VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik
Moderaator: etnies858
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik
Tead kontrollida on lihtne. Tõsta tagarattad lendu ning vaata kas ratas liigub väänamisega kaasa. St nagu oleks laagri lõtk, aga liikumise keskpunkt oluliselt rohkem kere keskel. Või siis kang vahele ja vaata mida sisemised ja välimised puksid teevad.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik
Tahtsin küsida, millal uus passat tuleb ?
Oli siin kuulda, et uus töökoht, ülikond ja lips.
Ega siis nii vana autoga saa enam ringi vurada, teistel on juba ammu uus passat
Oli siin kuulda, et uus töökoht, ülikond ja lips.
Ega siis nii vana autoga saa enam ringi vurada, teistel on juba ammu uus passat
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik
Küll ka see aeg tuleb, aga mitte veel täna. Fakt on see, et kui juba uus pasteet, siis saab olema jah B7 või uuem. Aga iga asi omal ajal.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik
Veider aga mingi anomaalia on tekkinud esisilda. Kui esiots üles-alla õõtsub (augud, konarlik tee jms), käib kena mahe käuks sealt läbi. Täpselt nagu hõõruks metall vastu kuiva kummi vms. Võtsin rattad eest aga kahtlast kusagil ei näinud - kaigaste puksid korras, sarniirid tihedad ja vedrud terved. Samas, eks maja ees tungi peal viga otsida ka parajalt tüütu. Peab masina vist nelikposti peale viima ja siis alt korralikult kangutama....
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik
Vast mõni õõtsa sarniir kuival, head moodust kohe pähe ei tulegi kuidas seda ilma lammutamta testida.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik
Esisillas paremal pool alumise eesmise õõtsa sarniiri kummis lõhe ja arvatavasti määre sealt välja jooksnud. Tuleb uus õõts sinna panna ja elu läheb edasi.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik
Eelneva probleemi lahendus oli lihtne - kaigas läks vahetusse ja kägin kadus. Kogu õli oli sarniiri alt välja jooksnud. Ja kui juba sealt asjad lahti olid, läks ka uus logar vahele, vana oli läbi ning soga läks kliima torude peale.
Paar päeva tagasi otsustas generaator töölepingu lõpetada. Üks hari oli olematuks kulunud ja teise harja alt oli rootori kontaktpinnalt metall kadunud ning ainult plast vaatas võlli peal vastu. Uus ergutus koos harjadega (proovime Toprani vastupidavust) ning uus rootor koos uute laagritega. Praegust asjad vinks-vonks korras.
Lisaks sai täna ka lõpuks lamellide asemel suvekad uuesti alla kruvitud.
Paar päeva tagasi otsustas generaator töölepingu lõpetada. Üks hari oli olematuks kulunud ja teise harja alt oli rootori kontaktpinnalt metall kadunud ning ainult plast vaatas võlli peal vastu. Uus ergutus koos harjadega (proovime Toprani vastupidavust) ning uus rootor koos uute laagritega. Praegust asjad vinks-vonks korras.
Lisaks sai täna ka lõpuks lamellide asemel suvekad uuesti alla kruvitud.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik
Nädalavahetusel sai natuke pasteeti kiusatud. Klassikaline probleem - EGR/suretusklapi juurest lööb õli välja. Tavaliselt on põhjuseks liigselt lekkiv turbo, mustus klapis jne jne. Igatahes - EGR/suretus maha - mingi 3-4 mm süsiniku ja õli kiht peal. Tegin selle puhtaks, vaatasin et sisselaske kolle ka targem pole. No hea küll - tuli ka see maha ja pesin korralikult läbi, eemaldades suurema osa süsiniku deposiidist. Vaadates sisselaskeklappe - nendel on ka päris suur ladestus peal. Kuna laupäeva lõuna ja ise pärapõrgus ning auto lahti võetud, ei olnud kusagilt õigeid asju võtta. Klapp kinni, bensiiniga lahustada ja suruõhuga puhtaks võttis osa maha aga puhtaks ei saanud.
Siit siis küsimus - ülemine pool maha võtta ja uued klapid panna / vanad ära puhastada või saab mõne muu vahendiga selle süsiniku deposiidi maha pesta. Tean et Motipil ja Liqui Moly tootevalikus on spreid mida lastakse sisselaskesse ning see peaks ka klappide pealt mustuse maha võtma. On keegi kasutanud ka neid ja on sest kasu või pigem pseudoefekt?
