VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 01 Mai 2020, 09:50

Ühesõnaga eelnevale tuginedes on minu VW pargis nüüd üks VR GOLF lisaks.

Pilt Pilt
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 01 Mai 2020, 12:23

Kas see on see rändkarikas, mille kunagi Kaido tegi?

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 01 Mai 2020, 12:38

Sama auto jah, Risto nüüd vahepeal natuke kõpitsenud aga kuna tal palju autosid, siis tüdines ära.
Ma näitan paari nädala pärast kere ühele tuttavale ette, äkki läheb töösse ja saab osaliselt uue värvi selga.
Mul sõitev youngtimer oli puudu lihtsalt ja kuidagi sümpatiseeris selle diiliga, mis tehtud sai.
Ise ei viitsiks nii palju vaeva nullist ehitamisega näha, piisab ühest eksemplarist, mis kunagi valmima peaks.

Lollid mõtted ka juba taustal tiirlevad, kui korra oma laojääke vaatasin, näis kas tuleb mõistus koju või mitte.
Kes tänasid kasutajat M-Tech selle postituse eest:
ri5t0
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 01 Mai 2020, 12:41

M-Tech kirjutas:
01 Mai 2020, 12:38
Lollid mõtted ka juba taustal tiirlevad, kui korra oma laojääke vaatasin, näis kas tuleb mõistus koju või mitte.
Või mitte
Kes tänasid kasutajat alkeemik selle postituse eest:
6olfmk3

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas Corra » 01 Mai 2020, 17:17

Nägin just ükspäev sind top auto juurest välja keeramas ja kulgesime mööda sõptakat koos. Päris viisakas tundub kaugelt. Imestasin ka, et mida sa seal autos teed, aga nüüd sotid selged.

ri5t0
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
Auto: Seat
Asukoht: Tallinna, Läänemaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 3 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas ri5t0 » 02 Mai 2020, 13:40

Mina ostin selle golfi kuna oli kahju vaadata, et asja tarvitataks ja ei hooldata. Kaido tegi suure töö sellega.
Mina vahetasin kôik ôlid, filtrid, kütusepumba lekke kaotasin, juhtmed korrastasin, esiklaasi vahetasin, corrado räbalad istmed asendasin stock istmetega, tiiva värvisin, stange kinnitused panin, rattapoldid asendasin tikkpoltidega kuna velg taga tahtis 20mm flantsi. ABT veljed ja Uued rehvid. Süütepool, juhtmed ja küündlad said uued. KW coiloverid olid paksu muda ja rooste all need sai ilusti puhtaks ja hooldatud. Sisselaske ehitasin ka ümber, et kaotada koonus. Läks gti kopsik ja passat 5.5 vr5 lõdvik sisse k&n filter. VR5 logo ka mis veel pean Mihklile andma. Ametlikuks tegin ka vr5 sinna vahele. See hea, et kere teed see on veel viimane hetk.

Pilt

Pilt
Kes tänasid kasutajat ri5t0 selle postituse eest:
danAspiriin
Seat Cordoba Vario

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 20 Aug 2020, 23:03

Kuldsega vahepeal siis niipalju toimunud, et suvel mingi hetk oli puhkus ja siis võtsin selle aja, et auto uuesti kokku ja sõitma panna.
Sai isegi täiesti ametlikult ülevaatuselt läbi ja kulgesin vahepeal ~1500km temaga maha.

Kerge 2019a jõulude ajal alustatud klapikambrikaane tihendi vahetus päädis siis järgnevate töödega:
* Uued klapikambrikaane tihendid
* Uus sisselaskekolle tihend
* Uued OEM sIsselaske kolle poldid
* Uued süüteküünlad DENSO IK16TT
* AN12 karterituulutus stutsi paigaldus
* KKK puhtaks pritsimine ja mustaks matiks värvimine
* Uus õlifiltri jala tihend + veel peotäis väiksemaid tihendeid
* Uus õlirõhu andur
* Uued vaakumvoolikud katkiste asemele
* Vaakumsüsteemi toimimise kontroll
* Custom AN12 stutsiga karterituulutus toru
* Uus summuti keskmine ühendusmuhv
* Uued NRF jahutusventilaatorid
* Uus aku plusskaabel ja plussklemm
* Uus parempoolse esitule pistik
* Uus generaatori pistik + klemmid
* Uus 6-enda silindri süütepooli pistik
* Uued SAI pumba kummipuksid 3tk
* Uus NRF jahutusradiaator
* Uus kliimaradiaator
* Uued kliimaradiaatori O-ringid
* Uus ventilaatorite juhtandur
* Uus LongLife jahutusvedelik
* Mootori läbipesu
* Uus mootoriõli Motul X-Cess 5W40
* Uus OEM klaasipuhastite relee
* Tehtud sai mootori seisundi kontrolliks leak-down ja kompressiooni test

