Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Moderaator: etnies858
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5356
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Ega välimusel polegi vahet. Kui sul klaasi kaamerat pole, siis pole ka DLA tulesi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Täpselt nii ongi.Vvariant kirjutas: ↑23 Aug 2018, 11:07Väliselt kuidagi neid tuvastada ei anna? Kood on mõnusalt plastääre taga ja tulesid välja kangutama selle pärast hakata ei taha. Miskipärast kahtlustan, kui tehasest on tellitud bi-xenon, siis on ka see paigaldatud ja DLA jaoks ikka täiesti uus tuli, piltide järgi ei suuda mingit erinevust nende vahel küll näha...
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 803
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Proovi korra veoautoga oma DLA'le erinevates olukordades(künkad, 4 realine) vastu sõita ja enam nii ei arva. HBA'ga sama teema. Eriti, kui piire on vahel.
DLA/HBA lülitab tuled ringi siis, kui ta konkreetset lähituld/kauget näeb, veoauto esiklaas ilmub künka tagant oluliselt varem välja ja nii keevitab DLA/HBA mulle otse silma, kui ma katuseprosedega vastu ei tulista. Sama teema 4 realisel.
Sry hilise OT eest, ei käi enam siin foorumis väga tihedalt.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Selles jutus on iva sees. Ma oma tavaliste B7 xenonite ja B8 kaamera HBAga olen saanud Tallinna ringtee neljarealisel rekkadelt prosevälgatusi kuna HBA ei näinud neid ja ei lülitanud ümber.Elevant kirjutas: ↑24 Aug 2018, 05:20Proovi korra veoautoga oma DLA'le erinevates olukordades(künkad, 4 realine) vastu sõita ja enam nii ei arva. HBA'ga sama teema. Eriti, kui piire on vahel.
DLA/HBA lülitab tuled ringi siis, kui ta konkreetset lähituld/kauget näeb, veoauto esiklaas ilmub künka tagant oluliselt varem välja ja nii keevitab DLA/HBA mulle otse silma, kui ma katuseprosedega vastu ei tulista. Sama teema 4 realisel.
Sry hilise OT eest, ei käi enam siin foorumis väga tihedalt.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5356
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Kindel et DLA jälgib vastusõitja tulesi? Aga eessõitjal pole ju võimast valgust näha, mida tuvastada. Kas mitte infrapunaga ei tuvastata, minu oma joonistab küll piirdega teedel musta kasti vastu tulija kohale olenemata sellest kas selle tuled on näha või mitte.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Neljarealisel kehtib reegel. Täistuli on lubatud sirgel teelõigul ja vasakus kurvis kus tuli näitab vastutuleva auto suhtes paremale. Seega jah, viisakus jääb ja tule VÕIKS maha võtta, aga Peterburi teel ma üldiselt seda väga teinud ei ole. Reaalsuses lihtsalt ei pimesta (Loe: Lasen HBA-l oma tööd teha)siLc kirjutas: ↑24 Aug 2018, 06:48Selles jutus on iva sees. Ma oma tavaliste B7 xenonite ja B8 kaamera HBAga olen saanud Tallinna ringtee neljarealisel rekkadelt prosevälgatusi kuna HBA ei näinud neid ja ei lülitanud ümber.Elevant kirjutas: ↑24 Aug 2018, 05:20Proovi korra veoautoga oma DLA'le erinevates olukordades(künkad, 4 realine) vastu sõita ja enam nii ei arva. HBA'ga sama teema. Eriti, kui piire on vahel.
DLA/HBA lülitab tuled ringi siis, kui ta konkreetset lähituld/kauget näeb, veoauto esiklaas ilmub künka tagant oluliselt varem välja ja nii keevitab DLA/HBA mulle otse silma, kui ma katuseprosedega vastu ei tulista. Sama teema 4 realisel.
