VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Moderaator: etnies858
- ermicas
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 28 Okt 2014, 22:08
- Auto: VW Passat R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Tervist,
Jõuan nüüd pika ringiga VW foorumisse tagasi.
Mu esimene auto oli kunagi VW Golf III GT, vahepeal on igast muid masinaid omatud kuid nüüd jälle tagasi VW usku
Eelmine auto oli 2014a Skoda Superb 1.8TSI, kuna sellel hakkas garantiiaeg ja ka amotsionaalne väärtus lõppema siis oli aeg vahetuseks. Valikus oli veel Skoda Superb Sportline aga hinna/kvaliteedi suhte võrdluses jäi Superb ikka tugevalt alla. Käisin sõitmas ka uue Insignia-ga (191kw, 4vedu) - sõita oli hea, veermik on super aga kõik muu (mootor+kasti kooslus, välimus) jättis soovida ja noh, ma ei viitsi neid "see on ju Opel" kommentaare ära kuulata sõpradelt Kuna kindel soov oli võtta uus auto esindusest siis premium-sakslased jäid eelarvest välja ja noh, prantslased ei oska siiamaani autosid teha seega jäi valik suht kitsaks.
Passat sai tellitud uuena 2018a kevadel, ooteaed pidi olema ca 6 kuud kuid õnneks jõudis auto kohale varem, Juuli lõpus. Siiani olen sõitnud sellega ca 5 kuud, 13tuhat km ja väga rahul valikuga. Lihtsalt infoks, keskmiselt sõidan aastas ca 30 tuhat km.
Esinduses siis kui järgi läksin.
Toorik on siis VW Passat B8 Highline 1,8TSI 132kW 7-k.DSG automaat, värv on must pärla, Deep Black.
Varustus juurde järgmiselt, lisaks Highline paketile:
*XXXX Metallik- või pärlmuttervärv
0NA Mudeli ja mootori tähise eemaldamine tagaluugilt
1G3 Originaalsuuruses varurehv valuveljel, R17
4E7 Tagaluugi elektriline avamine ja sulgemine
6SJ Ümberpööratav põhjamatt pakiruumis, kummist/tekstiilist
6XI Elektriliselt reguleeritavad ja kokkuklapitavad soojendusega välispeeglid (koos välisvalgustitega), juhi poolel isetumenev
7K3 Rehvirõhu jälgimissüsteem (otsene mõõtmine)
9S8 Active Info Display ja valik infoprofiile
EA9 Pikendatud garantii - 5 aastat või 150 000 km
PJG Valuveljed "Verona“, Volkswagen R 8J x 19, vargusvastased rattapoldid, torkekindlad rehvid 235/40 R19
PSF Sportvedrustus
PXX Kaugtuleregulaator „Dynamic Light Assist“
W02 R-Line "Exterior": "R-Line" logod radiaatorivõrel, "R"-disainiga kaitserauad ja küljelaiendid, kroomitud küljeliistud
W09_DSG R-Line „Exterior & Interior“ ainult DSG-käigukastiga mudelitele
w43 Pakett „Executive“LED-esituled pöördetuledega, navisüsteem "Discover Pro", võtmeta avamine ja käivitamine, tahavaatekaamera, toonitud klaasid taga
WQ1 Liiklusmärkide tuvastamine(ainult koos PNC või ZNC pluss PXX, PSP või PAX
YOU Car-Net mobiilsed infoteenused "Guide & Inform" (1-aastane periood)
Lisaks talverehvid 17" Corvarad + lamellid Goodyear UltraGrip Ice 2 - viimased 10a olen sõitnud naastudega kuid lõpuks hakkas see naelamüra ajudele käima ja otsustasin lamelli proovida.
Sisu
Siiani olen valikuga ülirahul! 1.8TSI toimetab hästi, kuna 95% ajast sõidan autoga üksi siis pole võimsamat vaja ja kui kütusekulu jääb alla 8l/100-le siis muu enam ei huvita. Ainus soov on, et DSG (just labadega sõites) reageeriks kiiremini kuid see on ka pigem nice-to-have teema.
Autoga erilisi plaane pole, hoian lihtsalt maasikana. Vb natuke mürasummutust, et salong tsipa vaiksem oleks, äärmisel juhul aknaääre liistud mustaks aga seda mõtlen veel.
cheers,
ermicas
Jõuan nüüd pika ringiga VW foorumisse tagasi.