Ehk lühidalt kuna nina juba lahti oli, siis otsustasin asja paremaks teha, kui algne plaan oli.
Jahutusventikate laagrid undasid, selle pärast sai ventikad välja vahetatud.
Radikad said välja vahetatud, kuna seistes oli lihtsalt jahutusradiaator kätte ära mädanenud,
selgus see loomulikult siis, kui ühe korra juba nina koos oli, selle tõttu sai ka kõik muu korraga juba uus.
Ülejäänud tükid oli tavapärane hooldus kombineeritud varasema pornograafia likvideerimisega.

Oma aega ootavad riiulis hetkel:
* Uus mootori ketikomplekt
* Uued polüretaan mootoripadjad
* Strongflex-i tagasilla ja diffri puksid
* Sachs Race Engineering sidurikorv + 6-e labane keraamiline ketas + billet ühemassiline hooratas
* SQS-E SEQSHIFT käiguvalits

See viimane lühike list on ühe teise lolli plaani eeldus, millega ei peaks üldse tegelt tegelema.

A muidu on MK4 hea auto :D
Viimati muutis M-Tech, 20 Aug 2020, 23:06, muudetud 1 kord kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas ompracing » 22 Aug 2020, 09:26

Hakkab tulema ,Mihkel :mrgreen:

Ps. Otse loomulikult on mk4 Hea auto!
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 13 Okt 2020, 21:15

Üks oluline detail asjade edenemiseks saabus ka peale pikka jebimist. Olin juba Garrett GT3582R-i ostmas aga sain lõpuks ka esialgse valiku kätte.
Nüüd saab makettkollektori sobivuse polü mootoripatjadega ära testida. Stock patjadega kippus hallil külmkoda vastu veerenni käima,
tahaks selle probleemi uuel kollektoril likvideerida.
Tegu ei ole Hiina tootega nagu piltidelt tunduda võib, asi ikkagi topelt kuullaagritega adekvaatne toode.
Halli peal paar mm väiksemate tiivikutega puksidel versioon ületas responce-iga kõik ootused, loodan, et kuullaager kompenseerib suuremaid tiivikuid.

Pilt Pilt

Sisselaskekollektor peaks ka kunagi valmima, kui tootja tööjärg sinnani jõuab.

Järgmiseks suuremaks kulutuseks on 2x Tial originaal wastegate-id, et väljalaskekollektori täielikult lõpetada saaks.
Hiina ebakvaliteetsete toodetega ei viitsi mängida 10+a kogemust on näitanud, et odavam on kohe kvaliteetsed tooted osta.

Enamuse ajast auto seisab ja ootab oma aega aga vahepeal ikka Dan-iga kahepeale tuulutame ka veel sõiduvõimelisi autosid.
Viimati muutis M-Tech, 13 Okt 2020, 21:16, muudetud 1 kord kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 26 Nov 2020, 21:47

Leidsin eile täiesti juhuslikult ühte oma läpparitest revideerides pildi Halli kapotialusest :)

Pilt
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 26 Nov 2020, 23:56

Natuke Kuldse vahepealset elulugu ka lisaks.

Paar nädalat tagasi varastasin kunde tööde vahelt selle hetke, et polüretaan mootoripadjad külge ära panna.
No ilgelt käed sügelesid mingit tuuning juppi ka enda autole külge panema :D.

Pilt Pilt Pilt
Pilt

Tulemus oli häälte ja vibratsiooni mõistes suht jube, nagu oleks käigukasti endale pähe tõmmanud :D
Väike lootus on, et vibratsiooni osa põhjustab tuksis kahemassiline hooratas, mida stock patjadega niiväga tunda pole.