Sry hilise OT eest, ei käi enam siin foorumis väga tihedalt.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
pärnu maantee samamoodi. Kuskil STOP laadses saates tõestasid eksperdid ära, et valguse lõikenurk on nii väike seoses vahelise haljasalaga, et ei pimesta. Loomulikult kui teise tuledesse vahtida, siis pimestab. Saate soovitus oli ka, et sõitke rahulikult mõlemad täitega ja kõigil parem.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
dellu kirjutas: ↑24 Aug 2018, 14:28pärnu maantee samamoodi. Kuskil STOP laadses saates tõestasid eksperdid ära, et valguse lõikenurk on nii väike seoses vahelise haljasalaga, et ei pimesta. Loomulikult kui teise tuledesse vahtida, siis pimestab. Saate soovitus oli ka, et sõitke rahulikult mõlemad täitega ja kõigil parem.
Õigus. Sisuliselt kõik neljarealised mis on ohutussaarega eraldatud.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 803
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Pole õrna aimugi, mida ta jälgib, aga veoautot ta üles ei leia enne, kui veoka esituled on tema jaoks nähtavale ilmunud. Ometi on veoautodel üleval ju gabariidid, enamustel veel lisagabariidid prosedes. Mitmetel ka firma reklaamvalgus. Ükski neist pole just kuigi tugev valgusallikas, aga peaks olema ju nähtav ikka.jussike kirjutas: ↑24 Aug 2018, 09:37Kindel et DLA jälgib vastusõitja tulesi? Aga eessõitjal pole ju võimast valgust näha, mida tuvastada. Kas mitte infrapunaga ei tuvastata, minu oma joonistab küll piirdega teedel musta kasti vastu tulija kohale olenemata sellest kas selle tuled on näha või mitte.
Aga palun ärge vilgutage siis mulle 4 realisel, kui ma teile oma Jeepiga kaugtuledega vastu sõidan. Aitääh!SanderSPS kirjutas: ↑24 Aug 2018, 17:50dellu kirjutas: ↑24 Aug 2018, 14:28pärnu maantee samamoodi. Kuskil STOP laadses saates tõestasid eksperdid ära, et valguse lõikenurk on nii väike seoses vahelise haljasalaga, et ei pimesta. Loomulikult kui teise tuledesse vahtida, siis pimestab. Saate soovitus oli ka, et sõitke rahulikult mõlemad täitega ja kõigil parem.
Õigus. Sisuliselt kõik neljarealised mis on ohutussaarega eraldatud.
► Näita Spoilerit
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Sul ise maha ei võta, kui tunneb, et vastutulevad tuled aknasse jõuavad? Mul Jeepil võttis või siis järeleikult ei jõua sinna aknasseElevant kirjutas: ↑24 Aug 2018, 18:58Pole õrna aimugi, mida ta jälgib, aga veoautot ta üles ei leia enne, kui veoka esituled on tema jaoks nähtavale ilmunud. Ometi on veoautodel üleval ju gabariidid, enamustel veel lisagabariidid prosedes. Mitmetel ka firma reklaamvalgus. Ükski neist pole just kuigi tugev valgusallikas, aga peaks olema ju nähtav ikka.jussike kirjutas: ↑24 Aug 2018, 09:37Kindel et DLA jälgib vastusõitja tulesi? Aga eessõitjal pole ju võimast valgust näha, mida tuvastada. Kas mitte infrapunaga ei tuvastata, minu oma joonistab küll piirdega teedel musta kasti vastu tulija kohale olenemata sellest kas selle tuled on näha või mitte.
Aga palun ärge vilgutage siis mulle 4 realisel, kui ma teile oma Jeepiga kaugtuledega vastu sõidan. Aitääh!SanderSPS kirjutas: ↑24 Aug 2018, 17:50dellu kirjutas: ↑24 Aug 2018, 14:28pärnu maantee samamoodi. Kuskil STOP laadses saates tõestasid eksperdid ära, et valguse lõikenurk on nii väike seoses vahelise haljasalaga, et ei pimesta. Loomulikult kui teise tuledesse vahtida, siis pimestab. Saate soovitus oli ka, et sõitke rahulikult mõlemad täitega ja kõigil parem.
