VW Passat -> Golf '91 1.8 66kW - romeoD
Moderaator: etnies858
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat -> Golf '91 1.8 66kW - romeoD
Ostsin lõpuks endale ka yhe passati. Varasemalt kyll nendega sõitnud, aga konkreetselt yhegi omanik pole veel olnud. Ostetud sai yhe klubilise käest Põlva lähistelt. Mootor käis yhtlaselt ja välja näeb ka suht viisakas. Pidurid olid vaid veits pehmed. Lohistasime konnaga koju ära ja naabrimehe hoovi pealt ära sõites vajus pedaal täitsa põhja ära ja igasugune pidurdusjõud oli kadunud. Läks ka hoiatustuli põlema. Siis arvasin, et voolik ilmselt andis järele, a kuna väljas oli kottpime, siis ei hakanud asja syvenema ja lähenesin hommikul värske peaga asjale. Viga oli parema tagaratta juurest. Silla peal oli toru läbi mädanenud. See sai kiirelt ära remonditud ja nyyd tunduvad mingisugused pidurid olemas olevat, pole veel õhutada jõudnud. Käsa toimetab kenasti. Sai siis päev otsa veel nokitsetud auto kallal, tulemusi näeb vast täna õhtul(kell juba yle kesköö, seega tegevus toimus eile). Lisan ka eile hommikul tehtud pildid.
Viimati muutis romeoD, 21 Juul 2019, 12:42, muudetud 1 kord kokku.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Kala ja talla režiimi või plaanis midagi ehitama hakata?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2069
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Ehitama peab ikka
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Lubatud pildid siis:
Täna sai siis termostaat vahelt visatud. Väga geniaalne oli see roolivõimu pumba kronsteini taha peita. Lisaks sai kaitseklaas pandud. Aga järgmised probleemid kummitavad juba. Kui masin soe, siis põhjagaasiga ei taha töötada, poole gaasiga astub edasi, aga pedaal põhja, siis poob nagu kinni, pedaali lahti lasen, siis hyppab nagu edasi. Välistasin veidi kokku surutud sisselaske londi. Ei tea, kas kytuse kättesaamisega mingi jama või siis kyynlajuhtmed peksavad yle.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
, tuleb driftiauto jah. Nagu ma aru saan, siis salongiradikas andis otsad ja lihtsam oli panna mootori radikas salongi soojendama, kui armatuur laiali võtta ?
Või tahad romurallil kauem vastu pidada ? Samas tundub kere sellejaoks liiga sile
Või tahad romurallil kauem vastu pidada ? Samas tundub kere sellejaoks liiga sile
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Driftiauto jaoks veidi vale vedu. Aga salongi teeb mõnusalt soojaks kyll jah
Kere päris sile pole, juhipoolsel esitiival ju mõlk. Aga sai jah sellise suunitlusega ostetud, et romuringil osaleda.
Kere päris sile pole, juhipoolsel esitiival ju mõlk. Aga sai jah sellise suunitlusega ostetud, et romuringil osaleda.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Opaa Rom sust on mees saamas!
Eile Poolast tagasi jõudes vaatasin suuri reklaame Valga Romuringist
Kui üksinda kolmikvõitu ei võta siis ma müün kõik VW maha!
PS!Kütusepaagiks võid kasutada 9 l klaasipesupaaki, ma annaks sulle niisama kohe, heast südamest.
Eile Poolast tagasi jõudes vaatasin suuri reklaame Valga Romuringist
Kui üksinda kolmikvõitu ei võta siis ma müün kõik VW maha!
PS!Kütusepaagiks võid kasutada 9 l klaasipesupaaki, ma annaks sulle niisama kohe, heast südamest.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5295
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Jahutussüteemi klambriteks soovitaks kasutada ikka keeratavaid ja võib-olla isegi plekikruvid läbi klambrite keerata. Pem toru läheb soojaga pehmeks ja kipub muidu lahti lööma (kusjuures süsteem polnud surve all ja tuli lahti).
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Kuulnud just vastupidist. Et keeratavad annavad järele kui soojaga lõdvik pehmeks läks. Toru otsa sai sooni lõigatud klambri alla. Hetkel veel midagi kyljest ei löönud. Igaks juhuks võib torusid veel kinnitada kere kylge.
Aga paagiga see jama, et pump paagis. Säästuprojekt ikka.
Vennale sai civic võetud ja yleaia sugulane ka tulemas. Kolmikvõit täitsa reaalne suguvõsas siis.
Aga paagiga see jama, et pump paagis. Säästuprojekt ikka.
Vennale sai civic võetud ja yleaia sugulane ka tulemas. Kolmikvõit täitsa reaalne suguvõsas siis.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2069
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Sivik on lihtsalt enesetapp > over kill .
Selle konserviga ei julgeks nii samagi sõita , rääkimata romuringist
Selle konserviga ei julgeks nii samagi sõita , rääkimata romuringist
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Siinkohal tasuks meeles pidada, et tegu ringrajal sõitmisega, kus kontakt lubatud, mitte platsil yksteise mõlkimine.
Aga targad mehed, pange nyyd diagnoos, miks kuumalt hinge kinni võtab passatil!
Aga targad mehed, pange nyyd diagnoos, miks kuumalt hinge kinni võtab passatil!
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Kuna ilmataat lubas, siis nokitsesin veidi passatit pyhapäeval. Enne radikat panin veel lisatala lakke, et pem torusid toestada. Põhja alla sai ka veidi rihveldatud alumiiniumit pandud, muud polnud võtta. Kapotikinnitus sai ka kummide vastu vahetatud.
