VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, VwBoy

Vasta
M-Tech
Veteran
Postitusi: 1227
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 10 Jaan 2019, 23:00

Pole väga ammu siia foorumisse ühtegi autoteemat teinud aga kuna sattus kätte veel üks tänaseks haruldasem Golf,
siis võiks ju selle vea parandada ja natuke endale ajaviidet teha.
Sai siis koos sõber Dan-iga selline eksemplar 'WINTER BEATER'-iks ligi võetud.
Tõime ta aasta esimese töönädala lõpus Rakverest, kus ta tegelikult päris pikka aega juba müügis oli olnud.
Mingidki pildid üritan lähiajal organiseerida autost, kui ta kuskil lumest puhtaks õnnestub sulatada.
Hetkel on ainuke fotojäädvustus kohe peale ostuhetke tehtud pilt: Kuldne Golf IV

Jutu järgi pidi kõik väga heas korras olema aga kohapeal selgus nagu ikka reaalne tavapärane olukord.
Suurimateks probleemideks osutusid mitte toimiv Haldex ning mädad tagumised pidurisupportid.
Kere on pillil Dan-i sõnutsi liigagi viisakas talvel hullamise tarbeks.
Auto ise oli ostu hetkel 100% stock lahenduses, kui aftermarket Pioneer makk välja arvata.
Mõned mod-id ja elementaarsed remondid oleme juba teinud, need toon järgnevas listis välja bold-ina.

Mootor:
* 2.8 24V VR6 150kw (BDE)
* Stock

Jõuülekanne:
* 02M 6 käiguline kast (DRP)
* EDL
* Haldex Gen1 keskdiffer
* Quaife ATB LSD tagadiffer (QDF30R)
* PowerFlex dog-bone puksid
* ESP defeat (ABS plokist välja kodeeritud)
* 16" Michelin piigid jäärajale

Veermik & pidurid:
* ABS
* StrongFlex eesmiste õõtsade puksid (eesmised kollased 90 ShA, tagumised punased 80 ShA)
* StrongFlex eesmise stabilisaatorvarda kere puksid 19mm (kollased 90 ShA)
* Uued tagumised pidurisupportid (MaxGear)
* Stock

Sisu:
* Hele riidest salong

Auto ise ei hiilga just lisavarustusega aga antud otstarbe jaoks ei ole see ka otseselt oluline.
Läbisõit on tal odomeetri järgi juba 340 000km aga tundub, et eelnevad omanikud on teda suhteliselt viisakalt hooldanud
ning tänu sellele on veel omajagu autot järgi, mida tarbida.
Kuna 4Motion ei toiminud ja Golf 2 projektika tarbeks oli mul ammu üks Quaife-ga tagadiffer varuks soetatud,
siis ilma pika mõtlemiseta viskasin kogu teise diffri selle vigase Haldexi asenduseks (hiljem vaatab, mis autol all olnud diffril reaalselt viga).
Koos diffri vahetusega ka täis hooldus tagadiffrile ning kiire veermiku ja tehnika kontroll, peale mida sai tellitud:
* ette Strongflex polüpuksid (õõtsa tagumised puksid läbi nagu ikka) + mõlemad uued šarniirid (üks täiesti läbi)
* taha uued supportid
* uued raamita kojamehevarred + luuad (originaal juhi oma kõver ja luudade hoovad pidevalt jääs, ei pühi normaalselt)
* uus salongifilter

To-do list sai ka koostatud, et auto viia normaalsesse sõidukorda ning seda üritame vastavalt vabale ajale täide viima hakata.
Me Dan-iga mõlemad oleme selles osas pedandid, et raipega ringi sõita ei viitsi, auto peab tehniliselt olema ikkagi salongiauto sarnane.
Ma ei mõtle siinkohal välimusest vaid elementaarsest tehnikapoolt nagu pidurid, elementaarne hooldus, lekked jne.

Pakilisem TO-DO:
* salongiklaaside uduseks mineku viga kõrvaldada (ilmselt on vaid salongi ringluse peal vent, sõita ei näe)
* kojameeste mootori käik paika timmida ja varred ning luuad ära vahetada (sõita ei näe)
* päevasõidutulede automaatika MOD ära teha (häirib, unustan põlema panemata ja ka põlema tuled)
* raadio antennile ghost võimu vahele proovida (antenni üleminek mingi porno praegu)

Hetkel lükkasime all olnud originaal valukatele peale autoga kaasa tulnud 16" proti naastud, mis peavad üllatavalt hästi.
Tegelikult pole valimatutes kohtades külg ees sõitmiseks väga suurt vahet, milliseid kasutatud rehve parasjagu lõhkuda.
Garaažis ootavad teise VR6 4Motion-i all üleeelmine talv olnud 16" Michelin-i piikrehvid ka, mis see talv selle Golf-i alla ka keerata ikka tahaks.