Mu esimene auto oli kunagi VW Golf III GT, vahepeal on igast muid masinaid omatud kuid nüüd jälle tagasi VW usku
Eelmine auto oli 2014a Skoda Superb 1.8TSI, kuna sellel hakkas garantiiaeg ja ka amotsionaalne väärtus lõppema siis oli aeg vahetuseks. Valikus oli veel Skoda Superb Sportline aga hinna/kvaliteedi suhte võrdluses jäi Superb ikka tugevalt alla. Käisin sõitmas ka uue Insignia-ga (191kw, 4vedu) - sõita oli hea, veermik on super aga kõik muu (mootor+kasti kooslus, välimus) jättis soovida ja noh, ma ei viitsi neid "see on ju Opel" kommentaare ära kuulata sõpradelt Kuna kindel soov oli võtta uus auto esindusest siis premium-sakslased jäid eelarvest välja ja noh, prantslased ei oska siiamaani autosid teha seega jäi valik suht kitsaks.
Passat sai tellitud uuena 2018a kevadel, ooteaed pidi olema ca 6 kuud kuid õnneks jõudis auto kohale varem, Juuli lõpus. Siiani olen sõitnud sellega ca 5 kuud, 13tuhat km ja väga rahul valikuga. Lihtsalt infoks, keskmiselt sõidan aastas ca 30 tuhat km.
Esinduses siis kui järgi läksin.
Toorik on siis VW Passat B8 Highline 1,8TSI 132kW 7-k.DSG automaat, värv on must pärla, Deep Black.
Varustus juurde järgmiselt, lisaks Highline paketile:
*XXXX Metallik- või pärlmuttervärv
0NA Mudeli ja mootori tähise eemaldamine tagaluugilt
1G3 Originaalsuuruses varurehv valuveljel, R17
4E7 Tagaluugi elektriline avamine ja sulgemine
6SJ Ümberpööratav põhjamatt pakiruumis, kummist/tekstiilist
6XI Elektriliselt reguleeritavad ja kokkuklapitavad soojendusega välispeeglid (koos välisvalgustitega), juhi poolel isetumenev
7K3 Rehvirõhu jälgimissüsteem (otsene mõõtmine)
9S8 Active Info Display ja valik infoprofiile
EA9 Pikendatud garantii - 5 aastat või 150 000 km
PJG Valuveljed "Verona“, Volkswagen R 8J x 19, vargusvastased rattapoldid, torkekindlad rehvid 235/40 R19
PSF Sportvedrustus
PXX Kaugtuleregulaator „Dynamic Light Assist“
W02 R-Line "Exterior": "R-Line" logod radiaatorivõrel, "R"-disainiga kaitserauad ja küljelaiendid, kroomitud küljeliistud
W09_DSG R-Line „Exterior & Interior“ ainult DSG-käigukastiga mudelitele
w43 Pakett „Executive“LED-esituled pöördetuledega, navisüsteem "Discover Pro", võtmeta avamine ja käivitamine, tahavaatekaamera, toonitud klaasid taga
WQ1 Liiklusmärkide tuvastamine(ainult koos PNC või ZNC pluss PXX, PSP või PAX
YOU Car-Net mobiilsed infoteenused "Guide & Inform" (1-aastane periood)
Lisaks talverehvid 17" Corvarad + lamellid Goodyear UltraGrip Ice 2 - viimased 10a olen sõitnud naastudega kuid lõpuks hakkas see naelamüra ajudele käima ja otsustasin lamelli proovida.
Sisu
Siiani olen valikuga ülirahul! 1.8TSI toimetab hästi, kuna 95% ajast sõidan autoga üksi siis pole võimsamat vaja ja kui kütusekulu jääb alla 8l/100-le siis muu enam ei huvita. Ainus soov on, et DSG (just labadega sõites) reageeriks kiiremini kuid see on ka pigem nice-to-have teema.
Autoga erilisi plaane pole, hoian lihtsalt maasikana. Vb natuke mürasummutust, et salong tsipa vaiksem oleks, äärmisel juhul aknaääre liistud mustaks aga seda mõtlen veel.
cheers,
ermicas
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
väga ilus! minu poolt oleks veel kaks lisa olnud - Dynaudio ja luuk katusele
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5339
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 606 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Katuse luuk - Big No No - pole meie kliimasse sellist ikaldust vaja.
Elektritooli koos massasiga oleks võinud küll võtta.
Elektritooli koos massasiga oleks võinud küll võtta.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Väga maasikas masin
Kuna masinal on küljes palju muid kroom detaile, siis mina vist ei kiletaks aknaraame mustaks .
Kuna masinal on küljes palju muid kroom detaile, siis mina vist ei kiletaks aknaraame mustaks .
