VW Caravelle T4 2.5 TDI - 1999 - Naivster

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Naivster
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 02 Mär 2014, 15:42
Auto: Octavia 1.9 TDI '07; T4 Caravelle 2.5 TDI '99
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Caravelle T4 2.5 TDI - 1999 - Naivster

Lugemata postitus Postitas Naivster » 23 Juul 2018, 16:13

Tervitused!

Kuna siinne foorum on mulle palju abiks olnud, algatan ka oma värske kaaslase kohta siia teema.

Reedel sai siis soetatud VW Caravelle 1999 aasta 2.5 TDI. Peale pikka otsimist jäi pilk kuidagi sellele pidama ja nii ta ära ostetud sai.
Masin on 8 istekohaga ja esiistmed on vahetatud mingi tundamtu auto mugavamate istmete vastu. Juhiiste on elektriline.

Mõned klõpsud ka:
Pilt


Pilt

Peale esimest reisi Pealinnast Tartusse on esmane nimekiri tegemist vajavatest asjadest järgmine:
  • tuuleklaasi vahetus. Karta on, et sealt alt tuleb kõvasti roostet välja. Peabki ühe hooga ka roostetõrje ära tegema tuuleklaasi ümbrusele
  • käigukast. Tagumine käik ei püsi üldse sees. Jõuga kinni hoides saab tagurdada. Esimene käik läheb raskelt sisse.
  • kõrin pööretel 1500-1800. Mingi imelik kõrin-login-plärin on teatud pööretel. Nagu vanadel veoautodel. Külmana on vaiksem.
  • juhipoolse karbi rooste. Karp on olemas eelmise omaniku poolt, tuleb alla keevitada.
  • juhiiste on ebaloomulikult kaugele pandud. Ilmselt ei sobinud teise margi iste korralikult poltidele ja nii ta ongi selliselt, et mu kaasa ei suuda pedaale vajutada.
  • salongi tuled ei lülitu ukse lülititest. Ei ole veel uurinud, mille asi. Kaabel ei saa olla, kuna ükski uks või ükski tuli ei sütti. Äkki mingi kaitse? Sundlülitist lambid süttivad.
  • tagumised kojamehed ei tööta. Jällegi, pole veel süvenenud.
Kolmapäeval läheb auto meistritele ülevaatamiseks ja reedel saab esimese hoolduse (rihmad, rullikud, õli, filtrid).

Buss on soetatud töömasinaks, kuid natuke ka isiklikuks nokitsemisprojektiks. Ehk seda nokitsemist liiga palju ei tule :)

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

VW Caravelle T4 2.5 TDI - 1999 - Naivster

Lugemata postitus Postitas dub1 » 23 Juul 2018, 18:47

Käigukastil vb piisab reguleerimisest ja hoovastiku pukside vahetusest.
Kus see kõrin tuleb? Mootorist või põhja all?
VäikeWürst - VW

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

VW Caravelle T4 2.5 TDI - 1999 - Naivster

Lugemata postitus Postitas dub1 » 23 Juul 2018, 18:50

Käigukastil vb piisab reguleerimisest ja hoovastiku pukside vahetusest.
Kus see kõrin tuleb? Mootorist või põhja all?

E: esimeste originasl istmeraamidele sobib väga hästi väikeste ümbertegemistega sharanni esimesed istmed nt või siis nt koos istmerasmiga voyageri esimesed.
VäikeWürst - VW

Naivster
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 02 Mär 2014, 15:42
Auto: Octavia 1.9 TDI '07; T4 Caravelle 2.5 TDI '99
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Caravelle T4 2.5 TDI - 1999 - Naivster