Kuna unistus oleks see aasta veel ka mootoriketi ja ketitaldade vahetus ära teha, siis sai ennetavalt ka varuks olev ketikaas ära modifitseeritud.
Samuti saaks sama soojaga siis ka riiulis ootava billet hooratta koos SRE sidurikorvi ja 6-e labalise keraamilise kettaga külge panna.

Pilt Pilt Pilt
Viimati muutis M-Tech, 27 Nov 2020, 00:09, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat M-Tech selle postituse eest:
argoalkeemik
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 27 Nov 2020, 10:58

Vahepeal tuli meelde veel see, et eelmise suurema remondisaaga käigus sai ka klapikambrikaas ennetavalt normaalse karterituulutuse liitmiku peale ära moditud.

Pilt Pilt
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 23 Dets 2020, 21:00

Umbes nädalake tagasi saabusid ka väljalaskekolle valmimist pidurdanud originaal TiAl MV-S wastegate-id:

Pilt
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Toores
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 12 Sept 2020, 22:35
Auto: G44motion
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas Toores » 26 Dets 2020, 01:03

Tere, mis firma toodang need mootori ja kasti puksid on?

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 26 Dets 2020, 21:50

Mootori ja kasti padjad on KRABIFAB-i toodang.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 30 Dets 2020, 21:48

Sai aasta lõpetuseks ketivahetusega koos Dan-iga alustatud, et saaks ehk paar riiulis ootavat juppi ka koos sellega külge keerata.
Ketikatted on igatahes kunagi juba maha käinud, silikoon ei ole originaal ja seda on rohkem.
Eks näis, mis sealt ketikaante alt varsti vastu vaatab.

Pilt Pilt Pilt

Pilt

Eks nagu ikka leidus ka näppu jäävaid surnud asju, mis ka kõik lisaks uued tuleb panna.
Vast saab lõpuks enam-vähem hea asja ka kokku.
Hetke nimistus juba 4x uued eesmised veovõlliotsad + kardaani eesmine leevendusmuhv.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 24 Jaan 2021, 14:37

Lõpuks sain eile hilisõhtul Kuldse uuesti komplektseks ja sõitma.
Mõnus tihe tundub sõites peale peotäie vanadusse surnud osade uute vastu vahetamist :P.

Uued said järgnevad osad:
* käiguvahetustrosside otsad käigukasti pool (OEM)
* käiguhoovastiku plastliugurid käigukasti pool (OEM)
* käigukasti peavõlli simmerling (OEM)
* käigukasti valitsavõlli simmerling (DPH)
* siduri survelaager (FTE)
* sidurisüsteemi õhutamise kolmik (OEM)
* siduritoru kastipoolse tihendi remontkomplekt (OEM)
* kardaani käigukasti poolne leevendusmuhf (SGF ehk OEM)
* mootori keti, taldade ja pingutite täielik komplekt + vahevõlli ketirattad + uued poldid (Borsehung (tundus OEM kvaliteet) + OEM)
* nukkvõllide solenoidide tihendid (OEM)
* ülemise ketikatte ja termostaadi korpuse tihendid (OEM)
* väntvõlli tagumine simmerling (Victor Reinz)
* mootori õlifilter (Mahle)
* mootoriõli Motul X-Cess 5W40
* mootori õlitaseme anduri pistiku korpus (OEM)
* mootori õlikork klapikambrikaane küljes (OEM)
* vasaku eesmise veovõlli sisemine ja välimine ots (Pascal)
* parema eesmise veovõlli sisemine ja välimine ots (Pascal)
* abiseadmete rihm (Bosch)
* abiseadmete rihma pinguti (Gates)
* kliimakompressor (Nissens)
* SAI flantsi tihend (OEM)

Performance juppidest said külge:
* Sachs Race Engineering sidurikorv 240mm (883082999760)
* 6-e labaga keraamiline siduriketas 240mm
* Billet ühemassiline hooratas 240mm, kaalus mälu järgi ~4kg
* Krabifab SAI delete flants koos SAI süsteemi eemaldusega
* StrongFlex roolilati kinnituspuks
* StrongFlex 20mm stabilisaatorvarda kerepuksid
* turbo õli tagasivooluga ketikate (Krabifab)

