VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 01 Veebr 2019, 10:01

Ahjaa, käisime ju möödunud pühapäeval Dan-iga ka Laitse Rallypargis Golfi peenestamas, panin GoPro-gi külge.
Sai teine mõned õrnas sõjahaavad, kuna rada oli täiesti kiilakas ning vahest kaasreisijana autos viibides ei läinud asjad päris nii nagu oleks soovinud.
Aga suures plaanis jäi pill siiski terveks, stangelisa tuleb sulanuna klambritesse tagasi lükata ja üks vana esistange remont tuli ka värvi alt välja.
Hakkas kohe automaalselt kahjugi sihtotstarbelisest kasutusest.
Kes tänasid kasutajat M-Tech selle postituse eest:
etnies858
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas dellu » 01 Veebr 2019, 11:45

Määrimist tahaks tegelikult need võllid, mille otsa klaasipuhasti varred käivad. See on vaja füüsiliselt legoks võtta. Ühel saksast toodud autol liikusid poolele klaasile ja sinna nad jäidki. Muud polnud teha kui varred maha ja rain awayd peale. Sõitsime sedasi läbi Saksamaa, Hollandi, Austria jne :D. Väike puhkusetripp ka :D
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas ryan » 01 Veebr 2019, 12:57

Keskmine kvaliteet hoovastik maksab 13 eur ja kvaliteetne 25 eur .
Vast ei ole mõtet määrimisele aega kulutada :wink:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas dellu » 01 Veebr 2019, 13:03

Seda nüüd küll jah, lihtsalt eeldasin, et Mihkel vaevalt nüüd pulkadeks võttis. Pigem munakad jne määris.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 02 Veebr 2019, 21:21

dellu kirjutas:
01 Veebr 2019, 11:45
Määrimist tahaks tegelikult need võllid, mille otsa klaasipuhasti varred käivad. See on vaja füüsiliselt legoks võtta.
Ma neid võlle päris legoks ei võtnud aga lasin sinna spetsiaalset kleepuvat pläga vahele.
Need samad võllid on enamuste automarkide/mudelite probleem teatud ikka jõudes.
Antud Golf-il liikusid nad veel kenasti.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 02 Veebr 2019, 21:38

Täna sai siis lõpuks uued TRW käsipiduritrossid koos tutika vasakpoolse OEM juhttoruga külge pandud ja paika reguleeritud.
Poola/Hiina supportite käsipiduri hoovad on isegi täitsa toimivad tuleb välja.
Ilma käsipidurita on mõnda kurvi väga kehv sisse keerata, kui ei ole esiosal piisavalt krippi.

Lisaks paigaldasin automaatsete päevatulede lahenduse ka ära.
MK4 platvormil saab kahe lisajuhtme ja 3-me dioodiga tekitada OEM lahendusega identse päevasõidutulede lülituse lahenduse.
Unustasin pidevalt tuled peale, kui auto ära parkisin ning see tüütas lõpuks päris ära juba.

Järgmine nädalavahetus läheb Dan Golf-iga UpHillSnowDrag-ile osalema, näis mida see auto suudab.

Kuna "Kuldne Golf" sai juba päris hea, siis vahelduseks kaevasin tööjuures aianurgast oma põhilise dailydriver-i ka kõrgest hangest välja,
et saaks vahelduseks pidurid puhtaks sõita ning aku ka laadimist.
Ootab teine seal vahelduva eduga juba ammu uute el. amortide ja KW reguleeritavate vedrude installi.
Jupid juba kuid olemas aga autosid nii palju, et ei jõua kõigiga piisavalt kiirelt tegeleda.
Vasak tagaamort hakkas üleöö nii kõvasti kolisema sõites, et mina temaga pikalt sõita ei kannatanud.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

ummi78
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
Telefon: 53989464
Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas ummi78 » 07 Mär 2019, 11:31