- ermicas
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 28 Okt 2014, 22:08
- Auto: VW Passat R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Tänud! Luuki ei tahtnud kuna mulle meeldib kui auto salong on võimalikult tume. Dynaudiot mõtlesin ka pikalt aga kui läheb mürasummutamisele ja kuna sõber on üks Eesti parimaid auto helitehnika tegijaid siis teda teades nkn määrib mulle midagi pähe ja noh, Metallica tahab head süsteemi
Viimati muutis ermicas, 06 Jaan 2019, 14:03, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
- ermicas
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 28 Okt 2014, 22:08
- Auto: VW Passat R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Sportistmed vs. el.istmed massaaziga...mina valisin sportistmed! Eks oli teisigi lisasid mida kaalusin aga lõpuks sai see auto koostatud just selline, mis mulle meeldib ja nende lisadega mida reaalselt kasutan või mis on mulle sõitmisel olulised mitte "pange kõik lisad mis saab" suhtumisega. Seepärast jätsid ära ka näiteks DCC ja Lane Assist lisad kuna mulle ei meeldi, et auto kuidagi ise "sõidab" ja DCC on tore lelu aga ma eelistan seda kui auto käitub koguaeg ühtemoodi. Naise Tiguanil on DCC+Lane Assist, no ei meeldi üldse...ilmselt seepärast et ma olen veel selle põlvkonna laps kes õppis autodega sõitma ilma elektrooniliste vidinateta ning lähtudes roolitunnetusest ja nö. p*rsetundest ja seepärast ka on autol sportvedrud sest jäigem=konkreetsem juhitavus!
ermicas
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5339
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 606 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Mul on küll sport istmed mälude ja massasiga. Tahtsin ka venti, aga vähemalt siis ei olnud seda R-Linele valikus, võibolla nüüd on.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Muidu kõik okey, aga täiesti valest esindusest ostetud
Ma nii diagonaalis üle teema lastes ei pannud tähele kas keskmist kulu oled ka jälgind?
Ma nii diagonaalis üle teema lastes ei pannud tähele kas keskmist kulu oled ka jälgind?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- ermicas
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 28 Okt 2014, 22:08
- Auto: VW Passat R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Täitsa huvitav kohe sest kui praegu VWst Passat R-Line vaadata siis mina ei leia sellist valikut kus saaks sinu combot, sportistmed koos mälu ja massaaziga.
ermicas
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5339
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 606 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Mulle tundub, et valides ergo comfort elektri istmed, muutuvad need R paketiga automaatselt sportistmeteks, aga elekter jääb külge, minu varustuse listist võib nii välja lugeda, seal need mõlemad esindatud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- ermicas
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 28 Okt 2014, 22:08
- Auto: VW Passat R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Tänud! Särama hakkas alles peale seda kui ta oli keraamilise kaitsevaha ja korraliku poleeri saanud, see tõi musta pärla väga hästi esile
ermicas
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 15 Nov 2014, 16:49
- Auto: VW Passat R-line 2.0 d 110kw dsg 2019a.
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 0
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Mul sama auto ja sama varustusega ja samat värvi tellitud,mootor küll natuke lahjem 1.5 tsi ja veljed ka 18 tolli,kuigi nüüd vaatan,et oleks pidanud ikka veronad võtma.3 pikka kuud veel oodata,millalgi märtsi lõpuks lubati..
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 898
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
ermicas Miks Tartust ostsid kui ise Tallinnas asud? Sportlik huvi lihtsalt
Viimati muutis Golhv, 07 Jaan 2019, 09:14, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
El.istmed maitseasi, a minu meelest samuti mõtetu lisa. Massaaz on so-so, esimesel oli ja mõnel pikemal otsal kasutasin, nüüd on mehhaaniline/elektriline ehk vajadusel näpin nimmetoe nuppu edasi-tagasi Aga see massaaz on lahjalt lahendatud, ootasin tegelt paremat.
Luuk, oleks isegi vahest tore, aga see kaltsu või marli moodi katteriie seal ees on küll väkk. Oleks konkreetne läbipaistmatu kate, siis järgmisel kaaluks seda valikut.
1.8TSI on täpselt nii kaua hea, kuni pole 2.0 proovinud ja sellega vähe pikemalt sõitnud
Luuk, oleks isegi vahest tore, aga see kaltsu või marli moodi katteriie seal ees on küll väkk. Oleks konkreetne läbipaistmatu kate, siis järgmisel kaaluks seda valikut.
1.8TSI on täpselt nii kaua hea, kuni pole 2.0 proovinud ja sellega vähe pikemalt sõitnud
- ermicas
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 28 Okt 2014, 22:08
- Auto: VW Passat R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Ma olen ka oluliselt võimsamatega sõitnud kui VW 2.0TSI ja minu jaoks on 1.8TSI täitsa piisav. Pealegi on peres üks 2.0TSI juba olemas niiet kui vaja siis võtan kapist võtmed.