Performance sidurikomplekt oli mul 4+ aastat riiulis seisnud ja vahepeal kahjuks ühe uputuse käigus vett saanud.
Lasin asja klaaskuulpritsiga roostest puhtaks ja sai uuesti elulooma, välimus on küll kehvake nagu piltidelt näha aga see ei mõjuta toimimist.
Algselt oli komplektil SRE originaal orgaaniline siduriketas aga selle vahetasin ennetavalt välja keraamilise ketta vastu.
Õnneks keraamiline friktsioonpind on nagu treitera ja teeb tööpinna kiirelt ilusaks.
Hooratas on juba 2 korda varasemalt taastatud ja nagu näha on see ka pildilt arusaadavalt väga õhuke,
kuna vanad kuumuslaigud veel teiselt poolt näha. Järgmine kord tuleb ilmselt uus hooratas osta.

SAI süsteem peale eelmist remonti millegi pärast enam ei aktiveerunud ja ei viitsinud seda viga otsidagi, kuna juhtmed ja torustik oli kõik küljes.
Selle tõttu otsustasin selle juba eos ära eemaldada, kuna turbole jääks ta niikuinii jalgu, seega külge läks Krabifab SAI delete flants.
Check engine on nüüd selle tõttu originaal ajuga küll konstantselt põlev aga
viimased pool aastat on see niikuinii konstantselt põlenud, elan selle järgmised 6 kuud ka üle.

Kett, tallad ja pingutid said uued ning selle käigus sai avastatud ka lekkiv väljalaskenukkvõlli keeramise solenoid.
Kuna Dan-il on üks 2.8 24V VR6 osadena ka riiulis, siis omavoliliselt võtsin alustuseks sealt teise solenoidi ja
ehitasime kahest solenoidist ühe kokku. Mehhaaniline osa jäi minu mootori oma, elektroonika osa tuli Dan-i doonormootori pealt.
Oleks võinud ka uue solenoidi tellida aga Hiina odavat B-osa ei julgenud väga usaldada ning uus A-osa solenoid maksab 280.- eur,
mida ehku peale ei raatsinud kohe tellida, kuna päris 100% ka kindel polnud, et leke sealt solenoidist tuli,
pistik lihtsalt ujus õlist ja tekkis kahtlus, et leke tuleb solenoidi korpuse ja pistiku klemmide vahelt.
KKK tihendid ja sisselaske kummitihendid puhastasin korralikult ära ja korduvkasutasin, kuna need said paar tuhat km tagasi tutikad.
Et ei peaks asju mitu korda lammutama läks kohe külge ka turbo õli tagasivoolu avaga ketikate.

Käigukast oli seest megasitane, nagu oleks veovõll sidurikojas plahvatanud, sai seda ka vähemalt 2h pigileotuse ja turboga küüritud.
Kuna kast juba alt oli, läksid uued ka raskemini ligipääsetavad simmerid. Veovõlli omi saab ka kast auto küljes vahetada, seal lekkeid hetkel ei olnud.
Ei tahtnud liiga palju ka suure hurraaga teha, kuna oht on, et mingi hetk võib see kast ka katki minna liigse koormuse tõttu.
Kuna käigud lülitusid juba ostes saati imelikult, siis suurema hoolega vaatasin üle ka selle osa ning avastasin sodid käigutrossi otste puksid ja
kinni mädanenud hoovastiku liigendi, ime, et käigud üldse kuidagi lülitusid.

Stabika puksid panin kunagi olude sunnil 19mm, kuna VIN koodi järgi andis sellised aga autol küljes oli reaalselt 20mm stabikas.
Mingi hetk tellisin õiged puksid ka aga vahetada tükk aega ei viitsinud. Nüüd kui sillatala lahti oli, siis oli neid mugav vahetada.
Samal ajal panin külge ka roolilati polüuretaan puksi.

Algselt autot lahti võttes lagunes Dan-ile parempoolne esimene sisemine veovõlli ots kätte ära,
ilmsel tsealt oli pärit ka suur jõuülekande lõtk, mida enne tundsin.
Tegin otsuste, et vahetame kõik 4 otsa uute vastu, kuna teistel olid kattekummid poolpidused.
Kuna otsustasin juuti panna, mitte uusi komplektseid võlle osta (vahe kõva 50.- eur), siis Allak ei jäänud ka võlgu ning
sisemiste otsade korrektseks sobima saamiseks pidin tuttaval spacer-id laskma treida, et ots nuudi peal edasi-tagasi loksuma ei jääks.
Tegu ilmselt taaskord B-osa kataloogide poolsobivusega. Tarkus taaskord järgmiseks korraks, osta terved uued poolteljed :),
Enivei lõpp hea kõik hea, asjad sobima pandud ja tundub, et ka töötavad.
Kuna eesmine kardaanileevendi oli autoga koos uus pandud ehk 350 000km vana, siis panin ka selle uue.