M-Tech kirjutas:
11 Jaan 2019, 15:14
Tuleks see talv veel normaalselt mõni nädalavahetus sellist ilma nagu vanasti oli, siis saaks jälle piigiga hullama minna nagu teise Golfiga paar aastat tagasi.
► Näita Spoilerit
Kui küsida võib siis see pill siin vist küll stock pole mis piikidega laseb :crazy:
Sai endale ka veidike aega tagasi samasugune haruldus ostetud, plaan muidugi kunagi stockist asi veidike kaugemale viia :wink:
Sai ka uphillil vaatamas käidud kuidas MK4 ülesse ronis, peaks mainima, et üllatavalt hästi :)
Viimati muutis argo, 07 Mär 2019, 13:56, muudetud 1 kord kokku.

dan
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 27 Nov 2005, 21:12
Auto: Golf 2,8vr6T 4motion; mk4 2.8 vr6 4motion; Corradox2; Eos tfsi Dsg; RS3
Asukoht: haapsalu/tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas dan » 07 Mär 2019, 18:05

ummi78 kirjutas:
07 Mär 2019, 11:31
M-Tech kirjutas:
11 Jaan 2019, 15:14
Tuleks see talv veel normaalselt mõni nädalavahetus sellist ilma nagu vanasti oli, siis saaks jälle piigiga hullama minna nagu teise Golfiga paar aastat tagasi.
► Näita Spoilerit
Kui küsida võib siis see pill siin vist küll stock pole mis piikidega laseb :crazy:
Sai endale ka veidike aega tagasi samasugune haruldus ostetud, plaan muidugi kunagi stockist asi veidike kaugemale viia :wink:
Sai ka uphillil vaatamas käidud kuidas MK4 ülesse ronis, peaks mainima, et üllatavalt hästi :)
"Mingil määral järele aidatud" ☺ Hallil golfil oli/on peal tehnika mis on ehitatud koos Mihkliga ja varutud ühe Corrado tarbeks mis kunagi valmis ei saa :D
Viimati muutis dan, 07 Mär 2019, 18:17, muudetud 1 kord kokku.

ummi78
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
Telefon: 53989464
Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas ummi78 » 07 Mär 2019, 23:19

dan kirjutas:
07 Mär 2019, 18:05
ummi78 kirjutas:
07 Mär 2019, 11:31
M-Tech kirjutas:
11 Jaan 2019, 15:14
Tuleks see talv veel normaalselt mõni nädalavahetus sellist ilma nagu vanasti oli, siis saaks jälle piigiga hullama minna nagu teise Golfiga paar aastat tagasi.
► Näita Spoilerit
Kui küsida võib siis see pill siin vist küll stock pole mis piikidega laseb :crazy:
Sai endale ka veidike aega tagasi samasugune haruldus ostetud, plaan muidugi kunagi stockist asi veidike kaugemale viia :wink:
Sai ka uphillil vaatamas käidud kuidas MK4 ülesse ronis, peaks mainima, et üllatavalt hästi :)
"Mingil määral järele aidatud" ☺ Hallil golfil oli/on peal tehnika mis on ehitatud koos Mihkliga ja varutud ühe Corrado tarbeks mis kunagi valmis ei saa :D

Kui saladus pole siis kui palju juurde aidatud on ja kas home made versiooniga v väheke spets tööga :wink: kus seda halli näha saaks :)

dan
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 27 Nov 2005, 21:12
Auto: Golf 2,8vr6T 4motion; mk4 2.8 vr6 4motion; Corradox2; Eos tfsi Dsg; RS3
Asukoht: haapsalu/tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas dan » 09 Mär 2019, 17:58

Bone stock mootoris tuli 478hp Tuned and built by Mihkel :) Hetkel pole midagi vaadata mootor laiali võetud (Plokk puuritud ning kokku läheb sepis kepsu ja kolviga) ja kere ootab värvimist kuna sai tegeletud suurema rooste eemalduse ja mõningate detailide vahetusega.
Kes tänasid kasutajat dan selle postituse eest:
argo

ummi78
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
Telefon: 53989464
Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas ummi78 » 09 Mär 2019, 21:23

dan kirjutas:
09 Mär 2019, 17:58
Bone stock mootoris tuli 478hp Tuned and built by Mihkel :) Hetkel pole midagi vaadata mootor laiali võetud (Plokk puuritud ning kokku läheb sepis kepsu ja kolviga) ja kere ootab värvimist kuna sai tegeletud suurema rooste eemalduse ja mõningate detailide vahetusega.


