Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2050
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 165 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas siLc » 01 Nov 2018, 22:05

argo kirjutas:
01 Nov 2018, 21:59
2.0 140kw jah. Ajavad siis udu.
2.0 TDI 140kw ehk Passat B8 siis hoopis? Me siin räägime B7-test. Kui 180A peal, siis rohkemat pole sellelegi.

Vvariant
Huviline
Postitusi: 250
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 36 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 01 Nov 2018, 22:27

Mul klaasisoe on, aga klaas traatidega ja kaamera kohta pole.
Kui nüüd laseks vahetada selle kilega variandi vastu, kas ikka 250 juurde? Voolutarbes vist küsimust pole.

Teine asi, kas kilega variant soojeneb ka kuidagi kiiremini või aeglasemalt kui traatidega?

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1559
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 01 Nov 2018, 22:31

Vvariant kirjutas:
01 Nov 2018, 22:27
Mul klaasisoe on, aga klaas traatidega ja kaamera kohta pole.
Kui nüüd laseks vahetada selle kilega variandi vastu, kas ikka 250 juurde? Voolutarbes vist küsimust pole.

Teine asi, kas kilega variant soojeneb ka kuidagi kiiremini või aeglasemalt kui traatidega?
Kui sa kaskoga vahetad - ehk klaas on kahjustunud, siis jah. Umbes 250-300 euri tuleb juurde maksta.

Kilega klaas soojeneb veidi aeglasemalt. Samas mitte hullusti.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2050
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 165 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas siLc » 02 Nov 2018, 07:13

Klaasi teeb kalliks soojendus ise. Käesoleval juhul on tehase varuosakataloogi järgi traatidega ja ilma kaamerakohata klaas kallim kui kile ja kaamerakohaga klaas nii umbes 15€ jagu.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5337
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas jussike » 02 Nov 2018, 07:26

Kile soojendus pidavat külmema kui -15 C hätta jääma.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2632
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 118 korda
Tänatud: 64 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas argo » 02 Nov 2018, 10:11

siLc kirjutas:
01 Nov 2018, 22:05
argo kirjutas:
01 Nov 2018, 21:59
2.0 140kw jah. Ajavad siis udu.
2.0 TDI 140kw ehk Passat B8 siis hoopis? Me siin räägime B7-test. Kui 180A peal, siis rohkemat pole sellelegi.
Ei ole ju vahet, kui väideti, et generaator vajab ka vahetust, ilma, et kusagilt andmebaasist midagi ka järele vaadata, siis sel juhul nende väitel kehtib see ka B7 osas.
R36 tabeli järgi peaks siis olema 180A peal.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2050
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 165 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas siLc » 02 Nov 2018, 10:32

argo kirjutas:
02 Nov 2018, 10:11
siLc kirjutas:
01 Nov 2018, 22:05
argo kirjutas:
01 Nov 2018, 21:59
2.0 140kw jah. Ajavad siis udu.
2.0 TDI 140kw ehk Passat B8 siis hoopis? Me siin räägime B7-test. Kui 180A peal, siis rohkemat pole sellelegi.
Ei ole ju vahet, kui väideti, et generaator vajab ka vahetust, ilma, et kusagilt andmebaasist midagi ka järele vaadata, siis sel juhul nende väitel kehtib see ka B7 osas.
R36 tabeli järgi peaks siis olema 180A peal.
Aga see tabel on B7 mootoritele. 2.0 TDI B8 peal on nii 140 kui 180A variante, sõltumata mootorikoodist.

Oma auto PR koodide abil saad teada mis su autol peal. Vähemalt 2.0 TDI 110kW B8 puhul PR kood 8GU tähistab 140A genekat.

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 03 Nov 2018, 20:48

Kui natuke tänapäeva hindadest rääkida siis läheb muidugi meel mõrudaks :crazy: kuid. Tavaline vihmasensoriga klaasi pakkumine oli 272 raha kuid mina soovisin seda sooja ja kaamera kohaga klaasi. Päris täpselt ma seda hinda ei teagi , aaga kindlustus soovis et ma ise vahe kinni maksan ja see oli 500 raha peale. Saadavus läbi esinduse võttis alla nädala

Mis puutub siia geneka vahetusse siis ei ole veel hetkel kindel kas on vaja vahetada ... laeb kaks akut kenasti täis ... kui võimas ta on ei tea samuti väidelda.

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 04 Nov 2018, 09:40

SanderSPS kirjutas:
01 Nov 2018, 21:49
TiitRE kirjutas:
01 Nov 2018, 21:45
SanderSPS kirjutas:
01 Nov 2018, 21:29


Kaskoga tuleb umbes 250 euri otsa. Lett oli mingi 680 vms.