Pealegi...emotsioonide jaoks on mul üks teine masin
ermicas
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Aga kui hakkad lane assistist puudus tundma, saab selle arvutiga aktiveerida
Aga ilus masin ja "verona" veljed B8 all minusilmis ühed ilusamad
- Kes tänasid kasutajat worldonfire selle postituse eest:
- ermicas
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- ermicas
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 28 Okt 2014, 22:08
- Auto: VW Passat R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Kas sellejaoks mingeid eriandureid pole autol vaja?worldonfire kirjutas: ↑06 Jaan 2019, 21:41Aga kui hakkad lane assistist puudus tundma, saab selle arvutiga aktiveerida
Aga ilus masin ja "verona" veljed B8 all minusilmis ühed ilusamad
Veronad on tõesti väga ilusad veljed ja koos tehase sportvedrudega istuvad hästi koopasse!
Noh, Vossenid oleks ilusamad aga ma pole miljokas seega peab Veronadega leppima
ermicas
Viimati muutis ermicas, 06 Jaan 2019, 22:20, muudetud 1 kord kokku.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2051
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Riistvara Lane Assisti jaoks on autos juba olemas, vajalik vaid kodeerimine.ermicas kirjutas: ↑06 Jaan 2019, 22:12Kas sellejaoks mingeid eriandureid pole autol vaja?worldonfire kirjutas: ↑06 Jaan 2019, 21:41Aga kui hakkad lane assistist puudus tundma, saab selle arvutiga aktiveerida
Aga ilus masin ja "verona" veljed B8 all minusilmis ühed ilusamad
Veronad on tõesti väga ilusad veljed ja koos tehase sportvedrudega istuvad hästi koopasse!
ermicas
- ermicas
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 28 Okt 2014, 22:08
- Auto: VW Passat R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Mis riistvara seda Lane Assisti siis juhib?siLc kirjutas: ↑06 Jaan 2019, 22:13Riistvara Lane Assisti jaoks on autos juba olemas, vajalik vaid kodeerimine.ermicas kirjutas: ↑06 Jaan 2019, 22:12Kas sellejaoks mingeid eriandureid pole autol vaja?worldonfire kirjutas: ↑06 Jaan 2019, 21:41
Aga kui hakkad lane assistist puudus tundma, saab selle arvutiga aktiveerida
Aga ilus masin ja "verona" veljed B8 all minusilmis ühed ilusamad
Veronad on tõesti väga ilusad veljed ja koos tehase sportvedrudega istuvad hästi koopasse!
ermicas
ermicas
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
XJR1300?
Kui sul nüüd naise Tiguan on 2.0TSI, siis see ju kohitsetud ja samuti 132kW.
- ermicas
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 28 Okt 2014, 22:08
- Auto: VW Passat R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Kust teadsid et mul XJR on?
Naisel jah Tiguan. Ma olen ka selle 2.0 TSI 162kw-sega sõitnud ning jah, maanteel on sellega parem sõita, rohkem väänet ja minekut aga sel hetkel kui enda autot tellisin siis see raha mida oleks pidanud juurde maksma extra 30kw eest oli minu jaoks natuke palju.
ermicas
Naisel jah Tiguan. Ma olen ka selle 2.0 TSI 162kw-sega sõitnud ning jah, maanteel on sellega parem sõita, rohkem väänet ja minekut aga sel hetkel kui enda autot tellisin siis see raha mida oleks pidanud juurde maksma extra 30kw eest oli minu jaoks natuke palju.
ermicas
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
VW Passat B8 R-Line 2018` - ermicas
Olen sõitnud veronadega dcc veermikuga comfort tasemel ja väga ok. Normal reziimis oli suht jäik.
Kuidas tundub? Kas talvekatele üleminek oli väga tunda või vahe pigem väike?
Dynaudio eeldab minu hinnangul B8 peal väga kvaliteetset sisendit et saada hea heli. B7 sellist vahet ei olnud ning sellel polnud isegi subwoofrit. Raadiot kuulates on b8 dynaudio nagu tavaline audio.
Kuidas tundub? Kas talvekatele üleminek oli väga tunda või vahe pigem väike?
Dynaudio eeldab minu hinnangul B8 peal väga kvaliteetset sisendit et saada hea heli. B7 sellist vahet ei olnud ning sellel polnud isegi subwoofrit. Raadiot kuulates on b8 dynaudio nagu tavaline audio.