Kus kandi mehed olete muidu :)

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2632
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 118 korda
Tänatud: 64 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas argo » 09 Mär 2019, 21:40

Päälinn ikka. Profiilis ka muidu. :)
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi

ummi78
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
Telefon: 53989464
Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas ummi78 » 10 Mär 2019, 11:13

argo kirjutas:
09 Mär 2019, 21:40
Päälinn ikka. Profiilis ka muidu. :)
Profiil võib kõike näidata, ja küsija suu pihta ei lööda kui vaid siin idablokis :lol:

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 10 Mär 2019, 11:40

ummi78 kirjutas:
07 Mär 2019, 11:31
Kui küsida võib siis see pill siin vist küll stock pole mis piikidega laseb :crazy:
Dan-i jutule veel täienduseks, et see videos nähtav on meie teine MK4, mille ma ostsin algselt oma G2-ele doonoriks
ning kuna kere jäi "üle" ja Dan-i Corradole doonoriks ostetud MK3 kere (kunagine selle foorumi MK3 to MK4 projekt) oli täiesti mäda,
siis loogiline jätk oli need 2 autot omavahel ristata.
Halli MK4-ja tehnilise poole täienduseks veel, et Hall-i MK4 mootori poole tehnika peale ploki ja kaane on suures osas ikka custom töö,
mitte valmislahendused. Mootori sisu oli tol hetkel veel stock ja remontimata, eeldatav läbisõit vast ikka 200-300k kanti.
Hetkel on mootor juba pikemat aega rebuid-i saamas, kuna lihtsalt ei ole muu elu ja töö kõrvalt aega piisavalt tegeleda selle autoga.
Kui jumal annab, siis saab ehk ikka see aasta veel Halliga ka sõita ja vanu aegu meenutada.
Mootorit ümbritsevale poolele tuleb ka teha omajagu täiendusi, kuna näiteks terve kütusesüsteem (stock, ainult pump vahetatud)
oli juba eelmise setup-iga piiripeal.
Käiguvalitsa süsteem läheb ka nüüd sequential, et Dan enam eksida ei saaks ning lisaks stock kastile saada olevad tugevdused,
et see uue setupiga kohe poegima ei hakkaks.
Enamus kraam juba ammu olemas, lihtsalt ootab seda aega, kui muud kiired asjad kaelast saan ning rahulikult enda asjadele pühenduda kannatab.
Samal ajal Dan tegeleb juba mitu kuud kere poolega, kuna algne väike roosteemaldus lõppes nagu ikka suurema ehitustööga.


Dynotulemus oli täitsa OKEI, piiravaks jäi ikka tehase 10.7:1 surveaste koosluses 98E tanklakütusega.
Kogu seadistamine oli tehtud tänaval, mitte dünos, dünos sai lihtsalt loetud tõmbed tehtud nukalülituse katsetamiseks ja numbrite nägemiseks.
Pilt

Mõned aastad tagasi sai Halliga käidud ka sügisel külma ilmaga 1/4 miili proovimas ning tulemusteks Dan-i vanaema käiguvahetustega oli
11.99@191.44km/h ja selles sõidus 2.02s 60 jalga ehk nagu tagaveoline Bemm tänava rehviga.