Deem. Pole kaskot :problem:
Kui sul varem üldse mingit klaasisooja pole olnud, siis pead leidma ka kliimaploki.
Kliimaplokk pidi defka värk olema
Siit saab:

https://en.bildelsbasen.se/?link=item&s ... d=34805916

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2050
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 165 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas siLc » 04 Nov 2018, 12:04

ViljarKaurla kirjutas:
04 Nov 2018, 09:40
SanderSPS kirjutas:
01 Nov 2018, 21:49
TiitRE kirjutas:
01 Nov 2018, 21:45


Deem. Pole kaskot :problem:
Kui sul varem üldse mingit klaasisooja pole olnud, siis pead leidma ka kliimaploki.
Kliimaplokk pidi defka värk olema
Siit saab:

https://en.bildelsbasen.se/?link=item&s ... d=34805916
Sobivad ka...
3AA907044BF, CA ja CP
1K8907044CJ (uuema stiili keeratavate nuppudega)

Klaasisooja muudeks paigaldustarvikuteks arvesta veel ~100€ ringis kulu.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 04 Nov 2018, 12:43

Ei, mind see klaasisoe niiväga enam :D ei huvitagi, weba on olemas, maja koos köetava garaažiga samuti, pigem just see kaamera seal klaasis.

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 23 Nov 2018, 10:30

Pean jälle küsima targematelt, et mis viga see selline:

-------------------------------------------------------------------------------
Address 22: AWD Labels: 0AY-907-554-V1.clb
Part No SW: 0BS 907 554 C HW: 0BS 907 554 C
Component: Haldex 4Motion 4016
Coding: 0000005
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 460B455D8EB487F923-8012

1 Fault Found:
00448 - Haldex Clutch Pump (V181)
011 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 218456 km
Time Indication: 0
Date: 2013.03.15
Time: 22:22:16


-------------------------------------------------------------------------------

Lubab ilusti ära kustutada kuid tuleb kohe tagasi kui autoga veidi sõitta. Kusjuures mingit tuld põlema ei pane.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas aus » 23 Nov 2018, 10:47

Saad uue pumba osta. :thumbup:
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 23 Nov 2018, 18:28

aus kirjutas:
23 Nov 2018, 10:47
Saad uue pumba osta. :thumbup:
Kas sul oli sama viga :?:

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas aus » 25 Nov 2018, 17:39

Jap, natuke rohkem kui aasta tagasi.
Lisaks soovitan haldexi õli ja filtri hoolduse ka teha, kui alles teinud pole. Esindus filtrit ei vaheta, kuna ametlikult tehas ette ei näe. Aga siin foorumis seda teemat küll arutatud juba. :P
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 01 Dets 2018, 14:52

Ei tea mis värk nende tuledega on kuid mina ei näe öösel sõitta ... sai siis otsus tehtud et vajan uusi pirne ... Proovime :!:

Sai poest kaasa haaratud järgmised:
IMG_20181201_132905.jpg
IMG_20181201_132905.jpg (174.58 KiB) Vaadatud 13492 korda
IMG_20181201_132851.jpg
IMG_20181201_132851.jpg (179.55 KiB) Vaadatud 13492 korda
Lähituli sai siis +150% ja kauge +130% , homme lähen lendu ja saabun jälle öösel eks siis ole näha mis kasu sain. Kahjuks ei jõudnud ÜV punkti et oleks saanud veel regullida aga luban et kui jälle Eesti pinnale saabun siis käin ära.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 01 Dets 2018, 15:30

Mul naise Jettal need +130% Xtreme-Visionid sees ja oli täitsa tuntav vahe olemasolevatega.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas R36 » 01 Dets 2018, 21:31

aus kirjutas:
25 Nov 2018, 17:39
Jap, natuke rohkem kui aasta tagasi.
Lisaks soovitan haldexi õli ja filtri hoolduse ka teha, kui alles teinud pole. Esindus filtrit ei vaheta, kuna ametlikult tehas ette ei näe. Aga siin foorumis seda teemat küll arutatud juba. :P
Pilt

Näedsa. Uus pump ja filter.
Muidugi siin ka uus leevendi.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 09 Dets 2018, 12:30

