VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 720
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Golf 5 GTI Passat B5.5 1.9TDI Land Rover Discovery 3
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 22 korda

VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 08 Sept 2019, 21:44

Kalmuküünlad põlesid tal seal ees ainult :D :D

Kasutaja avatar
silverpik
EVWK juhatus
Postitusi: 791
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 64 korda
Kontakt:

VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 08 Sept 2019, 21:46

etnies858 kirjutas:
08 Sept 2019, 21:44
Kalmuküünlad põlesid tal seal ees ainult :D :D
Suht koht.

Kusjuures, Xenon poole sai klaasi sisemise külje ka ära puhastatud. Kaugtule pool jäi ikka rokaseks - ei pääsenud väikesest august sinna ligi. See üksi andis juba palju juurde.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Kasutaja avatar
silverpik
EVWK juhatus
Postitusi: 791
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 64 korda
Kontakt:

VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik

Lugemata postitus Postitas silverpik » 22 Sept 2019, 22:31

Maal olles oli aega õhtul üle (loe: arvasin, et saab kähku) ning mõtlesin, et keeran vasaku luubi õige nurga alla lõpuks. Mõeldud-tehtud, seitsmest garaaži ja nina lahti. Kui lõpetasin, oli kell 15 enne nelja öösel ja asjad korras. Mõlemate luupide kinnitused viidud veel 1,5-2 cm ettepoole, et luubi maksimaalne valgusvihu laius kätte saada (kuigi nende luupide valgusvihk on ikkagi kitsam kui OEM lahendusel) ning kaldenurgad õigeks. Esialgsel pildil näha, et mõlemal tegelikult välimised nurgad üleval, nüüd paigas.

Vahepealne projekt oli ka auto natuke särtsakamaks saada. Kuna 2 G Balticus oleme pikalt sakslaste Racechip "tuuningbokse" müünud ja ka tööbusside ning omanike autode peal kasutanud, otsustasin ka oma masinale vahele panna. Racechip RS masinale peale ja tegelikult minek on ikka tuntavalt paremaks läinud. Enne möödasõitu 88-89 pealt alustades oli teispool pikemat masinat kellal 120 km/h (viienda ja põhjagaasiga), siis nüüd annab juba ~ 130 km/h.
► Näita Spoilerit
Suurim muutus on vist pardakompuutri keskmise kütusekulu arvutamine. Lühikestel otstel erinevus marginaalne, kuid pikematel on langenud keskmine 4,4 l/100 km peale varasema 5,9-6,0 pealt (tehasenäitaja 5,3). Tuleb paagimõõtemeetod ära teha, et reaalne number nüüd kätte saada.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat

Vasta

Mine “Huviliste autod”