Ühe kapotialuse pildi enam-vähem valmislahendusest leidsin ka kiire otsinguga: https://www.facebook.com/MTuning.ee/pho ... 64/?type=3
Viimati muutis M-Tech, 10 Mär 2019, 11:54, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat M-Tech selle postituse eest:
ummi78
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

ummi78
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
Telefon: 53989464
Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas ummi78 » 10 Mär 2019, 13:18

Ma siin alles ükspäev mõõtsin surveasteid ja alla 12bari ei saanud ühelgi

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas GTI » 10 Mär 2019, 13:29

ummi78 kirjutas:
10 Mär 2019, 13:18
Ma siin alles ükspäev mõõtsin surveasteid ja alla 12bari ei saanud ühelgi
Palun mitte segi ajada kompressiooni ja surveastet. :D
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

ummi78
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
Telefon: 53989464
Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas ummi78 » 10 Mär 2019, 14:02

GTI kirjutas:
10 Mär 2019, 13:29
ummi78 kirjutas:
10 Mär 2019, 13:18
Ma siin alles ükspäev mõõtsin surveasteid ja alla 12bari ei saanud ühelgi
Palun mitte segi ajada kompressiooni ja surveastet. :D
Paluks siis lollile selgeks teha nende vahe :D
Viimati muutis ummi78, 10 Mär 2019, 14:04, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas GTI » 10 Mär 2019, 14:35

Üks on mõõdetav suurus, teine mootori konstruktsioonist tulenev väärtus. Aga kaasaegsed iiteepõhised vahendid abiks täpsemate definitsioonide saamiseks.
näit. http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6759
Viimati muutis GTI, 10 Mär 2019, 14:38, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
ummi78
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 10 Mär 2019, 15:52

ummi78 kirjutas:
10 Mär 2019, 14:02
Paluks siis lollile selgeks teha nende vahe :D
Surveaste on suhtarv põlemiskambri maksimaalse ja minimaalse suuruse vahel.
Seda mõõdetakse ruumalana (cc).
Eristatakse veel staatilist ja dünaamilist surveastet.
Staatiline surveaste on see, mida annavad autotootjad ehk siis see, millest minagi paar posti tagasi rääkisin.
Dünaamiline surveaste on see, mis silindris töötamise ajal reaalselt toimib ning see sisaldab endas ka nukkvõllide profiile.

Näidispildid surveastme mõõtmisest ühest Opel-i C20XE turbomootoritst mille sõbrale ehitasin (peale klikkides näeb suuremalt):
Pilt Pilt

Sina mõõtsid kompressiooni ehk silindris tekkivat rõhku, mis sõltub silindri leketest (klapid ja rõngad) ning nukkvõlli profiilist.
Seda mõõdetakse rõhuna (bar).
Viimati muutis M-Tech, 10 Mär 2019, 16:08, muudetud 4 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat M-Tech selle postituse eest:
ummi78
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

ummi78
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
Telefon: 53989464
Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas ummi78 » 10 Mär 2019, 17:11

M-Tech kirjutas:
10 Mär 2019, 15:52
ummi78 kirjutas:
10 Mär 2019, 14:02
Paluks siis lollile selgeks teha nende vahe :D
Surveaste on suhtarv põlemiskambri maksimaalse ja minimaalse suuruse vahel.
Seda mõõdetakse ruumalana (cc).
Eristatakse veel staatilist ja dünaamilist surveastet.
Staatiline surveaste on see, mida annavad autotootjad ehk siis see, millest minagi paar posti tagasi rääkisin.
Dünaamiline surveaste on see, mis silindris töötamise ajal reaalselt toimib ning see sisaldab endas ka nukkvõllide profiile.

Näidispildid surveastme mõõtmisest ühest Opel-i C20XE turbomootoritst mille sõbrale ehitasin (peale klikkides näeb suuremalt):
► Näita Spoilerit
Sina mõõtsid kompressiooni ehk silindris tekkivat rõhku, mis sõltub silindri leketest (klapid ja rõngad) ning nukkvõlli profiilist.
Seda mõõdetakse rõhuna (bar).