Õigus. Sisuliselt kõik neljarealised mis on ohutussaarega eraldatud.End of OT minupoolt.► Näita Spoilerit
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 803
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Mul on juhtmerike kusagil peegli ja krtsedateabmille vahel. HBA, vihmasensor ja valgussensor ei tööta, samas isetumenev peegel töötab. Andur ise, kui selline pidavat Silberi väitel töökorras olema, aga neil polnud toona aega seda juhtmeviga otsida. Minu jaoks ei ole ta ka vajalik lisa(nagu ka ACC). Kuna ma tean, kui halvasti nad mingit tüüpi isendite vastu töötavad, siis ma teen selle töö paremini ära. Igasugused mugavusvidinad on toredad ja ägedad, aga see omakorda tõmbab autojuhi tähelepanu ära sõitmiselt, kui selliselt, mis tegelikult süvendab üleüldist probleemi nimega kehv liiklus.
- ViljarKaurla
- Klubiline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
- Telefon: 57401859
- Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
- Asukoht: Puhja
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 18 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Rullisin täna jälle Tartust Tallinna ja veendusin, et ma vajan seda acc-d ikka kohe väga ... ingel [VW Bot: "Keel korda!"] oleks tank siis sõidaks nendest seebimullidest lihtsalt üle, nii kui kaamera tuleb siis on kohe kindlasti vaja pidurdada 60-neni pekki küll ma ei saa aru mis viga on inimesed ... kuri olen !!!
- ViljarKaurla
- Klubiline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
- Telefon: 57401859
- Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
- Asukoht: Puhja
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 18 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Noo nii ... Räägime siis vahepeal juhtunust. Webasto on üks tore lisa minu auto küljes, kuid see kurjam osutus veidi rikkis olema. Noh sai siis uuritud, mis teda vaevab ja diagnoos oli veepump. Vahetasin ära ja asi töötas ... kuid egas ma siis ei proovinud et kas ta sooja ka teeb, ventileeris päris hästi ja siis ühel hommikul kui oli -1 mõtlesin et nüüd on aeg. Ähh see läks jälle lukku. Ei pääsenud kohe kaabli otsa minema ja otsustasin endale diagnostika seadme sebida ... Siinkohal pean veelkord tänama audis -st, kes mulle selle äris ... viga teada kappasin ma poodi uut põletit koos küünlaga sebima. Õhtul kohe kiirelt selili auto alla ja webasto küljest ära. Ei läinud kaua kui uus põleti nii kui sipsti omal kohal Noh siis mina mõtlesin et mis ikka peab proovima ja kiirelt arvuti sappa ja viga kustutama ... loomulikult ei saanud ma sellega hakkama Midagi võtsin siis telefoni ja helistama ... tänud suured aus ... ja sain viguri laulma. Nüüd tuba soe ja meel parem!!!
Eile teel Tallinna sai klaasipesu vedelik otsa ... Adavare tanklast sai abi, kuid kui seda paaki valasin siis sinna ei mahtunud kui ainult 2 liitrit Kas see paak ongi nii väike või on anduril mingi mure ???
Teine teema millele vastust otsin on mingi imelik klõbin kapoti all. Fixuse sepp väitis et see on generaatori leevendusega rihmarull. Külmalt käima pannes klõbiseb ja soojalt lõpetab ära. Kellel kokkupuude ???
Kolmas küsimus: Olen käinud kahes erinevas teeninduses, millest üks oli ka Aasta Auto Plus, kuid viga ei leia. Nimelt midagi paremal ees väriseb sõites 50km/h suuremal kiirusel kaob. Ei kolise midagi, puksid ja muud jutud korras, aga värin. Tunne oleks nagu rehv oleks munas, aga ei ole. Proovisis ka esi rattad taha visata, midagi ei muutu. Kas on mingeid mõtteid mis see olla võiks ???
Eile teel Tallinna sai klaasipesu vedelik otsa ... Adavare tanklast sai abi, kuid kui seda paaki valasin siis sinna ei mahtunud kui ainult 2 liitrit Kas see paak ongi nii väike või on anduril mingi mure ???
Teine teema millele vastust otsin on mingi imelik klõbin kapoti all. Fixuse sepp väitis et see on generaatori leevendusega rihmarull. Külmalt käima pannes klõbiseb ja soojalt lõpetab ära. Kellel kokkupuude ???