Kuna ma eelmine kord panin uued kõik eesmised radikad ja ka kliimasüsteemi kuivati ning avastasin lõpuks,
et kliimapump on kokku jooksnud, siis vihastasin ja tellisin tutika Nissens-i kliimakompressori.
Suvel andis tunda, et oleks võinud ammu töötada süsteem ning ka talvel on näha, et klaasid on liiga kaua udused.
Kuna kompressor enivei maha tuli läksid ka rihm ja rihma pinguti uued, viimase rullik ragises vanal pingutil normaalselt.

Kirsiks tordi tipus oli muidugi see, et vahepeal käis autos läbi roolilati ja salongi vahelise ava hiir, kes lõhkus ära eesmise keskmise käetoe,
kuna olin sinna kunagi unustanud lapsele ostetud lahtise M&M kommipaki.
Õnneks jäi raibe nälga ka peale sellist sigadust, kuid vastutasuks sittus auto salongi täis erinevates kohtades.

Pilt Pilt Pilt Pilt

Pilt Pilt Pilt

Pilt Pilt Pilt

Pilt Pilt

Pilt Pilt

Lõpusirgel mõtlesin muidugi vaid auto kokku tagasi saamisele ning pildimaterjal jäi unarusse.
Sügav kummardus ka Dan-ile, kes poolel protsessil abiks käis, tema kätetöö on puhaste detailidena näha.
Viimati muutis M-Tech, 24 Jaan 2021, 14:40, muudetud 1 kord kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 24 Jaan 2021, 22:06

Väike märkus veel iseendale ning neile kellele huvi pakub.
Avastasin ja taaskord meenus, et SAI solenoid või dummy peab olema aju taha ikkagi ühendatud, muidu on kütuse korrektsioon kohe open loop-is
ehk lambda andurite järgi kütuse korrektsiooni lükkab aju tagant ära, kui SAI solenoidi open circuit veakood mootori ajus sees on.
Viskasin SAI solenoidi lahtiselt lihtsalt sappa kapotialla testiks, suisa ilma check engine-ta sai sõita soojana.
Hommikul külmkäivitusega tuleb raudselt flow veakood ehk CEL põleb, kuna pump ja kogu süsteem tagant ära ning külmana seda käitatakse.

Väike tiiser ka kollektori valmimise poolelt :P. Makettauto ka juhuslikult kuldset värvi :).
Pilt Pilt
Kes tänasid kasutajat M-Tech selle postituse eest:
GTI
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas GTI » 25 Jaan 2021, 08:32

Kui ketid vahetusse läksid siis mis seisus olid vahevõlli puksid - oli seal ka mingi lõtk sees?
Kas turbo kuumale kojale ka mingi termokott peale läheb - on ta seal suht lähedal tulemüürile.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

twist
Huviline
Postitusi: 402
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 62 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas twist » 25 Jaan 2021, 08:44

M-Tech kirjutas:
24 Jaan 2021, 14:37
Performance sidurikomplekt oli mul 4+ aastat riiulis seisnud ja vahepeal kahjuks ühe uputuse käigus vett saanud.
Lasin asja klaaskuulpritsiga roostest puhtaks ja sai uuesti elulooma, välimus on küll kehvake nagu piltidelt näha aga see ei mõjuta toimimist.
Lasid käest ideaalse võimaluse korv siniseks värvida. Oleks paugust SPEC stage 8+ sidur olnud.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 25 Jaan 2021, 23:34