Tegelikult on meil üks Golf IV projektikas veel kahepeale, mis hetkel saab suuremat sorti keretöid ning veel mõned huvitavad VAG grupi projektikad ja igapäevasõidukid.
Viimati muutis M-Tech, 16 Jaan 2019, 15:55, muudetud 5 korda kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW GOLF 2 1.3 '91 | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee

Asko
Huviline
Postitusi: 1227
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Golf mkII 1.8T 4motion//Golf mkII Rallye G60 syncro//Golf mkI GTI
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas Asko » 11 Jaan 2019, 02:03

Mhkel kahjuks on ser surnud foorum kui sa just ei ole siin B6 jne passatitega ja ei räägi kuidas õli vahetasid ja rattalaagrit vahetasid jne :D

Aga edu ja väga ägedad projektid teil ikka :)
Kes tänasid kasutajat Asko selle postituse eest:
ri5t0TerminatsMaahärraGolfar1--keit--
A.Bolton mob.5260210

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 4830
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Telefon: 53364980
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 18 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 11 Jaan 2019, 02:25

Asko kirjutas:
11 Jaan 2019, 02:03
Mhkel kahjuks on ser surnud foorum kui sa just ei ole siin B6 jne passatitega ja ei räägi kuidas õli vahetasid ja rattalaagrit vahetasid jne :D

Aga edu ja väga ägedad projektid teil ikka :)
Oleks väga tore näha erinevaid projekte, vähemalt minule on küll huvitav lugemine. :) Eks surnud tunne jääb seepärast, et sellistes teemades ei oska "õpetada", et mida nüüd teisiti tee ja näe mul samasugune jama :D
Kes tänasid kasutajat J.Aru selle postituse eest:
Lilleke92

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1700
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 17 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 11 Jaan 2019, 08:03

Eelmine omanik oli vist väga rahuliku jalaga, kui ta selliste ilmadega aru ei saanud, et tal esivedune on :) Või siis oli lihtsalt pisut valelik :D Aga tore, et vanake uuele elule aidatakse, palju neid enam leida ei ole.
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

Kasutaja avatar
Mattias
Klubiline
Postitusi: 645
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Polo 9N3
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas Mattias » 11 Jaan 2019, 08:05

Vägev, hea näha et vanad kalad ikka jätkuvalt ka käsi masinas toimetavad ja siia ka juttu tuleb.
Eks see foorum on muutunud küll sisu osas uuemate autode peale kus peale hoolduse ja featuurilisti muust eriti lugeda pole aga just sellepärast tulebki rohkem oma hobiautodest/talvebiiteritest/kalossidest kirjutada, sest see annab materjali mida lugeda.Vähemasti mina loen küll huviga,kui keegi reaalselt ehitab ja arendab oma sõidukit ning sellest infost on teistel kasu ja saab omavahel tarkust vahetada. Mu oma autoteemasse tuleb kindlasti täiendust ja seda ikka arendamise kontekstis.

Aga blabla, igaljuhul hea et viitsite siia ka kirjutada, mis omal garaažis lahedat toimub 🙂
G3 1.8T teema | Disain ja kodulehed: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

dan
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 27 Nov 2005, 21:12
Auto: Golf 2,8vr6T 4motion; Seat Leon Cupra ST 4drive; Leon Cupra 265 ST; Corrado
Asukoht: haapsalu/tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas dan » 11 Jaan 2019, 09:01

tobimarg kirjutas:
11 Jaan 2019, 08:03
Eelmine omanik oli vist väga rahuliku jalaga, kui ta selliste ilmadega aru ei saanud, et tal esivedune on :) Või siis oli lihtsalt pisut valelik :D Aga tore, et vanake uuele elule aidatakse, palju neid enam leida ei ole.
Selline alla 26 naisterahvas oli eelmine omanik ja see oli ta esimene auto mis ta endale keskaajal ostis!
Kes tänasid kasutajat dan selle postituse eest:
tobimarg
[url=http://m-tuning.ee/galerii/DanCorrado]Maalimameister kohapeal seismises :)[/url]

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 1849
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora, Golf
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 36 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 11 Jaan 2019, 09:47

Väga tore, et seda siin ka kajastama hakatakse. Paar küsimust - ESP defeat - see ei rakendu nüüd kunagi? Seega annab auto täiesti tagurpidi pöörata?
Difrist - selline firma nagu Wavetrac teeb ka oma asju, see ei olnud valikus või lihtsalt Quaifega head kogemused?