Räägime siis vahepeal toimunust ... Nimelt sai 15 000 ja vaja hooldus teha. Forsist kõik uued filtrid ja 5W30 ning lisaks kigises juba ammu multikiilrihma rull, siis uus pinguti koos rulliga ja uus rihm kaasa haaratud ja läks lahti :D Rihm käes hakkas huvi selle keneka rulli vastu kuna kunagi Fixuse spets väitis et see koliseb ja nii oligi ... mis seal ikka genekas kaenlasse ja uuesti forssi. Siinjuures suured kummardused Forsi töökojale, ma ei jõudnud veel maha istuda kui see oligi vahetatud ... töö kiire ja korralik :!: Muidugi selle keneka kätte saamine eeldas midagi sellist:
IMG_20181207_144051.jpg
IMG_20181207_144051.jpg (231.43 KiB) Vaadatud 13233 korda
Kuid jah kui auto koos ei kolisenud seal enam midagi ... käis kui siidi :thumbup:

Samuti oli plaanis ka see HALDEX-i asi korda saada. Siin siis vana kurjategija:
IMG_20181207_173950.jpg
IMG_20181207_173950.jpg (285.04 KiB) Vaadatud 13233 korda

Esimese asjana plaanisin pump ära vahetada ja üllatus oli suur kui ma ta kätte olin saanud...õli mis välja voolas oli korralikult klimppis :shock:
Pildike pumba otsast räägib enda eest:
IMG_20181207_175901.jpg
IMG_20181207_175901.jpg (305.25 KiB) Vaadatud 13233 korda
Puhastasin piinlikult pumba pesa ja uus paigale.
Edasi juba uus õli sisse ja siis vaja filter välja pressida. Kes ei tea siis vana tuleb välja suruda, ehk siis arvuti järgi ja pump käima panna ja filter kargab pesast välja. Noh siis järgmine oli taas üllatus:
IMG_20181207_195829.jpg
IMG_20181207_195829.jpg (153.32 KiB) Vaadatud 13233 korda
Samuti kõik korralikult puhtaks ja uus paigale. Asi palju parem:
IMG_20181207_203716.jpg
IMG_20181207_203716.jpg (359.66 KiB) Vaadatud 13233 korda
Hooldu sai tehtud ja järgmised 15000 kalla ja talla :thumbup:

Nüüd siis mure :?: :?: :?: Nimelt sõidsin just Tallinna poole ja püsikas peal kõik ilus ja hea kuid mingi imelik jõnks käib sõidu ajal läbi (see oli juba enne hooldust !!!). Enne arvasin et see on kuidagi rikkis haldexiga seotud kuid nüüd enam ei tea :cry:
Video räägib mis teeb:

Tunne on et auto korraks ise pidurdab ja siis hetk hiljem jälle kiirendab ja selline tegevus Tartust Tallinna juhtus nii umbes iga kümne km. järgi ... kes on sama tundnud...mis see olla võiks. Arvuti vigasid ei näitta ! Palun abi ... kas see on normaalne ... hullult häiriv on :(

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 09 Dets 2018, 13:12

Ma ei saanud sellest videost s*ttagi aru :) Ainuke koht oli, kus püsika kiirus kukkus 100-lt 99-le ja hiljem kiirendas 101-le?

Vvariant
Huviline
Postitusi: 250
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 36 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 09 Dets 2018, 14:35

Küsin sinu teemas ka, kas puldist luuki avades avaneb see iseseisvalt täielikku asendisse ka praeguste ilmadega või lihtsalt avab ja pead füüsiliselt ise üles tõstma?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5337
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas jussike » 09 Dets 2018, 14:55

B6-l aitas jõnksutamise vastu mootori softi uuendus. Uuri kas sinu omal on kõige värskem peal, äkki aitab.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 09 Dets 2018, 15:31

TiitRE kirjutas:
09 Dets 2018, 13:12
Ma ei saanud sellest videost s*ttagi aru :) Ainuke koht oli, kus püsika kiirus kukkus 100-lt 99-le ja hiljem kiirendas 101-le?
Just see mure ongi...sõidad sada ja siis käib jõnks nii nagu oleks hetkeks pidurit vajutanud kiirus langeb reeglina just see -1km/h siis tunne nii nagu keegi annab kaasi ja kiirus tõuseb +2 km/h ning siis leiab jälle sada ja nagu poleks midagi juhtunud... natuke hiljem asi kordub

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2632
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 118 korda
Tänatud: 64 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas argo » 09 Dets 2018, 17:59

Mul tegi kunagi sama asja B5.5. Kahjuks sinna lahendust ei leidnudki. Igakord ei teinud, vahel oli päevi järjest, kui korras.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 09 Dets 2018, 18:08

Vvariant kirjutas:
09 Dets 2018, 14:35
Küsin sinu teemas ka, kas puldist luuki avades avaneb see iseseisvalt täielikku asendisse ka praeguste ilmadega või lihtsalt avab ja pead füüsiliselt ise üles tõstma?
Vajab ikka abistavat kätt.

Vasta

Mine “Huviliste autod”