GTI kirjutas:
25 Jaan 2021, 08:32
Kui ketid vahetusse läksid siis mis seisus olid vahevõlli puksid - oli seal ka mingi lõtk sees?
Kas turbo kuumale kojale ka mingi termokott peale läheb - on ta seal suht lähedal tulemüürile.
Aus vastus on, et ei meenunudki vahevõlli niisama logistada. Oli sada muud asja mõttes, mis igal sammul juurde tekkisid.
Tahtsin minimaalselt asju näppida, korra mõtlesin kepsusaaled üle vaadata aga kuna uusi polte kuskil sees polnud, siis loobusin.
Siiani lahti võetud tundmatu ajalooga (no vast ka 300k kanti sõitnud) 24V VR6 mootoritel pole mingit otsest häda täheldanud saaledega.
Küll siis mõõdab asju, kui vaja mootorit kestvamaks ehitama hakata. :)
Meenus veel, et minu üllatuseks vaatas karterist vastu 2015a valuvormiga OEM õlipump, mis oli ka välimuselt tutikas võrreldes taustsüsteemiga.
Mis põhjusel õlipump uue A osa vastu vahetatud on jääb mulle ilmselt saladuseks.

Turbo kuumakojale tuleb kott ümber tõmmata, siis vähemalt Hallil midagi ümbert ära ei sulanud.
Ega seal pole ka asju kuhugi kaugemale viia, turbo omajagu suur, kuigi on kompaktsem mudel, kui Halli peal olev.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 25 Jaan 2021, 23:38

twist kirjutas:
25 Jaan 2021, 08:44
M-Tech kirjutas:
24 Jaan 2021, 14:37
Performance sidurikomplekt oli mul 4+ aastat riiulis seisnud ja vahepeal kahjuks ühe uputuse käigus vett saanud.
Lasin asja klaaskuulpritsiga roostest puhtaks ja sai uuesti elulooma, välimus on küll kehvake nagu piltidelt näha aga see ei mõjuta toimimist.
Lasid käest ideaalse võimaluse korv siniseks värvida. Oleks paugust SPEC stage 8+ sidur olnud.
Ei tahtnud sinna SPEC-i küüneviha sisse ajama hakata. Laoruumis riiulil üks uus Nissani kit SPEC Stage 4+ vist vedeleb 5+ aastat.
Korv ilus sinine ja stock clamp pressure-iga aga ketas see eest normaalne tummine leevenduseta täiskeraamiline :D.
Ilmselt perfektne retsept saamaks ummikukõlbmatu auto. :)
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 31 Jaan 2021, 09:50

Nüüdseks sadakond kilomeetrit Kuldsega jälle ringi lustitud ja võib nentida, et kulutused taaskord igat senti väärt olnud.

Mingi hetk peaks Kuldsele hiljuti tellitud MTS coiloverid ka kohale jõudma.
Said tellitud, kuna hind oli hea ning esisillas siiani kohati midagi kobiseb veel, kahtlustan amorti.
Samas tahaks suveks ka auto veidi atraktiivsemaks välimuselt muuta, loodetavasti lubatud Eibach vedrud
antud tootja coilidel osutuvad tõeks ning sõidumugavus väga ropult ei kannata.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 22 Mär 2021, 22:55

Jälle varsti 2 kuud möödas viimasest elumärgist.
Kuldsele sai juhuse tõttu soetatud tutikas MK4 R32 Simons roostevaba summutijooks.
Küll kahjuks ainult 70mm toruga see aga esialgu stock mootoriga vast käib kah, hind oli õiglane ajutiseks lahenduseks.
Ei pea nii palju aega raiskama custom asjaga, kuigi nüüd pean ilmselt R32 tagastange ostma tänu sellele, muidu peab originaal stanget lõikuma.

Pilt

Lisaks soetasin ennetavalt ära ka suurema tootlikusega kütusepumba.
Kas reklaamitud numbrid ka tõesed on, seda näitab test, kui pump saab vahetatud.

Pilt

Roheline VR5 Golf 2 tuleb ka varsti talveunest üles äratada.
Kuna Risto ostis ABT veljed endale tagasi, siis otsisin uued veljed selleks suveks.
Rehvi mõõduga veel vaatan, kas riskin nii stretch-iga Tallinna aukudes sõita, kuna suht kindel velgede surm.

Pilt Pilt
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 60 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas ryan » 25 Mär 2021, 19:27

Sellise kingaga on ehk julgem vajutada ka, peaks omalegi sellise vaatama :mrgreen:
Rehv võiks laiem olla, et servad ära kaitseks :roll:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Vasta

Mine “Huviliste autod”