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1227
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 11 Jaan 2019, 13:08

alkeemik kirjutas:
11 Jaan 2019, 09:47
Väga tore, et seda siin ka kajastama hakatakse. Paar küsimust - ESP defeat - see ei rakendu nüüd kunagi? Seega annab auto täiesti tagurpidi pöörata?
Difrist - selline firma nagu Wavetrac teeb ka oma asju, see ei olnud valikus või lihtsalt Quaifega head kogemused?
Jah, ESP ei tee enam midagi, nupp armatuuris ei tee enam midagi ning ühtegi märgutuld ka ei põle.
Kui originaalis on ABS+ESP+EDL+ASR, siis nüüd on järgi ainult ABS+EDL.
Vahe sõites on reaalselt tunde järgi selline, nagu oleks auto R32 mootori peale moondanud.
Originaal confis võitled pidevalt kurvi läbides sellega, et autot soovitud suunda juhtida, sest elektroonika tahab omasoodu korrektuure teha.

Differ oli mul täiskomplektsena varuks ostetud Golf 2 tarbeks, kuna lihtsalt seda hea hinnaga kasutatuna pakuti hetkel,
kui samast kohast sõbra S3-mele tutika Quaife LSD tellisin. 90% Gen1 sobivate diffrite tootjatest teevad neid enivei torseni baasil kõik vist ka?
Ja teised tootjad vist üldiselt USA-s paiknevad, kust tellimine on omajagu kirves, eriti kui ei soovi enne tellimist (km+toll) veel eraldi EV-d toetada.

Teema tegin siia nii ajasisustamiseks, kui ka selleks, et äkki tekib mõnel teisel VW huvilisel sellest motivatsioon ka midagi ehitada,
kuna Eestis ehitavad kõik ju ainult BMW-sid :)

Minu rõhk nendel kõigil projektidel on ikkagi tehnika, eriti mootori poolel.
Viimati muutis M-Tech, 11 Jaan 2019, 18:35, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat M-Tech selle postituse eest:
argowoodyJ.Aru
Subaru Impreza GT MY99 | VW GOLF 2 1.3 '91 | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1227
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 11 Jaan 2019, 15:14

Tuleks see talv veel normaalselt mõni nädalavahetus sellist ilma nagu vanasti oli, siis saaks jälle piigiga hullama minna nagu teise Golfiga paar aastat tagasi.

Subaru Impreza GT MY99 | VW GOLF 2 1.3 '91 | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee

Petzo
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas Petzo » 11 Jaan 2019, 15:43

Asko kirjutas:
11 Jaan 2019, 02:03
Mhkel kahjuks on ser surnud foorum kui sa just ei ole siin B6 jne passatitega ja ei räägi kuidas õli vahetasid ja rattalaagrit vahetasid jne :D
Ju siis hetkel pole neid projekte nii palju mida kajastada ja no maailma parandamisel tuleks endast alustada, eks me kõik loeks Rallye arengut.
Ma lähen seepeale garaazi ja teen mõned pildid mida tulevikus kajastada.
Rait.

SEN
Huviline
Postitusi: 438
Liitunud: 26 Jaan 2004, 15:43
Telefon: 56930622
Auto: Passat B7 4motion, Audi B5 TQ
Asukoht: Eesti, Jüri
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas SEN » 11 Jaan 2019, 16:39

Petzo kirjutas:
11 Jaan 2019, 15:43
Asko kirjutas:
11 Jaan 2019, 02:03
Mhkel kahjuks on ser surnud foorum kui sa just ei ole siin B6 jne passatitega ja ei räägi kuidas õli vahetasid ja rattalaagrit vahetasid jne :D
Ju siis hetkel pole neid projekte nii palju mida kajastada ja no maailma parandamisel tuleks endast alustada, eks me kõik loeks Rallye arengut.
Ma lähen seepeale garaazi ja teen mõned pildid mida tulevikus kajastada.
Asi on pigem selles, et tänapäeval ei osta noored endale ägedaid kaheukselisi kiireid ebapraktilisi autosi. Vaid vaadatakse ainult mis on mahukas, ökonoomne. Palju varustust ja turvalisuse 5 tärni kindlasti kaetud. Audiklubis õnneks ikka toimetatakse midagi. Aga vanu teigijaid hea tõesti siin näha :clap:

dan
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 27 Nov 2005, 21:12
Auto: Golf 2,8vr6T 4motion; Seat Leon Cupra ST 4drive; Leon Cupra 265 ST; Corrado
Asukoht: haapsalu/tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas dan » 11 Jaan 2019, 17:33