Ühesõnaga mulle arusaadavalt 12,3-12,5 bari vahele jäävad rõhud kuue silindri kohta peaks mootor suht tihe olema :wink:
Viimati muutis argo, 11 Mär 2019, 15:40, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 10 Mär 2019, 22:11

ummi78 kirjutas:
10 Mär 2019, 17:11
Ühesõnaga mulle arusaadavalt 12,3-12,5 bari vahele jäävad rõhud kuue silindri kohta peaks mootor suht tihe olema :wink:
Kompressiooni suhtes võiks väga OKEI olla jah.
Tegelikult annab õigema ülevaate mootori seisukorrast LEAK-DOWN TEST ehk silindri lekketest,
millega saab tuvastada, kas lekivad klapid või rõngad ning kui palju.
Kompressiooni testiga võib tegelikult juba vigane/kulunud silinder ka täiesti talutavat näitu veel näidata.

Halli MK4 mootoril olid enne tuunimist kõik silindrid 95% pidavad ning ka peale pea aastast paugutamist samaväärsed.
Kuldse mootori seisukorda pole jõudnud veel testida aga tahaks selle lähiajal huvipärast üle mõõta, kui aega tekib.
Kes tänasid kasutajat M-Tech selle postituse eest:
ummi78
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 10 Mär 2019, 22:29

Panen vahelduseks tehnilisele jutule ka ühe klipi eelmisel nädalavahetusel kuldse Golf-iga piikidega hullamisest.
Gopro tarkvara on selle HD klipi kvaliteedi kahjuks ära rikkunud, ei olnud ka aega mingit paremat lahendust tol hetkel otsida.
Jõudu on ikka mannetult vähe, et 4wd-ga piiki all ringi lasta, pidi ise rooliga palju vaeva nägema, et lõbus oleks.

G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

ummi78
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
Telefon: 53989464
Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas ummi78 » 11 Mär 2019, 15:35

M-Tech kirjutas:
10 Mär 2019, 22:29
Panen vahelduseks tehnilisele jutule ka ühe klipi eelmisel nädalavahetusel kuldse Golf-iga piikidega hullamisest.
Gopro tarkvara on selle HD klipi kvaliteedi kahjuks ära rikkunud, ei olnud ka aega mingit paremat lahendust tol hetkel otsida.
Jõudu on ikka mannetult vähe, et 4wd-ga piiki all ringi lasta, pidi ise rooliga palju vaeva nägema, et lõbus oleks.
► Näita Spoilerit

Eks see paarsada ja naca peale hevoseid jääb vist piigi jaoks veitz väheseks jah :wink: :)
Viimati muutis argo, 11 Mär 2019, 15:39, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler.

ummi78
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 07 Mär 2019, 06:33
Telefon: 53989464
Auto: MK4 Golf 2.8 4motion
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas ummi78 » 12 Mär 2019, 10:31

Mure väikene, ostisn pilli siis tühikäigul puterdas kergelt, sõitsin mingi aja siis lakkasid kaks süütepooli töötamast, vahetasin ära koos kõigi uute küünaldega ning tühikäigul ikka kergelt puterdab ja toorest ajab tagant välja, paar päeva tagasi sai veidike jää peal veitz piitsa antud pillile ning hiljem koju sõites hakkas mootori tuli põlema, kuna jõudsin suht hilja (tööpäeva lõpp) diagnostiku juurde siis tegi kiire diagnosti ja näitas viga, et teine lambdaandur ära (kahtlustasin kohe,et lambda ära) aga nüüd see, et vea lasi ta ära kustutada ja kuna sellel pillil ju 4 lambdat siis huvitav milline :) ja kui tõenäoline see on, et lambdast olenes tühikäigul kerge puterdamine ning tagant toorest välja ajab?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas GTI » 12 Mär 2019, 11:40

Lambda veakood on tavaliselt tagajärg et segu paigast ära. Põhjuseid võib olla palju ja selleks ongi diagnostikud (ehk siis Diagnostik mitte veakoodilugeja/kustutaja).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Huviliste autod”