkast pimedust käsikaudu peaks teed otsima :roll:

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 3738
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 144 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas jussike » 10 Juun 2018, 14:47

Coming/livingu saad ju rooli nuppudega menüüst deaktiveerida.
Miks mind viimasel aja kummitab Oja Petsi tsitaat: "KUI **** VÕIB INIMENE OLLA?"

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 24 Juun 2018, 11:51

Tänu kasutajale siLc ja olen saanud nüüd natuke nautida originaal BT mõnusid, ikka imelik küll, et esimene omanik selle arvelt koonerdanud oli :roll: Tundub ka, et spotify tavaversiooni kvaliteet on isegi originaalkõlaritega tuntavalt kehvapoolne. Võtsin ühe korraliku rokkloo ja panin seda üle BT vaheldumisi mängima nii Spotifyst kui ka flac kujul. Spotifyl oli tuntav kahin.

Eile enne südaööd oli ka huvitav anomaalia- auto jäi soojana seisma nii 18 paiku ja öö hakul sõitma hakates, kui oli juba jahe, siis oli esiklaas ja tagaklaas udu all. :O

Sain siis ära testida esiklaasisoojenduse nupu, tõmbas udu klaariks hinnanguliselt alla 30 sekundi. Huvitav, aga et see udu ikka tekkis, ei ole nagu omaarust mingit niiskust autos kohanud.

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 25 Juun 2018, 18:04

Tegin ka eraldi teema, aga kuulaks ära, kel on kogemusi subwoofriga selle samas keres.
Lisaks, kas keegi ka nende rahulolev klient on? https://obdeleven.com/en/

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 29 Juun 2018, 19:15

Käisin siis Hõbenooles kastiõli vahetamas. Õli olevat olnud üsna must (pole kunagi vahetatud), roheline mitte väga.
Küsisin ka nö linnalegendi kohta, et 7- käiguline kuiva siduriga kast vajab agresiivsemat sõitu et siduripinnad ei klaasistuks.

Olevat vale- loogika nagu käigukastidel ikka, agresiivsem sõit suurendab koormust sidurile, tagasihoidlik vähendab, nendel kellel see klaasistumise probleem on, on ilmselt ka üle 200 000 ka juba sõitnud ja sidur hakkab loomu poolest juba eluea lõppu jõudma.

Järgmine kord siis nii 40 000km pärast, mis minu ls puhul tähendaks vist järgmist omanikku.

rraivo
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas rraivo » 02 Juul 2018, 08:32

Vvariant kirjutas:
29 Juun 2018, 19:15
Küsisin ka nö linnalegendi kohta, et 7- käiguline kuiva siduriga kast vajab agresiivsemat sõitu et siduripinnad ei klaasistuks.

Olevat vale- loogika nagu käigukastidel ikka, agresiivsem sõit suurendab koormust sidurile, tagasihoidlik vähendab, nendel kellel see klaasistumise probleem on, on ilmselt ka üle 200 000 ka juba sõitnud ja sidur hakkab loomu poolest juba eluea lõppu jõudma.
Seda legendi nt rääkis mulle Skoda esinduses hooldusnõustaja - nii et mine võta siis kinni.

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 02 Juul 2018, 11:02

Samas see hooldusnõustaja ei paku ju ka DSGle mingit hooldust :D Läheb katki siis parandad, lihtne

MartenL
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 12 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas MartenL » 03 Juul 2018, 22:33

118000 on paras aeg dsg sidureid vahetada 7k kastil kui varem pole tehtud. Eelmisel aastal tuli uuemate b7 (suvi 2011 ja edasi) versioon ka LUKile, mida enne ei olnud. Ise sain selle aeromotorsist. Enne suvi 2011 on teise koodiga ja ei sobi.

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3204
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 50 korda
Kontakt:

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 03 Juul 2018, 22:44

MartenL kirjutas:
03 Juul 2018, 22:33
118000 on paras aeg dsg sidureid vahetada 7k kastil kui varem pole tehtud. Eelmisel aastal tuli uuemate b7 (suvi 2011 ja edasi) versioon ka LUKile, mida enne ei olnud. Ise sain selle aeromotorsist. Enne suvi 2011 on teise koodiga ja ei sobi.
Palju siis ka DSG sidurite vahetus maksab ligikaudu koos materjalidega?

Vvariant
Klubiline
Postitusi: 176
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 20 korda

VW Passat B7 1.4 TSI R-line - 2014 - Vvariant

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 13 Juul 2018, 18:18

Seni pole auto õli juurdevalamist tahtnud, aga võiks pikale sõidule minnes ühe liitrise potsiku valmis osta. Kapotil on suurelt kirjas VW 507 00.
See siis longlife õli eks? Ise plaanin hakata seda vahetama nagunii kord aastas, ehk kas oleks kasulik osta midagi muud või on see longlife ka lühema aja peal okei valik? Õlinupu peale on branditud Castroli logo, aga ilmselt pole vist väga vahet, peaasi et VW kvaliteedispekile vastab?

Vasta