Hallist Golfist ei ole teemat siin kuna see oli/on minu soov ja enne keretöid oli see all go no show pill ehk see tähendab igav :) ja seda et millal sõitma hakkab küsitakse ka ilma auto teemat omamata. Kuldne golf sai juure võetud ka selle pärast, et tükid mis teisele nõrgaks jäid saab nüüd sellele külge keeratud (Sest VW tuuning tükke ei osta keegi). Samas on varutud mõned mootorid, kastid, diffrid jne tükid mida hea nurgast võtta on kui midagi juhtuma peaks. Pluss veel aastate jooksult tekkinud Knowhow.
[url=http://m-tuning.ee/galerii/DanCorrado]Maalimameister kohapeal seismises :)[/url]

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1227
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 12 Jaan 2019, 16:43

Täna lendasime hommikul vara Dan-i juurde laivi ja installisime esisilda Strongflex õõtsapuksid + stabika kere puksid. Lisaks said külge ka tutikad tagumised supportid.
Nagu ikka oli varasemalt korraliku 3h piduri hoolduse asemel tehtud 1h piduriklotside vahetus, vanad klotsid haamriga maha ja uued haamriga asemele.
Reaalsuses oli kõik ära mädanenud ning tööpinnad said liivapritsis üle lastud, et järgmised paar aastat muretult kestaks.
Liugurid kõik puhtaks pestud ja uue määrdega sisse määritud.
Kuna Dan tahtis hirmsasti juuti panna, siis jäid kettad ja klotsid samad, mis kunagi suht hiljuti eelmine omanik panna oli lasknud.
Loomulikult olid need juba veidi viga saanud, kuna pidurid olid peal ja minu silmis rikutud aga vast käib antud otstarbeks küll, vahest tuleb ju kuskilt säästa ka. :)

Selgus, et pidurivedeliku peaks ka mingi hetk ära vahetama koos korraliku süsteemi läbipesuga, kuna hetkel vedeliku anumas pilt päris ropp.
Igatahes auto veereb nüüd täitsa teistmoodi, enam ei ole seisma jäädes tunne, et keegi hoiab autot kahtlaselt kinni.
Kunagi kui aega saab, tuleks esipidurid ka sama moodi üle käia.
Esisillast tundub kolin ka kadunud olevat. Peale paari päevast sõitu on vast selgemalt vahest aru saada.

Ahjaa, Dan sai oma meelistegevusega ka tegeleda ehk kere päästa, igalt poolt logarite tagant sodi ära pesta, mis kere kenasti ussitama paneb.
Subaru Impreza GT MY99 | VW GOLF 2 1.3 '91 | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee

ri5t0
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
Auto: Seat
Asukoht: Tallinna, Läänemaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 0

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas ri5t0 » 13 Jaan 2019, 01:06

Dan mis pesuaine sul juba lemmik on ?

Rahapesukaru
Klubiline
Postitusi: 737
Liitunud: 27 Veebr 2005, 21:02
Auto: G1 Cabrio - Passat B6
Asukoht: Tallinn-Viimsi-Keila
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas Rahapesukaru » 13 Jaan 2019, 01:25

welcome back M-Tech & Dan :clap: :clap: :clap:
kui tõesti on vaja minuga rääkida ja miskit tarka öelda siis tel: 56639927

dan
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 27 Nov 2005, 21:12
Auto: Golf 2,8vr6T 4motion; Seat Leon Cupra ST 4drive; Leon Cupra 265 ST; Corrado
Asukoht: haapsalu/tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas dan » 13 Jaan 2019, 09:17

ri5t0 kirjutas:
13 Jaan 2019, 01:06
Dan mis pesuaine sul juba lemmik on ?
Võtsin lihtsalt logarid lahti ning sealt tagant paar kilo muda ära siis pesin leotusainega ja veega puhtataks. Nüüd äkki mädaneb aeglasemalt :)
[url=http://m-tuning.ee/galerii/DanCorrado]Maalimameister kohapeal seismises :)[/url]

Vasta