Siit siis küsimus - ülemine pool maha võtta ja uued klapid panna / vanad ära puhastada või saab mõne muu vahendiga selle süsiniku deposiidi maha pesta. Tean et Motipil ja Liqui Moly tootevalikus on spreid mida lastakse sisselaskesse ning see peaks ka klappide pealt mustuse maha võtma. On keegi kasutanud ka neid ja on sest kasu või pigem pseudoefekt?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik
Kuidas Mr Muscle ja alumiiniumplokk omavahel läbi saavad?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik
Pigem rohkem selline töö nagu allpool olevas videos, kui tahta kanalid läikima saada. Keegi võiks kommenteerida palju diisli puhul asjast reaalset kasu on kui pole just tõesti poolt kanalit kinni kasvatanud. Enda omal ei näinud mõtet hakata selle puhastamisega vaeva nägema, sisselaske kolde põletasin tühjaks.
Silindrisse seda jama parem ei peseks ehk mootori töötamise aeg pihustatavad asjad unustaks ära. Mr. muscle on väga hea abivahend küll geomeetria lahti saamiseks, ehk võtab seal sisselaskes selle jama pehmeks ja lihtsam eemaldada. Pärast pesed nagunii maha ju ehk ei usu, et alumiiniumiga midagi juhtub.
Silindrisse seda jama parem ei peseks ehk mootori töötamise aeg pihustatavad asjad unustaks ära. Mr. muscle on väga hea abivahend küll geomeetria lahti saamiseks, ehk võtab seal sisselaskes selle jama pehmeks ja lihtsam eemaldada. Pärast pesed nagunii maha ju ehk ei usu, et alumiiniumiga midagi juhtub.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5356
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik
Kunagi oli Opeli klubis õpetus, kuidas peene liivaga sai kolded läikima. Et üks mees muudkui paarutab ja teine mees valab aga liiva sisselaskesse, pidavat ilgelt hästi läikima lööma.
Leidsin ülesse:
Kuidas siis ruttu ja imelihtsalt poleerida kollektorit
KOLLEKTORI POLEERIMINE
eelmine nädal sai siis sõpsiga arutatud, et oma DOHC opelile oleks vaja tiba powerit juurde saada, teadis rääkida, et kui kolled seest poolt ära poleerida, siis peaks saama, saab ka tglt ?
rsk loogiliselt võttes peaks parim poleerimise vahend olema liiv või midagi taolist ja selle kiire liikumine peaks päris hästi võtma karra maha sealt seest
nii, polndki muud teha kui läksin teise sõpsi juurde, kes hondasi tuunib, arvasime, et saame sellega ise hakkama ja ei hakka roppu pappi selle lihtsa asja eest plekkima wannabe tjuuneritele es-tjuuninigust või muudele idikatele top partsust jne
sai karjääris rebaseliiva hangitud, see punane ja peenike, pidi parim olema. siis tõmmasime õhufiltri maha ja sidusime ca 15 kilose liivakoti sisselaske vooliku otsa.
et ropult gaasitades tõmmab eest sisse ja sumpast välja, peaks nagu kõik kenasti siledaks poleerima seal t seest, nahhui neid vaja maha kakkuda ? idioodid ma ütlen ka rsk :migreen:
mingi kui pool kotti oli sisse imend umbes 5000-6000 pöörde peal, hakkas check engine tuli põlema rsk ja moto hakkas imelikult puterdama, nagu mingi klõbin tuli sisse ja üldse imelik rsk, pekki tuli meelde, unustasin ennem veetaset vaadata
jätsin auto seisma ja arvasin, et paneme ikka õhufiltri tagasi, tiba vett ka juurde ja vaatab mis saab. Rsk proovisin käima panna ja (tõlkimatu rõve sõim), mingi 4 minca käiasin ennem kui läks ja piiks ikka puterdas ja nussis mu ajusi ..
käigud lähevad normaalselt sisse ja sumpast leeki ka ei viska aga rsk puterdab.
praega panin auto garaazi, aga õhtal peaks totsile tööle järgi minema, mis te arvate, saab veel sellega sõita või on mingi kamm sees, rsk sõber on ka aint hondasi tuunind ja ei tea palju opelitest ...
keeras mu auto piiks ve ?