Kolmas küsimus: Olen käinud kahes erinevas teeninduses, millest üks oli ka Aasta Auto Plus, kuid viga ei leia. Nimelt midagi paremal ees väriseb sõites 50km/h suuremal kiirusel kaob. Ei kolise midagi, puksid ja muud jutud korras, aga värin. Tunne oleks nagu rehv oleks munas, aga ei ole. Proovisis ka esi rattad taha visata, midagi ei muutu. Kas on mingeid mõtteid mis see olla võiks ???
- ViljarKaurla
- Klubiline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
- Telefon: 57401859
- Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
- Asukoht: Puhja
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 18 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Tundub, et sain kolmandale küsimusele vastuse. Sain alla kruvitud talve rattad ja mure läinud.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
ViljarKaurla kirjutas: ↑31 Okt 2018, 21:26Tundub, et sain kolmandale küsimusele vastuse. Sain alla kruvitud talve rattad ja mure läinud.
Mina vastust ei näeViljarKaurla kirjutas: ↑22 Okt 2018, 18:05
Kolmas küsimus: Olen käinud kahes erinevas teeninduses, millest üks oli ka Aasta Auto Plus, kuid viga ei leia. Nimelt midagi paremal ees väriseb sõites 50km/h suuremal kiirusel kaob. Ei kolise midagi, puksid ja muud jutud korras, aga värin. Tunne oleks nagu rehv oleks munas, aga ei ole. Proovisis ka esi rattad taha visata, midagi ei muutu. Kas on mingeid mõtteid mis see olla võiks ???
Ma päris kuivale pole saanud, kuid 2x rohkem mahub sinna kindlasti.ViljarKaurla kirjutas: ↑22 Okt 2018, 18:05
Eile teel Tallinna sai klaasipesu vedelik otsa ... Adavare tanklast sai abi, kuid kui seda paaki valasin siis sinna ei mahtunud kui ainult 2 liitrit Kas see paak ongi nii väike või on anduril mingi mure ???
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2632
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 118 korda
- Tänatud: 64 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
5L jääb natukene tavaliselt alles. Täpsemalt pole vaadanud palju, ~0,5-1L vast.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5356
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Kuna tule pesureid pole, siis neil ongi selline tilluke paagike.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Jep. Kui puuduvad esipesurid ja sedaan, siis ka tagaakna pesu, sellest võib küll väike paak olla.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Sedaan ei mängi rolli paagi suuruses.
Tavaline - 2.9L
Pesuritega - 1.6 + 3.4 = 5L
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Sesmõttes ajuvaba ju? Miks peaks sedaanil sama suur pesuripaak olema, kui tagaaknale vett ei lasta?
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Sest ees on tulepesurid? Sai üleval nagu korduvalt öeldud ja ka matemaatiliselt selgitatud. Esitulele lastakse metsiku survega seda ainet ja päris suures koguses. See eeldab ka suuremat paaki. Sedaan vs Universaal tõesti siin rolli ei mängi.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Sander, sa ei saanud mu poindist aru hetkel.
Kui võrrelda sedaani ja universaali, millel mõlemal on tuledepesurid, siis universaalil läheb mingi kogus vett ju ka tagaakna pesuks, mida sedaanil pole. Et sesmõttes ajuvaba, miks universaalil suuremat paaki pole.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Ma murran käed küljest, kes minu autol tagaklaasile vett laseb.
- Kes tänasid kasutajat R36 selle postituse eest:
- Elevant • anonymous2 • Golhv
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Ma tahtsin umbes sama kirjutada. Peab ikka selle tagakaamera pesuriga lingi ära tellima. Saab klaasivooliku alla suunata ja kojamehe juhtme välja tõmmata. Kes ingel laseb tagaklaasile vett või kasutab kojameest. Lihtsam oleks liivapaber panna kojamehe alla. Tulemus sama.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
No see on juba teine teema ja ei puutu pesupaagi suurusesseSanderSPS kirjutas: ↑01 Nov 2018, 09:47Ma tahtsin umbes sama kirjutada. Peab ikka selle tagakaamera pesuriga lingi ära tellima. Saab klaasivooliku alla suunata ja kojamehe juhtme välja tõmmata. Kes ingel laseb tagaklaasile vett või kasutab kojameest. Lihtsam oleks liivapaber panna kojamehe alla. Tulemus sama.