Endiselt vaevab jõuetus/kinni poomine täisgaasiga. Ja seda juba kylmalt ka. Gaasi vaikselt maha lasen, siis hakkab nagu paremini edasi astuma. ingli [VW Bot: "Keel korda!"] bensukad ma ytlen. Proovib järgmine kord originaalfiltrist mööda minna ja mängufiltriga kytet filtreerida.
Endiselt vaevab jõuetus/kinni poomine täisgaasiga. Ja seda juba kylmalt ka. Gaasi vaikselt maha lasen, siis hakkab nagu paremini edasi astuma. ingli [VW Bot: "Keel korda!"] bensukad ma ytlen. Proovib järgmine kord originaalfiltrist mööda minna ja mängufiltriga kytet filtreerida.
► Näita Spoilerit
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Täna vahetasin pritse padja ära ja kytte panin läbi uue filtri jooksma. Kui alguses nagu saab sõita, siis harjutusrajal peale esimest kurvi tõmbab hingest kinni. Peab ikka välise bensupumba otsima ja puhta paagiga proovima..
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Puhastasin paagisisese filtri ära ja nyyd on jälle passatist töölooma. Samuti said kõik klaasid peale esiklaasi ära võetud ja uksed 5x5cm lappidega kinni keevitatud. Nyyd peaks masin olema valmis pyhapäevaseks yrituseks.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Homme on siis see päev, kus saab võistelda teistega. Paagisisene pump korjab ikka liialt s***a ja ja pump ei jõua ette lyya. Sai pandud backup väline pump, mille sain audivana käest, mis klaasisoojenduse nupust tööle hakkab. Ehk homme saab siis mingi korraliku tulemuse ka kirja.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Mees kes sõidab päevasel aal sirgel teel oplääde maanteel puruks suudab üksi ilmselt kolmikvõidu võtta
Ma hoian pöialt kui meeles!
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Oli tore päev. Tsirgust autot tuues maanteele keerates tõmbas passatil ratta konnalt maha, siis oli vaja see uuesti peale saada. Lõpuks kohale jõudes öeldi tehnilises kontrollis, et pem torusid ei või olla, et need kuumaga lähevad laiali. Sai k-rautast toru vahejuppe ja aluplexi ostetud, kuid õnneks kui tagasi jõudsin, siis kuulsin, et läheb läbi, kui torudel kalts peal. Mõeldud tehtud. Eelviimases raundis olin suisa 10ndal kohal 80st osavõtjast, kuid siis suruti yhes nurgas mind yle betoonplokkide ja sinna läks kaks rehvi. Audivana tegi kiire boksipeatuse ja olin taas rajal. Lõpetasin 12ndana. Passat veel elus, ehk jõuan ka priipallu oktoobri alguses, aga selleks vaja kahte 15" 4x100 plekkvelge.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Eelviimasest raundist saabus sellisena:
Ja ärge häbenege 15" plekkvelgi pakkuda Või siis normaalseid kruusarehve 14"-seid Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Kuna 13ndal on Valgutas põlluralli tulemas, siis mõtlesin ka seal ehk osaleda. Kõpitsesin veidi passatit siis. Vanad puruks sõidetud kyljepeeglid asendasin elektriliste peeglitega. Juhtmeid ei hakanud yhendama Ette sai ka uus kaitseraud. Paagi vahetasin välja, võtsin Honda pealt, kuna too ilmselt ei liigu enam
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
-
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 09 Jaan 2006, 18:06
- Telefon: 56215259
- Auto: VW Golf 3 GTI 16V, Audi A4 B5 4.2 V8 Quattro
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
pane talverehvid tagurpidi alla, pidavat ka kruusal efektsem olema.
Golf saab valmis siis kui ta valmis on, mitte varem!
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat '91 1.8 66kW - romeoD
Kuule jah. Priipalu ralli läks vähe untsu. Esimeses raundis rada oli tundmatu ja mäe otsas tõmmati hoog kinni ja jäin sinna jukerdama, sumpat pidi jäin kinni ja ei tahtnud enam käimagi minna... starteri ja käiguga sain kuidagi liikuma ja auto käima ära... Teises raundis sisemine pooltelg andis otsad ja sõit jäi pooleli
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.
-
- Klubiline
- Postitusi: 930
- Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
- Auto: VW golf TDI
- Asukoht: Valga
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat-Golf '91 1.8 66kW - romeoD
Nonii, ammu pole midagi teinud passatiga. Kuna viskas kopa ette, et maja juures muru niitmiseks pidi golfi edasi tagasi lykkama, sest 1,6 51kW karpa nõel aastatega seismisest kinni jäänud, siis mõtlesin, et paneks passati sydame golfile hoopis. Puhkus ka ja mida muud mul ikka teha
Esimese päeva lõpuks oli passat garaazi all ja mootor aiste vahelt välja võetud ning uuesti uksest välja lykatud, et golf sisse ajada, sealt nina eest.
Teisel päeval võtsin siis golfil mootori maha ja hakkasin hydrosidurit peale panema, Pidin pedaalid ära vahetama ja pidurivõimendi kronsteini golfile kylge monteerima, et siis siduri silindri jaoks tulemyyri auk teha. Päev lõppes sisemiste pooltelje otste vahetusega 100mm vastu.
Kolmandal päeval sain mootori aiste vahele ja kõik toimima. Passati juhtmestikust harutasin bensupumba kaabli välja ja lisasin golfi kaitsmeplokki ja korras. Kyll aga selgus, et mootor ei käi päris õigesti, ainult kahe esimese silindriga, aga siiski käib Ilmselt on õlirõngad kinni. Kuna garaaz asub elukohast 60km kaugusel, siis edasi tagasisõit võtab omajagu aega, siis sp läkski nii kaua. Garaazist sõitis igatahes omal jõul välja.
Viimati muutis romeoD, 21 Juul 2019, 12:40, muudetud 1 kord kokku.
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.