Leidsin ülesse:
Kuidas siis ruttu ja imelihtsalt poleerida kollektorit
KOLLEKTORI POLEERIMINE
eelmine nädal sai siis sõpsiga arutatud, et oma DOHC opelile oleks vaja tiba powerit juurde saada, teadis rääkida, et kui kolled seest poolt ära poleerida, siis peaks saama, saab ka tglt ?
rsk loogiliselt võttes peaks parim poleerimise vahend olema liiv või midagi taolist ja selle kiire liikumine peaks päris hästi võtma karra maha sealt seest
nii, polndki muud teha kui läksin teise sõpsi juurde, kes hondasi tuunib, arvasime, et saame sellega ise hakkama ja ei hakka roppu pappi selle lihtsa asja eest plekkima wannabe tjuuneritele es-tjuuninigust või muudele idikatele top partsust jne
sai karjääris rebaseliiva hangitud, see punane ja peenike, pidi parim olema. siis tõmmasime õhufiltri maha ja sidusime ca 15 kilose liivakoti sisselaske vooliku otsa.
et ropult gaasitades tõmmab eest sisse ja sumpast välja, peaks nagu kõik kenasti siledaks poleerima seal t seest, nahhui neid vaja maha kakkuda ? idioodid ma ütlen ka rsk :migreen:
mingi kui pool kotti oli sisse imend umbes 5000-6000 pöörde peal, hakkas check engine tuli põlema rsk ja moto hakkas imelikult puterdama, nagu mingi klõbin tuli sisse ja üldse imelik rsk, pekki tuli meelde, unustasin ennem veetaset vaadata
jätsin auto seisma ja arvasin, et paneme ikka õhufiltri tagasi, tiba vett ka juurde ja vaatab mis saab. Rsk proovisin käima panna ja (tõlkimatu rõve sõim), mingi 4 minca käiasin ennem kui läks ja piiks ikka puterdas ja nussis mu ajusi ..
käigud lähevad normaalselt sisse ja sumpast leeki ka ei viska aga rsk puterdab.
praega panin auto garaazi, aga õhtal peaks totsile tööle järgi minema, mis te arvate, saab veel sellega sõita või on mingi kamm sees, rsk sõber on ka aint hondasi tuunind ja ei tea palju opelitest ...
keeras mu auto piiks ve ?
Viimati muutis jussike, 13 Mai 2020, 18:01, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik
Ok, siis proovin mingi hetk sellega süsiniku kogunemise maha pesta klappide pealt ja plokil sisselaske kanalite seinalt. Hambahari ja muud harjad ka appi.J.Aru kirjutas: ↑13 Mai 2020, 17:22Silindrisse seda jama parem ei peseks ehk mootori töötamise aeg pihustatavad asjad unustaks ära. Mr. muscle on väga hea abivahend küll geomeetria lahti saamiseks, ehk võtab seal sisselaskes selle jama pehmeks ja lihtsam eemaldada. Pärast pesed nagunii maha ju ehk ei usu, et alumiiniumiga midagi juhtub.
Opel võib jah olla... oeh, huvitav miks siis sakslane neetud õhufiltrit üldse paneb?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 66 korda
VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik
Selleks, et remondimehed saaksid sisselaske kollektorit puhastada, muidu keegi ju ei osta teenust kui liiv koguaeg kollektori ära puhastab ja poleerib.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik
Lugesin seda teksti. Täis huumor ikka. Tsiteerides oja petsi.... kui loll võib üks inimene olla?
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik
Ma bussil kunagi turbot vahetasin, siis kollektori põletasin seest puhtaks gaasikeevitusega meelitasin selle nõe sealt hõõguma ülejäänu eest hoolitses kompressor ja suruõhk. EGR i võtsinn pistsin plexu nimelisse töökodade põrandaile mõeldud pesuaine ja vee lahusesse- hambahari ja carbcleaner andsid viimase lihvi.
https://www.youtube.com/watch?v=xIijYgvxW0g
https://www.youtube.com/watch?v=xIijYgvxW0g
Viimati muutis tito, 14 Mai 2020, 09:54, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion - silverpik
Sisselaske ma lükkasin suurema kruvikaga puhtaks ja siis piduri puhastus ja lapp jne.
Suuremalt jaolt on see ikka üks nühkimise teema.
Suuremalt jaolt on see ikka üks nühkimise teema.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!