Lugemata postitus Postitas Naivster » 25 Juul 2018, 23:05

Täna sai käidud autotöökojas korralikumal ülevaatusel. Tulemus järgmine:
  • summuti keskmine pütt vajab lähiaastal vahetust
  • põned pidurivoolikud kere all mõras
  • mootori ja käigukasti vahelt väike õlileke
  • käigukastis mingi suurem jama. Kui keegi oskab soovitada kasutatud kasti või head remondimeest, olen väga tänulik
  • kere ok, karbid läbi. Sügisel tegeleb
  • eesmised õõtsa puksid lõtkuga
Ehk siis peale käigukasti on asjad isegi päris hästi. Nüüd olen bussiga linnavahel tiirutanud ja homme pikem reis ees. Mõnus on küll :)

Naivster
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 02 Mär 2014, 15:42
Auto: Octavia 1.9 TDI '07; T4 Caravelle 2.5 TDI '99
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Caravelle T4 2.5 TDI - 1999 - Naivster

Lugemata postitus Postitas Naivster » 10 Sept 2018, 16:18

Täna võeti bussil käigukast maha ja pidi täitsa sodi olema seest. Kas siinsel seltskonnal on vihjeid, kust uut võiks otsida? Varuosade portaal tulemust ei andnud ja remondifirma ei oska mujalt väga otsida.

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

VW Caravelle T4 2.5 TDI - 1999 - Naivster

Lugemata postitus Postitas dub1 » 10 Sept 2018, 19:33

kui asi laagrites, siis a varuosa laagrid kasti ei ole kallid. nt peavõlli keskmine laager(see mis poltidega korpuse küljes kinni) maksis aastaid tagasi 30 euri ja teiste võllide otstes olid sama mõõduga mis golf 3 tagumised rattalaagrid
VäikeWürst - VW

Naivster
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 02 Mär 2014, 15:42
Auto: Octavia 1.9 TDI '07; T4 Caravelle 2.5 TDI '99
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Caravelle T4 2.5 TDI - 1999 - Naivster

Lugemata postitus Postitas Naivster » 11 Sept 2018, 18:49

Täna sain töökojas infot, et kõik laagrid, kolme käigu hammasrattad ja mingid vidinad veel on täiesti kulunud. Õli oli kastis täiesti paks olnud.
Ehk siis, kas kellelgi on kogemust, mis tähendaks kogu sisu väljavahetamine? Mehhaanikud ei pidanud seda mõistlikuks nii vana bussi puhul. Samas, kui alternatiive pole, siis kas tasuks kaalumist?

Eks ma samal ajal otsin siit ja sealtpoolt piiri uut kasti.

Naivster
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 02 Mär 2014, 15:42
Auto: Octavia 1.9 TDI '07; T4 Caravelle 2.5 TDI '99
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Caravelle T4 2.5 TDI - 1999 - Naivster

Lugemata postitus Postitas Naivster » 07 Veebr 2019, 19:46

Pole ammu siia midagi kirjutanud. Väike update.

Buss käivitub talvel külmaga ilma pisemagi köhatuseta. Mida ei saa mu Octavia kohta öelda, kes korraks ikkagi köhatab :)
Bussil on uus (kasutatud) käigukast all ja toimetab korralikult.

Lepingu lõpetas klaasipesuri süsteemis mingi osa ja kõik mis sisse valan voolab kenasti alt välja lumele. Lisaks ka kuskile kuumale torule ja loob bussi ümber päris korraliku sidrunihaisuse aroomi. Kui soojemaks läheb, pean välja uurima, kas pump, voolik või halvemal juhul paak. Kuigi ma ei kujuta ette, miks peaks paak järsku katki minema..

Kere vajab nüüd tähelepanu. Kui keegi oskab mulle mõnda tegijat Tartu kandis soovitada, siis oleksin väga tänulik. Alustaks karpidest, mis vajavad osaliselt vahetust ja osaliselt puhastamist. Ja tuulekaasi raam tuleb korda teha, kuna vaja uus klaas panna.

Aga äge fiiling on selle vana tankiga mööda Eestit vurada. Eriti talvel. Kõrge ja hea läbivusega.

Vasta

Mine “Huviliste autod”